Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 0:28

goedemiddag!!

ik ben vanmorgen al lekker wezen lopen weertje is heerlijk!! M zit aan een ab kuurtje dus onze plannen voor dit weekend zijn thuis blijven geworden.. verder al van alles gepoetst, morgen ben ik vrij dus hoef ik ook niets in huis te doen.. lekker!!
I is samen met mijn vriend weg.

@ aimee, het badje is dan wel heeeel relaxt... minder dat je daarna de zooi moet ruimen...

@ floor, waarom ben je bang dat het allemaal raar gaat worden?

@ parel, bed op de laagste stand en dan ook maar meteen verplaatsen haha

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor zo 7 okt 2012 - 0:34

Studie/Aimee/Twellie/Beegee, we krijgen op zoveel dingen commentaar en ongevraagd advies dat ik het nu ook wel weer verwacht. Ik heb in elk geval al slingers in huis en een 1-kaarsje. Ook al cadeautjes dus we kunnen een feestje vieren toch.

Lookie, leuk dat je zo crea bent ermee! Ik had voorgesteld om een mooie taart te laten maken (ik kreeg via het forum hier een aantal keer pm van mensen die dat wel willen doen) maar mijn man vind het erg overbodig ‘omdat hij het toch niet weet’. Dus nu haal ik maar gewoon vlaai.

Leuk Parel dat je zoveel dingen hebt gekregen. Dat is lekker handig. Mijn schoonouders waren op vakantie geweest en hadden kleertjes gekocht, zomer kleren. ‘jaaa voor volgend jaar zomer’ zei mijn schoonmoeder er nog bij dus ik keek al raar. Gisteren heb ik de kleertjes aangedaan met lange mouwen eronder want hij past het nu.

Bed op de laagste stand, wanneer doen jullie dat? Zijn bedje staat nu bijna onderin, 10cm hoger dan de laagste stand. Wanneer zou het helemaal naar onder moeten?

Nog een vraagje mbt het feestje. Wij kunnen niks op onze salontafel zetten of zelf wat eten/drinken of onze zoon moet ook. Hij blijft echt schooien, armpjes uitsteken en gillen dat hij ook moet. Alles op de salontafel kan hij bij dus daar zetten we al helemaal niks meer op.
Hoe kan ik het nu met z’n feestje het beste aanpakken?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mute_ zo 7 okt 2012 - 1:25

Floor schreef:Studie/Aimee/Twellie/Beegee, we krijgen op zoveel dingen commentaar en ongevraagd advies dat ik het nu ook wel weer verwacht. Ik heb in elk geval al slingers in huis en een 1-kaarsje. Ook al cadeautjes dus we kunnen een feestje vieren toch.

Lookie, leuk dat je zo crea bent ermee! Ik had voorgesteld om een mooie taart te laten maken (ik kreeg via het forum hier een aantal keer pm van mensen die dat wel willen doen) maar mijn man vind het erg overbodig ‘omdat hij het toch niet weet’. Dus nu haal ik maar gewoon vlaai.

Bed op de laagste stand, wanneer doen jullie dat? Zijn bedje staat nu bijna onderin, 10cm hoger dan de laagste stand. Wanneer zou het helemaal naar onder moeten?

Nog een vraagje mbt het feestje. Wij kunnen niks op onze salontafel zetten of zelf wat eten/drinken of onze zoon moet ook. Hij blijft echt schooien, armpjes uitsteken en gillen dat hij ook moet. Alles op de salontafel kan hij bij dus daar zetten we al helemaal niks meer op.
Hoe kan ik het nu met z’n feestje het beste aanpakken?

Wat betreft het eerste: Kap die mensen gewoon lekker af. Jullie vieren het feestje van JULLIE zoon zoals jullie dat willen. Onvoorstelbaar dat mensen trouwens uberhaupt een mening hebben, en nog meer onvoorstelbaar dat ze hem ook nog ventileren.

Wat betreft het tweede dikgedrukt: ik vind dat zo'n onzin, sorry. Dan kan je net zo goed de verjaardag van je kind niet vieren want ze merken er helemaal niets van én onthouden doen ze het nog minder. Ik zie het vooral als een echt mijlpaal voor jezelf, het vieren van een jaar ouderschap en het terugkijken op een eerste jaar. Ik vind een eerste verjaardag gewoon echt een feestje waard.

Het bedje staat hier al helemaal laag. Ik vond de tussenstand alsnog een beetje te hoog en qua bukken maakt het niet zulk veel verschil.

Wat betrft het feestje: ik zou zelf de dingen er wel gewoon opzetten, maar hem telkens weghalen (en vragen of je man dat ook gewoon wil doen anders blijf jij bezig). En anders een statafel naast het zitgedeelte zetten? Waar iedereen een hapje en drankje vanaf kan pakken?

Hier krijgen we zo de vader van mijn man op visite. Zijn al 3 maand niet geweest en een hoop gezeur gehad in de tussentijd. Dus ben benieuwd Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 1270000679
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Parel zo 7 okt 2012 - 2:28

Floor, kan je het niet op de salontafel zetten en dan de mensen het zelf laten pakken ofzo? Ik ken het salontafel probleem hoor!

En jullie zoon loopt al, dus ik zou zeker het bedje zo snel mogelijk naar beneden zetten!

Mute, succes! Kan me je gevoel voorstellen!

Hier even naar de voetbal geweest, werd ze al supersnel moe en zeurderig. Dus ik naar huis, loopt ze al een halfuur te kletsen in bed! ZOOOOOOO irritant!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  blondje1313 zo 7 okt 2012 - 3:03

Weinig tijd, maar bedankt voor de felicitaties!
Het feestje ging super, Lotte had er echt zin in en is flink verwend.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Parel zo 7 okt 2012 - 3:15

Nog gefeliciteerd Blondje & Ayla!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Floor zo 7 okt 2012 - 7:18

Mute, Statafels zou inderdaad ook kunnen. Hem er weghouden bij de salontafel dat lukt niet dan kan ik hem beter in de box zetten, zou niet weten hoe we dat moeten realiseren (hem telkens oppakken en achter bij de eettafel zetten ofzo? Dan is hij in 20 seconden weer voor in huis)
Hoe is de visite met je schoonvader geweest?

Parel, al het eten/drinken op de eettafel zetten zou kunnen. Ik vind het wel lastig omdat visite hier nooit goed oplet dus niemand mag van mij nu wat op de salontafel zetten, erg stom ik weet het maar hij heeft al een keer een kop koffie van iemand te pakken gehad, die persoon had ik al 3x gezegd ‘niet zo neerzetten want hij kan erbij en hij is sneller dan je denkt’ en dan toch jaja ik let op…niet dus!
Bedje toch naar beneden dan? Ik kan er nu net wat beter bij dan als hij helemaal op de onderste stand zou liggen (ik zit natuurlijk lichamelijk wat onhandig in elkaar). Hij komt nu met z’n koppie boven de rand uit als hij staat maar verder niet.
Hahaha lastig is dat, had ik laatst ook, ik speciaal naar huis omdat hij moe was en irritant werd, thuis wou hij niet slapen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol zo 7 okt 2012 - 7:30

Ayla en blondje wat hebben jullie meiden gehad? Misschien doen we nog ideeen op!

Floor ik ben het wel ergens met mute eens, tja over 3 jaar weten ze het misschien ook niet.. Wij doen hier wel een versierde taart, ik denk een met foto, gewoon omdat ik dat leuk vind, en omdat ik dat leuk vind om aan de visite te geven. Tja dat zij het niet weten dat maakt me niet uit, ze zien het later wel op foto's lijkt me een leuke herinnering.

Wat betreft het bedje dat staat bij ons al heel laag, volgens mij kan die ook niet lager nu. Maar idd, ik heb sinds woensdag ook last van mijn rug, en dan vind ik het wel irritant dat het zo laag is want dat doet dan wel echt ff zeer maar goed. Om hoog zetten ga ik echt niet doen volgens mij klimmen ze er uit.

Wij waren vandaag bij familie, die we niet super vaak zien, mijn nicht heeft ook een tweeling en andere nicht twee zoons, en mijn tante dus had allemaal speelgoed waar zij eigenlijk te klein voor zijn. Dus nu hebben ze zo'n loopauto gekregen, ze vonden het geweldig, ik had V er op gezet en L liep er achter te lopen en lachen met zijn tweeen, erg schattig.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Ayla zo 7 okt 2012 - 8:41

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 486914_476680072372125_1855878693_n

Dit allemaal...
- Loopkarretje
- Houten en plastic vormenstoof
- Baby Born
- Kermis iets van little people
- Van die rubberen tegels voor op de grond, zo'n puzzel.
- En wat rammelaars/lawaai dingen.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  studiebol zo 7 okt 2012 - 19:03

Ayla, leuke kado's hoor! Goed verwend dus! Hoe vond E het verder?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 7 okt 2012 - 20:43

Goedemorgen,

hier een rustige dag!! M is nog steeds niet fit, dus hangt eigenlijk de hele dag.... J stond net ineens aan de trap haha... Zo grappig meneer kruipt niet maar krijgt het wel voor elkaar om aan de trap te staan.. :-)
Ik wacht nog even op telefoon van de KNO, j zijn LI oor is nu al 9 dagen smerig.. blijft vocht uit komen. Iedereen zegt dat dit ook goed is kan de ontsteking eruit, maar goed 9 dagen lijkt me toch wel erg lang worden...

@ ayla, wat lekker verwend!!! Hoe vond ze het zelf??

@ floor, ik snap dat je nu ook weet bang bent voor reacties.. maar goed probeer wel te genieten he!!
en van de salontafel, moeilijk!! Bij I hebben wij nooit wat van de tafel gezet en bij M wel.. als ze te jong zijn en het begrip nee niet snappen dan houd het op.. het enige wat je dan kan doen is steeds de kleine weg halen bij de tafel. Kan me voorstellen dat je daar ook geen zin in hebt...

Jammer dat je man het overbodig vind. Wij hebben ook gewoon lekkere taart van de hema met foto, hangen slingers en that's it.. maar naar mijn idee kun je het niet overslaan.. (net zoals je met sinterklaas wel de eerste 2 jaar kan doen Embarassed)

@ mute, toch nog gezellig geweest met je schoonvader?

@ parel, lo wilde gewoon graag lekker naar huis haha.. Misschien vind ze voetbal niets aan Wink

@ blondje, fijn dat het feestje zo geslaagd was!!

@ studie, wat lief!!

Gast
Gast

Bericht  Aimee zo 7 okt 2012 - 22:50

Ayla en Blondje; Nog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie meiden!!!

Begee; wat rot voor J dat hij nu weer een loopoor heeft Sad 9 dagen lijkt mij ook te lang hoor!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Puggle zo 7 okt 2012 - 23:01

Ik kom ook weer eens wat schrijven. Ik kan het verder gewoon niet echt bij houden maar lees wel alles mee.

Wat vervelend van j zeg beegee!

Ayla, zo die is goed verwent zeg. Fijn dat het een goed feestje was.

Floor, ik zou zeker lekker taart maken/halen en het goed vieren. Is toch zo bijzonder een eerste verjaardag! Wel vervelend idd dat hij alles van tafel wil dat is lastig. Misschien kun je van die staan tafels gebruiken ofzo?

Hier gaat het allemaal goed. L. Is zo'n lief en makkelijk kind. Ze is nu alles aan het grijpen en geluiden maakt ze ook al veel erg schattig.

2 weken geleden weer begonnen met werken en dat gaat ook allemaal wel goed. Werk nu op woensdag, vrijdag en zaterdag en op vrijdag gaat L. Naar het kdv. Ze vind het tot nu toe wel leuk daar. Ze is de enige baby dus lekker veel aandacht voor der smile

Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  iloverose zo 7 okt 2012 - 23:48

haiiii dames

Ayla en blondje gefeliciteerd met jullie meiden!

floor wat jammer dat jullie zo veel commetaar krijgen jammer voor die mensen dan lekker op jullie eigen manier doen (hoe moeilijk het soms ook is )probeer der wel van te genieten
hier word door madam ook alles van de salontafel af gegooit dus ik heb savond als ze op bed licht weer het spul der op en smorgen haal ik het weer der af.Ik vind ze nog te jong om te snappen dat dat niet mag.

Ayla leuke kados....

Eindelijk weer het zonnetje hier.hier gaat ook alles goed heb net bij de h.ema houten poppen wagen besteld voor A haar verjaardag .vondt hem zo mooi ...Voor de rest nog even bedenken wat voor kadoos der nog bij moeten .
Wat is het jaar omgevlogen zeg had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan ...
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Mute_ ma 8 okt 2012 - 0:02

iloverose schreef:haiiii dames

Ayla en blondje gefeliciteerd met jullie meiden!

floor wat jammer dat jullie zo veel commetaar krijgen jammer voor die mensen dan lekker op jullie eigen manier doen (hoe moeilijk het soms ook is )probeer der wel van te genieten
hier word door madam ook alles van de salontafel af gegooit dus ik heb savond als ze op bed licht weer het spul der op en smorgen haal ik het weer der af.Ik vind ze nog te jong om te snappen dat dat niet mag.

Ayla leuke kados....

Eindelijk weer het zonnetje hier.hier gaat ook alles goed heb net bij de h.ema houten poppen wagen besteld voor A haar verjaardag .vondt hem zo mooi ...Voor de rest nog even bedenken wat voor kadoos der nog bij moeten .
Wat is het jaar omgevlogen zeg had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan
...

Jaaaa, leuk is die hé! Ik heb net een loopkar besteld én L is nog lang niet jarig dus ik laat hem maar even aan mij voorbij gaan. Heb wel de opa en oma's op het HEMA krantje van deze week geattendeerd. Wat een leuke spullen allemaal zeg Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 281626781

Met mijn schoonvader was het wel oké. In plaats van verwijten deed ie lekker oppervlakking en praatte nergens over, behalve zijn werk. Nou prima. Bak koffie erin en wieberen maar weer.

Beegee: Ik zag de foto op fb! Knap van je kerel zeg. Fijn dat zijn feestje gewoon door kan gaan. Ben benieuwd wat de KNO zegt wb zijn oortje.

Puggle: fijn dat het werken bevalt en dat L het zo goed doet. Jouw L. heet hetzelfde als Parel haar L toch?
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Puggle ma 8 okt 2012 - 0:20

Ja ze hebben idd leuke dingen bij de Hema zeg! Ach dat is hier over een tijdje ook allemaal nodig, nog even genieten van het baby gedoe Wink

Klopt ze heet L.oïs net als de kleine van parel ja smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Mute_ ma 8 okt 2012 - 0:25

Puggle schreef:Ja ze hebben idd leuke dingen bij de Hema zeg! Ach dat is hier over een tijdje ook allemaal nodig, nog even genieten van het baby gedoe Wink

Klopt ze heet L.oïs net als de kleine van parel ja Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 561177

Leuk!

En inderdaad, geniet nog even van de rammelaartjes en doekjes. Straks worden het poppenwagens, loopkarren etc. etc Very Happy
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Puggle ma 8 okt 2012 - 0:26

Mute_ schreef:
Puggle schreef:Ja ze hebben idd leuke dingen bij de Hema zeg! Ach dat is hier over een tijdje ook allemaal nodig, nog even genieten van het baby gedoe Wink

Klopt ze heet L.oïs net als de kleine van parel ja Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 561177

Leuk!

En inderdaad, geniet nog even van de rammelaartjes en doekjes. Straks worden het poppenwagens, loopkarren etc. etc Very Happy

Haha ja daarom. Ook leuk, maar het moet allemaal niet te snel gaan hoor Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Parel ma 8 okt 2012 - 1:57

Zo, dames, daar ben ik ook weer! Heb er net een werkdag opzitten, zal je altijd zien, zoek je ander werk omdat het verschrikkelijk is je bloedeigen aanhankelijke kind bij je op de groep te hebben, gaat het ineens onwijs goed de laatste paar weken! Ze kan zichzelf prima vermaken, heeft wat meer geduld en is gek op andere kindjes. Gelukkig mag zij daar blijven en konden ze mijn contract toch niet verlengen, anders had ik voor Piet Snot wat anders gezocht!

BeeGee, ik vind 9 dagen idd wel lang, maar ik ben natuurlijk geen dokter Laughing beterschap voor je ziekenboeg! En kruipt hij nog niet? Hoe kwam hij dan bij de trap? Of tijgert hij? Lo kan ook niet kruipen hoor, die tijgert, maar trekt zich wel overal op.

Floor, ik snap dat het heel laag is voor je, het bedje op de laagste stand. Maar voor je het weet heeft je snelheidsduivel door dat hij ook uit bed kan klimmen, en dan kan je denk ik maar beter het zekere voor het onzekere nemen toch? En wat zijn verjaardag betreft, doe wat JOUW hart je ingeeft, je hoeft het niet al te gek te maken, maar jij moet er ook van genieten, je zoon geniet als jij ook geniet. Mijn vriend vind veel dingen ook overbodig, maar ik drijf wat dat betreft gewoon lekker mijn zin door haha

Mute, hij is zoooo leuk je loophuiskar!

iloverose, hij is idd leuk dat wagentje!

puggle, mooie naam heeft jouw dochter Laughing korten jullie het ook vaak af naar Lo, Lola, Lolo of Lootje? Wat fijn zeg dat ze de enige baby is, lekker alle aandacht! Prettig ook dat het zo goed gaat op de creche! Gaat ze op woensdag naar jouw moeder en op zaterdag bij je man?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 8 okt 2012 - 3:30

Middag!

Hier oordruppels gekregen voor J... deze mag hij de komende 14 dagen gaan gebruiken... als het maar over gaat, dit is echt ranzig.

@ parel, hij tijgert idd... :-) Komt met regelmaat op zijn knieen en gaat dan ook 2 knietjes? vooruit maar tijgeren is toch wat makkelijker haha!!

@ mute, fijn dat het ''goed'is gegaan met je schoovader.

@ ayla, heeft E last van haar feestje?

@ blondje heeft L last van haar feestje? *drukte o.i.d.?)

@ puggle, lekker veel aandacht dus als enige baby op het KDV :-)

@ Iloverose, hier mag ook wat zon naar toe :P

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 8 okt 2012 - 6:29

Beegee, wat fijn dat je oordruppels hebt gekregen ik hoop echt dat het nu gauw ophoud voor J! Knap dat hij zich overal aan optrekt.

Iloverose al vast geshopt dus voor de kleine meid! Leuk hoor!

Puggle vind je het fijn om weer aan het werk te zijn of hoefde het nog niet zo hard voor jou?

Parel, die kleine L heeft het gewoon door dat je wat anders gaat doen joh en zet nu haar beste beentje nog ff voor :-)

Wat betreft dingen op de salontafel.. ik zet eigenlijk niks weg, of ja het moet heel gevaarlijk zijn maar dat hebben we er niet staan volgens mij. Drinken zet ik wel op tafel en tuurlijk proberen ze er wel aan te komen maar ik zet ze weg, leg uit waarom het niet mag of ik zeg nee. En zeker L kijkt me dan aan en weet heel goed dat ze er niet aan mag zitten en bijna altijd schuifelt ze dan verder.

Weer ff een trots momentje, V loopt ook achter de poppenwagen! Maar als ze dat doet, huilt ze wel haha dus misschien vind ze het toch een beetje spannend maar goed ze gaat er wel steeds achter staan. Haar zus bemoeit zich er dan ook mee dus het is ruzie maken om de poppenwagen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla ma 8 okt 2012 - 7:38

BeeGee ik geloof dat ze het wel leuk vond, ze is in ieder geval niet vervelend geweest. Alleen met het eten, ze had honger en dan huilt ze altijd sneller. 's middags schrok ze na 3kwartier slapen werkelijk waar compleet over de zeik krijsend wakker. Het was gelukkig wel snel goed. Vandaag was ze gewoon vrolijk, ik denk dat ze vanmiddag wel een behoorlijke ruk heeft gemaakt, toen vriend haar op ging halen op de opvang om 17:00 sliep ze nog! En ze gaat normaal gesproken rond 14:30/15:00 naar bed. Ik hoop dat J zijn oortje snel beter is!

Studie Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 30 281626781 voor V! Super! Wel schattig dat ze dan huilt omdat ze het spannend vind haha, ze zal haar zus wel na willen doen. Jou dames zijn qua ontwikkeling nog sneller als Elena!

Ik ga denk ik voor sinterklaas/kerst (als iemand vd familie er naar vraagt) dan maar een poppenwagen vragen voor haar babyborn haha. Ze heeft van ons een lappenpop gekregen uit Italië ze begon helemaal te stralen echt leuk.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Aimee ma 8 okt 2012 - 8:49

studiebol schreef:
Weer ff een trots momentje, V loopt ook achter de poppenwagen! Maar als ze dat doet, huilt ze wel haha dus misschien vind ze het toch een beetje spannend maar goed ze gaat er wel steeds achter staan. Haar zus bemoeit zich er dan ook mee dus het is ruzie maken om de poppenwagen.
Dan kan je er nog één kopen :cheering: Wink

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Puggle ma 8 okt 2012 - 9:03

Parel, nee wij noemen haar echt alleen L.oïs. Of prinsesje enz. Maar gebruik alleen haar naam. Vind het ook erg fijn dat hij niet echt af te korten is.
Ze is op woensdag bij mijn man en op zaterdag bij mijn moeder.

Fijn dat het zo goed gaat nu met haar op het kdv zeg!

Beegee, hopelijk gaat het goed werken. Kan me voorstellen dat dit niet echt fijn is zo. Ook voor het mannetje zo sneu.
Er komt volgende maand een baby bij op de opvang dus dat vind ik wel leuk voor L. Ze hebben afgelopen vrijdag kennis gemaakt smile

Studiebol, ik vind het niet heel erg. Ik sta ook niet te springen hoor. Ben er gewoon neutraal in Laughing het zijn maar 3 dagen.
Wat leuk dat ze nu ook achter de wagen loopt. Lijkt me erg leuk om ze zo samen te zien!

Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Parel ma 8 okt 2012 - 9:22

Haha, hier is die naam juist heel goed af te korten, er zijn weinig mensen die de naam helemaal zeggen haha bij ons is het standaard Lo, maar vaak is het ook ´gewoon´ mijn Lo´tje I love you

Onze kat heet trouwens Lola, dus we roepen gewoon ´LO!´ en ze komen beiden Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: