Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast wo 5 sep 2012 - 0:01

Middag!

we zijn weinig wijzer geworden in Nijmegen. De aardbeienvlek hebben ze nog een keer via de echo bekeken. Het bloedvat aan de binnenkant is niet duidelijk of deze nu wel/niet aan de aardbeienvlek zit en of deze nu wel/niet aan een belangrijke ader? in de hersenen zit. Nu gaan de 2 neurologen in overleg wat nu verstandig is. Al met al geen stap wijzer... Ik hoop deze week nog gebeld te worden en dat we dan een plan van aanpak gaan krijgen. Neusamandel en buisjes mag ineens niet meer samen dus daar staat meneer weer voor op de wachtlijst, jammer genoeg is zijn aanvraag verlopen en moeten we dus eerst wachten tot de KNO-arts terug is van vakantie.. (met een beetje hoop is hij eind okt. al aan de beurt, tenzij de KNO er spoed achter zet)

@ floor, hier ook meestal iets van vla/danoontje o.i.d. als toetje.
Maar ik sluit me aan bij bovenstaande... misschien toch een allergie.

@ aimee, wat leuk zeg!
ps, met youtube moet je wel opletten. Ik had daar filmpjes op staan en deze werden zonder overleg gebruikt in een voorlichting. Ik kwam daar achter omdat toevallig vrienden van ons daar naar toe gingen en mijn dochter herkende en mijn stem.... Ik heb mijn account toen meteen leeg gemaakt.

@ iloverose, wat knap zeg!! fiets ze vandaag

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol do 6 sep 2012 - 8:41

Hallo

Wij zijn er weer! Een paar dagen eerder dan gepland. We hebben veel pech gehad met het weer, en het huisje. Het weer op de eerste camping, echt harde wind waardoor het regelmatig koud was. Het huisje was daar ook slecht. De meiden sliepen in de woonkamer nergens was plek voor hun, dus het is heel fijn dat we goed slapende meiden hadden. Bij de tweede camping hadden we veel regen, elke dag aan het einde van de dag begon het, we hebben dus weinig buiten kunnen zitten, helaas, daardoor moesten de meiden ook veel binnen blijven. Maar goed wil niet teveel klagen want we hebben het super goed gehad met zijn 4en, maar toen we gisteren net bij het zwembad waren en het weer begon te regenen waren we er klaar mee, spullen gepakt en we zijn gegaan Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 561177

Maar de meiden deden het super, goed aangepast gingen zo mee met het ritme, heerlijk!

Heb net wel wat bijgelezen hier maar weet niet alles.

Beegee, wat balen zeg dat je niks wijzer bent dat schiet niet op! En dan ook nog met zijn buisjes en amandelen de pech, het zit ff niet mee!
Over je vraag van de kinderarts geen idee eigenlijk, volgende week donderdag moeten we weer naar het ziekenhuis kan het dan wel is vragen maar ik dacht anderhalf jaar..

Kledingmaat, hier broeken 74, shirtjes vaak ook soms past 68 ook nog. Maar vanavond hadden ze een vestje aan in maat 80 wat ook goed past alleen de mouwen zijn dan iets te lang.

De box is hier al een poos weg, heerlijk! Mis hem ook totaal niet gewoon.

Floor, misschien idd een allergie wat de rest zegt? Hier eten ze kwark en dat vinden ze heerlijk.

Nou verder gaat het dus hier zijn gangetje, lekker aan het wassen geweest vandaag, daar heb ik wel een hekel aan na een vakantieMama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parel do 6 sep 2012 - 8:45

Welkom terug, Stuud!
Balen wel zeg van het weer!
Maar wat een kanjers toch die meiden van jou!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Floor do 6 sep 2012 - 8:52

Misschien is het dan toch een allergie inderdaad. Het cb zegt ons voorlopig het gewoon niet te geven en over een tijdje te kijken of het dan wel beter gaat.
confused Af en toe weet ik het gewoon ook allemaal niet meer. Denk echt dat het aan mij ligt dat hij niet slaapt. Morgen slaapt hij bij mijn ouders omdat wij niet thuis zijn. Toen hij de vorige keer bij mij ouders was geweest wist hij ineens hoe hij door moest slapen dus hopelijk leert mijn vader hem dat trucje nu weer :P
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  studiebol do 6 sep 2012 - 10:04

Parel, zeker balen van het weer we gingen naar Z frankrijk voor een zonzekere bestemming Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 1371890812 maar ach we hebben het leuk gehad. De meiden hebben het zeker goed gedaan, hele weg geslapen, niks aan het handje en eenmaal op bestemming vonden ze gauw hun draai, dus dat was prettig.

Floor, het ligt vast niet aan jou, anders moet je is aan je vader vragen hoe hij het doet?

Ik las hier ook nog wat over de verjaardagen? Ik heb net de uitnodigingen de deur uit gedaan, we houden het in twee keer, s'ochtends de "oude" lui en smiddags de vrienden ik denk dat het op die manier voor ons het leukst is en ook voor de meiden.

Hoe gaat de rest van jullie het nou doen?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 do 6 sep 2012 - 18:06

Wij nodigen denk ik geen vrienden uit, alleen familie. De uitnodigingen zijn besteld bij vistaprint, ben benieuwd wanneer ze bij ons binnenkomen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Floor do 6 sep 2012 - 18:08

Wij gaan het in 1x vieren, onze ouders, broer/zus+partner, peetouders (=3 vrienden) en dan nog 2 overgrootouders, dan zitten we op 13 personen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 6 sep 2012 - 20:02

Blondje waarom nodigen jullie geen vrienden uit?

Ik heb wel (goede) vrienden uitgenodigd, ik bedoel we hebben ook een heel stel vrijgezellen jongens als vrienden zeg maar, maar ik kan me best voorstellen dat zij niet op een kinder verjaardag zitten te wachten. Die nodigen we dan niet uit, maar beginnen ze er zelf over dan zijn ze altijd welkom, wil ze niet verpichten door middel van een uitnodiging.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 do 6 sep 2012 - 21:55

Een van mijn beste vriendinnen is de zus van mijn man, dus die is zeker uitgenodigd. Alleen is ze nu hoogzwanger en ligt het een beetje aan het moment van bevallen en hoe fit ze er uit komt. Bij haar eerste heeft ze 3 weken boven geleefd omdat ze amper wat kon (ze is de 23e september uitgeteld en het feestje is 6 oktober, maar neefje kwam ook 11 dagen over tijd).

Verder weet ik het niet zo goed met de vrienden van mijn man, zijn echte vrienden hebben we best weinig contact mee, zien we buiten verjaardagen bijna nooit.
Mijn vriendinnen zie ik eigenlijk nog minder, sommigen nemen niet eens de moeite om voor mijn verjaardag te komen omdat het 1,5 uur rijden voor ze is (zij zijn trouwens verhuist naar een ander deel van het land, niet ik).
Verder trekken we heel veel op met de vriendengroep van mijn broers, maar ja, het voelt ook een beetje raar om hen uit te nodigen.
Maar het duurt nog bijna een maand, dus we zien wel!
Als we ze uitnodigen dan wel zonder een officiële uitnodiging, die heb ik maar 10 laten maken!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol vr 7 sep 2012 - 1:22

Oke blondje ik snap het dat is idd wel iets anders dan hier. We hebben voor ons belangrijke vrienden uitgenodigd, tja die meiden hebben toch nog geen vriendjes zeg maar dus anders komt er niemand. En we zien wel, als andere mensen willen komen zijn ze altijd welkom als ze zich maar niet verplicht voelen.

Wij zijn vanmorgen ff naar de stad geweest, zag bij de hema wat sjaals en mutsen hangen dus ik zei tegen mijn vriend laten we dat vast meenemen. Maar van die ik wilde hing er nog maar een.. was het gewoon al uitverkocht :O die verkoopster adviseerde me om het maar online te bestellen dan had ik de beste kans.. bizar toch..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol ma 10 sep 2012 - 21:41

Ben ik op vakantie word hier veel geschreven ben ik weer terug, schrijven jullie niks, das ook saai!

Hier is het CB net geweest voor de 11e maand prikken, L weeg 7680 en V 7600 het blijven kleine dingetjes vind ik, maar goed ze doen het prima verder.

Ik wilde een mand vol kado's maken, voor elke dag een voor een zwangere hebben jullie nog leuke tips wat ik er in kan doen, wilde ook wat praktische dingen er in doen bijv een slab en van die lepeltjes voor het eten enzo.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey ma 10 sep 2012 - 22:45

Het schrijven gaat hier in vlagen merk ik. Dan weer een tijdje veel en dan weer een tijdje nauwelijks. En daar maak ik me ook schuldig aan... Embarassed

Het zijn inderdaad fijne dames, F woog laatst (ben met 8 maanden geweest, i.p.v. 9, foutje van het bureau) al 9405 gram :O Maar goed, hij is ook een enorme beer... Gister moest ik bij hem in de groep werken en er waren ook een paar kindjes van zijn leeftijd. De een een week of wat ouder, de ander wat jonger, maar wat een lichtgewichtjes zeg! Waren wel beide meisjes, misschien heeft dat er ook nog wat mee te maken? Ach ja.. F is van begin af aan al groot en zwaar, dus ik maak me er niet zo druk om.

Hier gaat het wel redelijk. F eet de afgelopen dagen zijn brood en warme hap niet zo goed. Voorheen met gemak 2 sneeën brood mét korst, nu met pijn en moeite één zonder korst. Warme hap ook ongeveer de helft van zijn normale portie. Pap, fruit, flessen melk en water gaat wel prima. Nou zijn we vanmorgen bij de huisarts geweest, want ik heb ontzettend pijnlijke blaartjes op mijn tong en ik blijk de hand-mond-voet-ziekte te hebben Sad Bij F kon ze niks zien in zijn mond. Het kan dus toeval zijn dat hij zo slecht eet, of de blaartjes komen nog bij hem. Ik hoop het niet, want het doet echt zeer... Er is helaas niks aan te doen, het is een virus en het moet vanzelf over gaan. Heb wel een pijnstillende gel mee, maar het hielp niet echt net. Heb nu maar drinkontbijt en kwark in huis gehaald.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  *Lookie* ma 10 sep 2012 - 23:28

Floor: Wat vervelend die slaapproblemen en ook dat hij alles uitspuugt. Hier geven we meestal wat kwark. Maar echt niet veel hoor, want dan spuugt hij vaak ook, ook omdat de laatste voeding er redelijk dicht achteraan komt. Ik heb geen verstand van allergieen maar als dit inderdaad kenmerken ervan kunnen zijn, zou ik er achteraan gaan als ik jou was.

Studie: Wat een mooie meiden heb je! Goede vakantie gehad verder, afgezien van het weer?

All: Hier ook alweer een tijdje niet geschreven. H is nu 9,5 maand en vanmorgen weer naar het CB geweest. Hij was nu 74 cm en 8800 gram. Mooi gemiddeld dus prima. Hij kruipt, probeert nu ook met buik van de grond te kruipen (maar zit dan dus op handjes en knietjes en beweegt alleen zn kontje van voor naar achter, zo'n grappig gezicht!Very Happy ). Ook denk k dat het niet zolang meer duurt voor hij gaat staan. Hij trekt zich al op aan de box en heeft zn voetje dan ook al in 'sta-houding'. Ach het komt allemaal wel, het is leuk om te zien hoe ze haast elke dag weer een stapje verder komen. H heeft momenteel ook veel problemen om in slaap te komen ('s avonds dan, overdag gaat wel goed) en is 's nachts nu ook weleens wakker om dan weer moeilijk in te slapen. Erg vervelend, hopelijk is het een kortdurende fase..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Floor ma 10 sep 2012 - 23:38

Studie, tja moet je ook maar niet op vakantie gaan he dan mis je hier niks. Wink sorry heb gewoon niet zo veel te melden en heb het druk.
Wie is er zwanger studie? Leuk dat je zo'n mand gaat maken, wij hadden ook een mand gekregen na de geboorte en daar zaten ook veel cadeautjes in, allemaal met een klein kaartje eraan met nummer erop en een tekstje (bijv. 'speciaal voor mama').

Mickey het is niet te hopen dat hij het ook krijgt. Beterschap in elk geval, gaat zoiets vanzelf weg?
Het eten ging hier eerst ook met gemak en daarna was het complete drama nu gaat het weer wat beter. Hier wisselt het dus ook heel erg.

Lookie, dat slapen gaat denk ik nooit meer echt super worden maar vannacht ging het weer redelijk, hij sliep in elk geval tot vanmorgen (soms een tutje gebracht maar geen fles gelukkig).
van het CB moeten we voorlopig even wachten met vla/kwark enz omdat hij er op reageert en mocht het met een jaar nog niet beter gaan zien we wel weer verder, voorlopig doet hij het prima met z'n forte flesvoeding en het eten wat hij krijgt. dan maar geen toetjes na het eten.

Zijn ontwikkeling gaat verder goed. Hij loopt het liefst de hele dag (dus hij heeft 2 loopauto's) en hij oefent zich een ongeluk met zelf los lopen. Hij red het om 10/15 passen te zetten en gaat dan weer zitten op z'n hurken. Het ziet er ook zo schattig uit, zo'n trots boevenkoppie, armpjes breed uitgestrekt en lopen maar <3
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 di 11 sep 2012 - 0:27

Zo leuk lijkt met dat Floor dat hij al loopt, hier wordt wel druk achter de loopwagen aangerend, maar ze durft nog geen stapje los te zetten, gaat meteen terug naar de knieeën.
Kan jouw zoon ook al los opstaan?

Vrijdag gaan we met L weer naar het cb voor prikjes en wegen/meten. Ik ben erg benieuwd, volgens mij zit ze inmiddels met haar gewicht wel bij jouw meiden in de buurt Studiebol.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parel di 11 sep 2012 - 1:04

Studie, voorleesboekjes, sokken, knuffeltje, maskertje voor mama, dat soort dingen? Ik had er ook wat blikjes drank in gedaan voor truestar haha (die haar vriend savonds op heeft zitten drinken met haar moeder haha)

Ik ben ook even wegen meten en wegen net, maar het meten is volgens mij helemaal mislukt, ze lag met haar hoofd scheef en ze was in die vrouw dr berekening een halve cm gekrompen ivm 6 weken geleden haha, dat lijkt me sterk! Ik denk zelf dat ze nu rond de 74 cm zit, 74 past hier ècht niet meer. Ze woog 8890, was maar 125 gram aangekomen in 6 weken, maar ze barst ook van de energie en at en sliep heel slecht door de tandjes die boven doorkwamen/komen.

Mickey, is het bij F. ook niet van zijn boventandjes die doorkomen? Hier ook die fase net voorbij!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 11 sep 2012 - 7:09

Mickey hier gaat het eten ook heel wisselend hoor. Gisteren en vandaag ging het weer goed. Het hangt hier wel vaak samen met tandjes.

Lookie, ja vakantie was goed, super leuk gehad met zijn vieren ondanks het weer wel genoten!

Parel, past ze 74 al niet meer joh? Pff hier zitten ze er net in, kleine smurfen. Leuke ideeen voor de mand, thanks!

Blondje ben benieuwd hoeveel L weegt!

Heb wat afzeggingen gehad voor de verjaardag van de meiden, jammer hoor. Haha niet dat zij er iets van merken maar ik vind het jammer dat die mensen niet kunnen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee di 11 sep 2012 - 7:21

Leuk om dit topic weer even hoog te zien!

Studie: Wat jammer dat ze nu al afzeggen voor de verjaardag van je meiden Sad Zou ik ook niet leuk vinden! Het gaat wel onwijs snel zeg, over een ruime maand zijn ze alweer 1... Gaat het goed met jou en de dames?

Floor: Ahh snelle Jelle loopt los! Goed joh! Jammer van de toetjes, maar zonder wordt hij ook wel groot Wink

Mickey: Wat vervelend dat hij opeens niet meer zo goed eet... Hopelijk krijgt hij niet ook blaasjes in zijn mond, maar zijn het gewoon tandjes ofzo! Gelukkig kan hij qua gewicht wel wat hebben, haha.

Lookie: Wat leuk dat hij gaat kruipen en proberen te staan! Vervelend van het slapen, maar misschien hangt het samen met de ontwikkelingen die hij momenteel doormaakt en 's nachts moet verwerken?

Blondje: L. loopt dus ook al in de rondte! Leuk joh Very Happy

Parel: lijkt me ook sterk dat ze gekrompen is Laughing Jammer van het weinige groeien, hier was dat de laatste keer ook zo... Nouja, zolang ze gewoon een gezonde, actieve en gelukkige indruk maakt is het goed toch!

Luuk kan sinds 2 dagen ook zelf gaan zitten :cheering: Ik vind het zo'n gek gezicht! Verder tijgert hij de hele kamer door. Doet soms een poging om te kruipen, maar zakt al snel door zijn armen om gewoon buik te schuiven. Pogingen tot staan doet hij nog niet, maar zou ook wel heel snel zijn!
Hij drinkt nog steeds vrij weinig (nog 3 of 4 voedingen, maar daarvoor dronk hij er nog 7 a Cool, maar eet zijn fruit, groente en broodje wel heel erg goed. Misschien dat ik van de week even naar de lactatiekundige ga, gewoon om even te wegen en gerustgesteld te worden.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Parel di 11 sep 2012 - 7:38

Jaaa, Aimee wat goed zeg! Lo kan dat nog steeds niet, terwijl ze al 2 maanden zelfstandig zit! 1x is het haar gelukt maar het interesseert haar gewoon niet haha

Even gemist, Floor & Blondje WOW! Wat gaat dat snel met die van jullie zeg! Zo leuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee di 11 sep 2012 - 8:52

Ach Parel, komt vanzelf! Jouw meisje zegt al een tijdje mama toch? Dat zie ik hier nou weer niet zo gauw gebeuren Sad
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Twellie di 11 sep 2012 - 9:57

Nou als iedereen hier ineens lappen tekst gaat neerschrijven, doe ik ook gewoon mee!

Floor: laatst ging hij toch weer bij je ouders logeren waar hij ook het doorslapen had ontdekt? Heeft hij het na die logeerpartij ook weer herontdekt?

Aimee: Leuk he, dat lijkt dan ineens al zo 'volwassen'.

Lookie: Balen dat hij nog steeds wat onrustig slaapt. Zou hij overdag wat veel prikkels krijgen? Daar heeft mijn dochter altijd wel gelijk last van, misschien is het een tip voor je.

Mickey: Wat leuk dat je de verjaardag al aan het plannen bent Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 561177 . Is je vriend dan thuis? (Omdat ik wel eens lees dat hij veel onderweg is voor zijn werk).

En over mijn dochter: ontwikkeling gaat nog steeds niet bijzonder snel. Ze is wel heel vrolijk en soms liggen ze met zijn tweeen helemaal in een deuk als mijn oudste dochter gekke gezichten gaat trekken of rare dansjes doet.

Ze slaapt nog steeds door, gaat al richting de dertien uur per nacht Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 281626781 . Ik hoop dat ze net zo'n slaapkop wordt als mijn oudste dochter, die slaapt van zeven uur 's avonds tot minstens tien uur 's ochtends en klaagt dan nog dat ze te vroeg uit bed wordt gehaald Rolling Eyes .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Parel di 11 sep 2012 - 10:39

O twellie (hoe leuk! Je oude naam weer!) dat lijkt me heerlijk! Lootje slaapt ook prima (van 18.15 tot 7.45 vaak) maar dat 10 uur klinkt heerlijk!

Had je nog haarbandjes besteld? Via een andere site had ik deze nog besteld, de roze kan ik later altijd nog als kouseband gebruiken haha
Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 A246bc83
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 11 sep 2012 - 11:18

Aah ze zijn leuk parel!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  studiebol di 11 sep 2012 - 19:30

Twellie ik denk dat je mij bedoelt, want mijn vriend is vaak weg. Heel eerlijk gezegd we weten niet of hij er is. We hadden natuurlijk wel vrij geregeld voor die week. Maar zijn baas zegt dat hij geen dagen meer heeft en dat hij dus niet vrij mag. Nu kan ik me er heel druk om maken (heb ik ook wel een uur gedaan) maar dat heeft geen zin, niks is zo onzeker als zijn baan en ik wil me niet 5 weken druk maken of hij er wel is of niet. Natuurlijk zal ik ontzettend balen als hij er niet is..

Maak jij je zorgen om de ontwikkeling van je dochter of doet ze het gewoon lekker op haar eigen tempo?

Parel, leuke bandjes!

Hier is het echt wel een beetje een controle week, gisteren het CB morgen naar het ziekenhuis en vrijdag moeten mijn vriend en ik naar de tandarts. Zometeen gaan we zwemmen met zijn vieren!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor di 11 sep 2012 - 19:53

@blondje, ja los opstaan kan hij nu een week of 4, dat heeft hij eerst een weekje geoefend en toen begon hij er meteen pasjes bij te zetten, meestal 2 of 3 pasjes. En nu loopt hij hele stukjes.
Gisteren had mijn man een bijeenkomst en daar waren wij ook uitgenodigd, hij wou natuurlijk niet bij ons blijven zitten en vond het wel handig dat rondlopen dus hij bleef maar lopen (en iedereen natuurlijk zeer verbaasd dat hij al liep, was wel grappig om te zien).
Leuk dat jouw dochter het zo leuk vind om met de loopwagen te lopen, dat is hier ook echt favoriet (en dan vooral het bosten tegen alles)

@studie, jammer dat niet iedereen kan op het feestje van de meiden. Wij konden laatst ook niet bij vrienden toen hun zoon 1 werd, baalden we zelf ook erg van (maar we waren maar 3 dagen op vakantie en anders moesten we dus nog eerder terug en waren we maar 2 dagen op vakantie, vonden we toch echt te weinig)
Veel plezier met zwemmen, ik wou vandaag ook gaan maar mijn man heeft geen zin (en maar zeuren dat we niks doen in zijn vakantie omdat ik moet werken)

@aimee, snelle Jelle he. Inderdaad zonder toetjes wordt hij ook wel groot, nu krijgt hij meestal een koekje of soepstengel na.
Wat super dat hij zelf kan gaan zitten!!

@Twellie (naamsverandering?), nee hij heeft het slapen niet ontdekt. Omdat we gisteravond weg waren met hem ging hij later naar bed dan normaal, dat was natuurlijk al geen succes en vervolgens wou hij nog 2 nachtvoedingen. Dus voorlopig gaat hij braaf op tijd naar bed om regelmaat te krijgen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: