Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Ja inderdaad ook kerst en sinterklaascadeaus, beetje rotte tijd dat ze zijn geboren haha
Ik weet dat er veel nieuwe schoentjes zijn, maar niet degene die ik wil, en vaak met verzendkosten zijn ze toch nog even duur in ons geval!
Ik weet dat er veel nieuwe schoentjes zijn, maar niet degene die ik wil, en vaak met verzendkosten zijn ze toch nog even duur in ons geval!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Jaaa sinterklaas en kerst ook nog.. wat dat betreft hadden ze beter in mei geboren kunnen worden was het wat meer verspreid
Wat een prut weer zeg, gatver. We hebben al lang in bed gelegen, de meiden bij mijn in bed dan want ze waren vroeg wakker maar ik was het geklim op mij en het haren trekken een beetje zat dus we zijn naar beneden gegaan. Hoop echt dat het droog wordt kan ik er nog ff uit met ze.
Wat een prut weer zeg, gatver. We hebben al lang in bed gelegen, de meiden bij mijn in bed dan want ze waren vroeg wakker maar ik was het geklim op mij en het haren trekken een beetje zat dus we zijn naar beneden gegaan. Hoop echt dat het droog wordt kan ik er nog ff uit met ze.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Jeeej, bijna de eerste jarigen al hier!! Toch wel bizar hoor, van dikke buiken-maagzuur-praat alweer naar de eerste verjaardag.
Ik vind het wel leuk al die feestdagen in 1 periode . Ik denk dat ik voor haar verjaardag bijvoorbeeld ook zwemspullen en een zandbakje/spulletjes vraag, dan heeft ze in de zomer ook nog cadeautjes. En ik denk dat je het speelgoed toch wel verspreid over het jaar.
Ooh ik heb zo'n gave loopkar gezien hé, maar dat kreng is €50,-. L. gaat er nu telkens met onze salontafel vandoor (leuk, de industriele look, hout+natuursteen op wielen ) dus ik wil eigenlijk wel een leuke loopkar. We hebben al zo'n kleintje met blokken maar die is een beetje krakkemikkig. Maar goed, nu ze zo begint te stappen en doen wil ik ook wel echt goede schoentjes voor haar. Oja én ik wilde flink sparen voor alle feestdagen...
Hier regent het al de hele ochtend trouwens, bij jullie ook? Nog leuke plannen vandaag? L. slaapt nu, maar mijn man is sinds lange tijd eens een weekendje vrij dus we willen wel even eruit.
Ik vind het wel leuk al die feestdagen in 1 periode . Ik denk dat ik voor haar verjaardag bijvoorbeeld ook zwemspullen en een zandbakje/spulletjes vraag, dan heeft ze in de zomer ook nog cadeautjes. En ik denk dat je het speelgoed toch wel verspreid over het jaar.
Ooh ik heb zo'n gave loopkar gezien hé, maar dat kreng is €50,-. L. gaat er nu telkens met onze salontafel vandoor (leuk, de industriele look, hout+natuursteen op wielen ) dus ik wil eigenlijk wel een leuke loopkar. We hebben al zo'n kleintje met blokken maar die is een beetje krakkemikkig. Maar goed, nu ze zo begint te stappen en doen wil ik ook wel echt goede schoentjes voor haar. Oja én ik wilde flink sparen voor alle feestdagen...
Hier regent het al de hele ochtend trouwens, bij jullie ook? Nog leuke plannen vandaag? L. slaapt nu, maar mijn man is sinds lange tijd eens een weekendje vrij dus we willen wel even eruit.
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
studiebol schreef:Jaaa sinterklaas en kerst ook nog.. wat dat betreft hadden ze beter in mei geboren kunnen worden was het wat meer verspreid
Haha, herkenbaar! Ik denk ook altijd lekker knus in het grote bed wakker te worden met dit weer, maar dat resulteert altijd in 'au au mijn haar' 'aarhh voet in mijn oog' 'Au!', dus dan ga ik ook altijd maar gauw douchen en naar beneden
Mute_- Fluisteraar
He meiden, ik zal hier ook maar weer eens van me laten horen (en proberen wat mee te lezen)
Jaa, de eerste kindjes worden alweer 1! Over 1,5 maand ons kleine kereltje ook al dus ben er ook al druk mee aan het bedenken wat we willen en wanneer. Zijn verjaardag valt op een maandag, dus denk dat we het de zondag & maandag maar vieren. Liefst alles op een dag, maar ook liefst op de dag zelf en dat is op een maandag niet zo handig denk ik, daarom de zondag er maar bij.
We hebben al een cadeau: een superleuke loopauto. Verder is het verlanglijstje (Sint/verjaardag) tot nu toe: knuffelvos van Ikea/H&M home, blokken, flapjesboek, badspeelgoed, DVD Nijntje/..., Sleutelhuis paddestoel, houten kogelbaan met 3 auto's, duplo, little people. Ik vind regenkleding ook wel een goed idee van je, Parel!
Op internet vond ik ook heel leuke ideeen voor een feestje (google maar eens op owl partyprintables, dan krijg je allemaal leuke uit te printen cupcakedingen, vlaggetjes voor op blokjes kaas, slingers, etc). Wel veel werk, maar ik kijk wel hoeveel zin ik heb om zelf vanalles te maken. Floor: ik vind een fotokaartje ook leuk en dat zie je inderdaad veel maar zit zelf ook te denken aan een andere uitnodiging, of om zelf een aantal te maken.
Jaa, de eerste kindjes worden alweer 1! Over 1,5 maand ons kleine kereltje ook al dus ben er ook al druk mee aan het bedenken wat we willen en wanneer. Zijn verjaardag valt op een maandag, dus denk dat we het de zondag & maandag maar vieren. Liefst alles op een dag, maar ook liefst op de dag zelf en dat is op een maandag niet zo handig denk ik, daarom de zondag er maar bij.
We hebben al een cadeau: een superleuke loopauto. Verder is het verlanglijstje (Sint/verjaardag) tot nu toe: knuffelvos van Ikea/H&M home, blokken, flapjesboek, badspeelgoed, DVD Nijntje/..., Sleutelhuis paddestoel, houten kogelbaan met 3 auto's, duplo, little people. Ik vind regenkleding ook wel een goed idee van je, Parel!
Op internet vond ik ook heel leuke ideeen voor een feestje (google maar eens op owl partyprintables, dan krijg je allemaal leuke uit te printen cupcakedingen, vlaggetjes voor op blokjes kaas, slingers, etc). Wel veel werk, maar ik kijk wel hoeveel zin ik heb om zelf vanalles te maken. Floor: ik vind een fotokaartje ook leuk en dat zie je inderdaad veel maar zit zelf ook te denken aan een andere uitnodiging, of om zelf een aantal te maken.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ook al druk bezig met de verjaardag dus Looki?! Wat een leuke tip trouwens, die site.
Mute_- Fluisteraar
Gelukkig is het hier nog wel een beetje mooi weer geworden want ik was die regen echt wel zat. Heb nog een stuk gefietst met de dames, ff een frisse neus halen, heerlijk!
Jullie nog iets gedaan?
Jullie nog iets gedaan?
studiebol- Ratel
Lekker studie, op de fiets! Een voorop en een achterop?
Ik ben het hele weekend aan het werk Nouja, zo vanmorgen met die regen vond ik het ook niet zo heel erg vervelend...
Sinds een paar dagen heeft meneer hier een nieuw spelletje ontdekt; in bad poepen! Heel vies en vervelend
Ik ben het hele weekend aan het werk Nouja, zo vanmorgen met die regen vond ik het ook niet zo heel erg vervelend...
Sinds een paar dagen heeft meneer hier een nieuw spelletje ontdekt; in bad poepen! Heel vies en vervelend
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Leuk Studie een schommel.
Van ons krijgt hij een vormenstoof en dikkie dik verjaardagsboek.
Van zijn peetoom krijgt hij Verstoppertje Nijntje en voor de rest heb ik een lijstje maar ik heb nog niemand gehoord met de vraag wat ze moeten kopen (behalve zijn peetoom).
vandaag gewoon gewerkt dus niet veel bijzonders.
Aimee, getver zeg dat is niet zo lekker dat hij dat heeft bedacht.
Parel, in jouw geval zal het inderdaad niet veel goedkoper zijn. Voor mij is dat wel dus vandaar dat ik daar schoentjes vandaan haal. Ik heb mooie gekocht van shoesme met veters.
Mute, misschien de loopkar samen geven met opa&oma ofzo? Onze zoon heeft ook een loopkar, een erg dure, hij heeft deze gekregen met zijn doop van zijn peetouders.
Lookie, wij vieren het ook op zondag, op dinsdag is iedereen toch aan het werk en ’s avonds ligt hij te slapen. Wat leuk dat je zoveel wilt gaan maken voor zijn verjaardag, wij willen het eigenlijk helemaal niet uitgebreid doen, gewoon een vlaai kopen, chips, kaasjes enzo maar verder niks bijzonders. Ben alleen bang dat het nogal raar gevonden gaat worden maarja dat is dan maar zo.
Van ons krijgt hij een vormenstoof en dikkie dik verjaardagsboek.
Van zijn peetoom krijgt hij Verstoppertje Nijntje en voor de rest heb ik een lijstje maar ik heb nog niemand gehoord met de vraag wat ze moeten kopen (behalve zijn peetoom).
vandaag gewoon gewerkt dus niet veel bijzonders.
Aimee, getver zeg dat is niet zo lekker dat hij dat heeft bedacht.
Parel, in jouw geval zal het inderdaad niet veel goedkoper zijn. Voor mij is dat wel dus vandaar dat ik daar schoentjes vandaan haal. Ik heb mooie gekocht van shoesme met veters.
Mute, misschien de loopkar samen geven met opa&oma ofzo? Onze zoon heeft ook een loopkar, een erg dure, hij heeft deze gekregen met zijn doop van zijn peetouders.
Lookie, wij vieren het ook op zondag, op dinsdag is iedereen toch aan het werk en ’s avonds ligt hij te slapen. Wat leuk dat je zoveel wilt gaan maken voor zijn verjaardag, wij willen het eigenlijk helemaal niet uitgebreid doen, gewoon een vlaai kopen, chips, kaasjes enzo maar verder niks bijzonders. Ben alleen bang dat het nogal raar gevonden gaat worden maarja dat is dan maar zo.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Floor, wat lookie liet zien ziet er hartstikke leuk uit hoor, maar dat doe ik hier ook niet. Ten eerste ben ik helemaal niet creatief ten tweede vind ik het ook gewoon niet nodig. Hier worden slingers en ballonnen op gehangen, ik haal een leuke taart en er komt bezoek en voor het bezoek zal ik lekker dingen neer zetten maar die zullen niet heel veel anders zijn dat met bijv mijn verjaardag. Waarom denk je dat er bij jou raar op gereageerd word?
Aimee, ja ik heb er dan een voorop en een achterop, meteen vanaf het begin zo gedaan en gaat prima. Wie voorop mag wordt dan afgewisseld
Aimee, ja ik heb er dan een voorop en een achterop, meteen vanaf het begin zo gedaan en gaat prima. Wie voorop mag wordt dan afgewisseld
studiebol- Ratel
Floor: vervelend dat je denkt dat dat raar gevonden gaat worden... Is toch gewoon een normaal verjaardagsfeestje? Hier zal de boel versierd worden, wat cadeautjes en een taart, maar gekker ga ik het ook niet maken hoor. Voor een kdv ofzo hoef ik niets te knutselen! Gewoon lekker doen hoe je je er zelf prettig bij voelt (en jullie mannetje natuurlijk!).
Studie: Haha wat leuk dat ze mogen afwisselen!
Studie: Haha wat leuk dat ze mogen afwisselen!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee, ik kan natuurlijk niet hebben dat ze later zeggen dat die ander altijd voorop mocht
oh hier wel een dagverblijf waar ik iets aan geef... alleen is de groep sinds 1 oktober gehalveerd, dus zoveel werk is het allemaal niet. Maar ook niks bijzonders. Ik wil graag de verjaardag van de meiden bewust mee maken en niet druk zijn met allerlei bijzonder en speciale hapjes.
oh hier wel een dagverblijf waar ik iets aan geef... alleen is de groep sinds 1 oktober gehalveerd, dus zoveel werk is het allemaal niet. Maar ook niks bijzonders. Ik wil graag de verjaardag van de meiden bewust mee maken en niet druk zijn met allerlei bijzonder en speciale hapjes.
studiebol- Ratel
Leuk Studiebol, was het lekker fietsweer waar je woont? Hier regende het de hele dag .
Floor: gewoon je zoons verjaardag vieren zoals jullie willen! Wij hebben bij de eerste twee verjaardagen van mijn oudste dochter ook weinig bijzonders gedaan trouwens. De verjaardagen die nu op komst zijn (kinderen zijn vlak bij elkaar jarig), ga ik wel wat uitgebreider vieren. Ik heb zelf slingers gemaakt en ik ga een mooie taart regelen voor beiden. Verder ook gewoon kaasjes en zo hoor.
Aimee: nu ik het zo lees, herinner ik me dat mijn oudste dat ook wel eens deed. Ze plaste ook heel vaak tijdens het luier verschonen net tijdens de twee-en-een-halve seconde dat er geen luier onder ligt. Met mijn jongste heb ik zulke dingen niet.
Floor: gewoon je zoons verjaardag vieren zoals jullie willen! Wij hebben bij de eerste twee verjaardagen van mijn oudste dochter ook weinig bijzonders gedaan trouwens. De verjaardagen die nu op komst zijn (kinderen zijn vlak bij elkaar jarig), ga ik wel wat uitgebreider vieren. Ik heb zelf slingers gemaakt en ik ga een mooie taart regelen voor beiden. Verder ook gewoon kaasjes en zo hoor.
Aimee: nu ik het zo lees, herinner ik me dat mijn oudste dat ook wel eens deed. Ze plaste ook heel vaak tijdens het luier verschonen net tijdens de twee-en-een-halve seconde dat er geen luier onder ligt. Met mijn jongste heb ik zulke dingen niet.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Twellie hier regende het de hele ochtend, toen was het pyjama ochtend Vanaf het moment dat zij naar bed gingen werd het droog en kwam er zelfs een zonnetje, en dat was gelukkig nog zo toen ze wakker werden dus konden we toch ff naar buiten.
studiebol- Ratel
Floor: Helemaal niet raar hoor, zo vieren wij verjaardagen ook. Alleen vind ik het wel leuk om lekker crea bezig te zijn en ik zag die site, en heb helemaal zin om het een keer wat leuk aan te kleden. Niks duurs of uitbundigs, gewoon lekker feestelijk.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Holaaaa!
Leuk he de eerste verjaardag! Ik ga er helemaal in op haha
Hier wordt het qua aankleding ook gewoon simpel hoor! Kaas & worst, leuke Hema taart en cadeaus.
Aimee, ieeeeuwl, Lo had dat ook pas! Zag ik een drol drijven haha
Wij hadden vanmiddag mijn ouders en zusje op visite, die kunnen ook nooit met lege handen aankomen zeg! Leuke antislipsokken, een puzzel, en 4 shirts, een legging en een rokje (kleding van vorige collecties van Eager Beaver en Salty Dog, mijn ouders hadden een winkel). Einde van de middag zijn we naar vrienden hier verderop gegaan, die vierden hun verjaardag. Op een gegeven moment was Lo het zat, en ben ik lekker naar huis gegaan. Nu is ze in slaap aan het komen in haar bed op de laagste stand, maar ze had net het gordijn al te pakken haha
Leuk he de eerste verjaardag! Ik ga er helemaal in op haha
Hier wordt het qua aankleding ook gewoon simpel hoor! Kaas & worst, leuke Hema taart en cadeaus.
Aimee, ieeeeuwl, Lo had dat ook pas! Zag ik een drol drijven haha
Wij hadden vanmiddag mijn ouders en zusje op visite, die kunnen ook nooit met lege handen aankomen zeg! Leuke antislipsokken, een puzzel, en 4 shirts, een legging en een rokje (kleding van vorige collecties van Eager Beaver en Salty Dog, mijn ouders hadden een winkel). Einde van de middag zijn we naar vrienden hier verderop gegaan, die vierden hun verjaardag. Op een gegeven moment was Lo het zat, en ben ik lekker naar huis gegaan. Nu is ze in slaap aan het komen in haar bed op de laagste stand, maar ze had net het gordijn al te pakken haha
Parel- Ratel
Parel wat leuk dat ze weer van alles voor L hadden mee genomen. Was wel benieuwd hoe ze bij je op het werk hadden gereageerd dat je iets anders hebt gevonden?
studiebol- Ratel
Mijn collega´s en leidinggevenden weten al dat ik met iets anders bezig was. Ze vonden het heel erg jammer, maar vooral begrijpelijk. Ze kunnen me gewoon geen zekerheid geven, maar vinden het fijn voor me dat ik wat anders heb, ook al zien ze me liever niet gaan want ik functioneer prima. Het voelt iig voor mij ook heel dubbel, als het goed was blijven gaan in de kinderopvang was ik niet weg gegaan, maar ja .. Ze gunnen me in ieder geval alle geluk, dat is wel heel erg fijn, mocht ook eerder ontslag nemen dan de ´normale´ 2 maanden opzegtermijn.
Het is nog steeds heel raar hoor en onwerkelijk, maar ik ben daarom nu dubbel en dwars aan het genieten van mijn vrijheid! Ik werk nu nog 7 weken 20 uur per week, dus 3 dagen, en en heb nog 2 a 3 weken vakantie van die weken! Maar man, man, man, ik kan het nog steeds niet bevatten dat ik straks ergens anders ga werken!
Het is nog steeds heel raar hoor en onwerkelijk, maar ik ben daarom nu dubbel en dwars aan het genieten van mijn vrijheid! Ik werk nu nog 7 weken 20 uur per week, dus 3 dagen, en en heb nog 2 a 3 weken vakantie van die weken! Maar man, man, man, ik kan het nog steeds niet bevatten dat ik straks ergens anders ga werken!
Parel- Ratel
Ayla en Blondje gefeliciteerd met jullie meisjes!! Hele fijne dag vandaag! En als het al gevierd is hoe was het?
Parel fijn dat ze goed reageerde en dat jij ook weet dat je niet weg hoeft omdat je slecht functioneert lijkt me toch altijd prettig om te weten.
Parel fijn dat ze goed reageerde en dat jij ook weet dat je niet weg hoeft omdat je slecht functioneert lijkt me toch altijd prettig om te weten.
studiebol- Ratel
Ayla en Blondje, gefeliciteerd!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Thnx ladies! Gisteren is het hier thuis voor vrienden gevierd, ging heel goed, Elena is 's middags gewoon gaan slapen. Vanmiddag naar mijn schoonvader om het daar voor familie te vieren (past hier niet) dus ik ben benieuwd hoe het dan gaat!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Gefeliciteerd beiden!!
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Gefeliciteerd!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ayla en blondje gefeliciteerd met jullie meiden!
Fijne dag!
Fijne dag!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Ayla en Blondje,
GEFELICITEERD!!!!! het babytijdperk is voorbij welkom dreumes!!
GEFELICITEERD!!!!! het babytijdperk is voorbij welkom dreumes!!
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011