Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  strawberry ma 8 okt 2012 - 9:24

Parel schreef:Haha, hier is die naam juist heel goed af te korten, er zijn weinig mensen die de naam helemaal zeggen haha bij ons is het standaard Lo, maar vaak is het ook ´gewoon´ mijn Lo´tje I love you

Onze kat heet trouwens Lola, dus we roepen gewoon ´LO!´ en ze komen beiden Laughing

Ook een beetje ons Lo' tje toch Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 2474380249
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Puggle ma 8 okt 2012 - 10:45

Ja daar heb je ook gelijk in hoor parel. Lo is natuurlijk makkelijk om te zeggen. Maar wij noemen Haar gewoon l.oïs. Ik vind het een te mooie naam om af te korten en hou er ook niet zo van. Niks persoonlijks natuurlijk Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  studiebol ma 8 okt 2012 - 17:47

Aimee schreef:
studiebol schreef:
Weer ff een trots momentje, V loopt ook achter de poppenwagen! Maar als ze dat doet, huilt ze wel haha dus misschien vind ze het toch een beetje spannend maar goed ze gaat er wel steeds achter staan. Haar zus bemoeit zich er dan ook mee dus het is ruzie maken om de poppenwagen.
Dan kan je er nog één kopen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 281626781 Wink

Dat is het eerste wat ik ook dacht! Had hem al zowat bij de hema bestelt Wink Maar toen dacht ik echt wat een onzin, waarschijnlijk willen ze dan toch allebei met dezelfde, of net die ene die de andere heeft. Dat is namelijk met het andere speelgoed ook wat we dubbel hebben.

Dus ik heb het weer uit mijn hoofd gezet..... tot dat ik jou berichtje las
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parel ma 8 okt 2012 - 19:29

strawberry schreef:
Parel schreef:Haha, hier is die naam juist heel goed af te korten, er zijn weinig mensen die de naam helemaal zeggen haha bij ons is het standaard Lo, maar vaak is het ook ´gewoon´ mijn Lo´tje I love you

Onze kat heet trouwens Lola, dus we roepen gewoon ´LO!´ en ze komen beiden Laughing

Ook een beetje ons Lo' tje toch Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 2474380249

Natuurlijk! Maar M. moet gewoon chique Loïs zeggen tegen z'n meisje!

Puggle, hier weet driekwart niet eens hoe ze d'r naam uit moeten spreken dat scheelt Laughing en heel veel mensen verbasteren zelf.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Floor di 9 okt 2012 - 7:45

Studie wat lief dat ze zo kunnen spelen en lopen.

Beegee, al het idee dat de oordruppels helpen?
Genieten? Dat kan ik niet hoor, ik ben een te grote stresskip daarvoor.
Ik heb zowat alles al weg moeten zetten voor hem omdat hij maar niet snapt dat hij er niet aan mag zitten. Ook de kastjes zijn nu gevuld met ‘onbreekbare’ dingen want hij blijft ze maar openmaken en leeggooien. En ik blijf maar Nee zeggen maar het helpt geen barst want hij zit me keihard uit te lachen! Hij vind het dolkomisch als ik op strenge toon Nee zeg.
Ik heb even gekeken en ik neem inderdaad een hema taart. Bij mijn man-thuis hebben ze altijd hemataarten op verjaardagen dus ik laat er gewoon 1 maken met een foto. Heb ik toch een leuke taart en heeft mijn man z’n zin met dat hij gewoon een taart van hema wil.

Puggle, we vieren het ook wel hoor, groepje visite wordt gewoon niet te groot en ik heb al slingers en een 1-kaarsje.
Fijn dat het goed gaat bij het kdv. Bevalt het werken weer goed?

Iloverose, hij snapt er ook echt geen barst van dat hij het niet mag pakken. Bij vrienden laatst ook, die hadden er wat op staan en ik vroeg of het op het dressoir gezet mocht worden maar ze vonden dat hij het maar moest leren dat hij er niet aan mocht zitten (schiet lekker op dan als je een uur op visite bent).

Parel, vind dat zo grappig dat jij dan toch je zin door drijft. Dat gebeurt hier echt niet. Maar ik heb dus slingers een kaarsje en straks ook een taart (kan pas 2 weken van te voren bestellen zag ik op de site van hema). We hebben kleine cadeautjes en hij krijgt nieuwe kleren.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Parel di 9 okt 2012 - 8:31

Nou Floor, dan doe je het niet heel anders dan ons hoor!
Wij doen ook een 1 kaarsje, slingers, een hema taart (en kleine tompouces, beetje duur om voor al die mensen een hema taart te doen), en ik maak een muts voor haar. Haar kinderstoel zal ik ook wel even versieren, maar thats it.

Ik haal ook alles van de salontafel hoor, ze leert het vanzelf wel, maar nu snapt ze het gewoon nog niet.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 9 okt 2012 - 8:31

Floor goedzo dat je toch zo'n foto taart gaat bestellen! Hartstikke leuk!
Het gaat hier ook wel een beetje zo bij parel eigenlijk, ik geef aan wat ik graag wil en leuk vind en 9 van de 10 keer vind hij het goed. Soms vind hij wel dingen onzin maar eigenlijk moet hij dan alleen maar lachen als ik het dan toch doe, we liggen over hele grote dingen niet echt ver uit elkaar ofzo. Maar ik zei toen dat ik ook nog die twee stoeltjes ging halen voor de verjaardag, dan zegt hij wel, joh wat hebben ze nou aan een stoel daar blijven ze toch niet op, en ik zeg dat ze daar (uiteindelijk) echt wel op gaan zitten en dan moet hij lachen en zegt hij ga maar halen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 561177

Even sentimenteel... een jaar geleden lag ik sinds vandaag vol spanning in het ziekenhuis met weeen, nou ja die waren op dit tijdstip al wel gestopt en met 4 cm ontsluiting..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Parel di 9 okt 2012 - 8:34

Ach, Studie!
Tijd gaat inderdaad snel!
En dan te bedenken dat jij pas na mij was uitgerekend!
Maar moet je eens kijken, je kleine couveusekindjes stappen al vrolijk in het rond, en ze kunnen staartjes! I love you
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Mute_ di 9 okt 2012 - 8:37

Kan mij voorstellen dat je er bij stilstaat, studiebol! Gek hé al die 'jaren geleden'. Ik zit over 3 weken een jaar thuis, vind ik ook heel gek (en heeeeeel lang) klinken Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 561177 . Wanneer zijn je meiden jarig? Deze week toch? Hebben we nog een tabel ergens eigenlijk?

Hier gaat het hetzelfde als bij jou denk ik. Ik meld trouwens niet elke aankoop, maar de 'grote' dingen hebben we het natuurlijk wel over. Man reageert altijd als eerste met 'ehhh is dat echt nodig?' en mijn reactie is dan altijd 'ehh, ja'. Veel kleding vond hij eerst ook onzin (en merk al helemaal), maar laatst zei ie dat hij het toch wel heel leuk vond dat L. er altijd zo leuk uit ziet. Dus als er een doosje van Hummbee binnenkomt lacht ie altijd een keer. Ach, schoenmaker blijft bij uw leest, toch Wink

Ik ontdekte vandaag trouwens na hélse nachten een hoektand.. :O . Dus ik even nazoeken en overal staat vanaf 20 maanden... maar er zit toch echt op haar hoek boven in een wit puntje door het vel heen. Gek hé!?
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  studiebol di 9 okt 2012 - 8:38

Nou he, sjonge jonge als ik vorige jaar vandaag toch had geweten hoe goed ze het nu doen, had me dat zoveel zorgen en stress gescheeld.. maar goed dat is niet gebeurd en ik heel blij met hoe goed ze het doen! maar deze week is wel wat emotioneel voor me dat merk ik wel (sukkel die ik ben)

Parel wij doen ook die tompouche dingen, weet alleen nog niet of ik voor de grote of kleine ga.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 9 okt 2012 - 8:41

Mute, nee volgende week donderdag zijn ze jarig.. ze zijn toch nog 10 dagen blijven zitten na de eerste weeen Very Happy

Haha mijn vriend toen ik zwanger was " je gaat niet alleen maar roze kopen hoor" en nu " Roze is wel heel erg leuk" Hij wilde zelf graag twee roze auto stoelen voor ze, nou ja helemaal prima!

Mute, ben je eerder met verlof gegaan dan? Oooh een hoektand, ook leuk, heeft ze al meer tandjes?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Mute_ di 9 okt 2012 - 8:44

Haha! Roze autostoelen? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?

Ja, als je dat toch eens had geweten hé. Dat je twee gezonde dametjes zou hebben een jaar later met, zoals Parel zegt, lopend en staartjes! Geweldig toch. Ben je er nu toch wat meer mee bezig of valt het mee? Zo met hun verjaardag in het vooruitzicht? Ik ben altijd zo'n datum-muts, dus volgens mij ben ik alleen maar sentimenteel de dagen rondom haar verjaardag Laughing

Ja, ik ben er ivm mijn klachten met 28 weken al gedeeltelijk uitgegaan. Voor mij is het maar goed dat ik toen nog niet wist wat ik nu wist haha!
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Parel di 9 okt 2012 - 8:44

Mute, hoektand, is dat een tand naar de boventanden?
Hier is er 1 door, en de andere komt er doorheen.
En onder zit er ook een hoektand door te komen.
Als ik Dentinox doe bijt ze trouwens vol in mn vingers, en dat weet ze! Trutje!

Studie, had je zeker een boel stress gescheeld!

Hier idd ook een boel roze, en pasgeleden had mijn vriend zelfs toen hij 2 dagen alleen was met Lo een speldje erin gedaan toen ie de deur uitging haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Mute_ di 9 okt 2012 - 8:49

Haha, Parel wat schattig! Hier was hij laatst een staartje aan het proberen te maken, maar toen vroeg hij 10 minuten later toch maar of ik het wou doen.

'een tand naar de boventanden', wat bedoel je daarmee? Hij zit zeg maar rechtsboven in de hoek, vanuit mij gezien dan. Dus voor haar links. (duidelijk nog?Laughing ). Ik heb ook Dentinox gehaald! Man o man wat had mijn kleine aap last ervan zeg. Nu hij enigszins door is hoop ik dat ze weer slaapt! Maar L. dus ook aan de hoektanden. Dan is mijn kleine vampier toch zo gek nog niet.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  studiebol di 9 okt 2012 - 8:52

Mute, ja ik ben er heel erg mee bezig, vanmorgen stond ik op en meteen ooh vorig jaar kwam ik in het ziekenhuis terecht. Ik weet het allemaal nog en het maakt me soms wel emotioneel. Mijn vriend belde net ook nog en ik zei weet je nog vorig jaar vandaag... toen zei hij was dat vandaag, ik zo ja! Werd hij ook even stil..

Roze auto stoelen, nou normaal is de stof van de autostoel gewoon zwart of ander kleur zeg maar en wij hebben dan roze stof Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 31 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Mute_ di 9 okt 2012 - 8:54

OOOH, je bedoelt gewoon de maxicosi zeg maar!? Laughing Goedemorgen!. Ik zag al een soort speelgoedautostoel of iets voor mij haha!

Wat lief van je vriend. Maar het is ook niet niets hé, wat jullei hebben meegemaakt. Weet je al of je vriend thuis is met de verjaardag?
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  studiebol di 9 okt 2012 - 8:55

Ja de vervolg stoel op de maxi cosi ja!

Helaas nee dat weten we nog niet zeker... maar ik ga er gewoon nog steeds vanuit.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow di 9 okt 2012 - 8:57

Kan me voorstellen dat het heftig is Studie, je beleeft toch alles weer opnieuw.. En staat stil bij wat er gebeurd is, en hoe goed het gelukkig gaat!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Parel di 9 okt 2012 - 9:06

Haha sorry Mute, maar inderdaad NAAST de voortanden! Vampierentandjes idd!
Wij hebben gewone hele snelle dames met tandjes krijgen dan, prima toch! Kunnen ze tenminste van zich afbijten!

Leuk zeg die roze autostoelen Studie!
Ik zal meeduimen dat je vriend er gewoon is op hun verjaardag.
Vieren jullie het deze zaterdag? Of volgende week?
Ik wil wel een foto in hun mooie outfits he Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Parel di 9 okt 2012 - 20:19

Hier naast tandjes, ook nog eens een snotverkouden aap!
Gisteren waren we vergeten haar een pyama aan te doen (nu lange mouwen romper, Winterslaapzak met mouwen), geen ui onder het bed en geen Luuf. Resulteerde in een avond/nacht waarbij we elk uur eruit mochten en ze pas om 2 uur de slaap vatte.. Gelukkig konden we uitslapen (8.30 uur is tegenwoordig al uitslapen haha paar jaar terug dook ik er toen pas in...) en hebben we de mogelijkheid tot een pyamadag!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 9 okt 2012 - 20:23

Ik heb eens gekeken maar hier hebben ze ook de tanden naast de middelste voortanden maar dat zijn toch niet al de hoektanden? Die zitten door toch nog weer naast?

Parel wat vervelend zo'n nacht! Sterkte met je snotverkouden meisje..

Hier heeft V volgens mij die hand,moet,voet ziekte, er hing wel een briefje bij het dagverblijf dat het heerst had ff kort gelezen en wat me bijstaat zijn blaasjes, op handen en voeten... nou die heeft ze! Jemig zeg wat een boel..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Parel di 9 okt 2012 - 20:29

Ah getsie studie!
Let even op, want de kans is aanwezig dat ze helemaal niet mag komen voordat ze een zalfje heeft gehad van de dokter.. Logisch ook wel want ze stoppen alles in hun mond natuurlijk die kleintjes!
Beterschap dan maar!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol di 9 okt 2012 - 20:31

Parel schreef:Ah getsie studie!
Let even op, want de kans is aanwezig dat ze helemaal niet mag komen voordat ze een zalfje heeft gehad van de dokter.. Logisch ook wel want ze stoppen alles in hun mond natuurlijk die kleintjes!
Beterschap dan maar!

Oh echt? Mmm misschien moet ik dan maar ff bellen eigenlijk.. want als ze morgen niet mag komen heb ik een probleem.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  mickey di 9 okt 2012 - 22:42

Hier ff een ervaringsdeskundige over h-m-v-ziekte: de dokter kan er niks voor geven! Het is inderdaad besmettelijk, maar wering is niet zinvol, omdat ze dan waarschijnlijk vorige week ook al het virus had. Ze is bovendien nog wel een week of twee besmettelijk, als ik het goed heb. Heel veel.beterschap in ieder geval voor je meisje! F heeft het niet zo heel erg gehad, vooral uitslag op handen en voeten en in het luiergebied. Ik had mn mond vol, dat deed echt zeer! Ben daardoor 2 kilo afgevallen op een week tijd, doordat ik nauwelijks kon eten...

Hier gaat alles prima. F heeft inmiddels 4 tandjes, 2 boven en 2 onder. Hij gaat zelf staan, overal waar hij maar kan. Loopt rond de salontafel, probeert over te stappen naar de bank en sinds gister kruipt hij op handen en knieën! Maar als hij ergens snel wilt zijn, tijgert hij gewoon, hahaha. Sinds afgelopen weekend hoeft hij ook zijn avondfles niet meer! Hij was het weekend gaan logeren, toen we hem zondagavond gingen ophalen, lag hij in bed. Hij had wel al zijn warme hap gehad, maar nog geen fles. Eenmaal thuis heb ik het gewoon geprobeerd om hem zonder fles maar bed te brengen en dat gaat prima! Gisteravond heeft mijn vriend F rond 19.30 naar bed gebracht, vanmorgen werd hij rond 8.45 wakker! Heb dus niks te klagen Wink

Zo... Nu moet ik weer gaan. Moet om 13.00 werken, maar moet nog douchen en F uit bed plukken en aankleden.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  iloverose wo 10 okt 2012 - 0:39

studdie wat mooi roze auto stoel voor de meiden kleine princessjes.over te tandjes A kreeg eerst onder twee daarna niet de bovens maar de hoektanden gelukkig waren ze der half door kwamen de voor tanden het leek net een kleine dracula daarna onder hoektanden

Parel beterschap voor je meisje

micky werkze

Madamke is ons nu steeds meer aan het uitdagen in iets wat niet mag grgrrg wordt der soms zo moe van ihihih Sommige dingen snapt ze volgens mij echt wel maar toch even weer doen .Vanmorgen nog even bij de x.noxs opblaas baar num 1 gekocht hebben we die ook maar weer .
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: