Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Lejow zo 30 sep 2012 - 0:08

Aimee, waar woon je? Of laat ik het zo zeggen, woon je in de buurt van Rdam?

Hier duurt het ook nog (exact) 4 maanden, maar ook hier is het cadeautje al bekend Very Happy

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 Babywalker-woezel-en-pip-hout-houten-activiteiten-loopwagen-13390667
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol zo 30 sep 2012 - 0:33

Leuk om te lezen hoor dat ik niet de enige ben die allang met de verjaardag bezig is Very Happy

Star, zoals ik al zei is de jurk niet mijn smaak maarik vond het haar wel leuk staan en je had het leuk gecombineerd! Ik zou denk ik voor een rode maillot gaan. En qua hapjes, misschien iets van wraps? kan je van alles tussen stopppen. Hier meestal ook de standaard dingen.
Smiddags vanaf 3 uur komen de vrienden dus ik ga ook een pan soep met broodjes in huis halen enzo zodat ik mensen wel te eten kan aanbieden!

Zijn jullie ook al bezig met sinterklaas of kerst dan?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Lejow zo 30 sep 2012 - 0:42

studiebol schreef:Leuk om te lezen hoor dat ik niet de enige ben die allang met de verjaardag bezig is Very Happy

Star, zoals ik al zei is de jurk niet mijn smaak maarik vond het haar wel leuk staan en je had het leuk gecombineerd! Ik zou denk ik voor een rode maillot gaan. En qua hapjes, misschien iets van wraps? kan je van alles tussen stopppen. Hier meestal ook de standaard dingen.
Smiddags vanaf 3 uur komen de vrienden dus ik ga ook een pan soep met broodjes in huis halen enzo zodat ik mensen wel te eten kan aanbieden!

Zijn jullie ook al bezig met sinterklaas of kerst dan?

ja..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  iloverose zo 30 sep 2012 - 0:50

parel pm

Wat is het weer mooi weer eindelijk weer het zonnetje

Ik denk dat wij ook kwa hapje wraps ,kaas ,worst ,toosje En met eterstijd kop soep en knakkers hihi lekker makkelijk met een lekker ijsko na
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  studiebol zo 30 sep 2012 - 0:51

Lejow maar meer in wat je wilt kopen? Of weet je ook al hoe je het gaat vieren?

Ik wacht gewoon eerst maar is af wat ze met hun verjaardag krijgen en dan ga ik wel is kijken wat ze met kerst krijgen. Sinterklaas doen we niet echt aan maar ze mogen vast wel een keer hun schoen zetten Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose zo 30 sep 2012 - 0:56

studiebol schreef:Lejow maar meer in wat je wilt kopen? Of weet je ook al hoe je het gaat vieren?

Ik wacht gewoon eerst maar is af wat ze met hun verjaardag krijgen en dan ga ik wel is kijken wat ze met kerst krijgen. Sinterklaas doen ze mwe niet echt aan maar ogen vast wel een keer hun schoen zetten Very Happy

hihiih moest der even om lachen A mag haar schoentje ook wel zetten maar ze moet eigelijk wel even ssinterklaas kapoentje zingen .Wij doen ook niet meer aan sinterklaas /kerst ik haal wel wat kleine kadootje maar we gaan niet meer met fam lotje trekken het
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  blondje1313 zo 30 sep 2012 - 1:48

Wat nodigen jullie veel mensen uit!
Ik zou ook wel wat meer vrienden uit willen nodigen, maar helaas houdt onze dame niet zo van drukte, en het draait natuurlijk wel om haar!

Ik ben nog niet zo bezig met cadeautjes voor Sinterklaas, Kerst vieren we in elk geval cadeauloos.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Parel zo 30 sep 2012 - 1:55

Nou het is nog niet eens uitnodigen, deze mensen vinden het gewoon `normaal` dat ze komen naar haar verjaardag. Ben benieuwd hoe het gaat, op de creche vindt ze drukte ook niet zo erg. Het enige wat ze haat (maar goed, dat haat ik ook) is als mensen aan haar gaan zitten en haar in de weg zitten haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Mute_ zo 30 sep 2012 - 2:36

Parel schreef:Nou het is nog niet eens uitnodigen, deze mensen vinden het gewoon `normaal` dat ze komen naar haar verjaardag. Ben benieuwd hoe het gaat, op de creche vindt ze drukte ook niet zo erg. Het enige wat ze haat (maar goed, dat haat ik ook) is als mensen aan haar gaan zitten en haar in de weg zitten haha

Hier ook inderdaad. Ik moet eerder mensen gaan vertellen om nĂ­et te komen als ik het klein wil houden.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  Lejow zo 30 sep 2012 - 2:38

Studie, sinterklaas vieren we met het hele gezin bij mijn schoonouders. Sint komt op bezoek, grote zak met cadeautjes, iedereen koopt wat voor iedereen (de kids dan).
En natuurlijk mag ze haar schoentje zetten Very Happy
Kerst zal ongetwijfeld 1 avond bij mijn schoonouders, 1 avond bij mijn pa zijn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Aimee zo 30 sep 2012 - 2:46

Lejow schreef:Aimee, waar woon je? Of laat ik het zo zeggen, woon je in de buurt van Rdam?

Hier duurt het ook nog (exact) 4 maanden, maar ook hier is het cadeautje al bekend Very Happy

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 Babywalker-woezel-en-pip-hout-houten-activiteiten-loopwagen-13390667

Leuke loopwagen!

Ik woon niet in de buurt van R'dam, hoezo? Woon naast schiphol smile
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  studiebol zo 30 sep 2012 - 7:11

Haha ik dacht steeds toen ik jullie aantallen last, dat is best veel ging ik even tellen hoeveel mensen ik heb uitgenodigd maar dat zijn er ook 38 Embarassed Nu komt een vrienden stel niet met hun kindje maar als de rest dus allemaal wel komt zitten we op 35 mensen.

Lejow wij doen al jaren aan kerst, misschien dat het volgend jaar anders is dan krijgen de meiden er misschien iets meer van mee van Sinterklaas? Kerst zal niet veel anders gevierd worden denk ik, gewoon veel kado's en dan nu ook weer voor e meiden kado's

Jullie nog genoten van het mooie weer vandaag? Ik heb een stuk gewandeld met de meiden, ze lagen hier trouwens vroeg in bed, ze hadden over de hele dag maar anderhalf uur geslapen dus tja dat was ook niet veel.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Mute_ zo 30 sep 2012 - 7:15

Studie: dat is ook aardig wat! En dat allemaal in 1 keer of over de dag verspreid?

Hier ook echt kerstvierders. Wij gaan altijd op vakantie samen (nu dus voor het eerst met baby!) en veel cadeaus, drank en eten. Heerlijk. Heb er nu al zin in. We gaan waarschijnlijk bij mijn ouders wel even sinterklaas vieren, maar doen er zelf nog niet teveel aan.

Studie: hier ook een stuk gewandeld, was lekker weer hé! Koud maar wel een zonnertje En ook overdag niet geslapen en vroeg op bed Very Happy . We hebben heel leuk samen gespeeld vandaag. Ze staat elke keer aan mijn been als ik op de bank zit/lig. Dus toen hebben we 'samen' een stapeltoren gebouwd en weer afgebroken. Dat vond ze echt zo leuk, ze lag helemaal dubbel. Ik moest echt even de link maken naar dat ze nu ook 'samen' kan spelen, zo gezellig Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 561177
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  studiebol zo 30 sep 2012 - 7:21

Toren bouwen is hier ook een succes, ik maar stapelen en zij maar omgooien, vaak al voordat ik er meerdere op elkaar heb gezet en wat een lol!

Ik vond het idd heerlijk weer, hier verder op staan wat hertjes en die stonden nu dicht bij het hek dus daar hebben we een poosje gekeken de meiden waren echt aan het volgen wat die beesten allemaal aan het doen waren.

Nee die mensen komen gespreid over de dag, gelukkig Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 561177 Een groepje in de ochtend en een groepje in de middag.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Mute_ zo 30 sep 2012 - 7:23

Wat voor spelletjes doe je nog meer? Lexy staat en stapt langs de meubels, dus ik leg wel vaak een leuk speelgoedje iets verder weg zodat ze daarheen kan 'lopen'. En dus een toren bouwen of van die ringen om zo'n ding doen. Verder nog tips?

Leuk die hertjes zeg. Kan mij er zo op verheugen dat ze straks echt bewust mee kan naar de kinderboerderij enzo!
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Star007 zo 30 sep 2012 - 7:28

Ik heb zelf al 6 broers en zussen ( echte, halve en stief ) nou plus hun partners en sommige met kids, zitten we al op 12 . Dan heb ik dus gescheiden ouders , dus 3 moeders ( echte, schoon, stief) , 3 vaders ( ook echte , schoon, stief) . Dan heeft mijn vriend ( thank god) maar 1 broer + vriendin en kind . Dan nog goede vrienden van ons , en ga zo maar door. Hier is het inderdaad ook zo , dat de mensen het zelf al bedacht hadden dat ze op haar eerste verjaardag zouden komen haha. Heb nog wel uitnodigingen gestuurd, maar dat was meer voor de leuk eigenlijk Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 394967 .

Vind het eigenlijk hartstikke zielig voor D. zoveel mensen , maar gelukkig kan ze redelijk goed tegen drukte's. En als het haar te veel wordt , ban ik iedereen van de 1e verdieping en gaat ze lekker even naar bed.

Torens bouwen is hier ook een succes ! Nouja succes, meestal ligt ie al om, voordat ik uberhaupt klaar ben haha !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  studiebol zo 30 sep 2012 - 7:30

Het leukste spelletje wat zij vinden is als ik op de grond ga zitten of liggen dan ga ze op me kruipen, op me klimmen, aan mijn haren trekken, dan zijn ze alleen maar aan het lachen en aan het doen Very Happy

Tja wat doe ik nog meer met ze, ik ga gewoon op de grond zitten en pak het speelgoed wat ik zie daar speel ik dan met ze mee. De een in de poppenwagen en met de andere de achter oefenen met lopen(ze lopen dan heel goed maar zodra ik weg ga lijken ze het heel spannend te vinden en gaan ze er bij zitten)

Gaan jullie met zijn tweeen nu drieen op vakantie of met de hele familie?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee zo 30 sep 2012 - 7:32

Wauw Mute, wat een snellerd ook, dat ze al staat en stapt!
Hier is stoeien een groot succes, kietelen vind hij erg leuk, maar ook als ik hem achtervolg met kruipen, stuiteren met de bal, inderdaad torens bouwen en omgooien, boekjes lezen (en dan heel overdreven praten en gebaren, vind hij heel erg grappig), samen liedjes zingen....

Buiten gaan wij vaak een rondje fietsen, eendjes voeren (kijkt hij echt z'n ogen uit!), of naar een plek waar veel andere kindjes zijn (hij vind andere kinderen geweldig)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Mute_ zo 30 sep 2012 - 7:34

Star007 schreef:Ik heb zelf al 6 broers en zussen ( echte, halve en stief ) nou plus hun partners en sommige met kids, zitten we al op 12 . Dan heb ik dus gescheiden ouders , dus 3 moeders ( echte, schoon, stief) , 3 vaders ( ook echte , schoon, stief) . Dan heeft mijn vriend ( thank god) maar 1 broer + vriendin en kind . Dan nog goede vrienden van ons , en ga zo maar door. Hier is het inderdaad ook zo , dat de mensen het zelf al bedacht hadden dat ze op haar eerste verjaardag zouden komen haha. Heb nog wel uitnodigingen gestuurd, maar dat was meer voor de leuk eigenlijk Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 394967 .

Vind het eigenlijk hartstikke zielig voor D. zoveel mensen , maar gelukkig kan ze redelijk goed tegen drukte's. En als het haar te veel wordt , ban ik iedereen van de 1e verdieping en gaat ze lekker even naar bed.

Torens bouwen is hier ook een succes ! Nouja succes, meestal ligt ie al om, voordat ik uberhaupt klaar ben haha !

:O Goeiiieeedemiddag! Wat veel.

Ach ik vind het niet echt heel 'zielig' ofzo hoor, die drukte. Het is maar 1 (mid)dag. L. kan ook niet zo goed tegen drukte, maar voor die ene middag zal ze zich vast wel redden. We houden de ochtend rustig en de dag erna ook. Paar dagen later is pas haar echte verjaardag en dan gaan we heerlijk met zijn 3en vieren smile. En of we het stilletes doen of heel druk, ze herinnert het zich toch niet Laughing .

Studie; we gaan lekker met zijn 3-en! We zijn niet zo van de eerste kerstdag ouders, tweede kerstdag schoonouders Wink
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Star007 zo 30 sep 2012 - 7:35

Qua spelletjes doen we hier vooral 'kiekeboe' of met een balletje rollen, kietelen, zingen, samen met de hond spelen..vindt ze allemaal geweldig en de hond ook Laughing .

Ik begin me best weer wat 'zorgen' te maken over de motoriek van D , nu ik zoveel lees dat jullie kindjes al zoveel kunnen! Ik weet dat ik eigenlijk niet moet vergelijken hoor, maar toch doe ik dat. Ze is nu bijna een jaar en kan 'alleen' door de kamer heen rollen, op haar buik naar achter schuiven en op haar billen naar achter schuiven. Ze kan heel goed zitten, maar dan moet ik haar dus op haar billen zetten. Zelf gaan zitten doet ze nog niet, zelfstandig optrekken niet, kruipen niet. En als ze aan de tafel staat beweegt ze haar voetjes nog geen mm verder. Ze houdt haar beentjes ook vaak heel stijf, buigt haar knietjes niet als ze staat of buikschuift. Ze staat trouwens wel heel stevig, maar dat kan ook niet anders met die stijve beentjes Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Mute_ zo 30 sep 2012 - 7:36

Aimee: wat lekker dat je al kan fietsen! Ja, ze is echt speedy hoor. Ze kruipt, gaat op der knietjes spelen, trekt zich op, stapt ergens heen (met der handje langs de muur of kast/tafel) en gaat weer zitten. Zo grappig, ze staat geen dag stil! Wat er wel in resulteert dat sinds ze stapt ze heel slecht slaapt, ze snapt het zelf nog niet helemaal volgens mijMama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 561177 .

Bedankt voor de speeltips, zo kan ik wel weer even uit de voeten Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 561177 . Verder nog speelgoedtips? De rammelaars kan ik echt wel opbergen nu.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Twellie zo 30 sep 2012 - 7:37

Mijn jongste dochter vindt elkaar nadoen een leuk spelletje: dus ik ga klappen, zij gaat klappen, ik schud nee, zij schudt nee. Ze vindt het ook leuk als ik haar nadoe.

Ze stoeit graag met mijn oudste dochter, als die op de grond gaat liggen, vliegt ze er gelijk op af.

Ze moet ook heel erg lachen als ik steeds op andere plek blaas: dus eerst voetje, dan buik enzovoorts.

En ze speelt ook heel veel alleen of samen met mijn oudste.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Twellie zo 30 sep 2012 - 7:41

En qua speelgoedtips: ik geef ze gewoon alles wat los en vast zit in ons huis smile. Ze speelt met slalepels, folders, tupperwarebakjes enzovoorts. Ze vind het momenteel erg leuk om spullen ergens in te stoppen, dus bijvoorbeeld een rammelaar in een bakje te doen. Verder vindt ze alles met knopjes die ze in kan drukken leuk, dus we hebben nu heel wat speelgoed van V-tech liggen maar ook een oude afstandsbediening en telefoon.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  studiebol zo 30 sep 2012 - 7:41

Mute, ik heb hier twee houten sambaballen, die zijn echt een succes. We hebben ze gekregen weet niet waar ze vandaan komen, dacht eentje van de hema, maar die pakken ze vaak als eerste uit het speelgoed. De poppenwagen vinden ze ook wel erg leuk om vooruit te duwen, en ze hebben ook zo'n tuimelaar pop dat is ook een succes. Verder spelen ze hier ook met veel wat geen speelgoed is, onderzetters, vliegenmeppers dat soort dingen.

Star idd wat een boel familie komt er bij jullie. Ik heb maar een zus en mijn vriend maar een broer Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 561177 Als je je echt wat zorgen maakt dan zou ik gewoon is een fysio bellen misschien kan die je wat gerust stellen. Je moet idd niet vergelijken maar ik dacht dat ze op deze leeftijd misshien wel had moeten kruipen of tijgeren? Maar ja aan de andere kant misschien slaat ze dat ook wel over en gaat ze straks ineens lopen, ik weet ook niet zo goed hoe het allemaal zit eigenlijk. En nu ik dit typ bedenk ik me dat mijn moeder volgens mij laatst zei dat ik ook nooit gekropen heb, ik schoof mezelf overal naar toe.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Mute_ zo 30 sep 2012 - 7:43

Twellie schreef:Mijn jongste dochter vindt elkaar nadoen een leuk spelletje: dus ik ga klappen, zij gaat klappen, ik schud nee, zij schudt nee. Ze vindt het ook leuk als ik haar nadoe.

Ze stoeit graag met mijn oudste dochter, als die op de grond gaat liggen, vliegt ze er gelijk op af.

Ze moet ook heel erg lachen als ik steeds op andere plek blaas: dus eerst voetje, dan buik enzovoorts.

En ze speelt ook heel veel alleen of samen met mijn oudste.

Wat leuk! En knap al zeg..
Als ik 'klap eens in je handjes zing' (20 x per dag) kijkt mijn dochter wel met wijd open mond mij aan, maar meedoen ho maar Laughing

Starr: ach, elk kindje heeft zijn/haar eigen tempo joh! D. is toch alweer veel sneller in handje klappen enzo? De een is verbaal wat sneller, de ander fysiek. Komt allemaal vanzelf Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 25 561177
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: