Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol za 29 sep 2012 - 8:42

Blondje hoe voel je je? Hebben jullie het al aan mensen vertelt?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  blondje1313 za 29 sep 2012 - 8:58

Ik baal ook gigantisch van die langstudeerboete, moet mijn opleiding eigenlijk ook nog afmaken.
Dat was wel grappig, mijn baas riep me van de week bij hem op kantoor, toen vroeg hij:
ben jij in de nabije toekomst van plan.. (ik denk nu komt het, gaat hij kei onbeschoft vragen of we nog een kinderwens hebben) om je eerste graads opleiding af te maken? Ik weet niet hoe goed hij mensen kan lezen, maar mijn reactie was erg verbaasd en opgelucht!

Wij hebben het inmiddels aan de ouders verteld, ook aan mijn jongste broer, want die woont thuis en die zat er bij. En we hebben het ook aan mijn schoonzus en haar man verteld, zij hebben vorige week hun tweede zoon gekregen. Er zit straks 2,5 jaar tussen hun oudste en onze tweede, echt super leuk!
Morgen gaan we pannenkoeken eten met mijn andere broer en zijn vriendin en dan vertellen we het hen ook, dat vind ik wel spannend, want de baby komt zo rond hun bruiloft, dus ik hoop dat ze dat niet erg vinden (ondanks dat je het natuurlijk niet kunt plannen vind ik het toch wel een beetje lullig).
Verder nog tot 11 oktober wachten op de echo, daarna gaan we een weekje op vakantie en dan mag iedereen het wel weten.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  studiebol za 29 sep 2012 - 9:08

Voel je je verder wel goed? En hoe waren de reacties? Hadden ze het al verwacht?

Ik ben ondertussen nuttig bezig, maak de traktatie voor het dagverblijf voor de verjaardag van de meiden.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 za 29 sep 2012 - 9:12

Bij ons mag als tractatie alleen een koekje zonder chocolade en mij is aangeraden ook maar geen moeite te doen. Wel jammer, maar dat wordt dus een zak Nijntje koekjes kopen.

Ik voel me meestal wel goed, gisteren een slechte dag, 's morgens misselijk. Heb zelf in de wc gestaan met de bril omhoog, maar hield gelukkig toch alles binnen. 's Middags had ik Lotte naar mijn ouders gebracht omdat ik wilde stofzuigen en dweilen en zij net die middag niet wilde gaan slapen, maar uiteindelijk heb ik alleen in bed gelegen omdat ik erg duizelig werd.
Verder voel ik me gewoon, heb wel soms als ik hoest, of lach of me uitrek dat ik mijn banden wel voel.

Iedereen die we het vertelden reageerden in elk geval heel enthousiast, maar ze hadden het nog niet zo snel verwacht. Mijn schoonmoeder durfde zelfs te vragen of het in één keer raak was, ik heb wel gezegd dat ik dat wel een onbehoorlijke vraag vond Wink.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mute_ za 29 sep 2012 - 9:16

Haha, Blondje! Ik vind dat ook wel een gekke vraag. Maakt toch niet uit of het in 1 keer was of 2 x.
Wel fijn dat iedereen het zo leuk vindt!

JEETJE dames, jullie kleine dames zijn alweer bijna 1!! Hoe vieren jullie het?
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Bericht  studiebol za 29 sep 2012 - 9:25

Blondje fijn dat je je over het algemeen goed voelt. Hoe gaat het met L? Bijna jarig toch?

Hebben ze gezegd dat je er niet te veel moeite van moet maken? Dat is ook jammer. Hier moet de traktatie ook gezond zijn en dat vind ik ook logisch. Maar de traktaties die de meiden het hele jaar hebben gehad waren niet super uitbundig maar er is wel aandacht aan besteed dus dat wil ik dan ook wel doen. Maar het is niet super ingewikkeld, of moeilijk en zeker niet duur dat vind ik dan weer niet nodig.

Mute, ze zijn hier door de week jarig, wij vieren het op de zaterdag er na, s'ochtends de buren, mijn ouders wat vrienden van de familie enzo. Smiddags na hun slaapje wat vrienden van ons, gewoon mensen die dicht bij ons staan.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 za 29 sep 2012 - 9:28

Wij nodigen zaterdag wat familie uit, opa en oma's van mijn man, mijn ouders, schoonouders, mijn twee broers met hun vriendinnen en mijn schoonzus met haar man en twee zoontjes.
Verder gewoon taart en cadeautjes, ben wel heel benieuwd hoe ze het allemaal gaat vinden!

Tractatie mag niet eens gezond, fruitspiesje ofzo mag ook niet, gewoon alleen een koekje. Ik vind het debiel, is het nieuwe beleid sinds september wat wij als ouders officieel nog niet eens gehad hebben.
Ik heb nog nooit eerder een tractatie gezien waar moeite voor gedaan is, misschien dat ik toch nog wat bedenk komende week.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aimee za 29 sep 2012 - 9:45

Mute_ schreef:
Aimee schreef:Mute, ben je nu dan ook tijdelijk gestopt met school? Of kan je het vanaf thuis afmaken? Echt onwijs balen joh, dat je nog zo in de lappenmand zit...

Blondje: ik vind het gewoon zo leuk om te lezen 'straks na de bevalling' Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 281626781 Ik kan me helemaal niet voorstellen dat ik nu alweer zwanger zou zijn!

Dat heb ik ook Aimee! Nu is L van blondje wel iets ouder dan mijn dochter, maar ik moet er echt nog niet aan denken. Mag ook nog niet trouwens nu. Jij dus nog geen 2e plannen?

Nee, ben er nu helemaal uit. Durf het niet aan om maanden weg te gooien, zeker niet icm die langstudeerboete Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 1371890812

Nee nu nog geen plannen voor een tweede! Rond Luuk's tweede verjaardag willen wij er waarschijnlijk weer voor gaan... Wij hebben ook best een rotte eerste zes maanden gehad, nu gaat het veel beter, dus eerst even daar van genieten! Wil jij uberhaupt ooit een tweede nu je zo lang ziek bent van je eerste?

Jammer dat je gestopt bent met je opleiding, kan het me wel voorstellen!

Blondje: Balen van de tractatie! Ik snap wel dat ze geen hele gekke dingen willen, maar alleen nijntje koekjes is wel errug vreemd...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  iloverose za 29 sep 2012 - 9:48

Goedeavond dames ....hier dus ook niks op tv vriendlief zit te leptopen .
Parel .ik voel me wel op en top moeder...maar ben nog niet tevreden met mij zelf baal heel erg van mijn blubberbuik heb echt een grote vetrol overgehouden daar baal ik van(ondanks dat vriend zegt dat ik er slanker uit zie dan voor de zwangerschap) ik probeer wel 4a5x in de week 30/40 min te spinning fietsen heb zelf zoonfls A slaapt stap ik op de fiets
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Parel za 29 sep 2012 - 11:22

Blondje je kan toch ook iets niet eetbaars trakteren? Van die kleine leesboekjes, notitieboekjes, bellenblaas? En dan desnoods een Nijntje koek eraan vast.

Ik heb echt een raar lijf, ik heb slanke benen en armen, een lang/breed hoofd, een fikse onderkin en giga rollen bij mijn buik!

De verjaardag vieren wij vanaf 15 uur, iedereen tegelijk. Ben benieuwd hoe het gaat want ons huis is best klein haha we zien het wel! Iig een taart om in te meppen en cadeautjes! En een mooie outfit!

En wat aimee zegt herken ik ook wel, ons eerste halfjaar was ook niet makkelijk en vlekkeloos, dus zijn nu dubbel en dwars aan het genieten, een 2de kan ik me nog niet eens indenken hier!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  studiebol za 29 sep 2012 - 19:42

Blondje ik trakteer ook iets niet eetbaars hoor en dan een klein doosje rozijntjes er bij en klaar!

Floor hoe is de nacht gegaan?

Parel, dan koop jij altijd de goede kleren hoor want ik zie die rollen niet. Trouwens dat mijn lichaam weer hetzelfde is als voor de zwangerschap dat wil niet zeggen dat ik er tevreden mee ben hoor, maar goed daar kan ik alleen wat aan doen Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 561177

Parel iedereen tegelijk is ook leuk, hoeveel mensen heb je uitgenodigd dan? Zo klein is het huis toch niet of tja je moet 100 man hebben uitgenodigd Wink

Ik heb alleen gezegd op hoe we de mensen hebben uitgenodigd maar ook hier cadeau's een mooie jurk aan, en een taart. Maar ik weet nog niet zo goed wat voor taart. Welke taart doen jullie?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Parel za 29 sep 2012 - 20:05

Ik denk dat het bij ons zo'n Hema taart wordt met foto!
Die taarten zelfgemaakt met veel marsepein zijn prachtig maar ik hou niet zo van marsepein.. En van die taart kan ik een stuk afsnijden voor haar om in te meppen!

Er komen denk ik zo'n 35/40 man, gooi wel een statafel buiten en een partytent, roken er sowieso zat. En de grotere kindjes kunnen dan in de achtertuin spelen!

Ik heb een verlanglijst gemaakt met cadeaus die leuk, goed voor de ontwikkeling en al zijn voor als ze iets groter is, ze moet er natuurlijk een jaar mee doen.

Paardrijdse vandaag studie!

En mijn vriend was vandaag bijtijds thuis, kwart over 3 geloof ik!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol za 29 sep 2012 - 20:27

Leuk parel zoveel mensen zeg! Gezellig! Idd gewoon statafel en dat scheelt al!
Ik vind die mooi bewerkte taarten, is dat met marsepein? Nou ja die hier ook wel is op het forum geplaats worden erg mooi maar ook schreeuwend duur. Dus ik ga denk ik ook voor iets met een foto.

Ik heb ook wat dingen op het lijstje gezet waar ze misschien wat mee kan als ze wat verder is maar wat jij zegt ze moet er een jaar mee doen dus dat is niet erg. Ze kunnen toch overal niet tegelijk mee spelen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Mute_ za 29 sep 2012 - 20:42

Nouja, een jaar mee doen.. Sinterklaas en Kerst komen ook nog hé Very Happy .

Ik vind het wel lastig, hoe te vieren (jaja duurt nog 5 maand haha).Als ik hier familie en vrienden uitnodig zitten we zo op dik 50 man met ook een hoop kinderen. Ik heb daar eigenlijk niet zo veel zin in om dat in ons eigen huisje allemaal, de hele dag te hebben. Dus zit er wel aan te denken het in een zaaltje oid te doen. En dan gewoon in de middag en met de inner circle dan in de avond nog een borrel doen thuis. Ik heb er wel zin in hoor. Lijkt mij zo'n bijzondere dag. Lexy mooie jurk aan, cadeaus, taart!

Qua taart gaat mijn zus de taart van mijn eerste verjaardag namaken (die heb ik op video). Is zo'n hele ouderwetse spektaart, vind ik wel leuk. Kan L. aan de spekjes trekken. En dan voor visite een grote slagroomtaart of cupcakes. Ben er nog niet over uit. Ik houd zelf ook niet zo van die marsepein taarten. Vind ze mierrzoet en vaak niet eens zo heel mooi. Dan vind ik zo'n foto wel leuk ja, op die slagroomtaart. Weet nog dat mijn nichtje een paar jaar geleden heel hard moest huilen omdat iemand 'haar gezichhihihicht op ahahaattt'.

Hier was het vroeg vanmorgen (n 7 uur). Ben met L naar beneden gegaan, want man moet het hele weekend werken. Zo even lekker ontbijten samen.

Ben benieuwd naar de verjaardagsoutfits van jullie dames! Fijne zondag!
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  studiebol za 29 sep 2012 - 21:13

Het scheelt denk ik dat wij geen grote familie hebben. Nou ja op zich ook geen kleine, maar behalve mij ene oom en tante zie ik de rest met oud en nieuw bij een borreltje en verder misschien nog een keer in het jaar. Dus die ga ik niet uitnodigen wel mijn oom en tante dus.

Denk je dat L er tegen kan zo'n grote groep mensen? Ik denk dat ze er hier wel tegen kunnen, maar ik heb wel een keuze gemaakt om mensen uit te nodigen die dus dicht bij ons staan maar ook mensen die wel interesse in de meiden hebben getoond zeg maar.

Sint en kerst doen ook nog mee, maar ja het is best allemaal dicht op elkaar, ze krijgen hier in het laatste kwartaal heel veel en de rest van het jaar niks Wink
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose za 29 sep 2012 - 21:20

Hier vieren we het ook de zelfde dag en dan ook vanaf 15.00 .idd feestjurk aan .een cijfer 1 slagroomtaart bij de bakkerweg en ik maak zelf nog een fondanttaart en appeltaart.we werwachten +_3o man
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Mute_ za 29 sep 2012 - 21:44

Nouja, ik weet niet of ze ertegen kan. Ik denk dat het juist in een wat grotere ruimte rustiger is voor haar. Als ze dan gewoon rondstapt dan heeft ze toch niet door dat het om haar gaat denk ik. Thuis is juist het héle huis bomvol de hele dag. Dat lijkt mij voor haar een stuk intensiever. Als ze dan naar bed gaat zitten er mensen, als ze weer beneden komt zitten er nog steeds/alweer allemaal verschillende mensen. En in onze woonkamer rennen dan ook nog aardig wat kinderen rond.
Dus dan leek mij 's ochtends lekker rustig slapen, broodje eten en dan mooi aankleden en in de auto naar een zaaltje waar even de aandacht op haar is en haar daarna lekker vrij laten in die ruimte nog wel relaxter. Daarna in de auto naar huis, spelen met nieuwe speelgoed, in bad en naar bed. (en wij zitten dan niet met een ontploft huis).

Ik zou het liever ook gezellig om de tafel heen, 1 kaarsje uitblazen. Maar onze 'hechte' kring is echt al best groot. We komen beide uit een groot gezin, iedereen is getrouwd en heeft 2+ kinderen, ik heb nog een 'lievelings'oom met 4 kinderen en aanhang. beide hebben we wat beste vrienden die ook al weer kinderen hebben. Dus ik weet niet zo goed waar ik de scheiding moet maken anders. En hier hebben we ook best wat problemen met mijn man zijn familie gehad, maar die willen natuurlijk wel met hun neus vooraan staan op haar verjaardag. Dus dan heb ik liever dat ze in de massa verdwijnen dan dat ze op de eerste rij zitten.

Zo. Heel verhaal. Ik heb er over nagedacht haha!
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Star007 za 29 sep 2012 - 22:06

Goedemorgen!

Wat een geklets hier Laughing

Hier is het bijna zo ver ... we vieren haar verjaardag op de zondag voor haar echte verjaardag, vanaf 14.00 tot 19.00. Ze gaat natuurlijk gewoon naar bed wanneer ze moe is.
Wij hebben ongeveer 45 mensen uitgenodigd, ben benieuwd of dat in ons huisje gaat passen Rolling Eyes . Maargoed er zijn ook flink wat rokers, dus net zoals Parel , gewoon ook in een partytent buiten ( want binnen wordt er sowieso absoluut niet gerookt!) . En binnen ook 3 statafels en het 1 en ander verschuiven qua meubels. De box gaat er dan ook ( tijdelijk ) uit.

We hebben een nijntje roze rode witte marsepein taart besteld inclusief bijpassend meptaartje Laughing Van die prijzen word je inderdaad niet vrolijk, maar vond het wel erg leuk! Die taart is trouwens maar voor plus minus 16 personen, dus koop er nog slagroomtaarten bij. Wat voor andere hapjes doen jullie op het feestje? Normaal doen wij altijd chips, nootjes , komkommer/worst/kaas en toastjes/stokbrood met salades, maar wil eens iets anders.

Haar feestjurk heeft ze al, een zwarte jurk met tule en rode bolero ( weet niet welke kleur maillot eronder? zwart of rood? ) maar de oma's vinden hem al 3 x niks haha. Nouja, op haar verjaardag mag het wel een keer over de top Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 394967 ..ik vind hem wel geweldig!
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Mute_ za 29 sep 2012 - 22:11

Star, ik vond het haar heel goed staan hoor! Inderdaad, op een verjaardag mag het toch lekker over de top? Ik denk dat ik voor een mim-pi jurkje ga. Die vind ik ook altijd zo lekker feestelijk.

Fijn dat jullie veel rokers hebben (haha dat klinkt wel stom trouwens). Hier kan ik wel een partytent buiten zetten, maar dan blijft toch iedereen binnen staan. En het is in februari dus dat is ook wel echt winter. Dus niet rokers gaan dan niet naar buiten, zou ik zelf ook niet doen Laughing

Ik heb nog niet nagedacht over hapjes eigenlijk.. Jij doet het van 14.00 tot 19.00? Dan zou je misschien vanaf een uurtje of 16.00 (als de taart is gezakt) een pan soep en allerlei belegde broodjes op tafel kunnen zetten? Zodat iedereen een (plastic: lekker makkelijk) kommetje kan pakken en even wat kan eten?
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Star007 za 29 sep 2012 - 22:15

Mute_ schreef:Star, ik vond het haar heel goed staan hoor! Inderdaad, op een verjaardag mag het toch lekker over de top? Ik denk dat ik voor een mim-pi jurkje ga. Die vind ik ook altijd zo lekker feestelijk.

Fijn dat jullie veel rokers hebben (haha dat klinkt wel stom trouwens). Hier kan ik wel een partytent buiten zetten, maar dan blijft toch iedereen binnen staan. En het is in februari dus dat is ook wel echt winter. Dus niet rokers gaan dan niet naar buiten, zou ik zelf ook niet doen Laughing

Ik heb nog niet nagedacht over hapjes eigenlijk.. Jij doet het van 14.00 tot 19.00? Dan zou je misschien vanaf een uurtje of 16.00 (als de taart is gezakt) een pan soep en allerlei belegde broodjes op tafel kunnen zetten? Zodat iedereen een (plastic: lekker makkelijk) kommetje kan pakken en even wat kan eten?

Ja dat was sowieso de bedoeling; pan verse groentesoep en tomatensoep ( uit blik haha) en dan broodjes knakworst of met ander beleg. Maar dacht ook meer aan andere kleine hapjes ..ben daar niet zo creatief in Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 394967 .

Mim pi heeft inderdaad ook geweldige jurkjes !
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Parel za 29 sep 2012 - 22:19

Het grotendeel wat hier komt qua visite gaat naar de McDonalds denk ik (mijn familie komt dan van een uur verderop, dichtsbijzijnde Mac is hier, en dat is een soort traditie geworden haha). Het is dan vol Sinterklaastijd, hij is het weekend ervoor aangekomen, dus ik zet taaitaaipoppen en strooigoed op tafel. Wellicht een amandelstaaf.

Wel wat kaas & worst, of knakworstjes in bladerdeeg en dan vind ik het goed. Zal witte bolletjes halen, knakworsten en soep in blik, dan kunnen er iig mensen blijven eten.

Qua feestjurk weet ik het echt nog niet! Wordt idd mim pi, lief! of z8 denk ik, maar ik kijk wel waar ik iets tegen kom! Ik denk alleen wel dat ze dan net in 2 maten hangt, 80 is dan goed denk ik, en 86 te groot. Maar ja, iets wat je 2 weken aan kan is ook niet leuk..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee za 29 sep 2012 - 22:20

Haha Mute, jij bent er ook al lekker mee bezig!
Hier duurt het ook nog 4 maanden, maar ik heb het cadeautje al uitgezocht:
Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 Foto-CYI3XT6Q-1
En ik wil zo'n soort taart:
Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 24 Foto-4IZYMJSJ

Ik denk dat wij 's ochtends er lekker met ons gezin op uit gaan, en dan vanf een uur of 14.00 visite. Gewoon familie en wat goede vrienden. Luuk is niet heel erg van de drukte, dus wil het niet te gek maken.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Parel za 29 sep 2012 - 22:34

Leuk, dat cadeau zeg! Echt heel gaaf!

Zou je hem dan s`ochtends niet gewoon lekker chill thuis houden? Met zijn 3en pyamaochtend? Even lekker rustig aan, en dan kan hij smiddags even feestvieren. Ik ben daar ook wel bang voor hoor, de laatste verjaardag was hier echt een fiasco, ze ging gewoon niet slapen en was totaal over de zeik! Daarom vieren we het op zaterdag, dan kan ze zondag bijtanken. De week erna ben ik volgens mij ook vrij, dat scheelt!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee za 29 sep 2012 - 22:50

oh ja ben geen groot uitje van plan hoor, gewoon even lekker wandelen, naar de kinderboerderij, stukje fietsen, zoiets... Dat hij wel even lekker buiten is geweest! Vervelend dat jouw L ook zo'n last heeft van verjaardagen Sad Zielig is dat he?
Wel lekker daarna een weekje vrij!

Ze hebben bij de Leenbakker ook super leuke speelgoedkisten:
http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/opbergboxen_en_-manden/12500328/opbergbox_feline

http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment/zitzakken_en_krukjes/11990415/kinderbank_ella
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Parel zo 30 sep 2012 - 0:07

Ja, misschien dat wij wel een rondje fietsen! Denk dat dat sowieso nodig is, want wil haar dan 1x naar bed doen (lange tuk tussen de middag), zodat ze 15 uur ook echt uitgeslapen is. Moeten dan dus even tijd rekken!

Ga eens even kijken naar die links!

*edit*
Ze slaapt het lekkerst in haar eigen bed, en met wat ritme & regelmaat.
Stom eigenlijk, want zelf is ze heel erg druk, àltijd, maar van drukte moet ze dan weer weinig hebben!

Laatst aangepast door Parel op zo 30 sep 2012 - 0:14; in totaal 1 keer bewerkt
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: