Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Mickey bedankt voor de reactie, had al naar het dagverblijf gebeld ze mag morgen gewoon komen er kan idd niks voor gegeven worden. Heb niet het idee dat zij er veel last van had. Maar ik heb een week lang allemaal bultjes op mijn tong gehad, werd er gek van wat een pijn, die breng ik nu wel in verband met deze ziekte. Gelukkig zijn ze bijna weg bij mij.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Parel: wat balen van de nacht! Hier vannacht ook weer 2 keer wakker. Ze voelde heel koud aan, ook in haar nekje. Dus heb vanochtend even 2 megadikke slaapzakken gekocht, 2 dikke nijntje velours pyjamas-aan-1-stuk en dikke lange mouwen rompers. Vanavond lekker warm inpakken dus en dan kijken of ze weer eens doorslaapt.
Sneu ook voor jouw meisje, wel lekker dat je een pyjama dagje in kan lassen!
Studie: aah ook vervelend voor V. zeg. Hoop dat ze er niet al te veel last van blijft houden.
Hier vanmorgen dus lekker even naar de HEMA gewandeld, wat een luxe dat dat weer kan zeg! Ik geniet daar echt zo van.. L. viel onderweg in slaap en sliep thuis meteen weer verder in d'r bedje. Dus ik ben nu ff aan het relaxen.
Sneu ook voor jouw meisje, wel lekker dat je een pyjama dagje in kan lassen!
Studie: aah ook vervelend voor V. zeg. Hoop dat ze er niet al te veel last van blijft houden.
Hier vanmorgen dus lekker even naar de HEMA gewandeld, wat een luxe dat dat weer kan zeg! Ik geniet daar echt zo van.. L. viel onderweg in slaap en sliep thuis meteen weer verder in d'r bedje. Dus ik ben nu ff aan het relaxen.
Mute_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12
Studiebol: Wat zielig beterschap! Gelukkig lijkt ze er niet te veel last van te hebben.
Parel: Ook al een ziekig meisje, sneu! Beterschap!
Mute: Wat goed dat je een stukje kan lopen Hopelijk slaapt ze vanavond weer lekker door.
iloverose: Natuurlijk probeert ze het, zo leren ze het ook he Maar snap wel dat het soms frustrerend is!
Hier gaat het allemaal z'n gangetje... Ik vind de overstap op flesvoeding wel vrij lastig. Juist dat ik nu zicht heb op wat hij drinkt, maakt dat ik me wel sneller zorgen maak (hij heeft vandaag pas 1x 120 en 1x100 gedronken). Maarja, het zal voor hem ook wel een kwestie van wennen zijn denk ik?
Parel: Ook al een ziekig meisje, sneu! Beterschap!
Mute: Wat goed dat je een stukje kan lopen Hopelijk slaapt ze vanavond weer lekker door.
iloverose: Natuurlijk probeert ze het, zo leren ze het ook he Maar snap wel dat het soms frustrerend is!
Hier gaat het allemaal z'n gangetje... Ik vind de overstap op flesvoeding wel vrij lastig. Juist dat ik nu zicht heb op wat hij drinkt, maakt dat ik me wel sneller zorgen maak (hij heeft vandaag pas 1x 120 en 1x100 gedronken). Maarja, het zal voor hem ook wel een kwestie van wennen zijn denk ik?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee: hier ben ik ook langzaam aan het overstappen van bv naar fv! "s nachts, als ze wakker wordt, en 's ochtends krijgt ze bv maar overdag flessen. Zij drinkt ook amper wat hoor. Ze drinkt misschien 200 cc op een dag? Alles wat ik meer aanbiedt spuugt ze uit (en dan komt meteen haar brood of fruit ook mee, alsof ze er echt misselijk van wordt). Dus ik bied nu maar gewoon 2 keer per dag een klein flesje aan, vol is vol en 's avonds een grote fles (die nog nooit in leeg is gegaan). Tsja, ze zal er wel genoeg aan hebben denk ik? Meer krijg ik er niet in. Maar ik vind het ook enorm lastig dat ik ineens na moet denken over schepjes en cc en hoeveelheid.. wat is bv toch makkelijk
Mute_- Fluisteraar
Hahah ja he? Als ik in sommige topics lees hoe makkelijk flesvoeding is, vraag ik me echt af 'hoe dan'?! Schepjes, water, indikken... Dat spugen is hier ook een stuk erger geworden. Brood, fruit en groente komen er idd vaak gewoon weer uit, en het is soms ook echt overgeven (incl. kokhalzen). FV is natuurlijk wel vrij zwaar op de maag, dat zijn hun maagjes niet gewend.
Ik bied nu overdag 3x een fles aan van 200 (de bereiding die op het pak staat, 180 +6schepjes) en ze zijn ook nog nooit helemaal leeg gegaan. 's Nachts drinkt hij vaak wel een grote fles (ongeveer 170cc). Ik wilde graag ook de nachtvoedingen BV blijven geven, maar dat bleek met mijn teruglopende productie niet haalbaar
Ik bied nu overdag 3x een fles aan van 200 (de bereiding die op het pak staat, 180 +6schepjes) en ze zijn ook nog nooit helemaal leeg gegaan. 's Nachts drinkt hij vaak wel een grote fles (ongeveer 170cc). Ik wilde graag ook de nachtvoedingen BV blijven geven, maar dat bleek met mijn teruglopende productie niet haalbaar
Aimee- Ratel
Mute, wat fijn!
Ja, vanavond gaat ze ook in pyama in haar slaapzak, wellicht was dat het ook een beetje.
Mickey, fijn dat het zo goed gaat! Die avondfles eraf, wow!
Hier gaat dat echt niet gebeuren voorlopig, als ze ´maar´ 100 cc drinkt ipv 230 cc wordt ze s´nachts wakker voor een fles. Ach, het komt vanzelf goed!
Aimee & Mute, ik heb echt geen idee hoe de overstap van bv naar fv werkt, sorry!
Ja, vanavond gaat ze ook in pyama in haar slaapzak, wellicht was dat het ook een beetje.
Mickey, fijn dat het zo goed gaat! Die avondfles eraf, wow!
Hier gaat dat echt niet gebeuren voorlopig, als ze ´maar´ 100 cc drinkt ipv 230 cc wordt ze s´nachts wakker voor een fles. Ach, het komt vanzelf goed!
Aimee & Mute, ik heb echt geen idee hoe de overstap van bv naar fv werkt, sorry!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hopen dat het helpt Parel! Ze ligt hier nu in dikke pyjama en slaapzak, dus ben erg benieuwd!
Welke voeding gebruiken jullie trouwens? Ik heb gewoon Nutrilon gekocht, maar zag dat AH eigen merk de helft goedkoper is zowat.. Maar is dat dan minder goed ofzo?
Welke voeding gebruiken jullie trouwens? Ik heb gewoon Nutrilon gekocht, maar zag dat AH eigen merk de helft goedkoper is zowat.. Maar is dat dan minder goed ofzo?
Mute_- Fluisteraar
Ah is net zo goed hoor, alleen een ander merk.
Nutrilon ha lijkt het meeste op bv geloof ik.
Wij gebruiken overigens Friso.
Ze is gelijk gaan slapen, heb nog even haar neus gespoeld met zoutoplossing, luuf gesmeerd en een ui onder haar bedje. Ook een lange mouwen romper, pyama en legging aangedaan. Daaroverheen dikke Hema winterslaapzak. Nu zal het toch wel goedkomen?
Nutrilon ha lijkt het meeste op bv geloof ik.
Wij gebruiken overigens Friso.
Ze is gelijk gaan slapen, heb nog even haar neus gespoeld met zoutoplossing, luuf gesmeerd en een ui onder haar bedje. Ook een lange mouwen romper, pyama en legging aangedaan. Daaroverheen dikke Hema winterslaapzak. Nu zal het toch wel goedkomen?
Parel- Ratel
Hopelijk slaapt ze goed vanacht parel!
Hier de nutrilon standaard. Dit kreeg ze ook in het ziekenhuis dus heb het thuis ook gewoon gekocht. Ze krijgt het gemaakt met bar le duc water.
Hier de nutrilon standaard. Dit kreeg ze ook in het ziekenhuis dus heb het thuis ook gewoon gekocht. Ze krijgt het gemaakt met bar le duc water.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ooh ik heb gewoon de AH standaard gekocht met kraanwater Slechte moederrrr haha!
Aimee- Ratel
Kruidvat voeding dronk ze hier ook erg goed en kost maar iets van 6,50 !
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Kraanwater mag tegenwoordig gewoon hoor Aimee, wij doen de helft gekookt water (waterkoker) en de andere helft koud kraanwater.
Parel- Ratel
Star, zaterdag haar verjaardag he?
Alles klaar?
Alles klaar?
Parel- Ratel
Aimee schreef:Ooh ik heb gewoon de AH standaard gekocht met kraanwater Slechte moederrrr haha!
Haha, mijn prinses is gewoon verwend
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
@Parel: Woensdag ( de 17e) is ze jarig , maar we vieren het a.s. zondag. Ik heb vandaag inkopen gedaan bij de Hema; slingers, leuke papieren gebaksbordjes, roze met witte stippen etc. Net ook nog even boodschappen gedaan, dus we zijn er klaar voor ! Vind het best nog gek dat ze al 1 wordt! 1 jaar geleden liep ik met mijn dikke buik rond en had me niet voor kunnen stellen hoe het leven samen met ons drietjes zou zijn. Maar vind het echt geweldig en ben zo gek op dat kleine meisje .
L. is ligt dus lekker warm ingepakt in haar bedje Is het zo'n kouwkleum? Hoe gaat het verder met haar? Kletst ze al wat?
@Studiebol: Geweldig dat ze allebei al achter de poppenwagen kunnen lopen! Nu wordt het allemaal nog drukker voor je zeker? Ben je ook al helemaal klaar voor het feest?
@Mute: Fijn hoor dat je nu ook heerlijk kunt wandelen en shoppen met L. Daar geniet je nu natuurlijk dubbel zoveel van!
Sorry , de rest weet ik zo even niet uit mijn hoofd
D. is weer hersteld van haar ooronsteking volgens mij. Ze lijkt in ieder geval geen pijn meer te hebben en het slapen wordt ook weer beter gelukkig. Soms wordt ze s'nachts wel even wakker, maar dat komt denk ik door de doorkomende draculatandjes . Bij haar komen nu dus tand 3 en 4 door. Hoeveel hebben jullie kindjes er al? Wat betreft het kruipen enzo is er nog niets veranderd. Ze rolt met gemak 8 x achter elkaar om te komen waar ze wil zijn en draait en doet, maar kruipen ho maar . Verder ook nog niets dan rollen en buik/rug schuiven haha. Af en toe zet ik haar aan de tafel en dan glundert ze helemaal, omdat ze dat zo zo leuk vindt.
Zondag dus haar feestje , heb er zin in ! Al zie ik wel op tegen de 45 mensen die komen..
Ben benieuwd of we ze hier allemaal kwijt kunnen ( wonen in een rijtjeshuis, dus geen megahuis haha).
L. is ligt dus lekker warm ingepakt in haar bedje Is het zo'n kouwkleum? Hoe gaat het verder met haar? Kletst ze al wat?
@Studiebol: Geweldig dat ze allebei al achter de poppenwagen kunnen lopen! Nu wordt het allemaal nog drukker voor je zeker? Ben je ook al helemaal klaar voor het feest?
@Mute: Fijn hoor dat je nu ook heerlijk kunt wandelen en shoppen met L. Daar geniet je nu natuurlijk dubbel zoveel van!
Sorry , de rest weet ik zo even niet uit mijn hoofd
D. is weer hersteld van haar ooronsteking volgens mij. Ze lijkt in ieder geval geen pijn meer te hebben en het slapen wordt ook weer beter gelukkig. Soms wordt ze s'nachts wel even wakker, maar dat komt denk ik door de doorkomende draculatandjes . Bij haar komen nu dus tand 3 en 4 door. Hoeveel hebben jullie kindjes er al? Wat betreft het kruipen enzo is er nog niets veranderd. Ze rolt met gemak 8 x achter elkaar om te komen waar ze wil zijn en draait en doet, maar kruipen ho maar . Verder ook nog niets dan rollen en buik/rug schuiven haha. Af en toe zet ik haar aan de tafel en dan glundert ze helemaal, omdat ze dat zo zo leuk vindt.
Zondag dus haar feestje , heb er zin in ! Al zie ik wel op tegen de 45 mensen die komen..
Ben benieuwd of we ze hier allemaal kwijt kunnen ( wonen in een rijtjeshuis, dus geen megahuis haha).
Star007- Kletskop
Star, kan je de tuin niet overdekken? Doen wij ook, kunnen dan best wat mensen kwijt!
Loïs heeft nu 4 tanden, en 5,6 en 7 komen door.
Ze kletst wel heel veel op haar manier, ze kan ja, nee, mama al past ze het vaak wel op haar eigen manier toe haha ze gilt vooral veel en tadadadadadaaaa zeg maar. Voor de rest is het jantje lacht, jantje huilt, ze is onwijs gefrustreerd soms en wil alleen maar klimmen, en dan het liefste op ons.. En ze is heel druk en heeft geen angst, hoe vaak zij al niet gevallen is!
Het is hier in huis s'nachts knap fris, en zelf slapen wij ook helemaal verstopt onder een dik dekbed. Ik ben ook niet zo'n type die het heerlijk vindt om lekker met een raam open te slapen ofzo!
Loïs heeft nu 4 tanden, en 5,6 en 7 komen door.
Ze kletst wel heel veel op haar manier, ze kan ja, nee, mama al past ze het vaak wel op haar eigen manier toe haha ze gilt vooral veel en tadadadadadaaaa zeg maar. Voor de rest is het jantje lacht, jantje huilt, ze is onwijs gefrustreerd soms en wil alleen maar klimmen, en dan het liefste op ons.. En ze is heel druk en heeft geen angst, hoe vaak zij al niet gevallen is!
Het is hier in huis s'nachts knap fris, en zelf slapen wij ook helemaal verstopt onder een dik dekbed. Ik ben ook niet zo'n type die het heerlijk vindt om lekker met een raam open te slapen ofzo!
Parel- Ratel
Nou als het goed is zijn er veel rokers, dus zullen er wel veel buiten staan. Om het hele feest buiten te doen zie ik niet echt zitten met 4 baby's. Veelste koud, kunnen ze niet lekker kruipen etc op de grond en daarbij zitten dan alle kindjes in de rook, dat wil ik eigenlijk niet. Komt vast wel goed!
Oei brokkenpilootje dus
Oei brokkenpilootje dus
Star007- Kletskop
O nee de oudjes en de baby's kunnen binnen hoor hier!
Maar er kunnen ook mensen buiten iig! Ben benieuwd!
Maar er kunnen ook mensen buiten iig! Ben benieuwd!
Parel- Ratel
Hier ook een baby die vaak in de nacht wakker wordt ze slaapt nu met romper lange mouwen en winterslaapzak. Ze draagt een helmpje en voelt in de nacht (normaal) aan.
Durf nu ook niet te warm te gaan want hoe moet dat dan in de winter??
Wat zouden jullie doen? Heb vannacht ook een flesje gegeven dacht misschien heeft ze wel honger en die ging helemaal op. Daarna maar tussen ons in laten slapen want we waren moe.
@star spannend zeg der eerste verjaardag laat je weten hoe het was?
En gaan jullie op de dag zelf nog wat doen?
Durf nu ook niet te warm te gaan want hoe moet dat dan in de winter??
Wat zouden jullie doen? Heb vannacht ook een flesje gegeven dacht misschien heeft ze wel honger en die ging helemaal op. Daarna maar tussen ons in laten slapen want we waren moe.
@star spannend zeg der eerste verjaardag laat je weten hoe het was?
En gaan jullie op de dag zelf nog wat doen?
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Leuk weer wat feestjes in het vooruitzicht!
Nog even over de flessen, ik dacht juist dat kraanwater beter was dan bronwater ivm de toegevoegde bestanddelen in het bronwater, maar ik kan ook mis zitten hoor!
Hier hebben we altijd kruidvat, behalve als ik weer een goede kortingsbon van Nestlé krijg, dan haal ik een verpakking Groeie Start.
Hellowkitty, lastig ja, want het wordt straks nog wel kouder, maar in de winter kun je altijd nog een pyama aan doen.
Nog even over de flessen, ik dacht juist dat kraanwater beter was dan bronwater ivm de toegevoegde bestanddelen in het bronwater, maar ik kan ook mis zitten hoor!
Hier hebben we altijd kruidvat, behalve als ik weer een goede kortingsbon van Nestlé krijg, dan haal ik een verpakking Groeie Start.
Hellowkitty, lastig ja, want het wordt straks nog wel kouder, maar in de winter kun je altijd nog een pyama aan doen.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Blondje: Dat is het volgens mij ook hoor. Kraanwater in NL is gezonder/schoner (hoe je het ook wil noemen) dan bronwater. Volgens mij stond dat niet zo lang geleden ook nog in de krant.
Maar goed; AH standaard it will be haha! Parel: juist na 6 maanden bv hebben ze de HA niet meer nodig, omdat ze dan in principe alle antistoffen wel gehad hebben
HellowKitty: in principe maakt het niet uit dat het nog kouder wordt toch? Als het echt -10 wordt dan laat je de verwarming wat hoger aan staan? Fijn dat ze tussen jullie in wel wil slapen! Dat wil L. hier echt niet. Ook wel weer prettig, wat je ze niet aanleert hoeft er ook niet af. Maar soms lijkt het me wel heel fijn!
Hier wel een goede nacht, met mijn dik ingepakte wintermeisje. Ze werd om 22.30 even wakker en sliep na even troosten weer verder, daarna was het 06.00 uur. Toen kreeg ze een voeding en daarna werd ze om 09.10 wakker. Volgens mij mag ik niet klagen haha!
Parel en Star: leuk, al bezig met de feestjes!! Doen jullie buiten dan wel een terrasverwarmer ofzo? Of vinden rokers het niet erg om in de kou te staan ?
Maar goed; AH standaard it will be haha! Parel: juist na 6 maanden bv hebben ze de HA niet meer nodig, omdat ze dan in principe alle antistoffen wel gehad hebben
HellowKitty: in principe maakt het niet uit dat het nog kouder wordt toch? Als het echt -10 wordt dan laat je de verwarming wat hoger aan staan? Fijn dat ze tussen jullie in wel wil slapen! Dat wil L. hier echt niet. Ook wel weer prettig, wat je ze niet aanleert hoeft er ook niet af. Maar soms lijkt het me wel heel fijn!
Hier wel een goede nacht, met mijn dik ingepakte wintermeisje. Ze werd om 22.30 even wakker en sliep na even troosten weer verder, daarna was het 06.00 uur. Toen kreeg ze een voeding en daarna werd ze om 09.10 wakker. Volgens mij mag ik niet klagen haha!
Parel en Star: leuk, al bezig met de feestjes!! Doen jullie buiten dan wel een terrasverwarmer ofzo? Of vinden rokers het niet erg om in de kou te staan ?
Mute_- Fluisteraar
Nee, zet geen terrasverwarmer neer. Rook zelf ook buiten( daarom niet veel haha), dus ben het wel gewend. Dan doen we maar een jas aan.
Star007- Kletskop
Blondje, wat heeft jouw meisje allemaal gehad voor haar verjaardag? Vond ze het leuk?
Mute, hier slaapt L. ook niet tussenin hoor, dan gaat ze nog harder huilen haha in principe inderdaad heel fijn, maar soms lijkt het me zo lekker, samen kroelen, samen slapen!
Wij doen wel een terraswarmer (bij ons is het natuurlijk ook nog eens eind november), en een grote partytent. Hebben een loungeset staan en een picknicktafel, hier moeten er wel wat naar buiten anders is het gewoon niet te doen. Op dat soort momenten vind ik het zo jammer dat mijn ouders zo ver weg wonen, zij hebben een heel groot huis (oude boerderij) met geintegreerd (zelf gebouwd, mijn ouders zijn een beetje raar haha, maar wel heel lief) een bruin cafe en terras met vlonder haha heel gezellig!
Fijn dat ze goed geslapen heeft! L. heeft ook goed geslapen, gisteren om half 8 in slaap gevallen, en om 9 uur vanochtend werd ze weer wakker .. vannacht hadden wij ook niks te klagen, al begon ze om 23 uur gisteravond wel even te zingen in haar slaap haha
Mute, hier slaapt L. ook niet tussenin hoor, dan gaat ze nog harder huilen haha in principe inderdaad heel fijn, maar soms lijkt het me zo lekker, samen kroelen, samen slapen!
Wij doen wel een terraswarmer (bij ons is het natuurlijk ook nog eens eind november), en een grote partytent. Hebben een loungeset staan en een picknicktafel, hier moeten er wel wat naar buiten anders is het gewoon niet te doen. Op dat soort momenten vind ik het zo jammer dat mijn ouders zo ver weg wonen, zij hebben een heel groot huis (oude boerderij) met geintegreerd (zelf gebouwd, mijn ouders zijn een beetje raar haha, maar wel heel lief) een bruin cafe en terras met vlonder haha heel gezellig!
Fijn dat ze goed geslapen heeft! L. heeft ook goed geslapen, gisteren om half 8 in slaap gevallen, en om 9 uur vanochtend werd ze weer wakker .. vannacht hadden wij ook niks te klagen, al begon ze om 23 uur gisteravond wel even te zingen in haar slaap haha
Parel- Ratel
Ik vind het wel heel erg leuk om al jullie verjaardagsvoorbereidingen te lezen! Voor mij is het toch nog wel een beetje ver van mijn bed show
Ik heb even een fv vraagje: ik geef nu AH standaard voeding. Maar stel dat de kruidvat voeding een keer in de aanbieding is, kan ik die dan gewoon kopen en geven? Of moet je altijd dezelfde voeding geven?
Ik heb even een fv vraagje: ik geef nu AH standaard voeding. Maar stel dat de kruidvat voeding een keer in de aanbieding is, kan ik die dan gewoon kopen en geven? Of moet je altijd dezelfde voeding geven?
Aimee- Ratel
@ Mute heb vannacht wel een pyjama broekje aangedaan maar ze werd nadat ze om 21:00 lag te slapen om 00:00 wakker en niet te troosten tot ze de fles kreeg.
Ik heb ook liever dat ze in der eigen bed slaapt maar als ze blijft huilen dan maar tussen in.
Hier altijd Nutrilon opvolgmelk bij de Kruidvat zeiden ze dat je niet zomaar mag overstappen en dan met beetjes moet doen?? Want hoe zit dat dan met avond en ochtend papjes? Ik geef nu Bambix maar als ik gewoon kruitvat kan gaan kopen doe ik dat.
Ik ben ook wel al bezig met wat ik wil voor der verjaardag duurt nog wel even. Moet nog zoveel gebeuren, wij huren wel een zaaltje want in ons huis past het echt niet.
Ik heb ook liever dat ze in der eigen bed slaapt maar als ze blijft huilen dan maar tussen in.
Hier altijd Nutrilon opvolgmelk bij de Kruidvat zeiden ze dat je niet zomaar mag overstappen en dan met beetjes moet doen?? Want hoe zit dat dan met avond en ochtend papjes? Ik geef nu Bambix maar als ik gewoon kruitvat kan gaan kopen doe ik dat.
Ik ben ook wel al bezig met wat ik wil voor der verjaardag duurt nog wel even. Moet nog zoveel gebeuren, wij huren wel een zaaltje want in ons huis past het echt niet.
hellowkitty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011