Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  iloverose do 23 aug 2012 - 8:10

Haiiiiiii

Beegee mooi feest zo te lezen

iamee he wat mooi dat er nu een tandje doorkomt heeft hij er last van ??

Floor ik moot volgende week na cb .A was de vorige keer 70cm en 7940 zwaar ben benieuwt hoe lang en zwaar ze nu is.fijn dat het slapen beter gaat

Studdie bol ik doe de foto boek ook digitaal heb je er ook niet zoveel werk van het zijn der oplaast zoveel fotos als ik plakken moet ben er tijden mee bezig .Ik heb wel zoon geboorte boek waar je het eerst haarlokje en zo kunt inplakken daar plak ik nog wel fotos in maar de rest digitaal

Voorderest hier ook erg druk druk A heeft weer een tand der bij in 5 weken tijd dus 6 tandje Gelukkig heeft ze er niet zo veel last van.gister moest ik na de tandarts zat ik te wachten in de wachtkamer en A speelde bij het tafeltje met speelgoed gaat ze gewoon even los staan ik had echt iets van ohhhh nouja kon ze snel niet mijn mob pakken grgrgr nu doet ze het steeds vaker .ik vind het nu wel erg snel gaan in een paar weken tijd zoveel ontwikkeligs wat ze kan .oja even een vraagje A heeft nu paar weekjes maat 74 nu wil ik volgende week om een winterjas wat voor maat moet ik dan eigelijk kopen 74 of zouden jullie 80 doen ?ze heef 3 weken terug een jas van bakkeboe aangehad maat 74 was haar nog wel te groot maar ik tijfel .......
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 13 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor do 23 aug 2012 - 8:15

hahaha ik denk dat dat mijn probleem is, zijn fotoboek is nu nog steeds niet up to date, ik ben nu ongeveer bij dat hij 3 maanden oud is angel
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor do 23 aug 2012 - 8:18

iloverose, leuk is dat wegen en meten vind ik. Hij was voor het laatst met 6 maanden geweest en nu dus met 9 maanden, dus het verschil was groot.
Leuk dat de ontwikkeling zo hard gaat. tja jasjes, ik heb altijd een maat groter voor hem maar hij heeft echt een hekel aan aankleden/uitkleden dus het moet snel gebeuren dus dan maar een wat groter jasje.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Parel do 23 aug 2012 - 8:55

Ik heb een herfstjasje/vest in maat 80, en een winterjas van bakkaboe in maat 86. Liever iets te groot dan te klein, en inderdaad, het moet hier snel snel!

Heb net een babywalker voor L. aangeschaft, ik denk dat het bij haar ook niet heel lang duurt voordat ze wat meer gaat ondernemen. Ze is gisteren voor het eerst zelf gaan zitten, ze was heel trots en we hebben met de hele creche voor haar geklapt!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Floor do 23 aug 2012 - 9:02

Wat super Parel dat ze zelf is gaan zitten. Hou je het nog een beetje uit dat ze bij jou in de groep zit?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Parel do 23 aug 2012 - 9:39

Sindsdien heeft ze het niet meer gedaan hoor, helaas haha

Wat lief dat je het vraagt! We hebben goede en slechte dagen, op hele drukke dagen met veel baby`s, is het moeilijk en hoop ik dat ze veel slaapt en goed gehumeurd is. Op rustige dagen kunnen we lekker kroelen, kletsen, rustig aan doen en leuke dingen ontdekken, dan is het heel erg fijn!

Ik draai wel vaak halve dagen, en als ik een sluitdienst heb tot 19 uur, dan komt mijn vriend haar halen om 17 uur en heb ik rust om af te sluiten en de andere kindjes nog wat extra aandacht te geven!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 26 aug 2012 - 21:07

Goedemorgen!

Even van pagina 3 afhalen.... :-)

Wij mogen dadelijk naar de kinderarts toe, ben benieuwd hoe groot en zwaar J.ace is.. Het lijkt me een echte minireus! Bij de fysio was van de week alles prima!! Heeft een goede sprong gemaakt en zit weer in de curve haha!! Vrijdagavond heeft J.ace een aanval van kroep gehad, jemig dat is eng.. bluhhh!! hij is zaterdag nog kortademig geweest maar verder nergens last van! gelukkig maar.

@ parel, wat goed dat ze is gaan zitten!!

@ aimee, tandjes komen vanzelf :-) *ohhh er komt er al een haha*

@ studie, I had voor haar verjaardag vanalles van playmobiel gekregen

@ floor, is het slapen intussen weer wat rustiger?\
Hij is ook best groot voor zijn leeftijd of lijkt dat maar?

@ poison, succes op naar een 2e :-)

@ ilocerose, ik zou zeker een maat 80 nemen voor de winter. Er gaat natuurlijk vaak ook een dikkere trui onder etc.

@ tuinstoel, ik druk het maar 1 keer af. Het is zo onwijs duur om dat zovaak te doen. Ze worden gewoon in een programma opgeslagen dus mocht ik willen kan ik het altijd nog na bestellen.

Wat goed ineens in zitstand!!

Gast
Gast

Bericht  Puggle zo 26 aug 2012 - 21:11

Succes bij de kinderarts beegee! Wat vervelend van de kroep, dat is zeker even schrikken!

Ik moet morgen op na controle bij de kinderarts met L. Zal wel een kort gesprekje zijn, want alles gaat gelukkig goed met haar.

Hoe is het verder meiden?

Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Floor zo 26 aug 2012 - 21:15

Beegee, dat is eng kroep. gelukkig gaat het nu wat beter.
Het slapen is hier erg wisselend maar we zijn net op vakantie geweest dus het heeft ook wel daarmee te maken. Hij is trouwens klein voor z'n leeftijd, zit onder de lijn (en zijn gewicht ook dus dat is netjes in evenwicht). 72.5cm en weegt 8730 (9 maanden)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Parel zo 26 aug 2012 - 22:45

Ja floor, dat dacht ik pas ook dat jouw zoon vrij mager is, maar hij beweegt natuurlijk ook als een bezetene dus verbruikt veel energie!

Puggle en Beegee allebei succes!
Ben benieuwd wat ie weegt Beegee!

Hier is het dra-ma, L slaapt nu eindelijk even, maar vannacht was niet leuk. Haar boventand komt door en daar is ze niet blij mee zo zielig! Ze heeft zelfs weer tussenin gelegen maar toen ging ze spelen haha ze kan zichzelf gewoon even niet vermaken heel vervelend, vooral omdat ik straks weer moet werken.. En ze zit dus bij mij op de groep.. Maar ze heeft dus al om 6.15 een fles op, en ik sla de boterham straks ook maar over.. Goddank hebben we nog flesvoeding haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 27 aug 2012 - 0:40

@ Parel, als J.ace niet zo lekker in zijn hum zit krijgt hij ook een fles extra.. denk dan ook Lang leven de flesvoeding haha...
Ahh wat sneu dat ze zo'n last heeft van de tand....

@ floor, klein voor zijn leeftijd?? je ticker staat stil maar ik meen toch dat die van jou jonger is dan J.ace toch? En die is nu 73 cm en zit prima in/op de lijn

*blond, lees effe je stukkie goed haha*
J.ace is nu dan net 10 maanden 73 cm en 9250 gram.... dus ook prima in/op de lijn. Als ik de grafiek vergelijk is hij groter en zwaarder dan I.ndy was... Dus hij doet het erg prima haha

@ puggle, wij stonden ook zo buiten!! maar vind het wel altijd ff fijn om bij de kinderarts te komen, heb ik net ff wat meer vertrouwen in dan het cb....

J.ace was helemaal goed gekeurd 73 cm en 9250 gram! De kinderarts was dik te vrede! Hij vond hem er prima uitzien.. Was blij dat we alweer zover zijn in Nijmegen en hij hoopt met ons mee dat we snel een afspraak hebben voor de operatie... :-)
Ik had gevraagd of het kroep gebeuren ook in verband staat met zijn buisjes die hij moet krijgen, grote neusamandel etc. Gaf de kinderarts aan dat het allemaal rond hetzelfde gebied zit dus ook wel mogelijk zou kunnen zijn....
Met de meiden gaat het overigens ook goed!M.erle hebben we ff gemeten en gewogen maar dat blijft echt een mini mens.... Ze is 91,5 cm en weegt 13,1 kg.... k had gehoopt dat ook zij na haar 2e een goede spurt zou maken net zoals. I.ndy maar helaas (al zal dat vast wel komen)

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 27 aug 2012 - 2:49

die stomme ticker doet het inderdaad niet meer. Maar hij is met 9 maanden en 3 dagen weer geweest en toen had hij die lengte en gewicht. We kregen te horen dat hij te licht en te klein was voor zijn leeftijd. (maar dat die 2 samen wel in verhouding zijn) Ik vind het wel best, hij doet het prima en hij eet en drinkt dus het zal wel goed komen toch.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 28 aug 2012 - 5:02

@ puggle, hoe was het bij de kinderarts?

@ floor, ik zou gewoon een nieuwe ticker aan maken Wink

Hier weer een werk dagje gehad! de kindjes gaan logeren bij men schoonouders omdat wij vanavond gaan uit eten met mijn ouders... toch gek hoor door de weeks je kids laten logeren. Verder alles prima hierzo!! sunny

Gast
Gast

Bericht  Puggle di 28 aug 2012 - 7:08

Fijn dat het allemaal goed was bij de ka beegee! En wat leuk dat ze alledrie gaan logeren. Allemaal bij dezelfde persoon? Dat is vast gezellig druk smile

Hier was ook alles goed bij de ka. Het was een nacontrole en ze hoeft niet meer terug te komen. Ze woog 5060 nu dus ook netjes.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  iloverose di 28 aug 2012 - 8:43

hoiiiiii

Heb eindlijk een winterjas gevonden rose met steren van Bakkaboe heb maaat 80 gedaan zat haar ruim genoeg Nu wil ik er nog wel een manteljasje er bij hebben maar moet ik nog op zoek .Vanacht was het hier ook weer raak mevrouw heeft van 22.30 tot 1.00 gekrijst toen viel ze als een blok in slaap tussen ons in .hoop dat het vanacht weer beter gaat.Morgen vrij dagje smorgen na cb ,daarna even boodschapjes en dan lekker met de voetjes omhoog.Even iets anders denken jullie ook al aan een 2e kindje .Wij willen heel graag een tweede kindje .in nov wordt A.een jaar we gaan dan geen voorbehoedsmiddel meer gebruiken en zien wel hoe het komt .als het mogelijk is willen we niet te veel leeftijd verschil hebben .maja we zien wel Wij genieten heel veel van A ze geeft soms uit het niets ons een kusje ookal is die kus haast met een halve liter kweil op zoon moment dan smelt ik gewoon
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Parel di 28 aug 2012 - 8:47

Haha, iloverose, wat grappig! Ik heb al een maand of 2 de donkerblauwe met sterren versie in de kast hangen! In 86, nu nog wel wat te groot, maar dan kan ze er in groeien iig.. Heb van z8 nog een mantel/vestje hangen in 80..
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Floor di 28 aug 2012 - 23:05

Puggle, wat fijn dat alles goed was bij de KA.

Iloverose, lekker he die kwijlkusjes! hier is hij ook een ster in zoveel mogelijk kwijl en dan met open mond op je wang een kusje geven <3
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 20:29

goedemorgen!

Hier is tandje 6 door... dus ook zijn voortanden zijn nu beide zichtbaar :-) Hij heeft weer verhoging gok dat dit van het doorkomen komt. Meneer mopperde dus heb ik hem op bed gelegd ligt ie daar mooi te kraaien van plezier...
wat een rot weer is het toch zo he!! getver!!

@ puggle, wat fijn dat je niet meer terug hoeft te komen!!!

@ studie, tot hoe lang ''moeten'' jullie naar de kinderarts toe?

@ Iloverose, vannacht en gister een betere nacht gehad??
Spannend voor een 2e gaan!! Ahhh wat lief een kwijlkus!! (dat kent J.ace nog niet) naja kwijlen wel maar kusjes geven niet haha

Gast
Gast

Bericht  iloverose do 30 aug 2012 - 20:45

Beegee A heeft eidelijk uitslapen uitgevonden ze heeft nu al drie dagen dat ze om 7.uur wakker wordt en ze wordt gelukkig nu niet steeds nachts meer wakker .Idd spannend voor een 2 maar pas als A 1 jaar is en dan zien we wel hoe het loopt

Gisteren na cb geweest A is 72.5 lang 8.525 zwaar en 43.5 hooftomtrek alles was veder goed .ondertussen komen nummer 7 en 8st tand ook al in zicht gelukkig heeft ze er niet veel last van beetje humurig...Is het daar bij jullie ook van dat pokke weer ??Het lijkt haast wel herft..
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Floor do 30 aug 2012 - 20:47

jup hier is het net herfst en dat terwijl we vandaag naar de dierentuin wilden gaan. Nu blijven we dus maar een dagje binnen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 30 aug 2012 - 20:47

Beegee wat fijn dat het goed gaat met J.ace! Playmobile is altijd leuk he?

Parel: hoe is het nu met L?

Iloverose hoe is de nacht gegaan? Wij zijn bezig voor een tweede trouwens. Heb vandaag getest, maar die was negatief. Maar ook nog niet ongesteld, dus kan nog alle kanten op (al ga ik ervan uit dat ik gewoon ongesteld wordt en we e volgende ronde in gaan). Mooi toch gewicht en lengte?

Studie hoe is het met je meiden?

Floor hoe is het vannacht gegaan met slapen? Jammer van de dierentuin.

Hier is alles goed. J.ason doet het super. Staat steeds vaker los, maar als hij dat beseft valt hij om. Heel grappig smile hij heeft nog steeds geen tandjes. Ach komt vanzelf. Hier helaas ook net herfst. Dus blijven lekker binnen vandaag.

Welke van de kids hier is trouwens als eerste jarig en wordt er dan 1?

Gast
Gast

Bericht  Floor do 30 aug 2012 - 20:53

Rampzalig. Hij lag er netjes tegen 19.30u in, fles op en slapen (hij valt trouwens alleen maar in slaap met een fles, we krijgen hem niet meer in slaap zonder fles Neutral ). Maar uiteindelijk was hij om 21.30 uur klaarwakker, echt compleet wakker, wij waren een film aan het kijken dus hem maar beneden neer gezet en toen heeft hij echt heel druk gespeeld, gelopen en gegild, zo wakker en druk is hij zelfs niet na een nacht slapen dus we zaten een beetje vreemd te kijken :O .
Uiteindelijk hem om 00.00 uur weer naar bed gebracht (met een fles op), toen sliep hij tot 6.30 en was hij weer wakker, weer een flesje gegeven omdat wij echt zo brak waren (en mijn kop nog steeds uit elkaar knalt van de migraine) en sliep hij weer tot 9 uur.
Dus nu zitten we al een uurtje boterhammen en crackers te eten.

Wat super dat J. steeds vaker los staat!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose do 30 aug 2012 - 20:57

Floor jammer dat het nu van dat vieze weer is dierentuin is altijd leuk mischien dat het morgen beter is

Poison het is nu 3 nachten alweer goed geggaan en A slaapt zelf tot 7 uur smorgen inpaats van 5.30/6.00 .Jammer dat de test negatief was.A gaat hier ook steeds vaker los staan ,sinds gister laat ze haar met opzet vallen op de grond met haar bips en dan ook echt zoon geluid er bij van pppfffff hihih moet er wel steeds om lachen hihih Oja A wordt 24 nov 1 ben ook wel nieuwschierig wie er allemaal 1 jaar wordt
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Star007 do 30 aug 2012 - 21:03

Als eerste E en L van Ayla en Blondje en dan onze D. en dan een dag later de meiden van Studie en dan weet ik het niet meer Wink
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  iloverose do 30 aug 2012 - 21:03

floor wat jammer dat de nachten steeds zo rampzalig gaan hebben ze daar bij het cb ook wat overgezegt tips ofzo dat het sprong is .Mischien heb je het al geprobeert maar als hij smiddag een kort slaapje houd en savonds na eten lekker badderen en dan in bed .Ik weet iet wat voor je voeding je gebruikt maar is ander merk voeding mischien een idee??
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: