Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor za 18 aug 2012 - 22:27

@Beegee, mijn man is daar niet zo van, van het alternatieve circuit, maar mocht het nog lang duren dan zal ik je eens een pm sturen. Voordat ik een kind had vond ik slapen normaal nu vind ik het echt een luxe hahaha net als douchen, daar heb ik ook nooit tijd voor.
Hoe is het trouwens met je meiden?
Spannend dat J. geopereerd gaat worden, waarom zit je in Nijmegen in het ziekenhuis met hem, is dat omdat hij daar geboren is of is O. niet goed? Vroeg ik me gewoon af.

@puggle, we hebben verder geen idee meer wat het kan zijn. Het is begonnen bij/na het logeren. Nu heeft hij er altijd zoveel last van, als er wat anders is dan normaal zegmaar. Dan is hij altijd dagen van slag. Gelukkig heeft hij gisteren van 18-18.45 even geslapen en daarna van 21 tot een uur of 4.30 vannacht, toen kreeg ik hem gelukkig weer snel in bed en sliep hij nog tot 7.30!!
Ik lag er gisteren ook al om 21.45 uur in hahaha, ik wou eigenlijk met hem mee gaan slapen maar ik had nog steeds geen eten op dus toch maar even wat eten en toen naar bed. Ben nog niet bijgeslapen hoor maar het was wel even lekker.
Wat bedoel je met hulp? Ik doe veel (bijna alles) alleen, als mijn man er is en hij heeft tijd (als hij niet aan het werk is) dan helpt hij mee.

@Watermeloen, ik denk inderdaad dat het ook heel veel frustratie is, hij gaat ook heel erg gillen. Maar hij kan natuurlijk niet verder duidelijk maken wat hij wil en ik snap het af en toe ook totaal niet meer wat hij nou zou bedoelen.
We zijn met hem bij Cora in Sch.aijk geweest, zij heeft hem al erg goed geholpen gelukkig.
Het is echt vreselijk warm ja, hij ligt de hele dag in een romper of zwembroek en hij zweet zich echt onderuit.
Pikt A dat goed buiten in een campingbedje? Ik had de box buiten gezet maar na een tijdje was het toch wel erg drammen omdat hij wou kruipen (en grind wou eten…zucht.. wanneer houdt die periode op? Ik wordt echt gek van dat eten van alles wat hij tegen komt, hij kruipt bewust naar het grind, al zet ik hem aan de andere kant van de tuin neer)

@studie, ik probeer er nu even een vast ritme in te gooien van hoe we hem in bed leggen, welk muziekje, welke knuffel enzovoort. Gisteravond/vannacht ging het dus best goed dus hopelijk komende nacht weer.
Als dat uiteindelijk niet meer werkt dan moet ik toch wat anders proberen. Binnenkort gaan we nog op vakantie dus misschien is dat voldoende om hem weer in een goed ritme te krijgen (of misschien maakt dat het erger we zien het wel)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 12 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gast za 18 aug 2012 - 23:21

Ja, wij zijn ook bij Cora geweest! Lieve vrouw he?
Ik vond haar echt heel fijn!

Geen idee, H heeft dat nooit gedaan. Vrees wel dat A daar heel anders in zal zijn.
Hij vind het wel oké voor eventjes. Niet te lang maar als we hem dan binnen even laten kruipen, op schoot zetten of koelen met een natte handdoek dan is het wel weer goed. We zetten hem ook af en toe in de buggy.
Ach en zolang H in de buurt is vind hij eigenlijk alles wel goed.

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 19 aug 2012 - 8:41

Ja Cora is echt geweldig en heeft hem heel goed geholpen (eerder was het natuurlijk nog meer drama met hem). Ben zelfs later toen de behandelingen gestopt waren nog een keer terug geweest, ik mocht altijd bellen als ik twijfelde of advies wou dus ik maar weer gebeld. Gelukkig was het goed met zijn hoofd, wij dachten dat de afplatting niet goed weg ging, hij had 1 kant een afplatting en die probeerden we zelf weg te krijgen door hem anders in bed te leggen, zij had al gezegd dat het wel zou lukken maar toch twijfelden we. Kwam ik daar, keek ze, zegt ze 'wat denk je dan te zien dat niet goed is?' Ik aanwijzen hahaha toen kwam een babyschedeltje erbij en werd even uitgelegd dat daar de fontanel zit en die was aan het dichtgroeien, dan krijg je zo'n bobbel/kuiltje enzovoort enzovoort. Stond ik daar dus voor niks, ik al helemaal gestressd dat hij een scheef hoofd kreeg omdat ik hem niet goed neerlegde. Zijn afplatting was toen al een stuk minder en nu ook dus we zijn er verder niet meer geweest.

Wat fijn dat H niet alles op at. Benieuwd wat A zal doen. Hier is het af en toe echt dodelijk vermoeiend, planten, grind, zand, gras, echt alles wat hij buiten tegenkomt (binnen ook maar daar heb ik wat meer in de hand wat er op de grond ligt)

owja mijn vriendin is vannacht bevallen!!! ik had vanmorgen al een sms, ze hebben een meisje.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 19 aug 2012 - 8:48

Floor wat leuk dat ze bevallen is! Gaat alles goed?

Over alles in je mond stoppen, ik laat ze het vaak maar ff uitproberen, dan stoppen ze zo'n blaadje in hun mond, maar al heel snel is het niet lekker en spugen ze alles weer uit. Ik hou het wel in de gaten maar trek niet meteen alles weer uit hun mond. Maar goed ze zijn er hier ook snel zat van als ze er achter komen dat het niet lekker is om te eten.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor zo 19 aug 2012 - 8:56

Ik heb dus niet zo'n snuggere, die gaat rustig op kattenbakgrid (en al het andere wat hij tegenkomt) zitten kauwen confused En nu begint hij buiten telkens aan het grind in de tuin maar dat is best groot dus ik ben bang dat hij er in stikt. Ik let uiteraard voortdurend op maar toch. Blaadjes eet hij ook rustig en gras en potgrond uit de plantenbak en en en... :P

Voor zover ik weet gaat alles goed, sms was niet heel uitgebreid en ik weet dat ze niet zit te wachten op allerlei mensen die gaan bellen. Wacht dus rustig het kaartje af en dan zal het denk ik net als bij hun andere kindje een kraamfeest zijn.
Ben in elk geval blij voor haar dat het nu sneller is gegaan, ik wist dat ze werd ingeleid, had de hele week al elke dag contact gehad. Bij het 1ste kindje werd ze ook ingeleid maar daar duurde het nog 3 dagen voordat hij was geboren.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Twellie zo 19 aug 2012 - 10:24

Zijn ze bij jou ook zo gek op elkaar Watermeloen? Hier ook, de jongste hobbelt de hele dag achter de oudste aan, volgens mij denkt ze dat dat haar moeder is haha.

En over alles opeten: ze eet papier. Folders en mijn collectie reisboeken :shock: (mijn grote trots) zijn favoriet.

Floor, gefeliciteerd met je vriendin!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Floor zo 19 aug 2012 - 18:45

Wat leuk dat de jongste de hele dag achter de oudste aan gaat. Bij ons gaat hij alleen maar de hele dag achter de kat aan. Als hij heel erg boos is en veel huilt til ik de kat op, als hij hem dan ziet is hij weer blij Yes

Papier eten ja dat kan hij ook erg goed. Wel zonde van je reisboeken.

Bedankt. Ik vind het zo leuk voor m'n vriendin, ze kwam met kraamvisite bij ons meteen haar kleren weer meenemen (ik had positiekleding van haar geleend), ook kreeg ze alle kleding die ik nog had gekocht mee. Was dus een leuke verrassing toen ze belde om op visite te komen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  iloverose zo 19 aug 2012 - 20:06

pff wat is het warmpjes je wordt er gewoon loom van

Hoe zit het met de tandjes van jullie kindjes A heeft nu 2 tandjes onder en boven komen de snij tandjes er door heen ik meende altijd dat eerst de voor tanden eest kwamen het is nu net een kleinde draculaatje hihihih gelukkig heeft ze er niet veel last van

Floor gefeliciteerd met je vriendin haar dochtertje

Tuinstoel wat leuk dat ze achter elkaar aan lopen

Hier wordt ook alles in de mondt gestopt blaadjes en zo gelukkig nog niet we zitten welis in de tuin met een groot kleed daar blijft ze keurig op want gras gribbelt onder haar voetjes hihi
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Bericht  Gast di 21 aug 2012 - 22:54

morguh!

hier zijn we de voorbereidingen aan het treffen van I.ndy haar verjaardagsfeestje.. :-) naja het is eigenlijk al klaar hoor, maar ik ben de hele tijd bang dat ik wat vergeet haha...
Hier gaat het verder prima!! lekker dat scholen weer begonnen zijn, heb het wel druk met werken even maar goed..
J.ace zijn 5e tandje is door en nummer 6 staat ook op springen.. Nu dan eindelijk voortanden aangezien meneer eerst hoektanden heeft gekregen... (tis net dracula)

ps, dames het is flink afgekoeld ineens he... jemig (vind het echt zonde)

@ floor, hoe gaat het bij jou?? de nachten intussen ietsie beter??
Wij zitten in nijmegen omdat wij door gestuurd zijn door onze kinderarts van O. Ik moet ook zeggen dat ik dit heel erg fijn vind!! In nijmegen zitten zoveel disciplines dat je ook meteen door kan naar de volgende als dat nodig is. Heb niet zo'n vertrouwen in het ziekenhuis van O om dit te doen. (mri mochten we in O doen, maar dat wilde we beide niet haha is een gevoelskwestie hoor)

je mag me altijd een om sturen. ik ben wel een van het alternatieve circuit haha

@ iloverose, ik heb ook een dracula!! ben erg blij dat de voortanden nu doorkomen haha... Al moet ik zeggen dat mensen ook altijd moeten lachen om J.ace had hij hen een big smile geeft.. ziet er ook enorm vreemd uit

@ watermeloen, wat lief dat er een ijsje gedeeld word Laughing

@ studie, als je me vorige maand vroeg of ik veel merk aan j.ace wat betreft vroeggeboorte had ik ja geroepen... hij heeft afgelopen weken ineens zoveel geleerd dat ik nu echt NEE zeg haha!! Hij is en blijft vergeleken met zijn zussen echt langzaam..(dat waren net zo'n kids als die van floor haha) maar goed hij ontwikkeld zich echt helemaal prima nu...
Sta er zelf ook bijna nooit bij stil dat dit zo is.

Jou meiden gaan ook helemaal prima he!?

@ puggle, als er op controle zijn geweest dan ga ik ook vragen hoe we in vredesnaam hadden kunnen weten dat dit gebeurt met de aardbeienvlek. Er is een forum voor mama;s met kindjes met een aardbeienvlek ik schrijf daar niet maar heb we wat meer gelezen rondom aardbeienvlekken en hoe deze ontwikkelen.
Bij j.ace trekt deze al aardig weg je kunt zien dat hij doffer is geworden en op sommige stukjes is het rode al weg en komt er weer een normale kleur huid door.

Gast
Gast

Bericht  Floor di 21 aug 2012 - 23:04

Iloverose, handig als ze op het kleed blijft in de tuin, hier is hij overal behalve op het kleed.
Volgens mij kunnen tandjes in allerlei volgordes doorkomen, niet perse eerst de voortandjes.

Beegee, gefeliciteerd met I.! Wat gaan jullie doen voor feestje?
Fijn dat je in het ziekenhuis in Nijmegen wel goed terecht kunt. Succes met alles wat gaat komen!
Grappig dat je nu weinig meer kunt merken dat hij vroeg geboren is. Lijkt me wel leuk om te zien dat je meiden zo anders (sneller) waren dan dat hij nu is. Ik weet natuurlijk niet beter, wij hebben er maar 1.
Hahaha J.ace ook al net dracula, bij Iloverose was dat ook al zo. Hier heeft hij netjes 7 tandjes, 4 onder 3 boven en boven is de 8ste nu bijna door (die heeft echt lang geduurd nu, heb er zelfs contact over gehad met de huisarts, cb en tandarts omdat het op een gegeven moment helemaal blauw was)
Vannacht heeft hij netjes geslapen, hij lag er rond 19.30 uur in, om 20 uur was het krijsen geblazen dus ik zag de bui al hangen, hem mee naar beneden genomen maar op de bank op schoot bij mij sliep hij verder dus na een kwartiertje terug naar bed en verder hebben we hem een keer of 6 een tutje moeten brengen of een muziekje aan moeten zetten maar uiteindelijk was het vanmorgen 6.30 dat hij echt wakker was.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 21 aug 2012 - 23:07

Haha wat grappig van zijn dracula gebitje Laughing en het is idd afgekoeld, al moet ik zeggen dat ik het wel even fijn vind even wat koelte in het huis ook.

Maar zo'n vlek hoeft niet perse zo te worden toch? Dat hij vanbinnen bloedvaten aanmaakt zeg maar? Ik ga toch eens googelen dan ernaar. Want bij het cb zeggen ze dan ja dat is niet erg hoor gaat vanzelf minder worden en dat is het dan.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 7:21

@ floor, bij J.ace is de ene kant waar zijn voortand nog door moet komen ook helemaal paars.. (ziet er zeer vreemd uit)
al een betere nacht dus!

@ puggle, hier staan wij ook onder behoorlijk wat controles en iedereen zei steeds ach kijk een hemangioompje, gaat vanzelf wel weg..... dus ik gok dat dit niet zo vaak voorkomt. (maar goed zeker weten doe ik het niet dat hoor ik de 3e wel hoop dat ook iets beter te snappen wat het nu eigenlijk is :-))
Je kunt het altijd aankaarten bij cb.

Feestje was enorm leuk geweest! Eerst gezonden, cadeautjes verstopt, daarna pannenkoeken gegeten, cadeautjes uitgepakt. Sminken en nagels lakken en toen was er een clown hahah... daarna nog cake versierd en nog op de fietsjes rond gereden in de tuin/stoepkrijten etc en het was al 15.30 :-)
dagje was zo voorbij in ieder geval!!
Heb net het foto album afgerond van jan t/m de verjaardag van I.ndy..... kunnen we weer verder met 1 tot dec....

Gast
Gast

Bericht  Aimee wo 22 aug 2012 - 7:29

Wauw Beegee, klinkt als een drukke dag! I. zal wel kapot zijn geweest? Fijn dat J. nu zo'n inhaalslag aan het maken is wbt zijn ontwikkeling Very Happy

Floor, fijn dat het slapen vannacht wat beter ging!

Luuk is op het moment echt supersnel aan het ontwikkelen. Zit constant op zijn knietjes, gaat staan met zijn billen omhoog, ging gister ineens bijna zitten (steunde nog opzij op één handje) en als ik hem nu van iemand wil overpakken strekt hij helemaal zijn armpjes naar me uit I love you Alleen ik heb het idee dat het hem zelf echt veel te snel gaat. Hij is met vlagen weer enorm ontevreden, terwijl dat juist een stuk beter ging... En hier nog geen één tandje te zien Sad
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  studiebol wo 22 aug 2012 - 8:06

beegee, nou heb ik natuurlijk geen vergelijkings materiaal maar volgens mij doen de dames het idd prima. Ik weet niet zo goed wat ze op welke leeftijd zouden moeten doen, maar ik zie ze goed ontwikkelen elke keer doen ze weer wat anders. En ik vind het zo grappig dat ze het eerst een paar keer proberen en dat het dan ineens lukt Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 12 561177
Succes met alle onderzoeken die je nog te wachten staan! ben wel heel benieuwd hoe het verder gaat. En natuurlijk nog gefeliciteerd met I! Wat hadden jullie haar kado gedaan?

Floor fijn dat het iets beter lijkt te gaan met slapen.

@tandjes, bij V zat er ineens eentje boven in.. heb ik niks van gemerkt en ik zag de twee bovenin ook vandaag!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor wo 22 aug 2012 - 19:45

Beegee, ik was er mee bij de huisarts geweest en die hadden het nog nooit gezien zo blauw als het was. Dus ik moest het CB bellen van ze misschien wisten zij meer en er is nog contact geweest met de tandarts, maar het was verder gewoon afwachten (en zetpillen geven want hij had veel pijn).
Leuk feest heeft I. gehad, je had ook erg mooi weer.

aimee, leuk he die ontwikkeling. Hier was het ook wel zo, dat hij snel dingen kan en wil leren maar soms ook echt gefrustreerd is als het toch niet snel genoeg gaat in zijn ogen.

studie, wat leuk dat V tandjes krijgt.

Slapen ging vannacht weer best goed, hij lag er pas rond 20.30 uur in, we waren laat in de middag naar de kermis gegaan maar dat was echt te indrukwekkend voor hem en hij spuugde daar veel dus maar terug naar huis. Eenmaal thuis duurde het wel een tijdje voordat hij rustig genoeg was en naar bed kon. Hij is tussendoor nog wel een paar keer wakker geweest maar verder heeft hij geslapen tot vanmorgen 6.30.

edit, waarom loopt mijn ticker niet door? stom ding
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 21:30

Aimee hier ook nog niet een spoortje van een tandje hoor.

Floor fijn dat er verbetering in t slapen lijkt te komen. Zo'n kermis is super indrukwekkend lijkt me voor zo'n kleintje.

Studie: hoe is het met je mooie meiden?

BeeGee feestje geslaagd dus. Mooi zo! Lekker zeg!

J. stopt ook alles in zijn mond. Ik doe inderdaad hetzelfde als Studie, laat t voelen met zijn mondje, maar let wel op natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Twellie wo 22 aug 2012 - 21:45

BeeGee en Studiebol: Toch heel bijzonder hoe kindjes zo'n moeilijk begin zo snel kunnen inhalen.

Wat een leuk feestje had je er van gemaakt BeeGee. Ik moet eigenlijk ook nog een foto-album maken. Ik maak trouwens een album voor beide kinderen samen en die druk ik dan drie keer af (een keer voor beide dochters en een keer voor ons). Doe je het apart? Het is toch altijd weer een werkje.

Floor: Gelukkig, weer redelijke nachten voor jou! Het is voor jezelf ook zo slopend er zó vaak uit te moeten. Loopt je zoon al?

Aimee: Mijn dochter heeft net ook haar eerste tandjes (met acht maand), mijn andere dochter pas op de dag voor haar eerste verjaardag.

Mijn dochter slaapt al vier nachten op een rij door Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 12 281626781 Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 12 281626781 Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 12 281626781 . Nu ze er toch mee begonnen is, doet ze het gelijk goed: vannacht van zeven uur tot half negen vanochtend. Ik was gewoon vergeten hoe het voelt om uitgerust te zijn haha.

Hier gaat het ook ineens snel met nieuwe dingen: gisteren deed ze de eerste kruippogingen en net lag ze op het waskussen, ik was even bezig met de luieremmer en hield ondertussen mijn hand op haar beentjes zodat ik het zou voelen als ik ze ging draaien. Ik voelde even wat beweging, dus ik kwam snel overeind en toen zat er ineens een zittend kind op het waskussen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Floor wo 22 aug 2012 - 22:23

Poison, de kermis is inderdaad erg indrukwekkend maar had niet verwacht dat hij er van zou gaan spugen, vond het erg zielig.

Tuinstoel, zo'n nachten zijn inderdaad slopend. ben blij dat het nu iets beter gaat. Onze zoon loop overal lang en loopt met een loopwagentje. Los staan doet hij ook, hij kan het heel stevig en als het niet meer gaat pakt hij iets vast of gaat hij zitten.
We zijn net bij het CB geweest hij is 72.5cm en weegt 8730 (9 maanden).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee wo 22 aug 2012 - 22:39

Woehoe, Tuinstoel, wat goed van het doorslapen en het zelf gaan zitten :cheering: :cheering: :cheering:

Floor: fijn dat het slapen wel beter ging, maar wat sneu dat hij zo moest spugen op de kermis Sad Denk je dat het toeval was, of heeft hij dat vaker bij teveel prikkels?

Poison: Hoe gaat het met jou en J.? Ook al bezig voor de tweede las ik in een ander topic, spannend hoor!!!

Ik heb misschien toch iets te vroeg geklaagd over het niet hebben van tanden! Of hij is hard met z'n mond op de grond geknald zonder dat ik het gemerkt heb, of rechtsonder komt nu toch een tandje door :cheering: (het is wat dikkig, wit, voelt ruw)
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 22:49

Floor dat is ook heel zielig voor hem.

Aimee met ons gaat het heel goed. J. Loopt langs de tafel, box en muur. Hij is bijna altijd vrolijk. Heerlijk kereltje. We zijn inderdaad bezig met een tweede kindje. Zitten nu in de eerste ronde.

Ben benieuwd of zijn tandje door komt

Gast
Gast

Bericht  Puggle do 23 aug 2012 - 0:19

Aimee, dat zou idd best een tandje kunnen zijn hoor.

Poison, spannend dat jullie voor een tweede gaan. Lekker vlot ook wel smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  studiebol do 23 aug 2012 - 0:21

Poison dus al voor een tweede kindje! Had je er bij J lang over gedaan?

Floor, V had al tandjes maar nu ook boven 1 en bijna 2.. gelukkig heb ik er weinig van gemerkt en heeft zij er dus ook weinig last van gehad. Balen dat de kermis zo veel prikkels voor je kleine man was! Vind het wel heel knap dat hij al los kan staan zeg!

Tuinstoel ik maak voor de meiden elk apart een fotoboek, en dan eentje voor ons zelf. Fijn dat je dochter door slaapt! heerlijk is dat!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Parel do 23 aug 2012 - 6:37

Hola! Ben ik ook weer eens Laughing

Wat een tandenpraat!
L. had haar eerste tandje met 7 maanden geloof ik, zag toevallig vandaag dat haar eerste boventandje door komt, ze heeft daar wel echt last van! Moppert veel, en slaapt weinig.

Voor de rest druk, druk druk hier! Studie, fijne vakantie!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Floor do 23 aug 2012 - 6:49

Aimee, hij heeft snel te veel prikkels. Ook als we thuis zijn en spelletjes met hem spelen/gek doen dan is het ook al snel te veel en gaat hij spugen.
Leuk dat er een tandje doorkomt!

Studie, Fijn dat ze maar weinig last heeft van de tandjes, hier is het altijd groot drama. Ja knap he dat hij los kan staan. Hij kan nu ook vanaf zijn hurken gewoon op staan en blijven staan, dan zit hij op z’n hurken om een speeltje te pakken, die houdt hij dan vast en staat weer op en blijft dan staan. Vind het zo grappig om te zien, hij blijft het maar aan het doen de hele dag door (en toch ben ik telkens te laat om het te filmen)
Wat een werk voor de meiden apart een boek en voor jezelf ook nog 1. Ik maak maar 1 fotoboek dat mag hij later meenemen, ik maak een boek vanaf zijn geboorte t/m zijn eerste verjaardag.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol do 23 aug 2012 - 7:47

Parel waar ben je allemaal zo druk druk druk mee! En Thanks! Heb er zin in.

Floor, ik vind het niet heel veel werk hoor de fotoboeken! Je moet niet een of ander geweldig naslag werk verwachten Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 12 561177 Ik maak ze digitaal en per half jaar dan is het wel goed te doen, ik probeer het ook bij te houden dus dan valt het allemaal wel mee!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: