Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Dat lijkt me nog liever om te horen dan mama haha, zo lief die 2 zusjes bij elkaar denk ik!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ja, ze zijn echt heel lief met elkaar . Eerst maar eens leren hoe haar zus heet (heeft ze nu nog niet door wat ik ermee bedoel), het zal wel niet een van de eerste woordjes worden, naam heeft drie lettergrepen .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Hier vroeg van de week het buurjongetje van 3 hoe hij (grrrrr) heette (wijzend naar L.), en toen zei ik `Lois´ en toen liep ie weg haha sindsdien is ze ´dat meisje´
Parel- Ratel
Parel, hier krijgen we ook regelmatig kusjes van Lotte, van die lekkere kleffe openmondkusjes, maar wel heel erg schattig! (Maar ik moet er niet aan denken dat een ander kind dat bij mij zou willen doen...)
Hier alleen het woordje aai, in combinatie met een aaiende beweging door de lucht. Het aaien van de huisdieren gaat nog niet altijd even goed, in haar enthousiasme is het vaak op meppen. We letten altijd erg goed op dat de hond en de kat het nog wel leuk vindt.
Papa zegt ze ook wel, maar nog niet bewust, helaas nog niks wat op mama lijkt.
Ze begint nu ook af en toe te zwaaien, echt erg leuk.
Verder gaat ze met haar loopauto de hele kamer door, dat gaat lekker snel, soms gewoon vooruit, soms zijwaarts. Ik ben benieuwd of ze binnenkort ook een beetje los durft, maar daar is ze denk ik te voorzichtig voor. Als ze nu van de bank naar de tafel gaat gaat ze eerst heel netjes zitten en gaat dan weer omhoog, terwijl ik denk dat die ministap echt al wel moet lukken.
Even wat fotootjes van onze mini:
en weg...
Hier alleen het woordje aai, in combinatie met een aaiende beweging door de lucht. Het aaien van de huisdieren gaat nog niet altijd even goed, in haar enthousiasme is het vaak op meppen. We letten altijd erg goed op dat de hond en de kat het nog wel leuk vindt.
Papa zegt ze ook wel, maar nog niet bewust, helaas nog niks wat op mama lijkt.
Ze begint nu ook af en toe te zwaaien, echt erg leuk.
Verder gaat ze met haar loopauto de hele kamer door, dat gaat lekker snel, soms gewoon vooruit, soms zijwaarts. Ik ben benieuwd of ze binnenkort ook een beetje los durft, maar daar is ze denk ik te voorzichtig voor. Als ze nu van de bank naar de tafel gaat gaat ze eerst heel netjes zitten en gaat dan weer omhoog, terwijl ik denk dat die ministap echt al wel moet lukken.
Even wat fotootjes van onze mini:
en weg...
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Blondje ik had de foto's nog gezien! Die met de meloen vond ik leuk!
Fijn hoor dat het met onze kids allemaal zo goed gaat zeg!
Hier is in huis niks meer veilig want V heeft helemaal door hoe ze moet kruipen en gaat als een speer, echt grappig zijn ze achter elkaar aan het kruipen enzo.
Vandaag voor het eerst gefietst! Volgens mij vonden ze het wel grappig, ze zaten mooi om zich heen te kijken enzo!
Fijn hoor dat het met onze kids allemaal zo goed gaat zeg!
Hier is in huis niks meer veilig want V heeft helemaal door hoe ze moet kruipen en gaat als een speer, echt grappig zijn ze achter elkaar aan het kruipen enzo.
Vandaag voor het eerst gefietst! Volgens mij vonden ze het wel grappig, ze zaten mooi om zich heen te kijken enzo!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk dat het fietsen goed gaat.
Fijn als ze achter elkaar aan kruipen, als ze de andere kant op gaan is het lastiger in de gaten houden!
Hier heb ik vandaag het eerste hondenbrokje uit haar mond kunnen plukken. De honden zelf waren gelukkig buiten, ik denk dat ze het niet zo waarderen als ze hun eten moeten delen.
Fijn als ze achter elkaar aan kruipen, als ze de andere kant op gaan is het lastiger in de gaten houden!
Hier heb ik vandaag het eerste hondenbrokje uit haar mond kunnen plukken. De honden zelf waren gelukkig buiten, ik denk dat ze het niet zo waarderen als ze hun eten moeten delen.
blondje1313- Kletskop
hallo trotse moeders ben hiernieuw wil graag mee kletsen.
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
Welkom!
Ik ben Floor, wij hebben een zoontje van eind november.
en nu ga ik naar m'n bed, kom net terug uit de bioscoop
Ik ben Floor, wij hebben een zoontje van eind november.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Welkom! Ik ben studiebol en heb een tweeling van oktober 2011!
Haha blondje, ook dat gebeurd wel eens dat ze niet achter elkaar aan kruipen maar dat treintje ziet er zo leuk
Haha blondje, ook dat gebeurd wel eens dat ze niet achter elkaar aan kruipen maar dat treintje ziet er zo leuk
studiebol- Ratel
Floor, hoe was het? Welke film ben je geweest? Wat heb je nu qua oppas gedaan?
Studie, leuk hè dat fietsen! Ben gisteren ook even geweest, haar erin zetten vind ze dramatisch maar voor de rest gilt ze alles bij elkaar van vreugde!
Blondje, had de foto's nog gezien, ze ziet er nu echt wijs en ouder uit! Ze kan al veel zeg!
Studie, leuk hè dat fietsen! Ben gisteren ook even geweest, haar erin zetten vind ze dramatisch maar voor de rest gilt ze alles bij elkaar van vreugde!
Blondje, had de foto's nog gezien, ze ziet er nu echt wijs en ouder uit! Ze kan al veel zeg!
Parel- Ratel
Floor, inderdaad, hoe was het? Heb je wel een beetje kunnen genieten van de film?
Hier wil mevrouw niet meer in de maxicosi, steeds overstrekken zodat ik haar er niet goed in kan krijgen. Tot nu toe win ik het gevecht nog elke keer, maar het is wel erg onhandig.
Hier wil mevrouw niet meer in de maxicosi, steeds overstrekken zodat ik haar er niet goed in kan krijgen. Tot nu toe win ik het gevecht nog elke keer, maar het is wel erg onhandig.
blondje1313- Kletskop
O ja, welkom iloverose.
Ik ben de mama van Lotte, ze wordt op 7 oktober al weer 1, wat gaat de tijd toch snel!
Ik ben de mama van Lotte, ze wordt op 7 oktober al weer 1, wat gaat de tijd toch snel!
blondje1313- Kletskop
Ze kan zelf zitten dus ze zou in een vervolgstoel mogen, toch? Maar het veiligste is natuurlijk de maxicosi. L maakt drama met de kinderstoel en de fietsstoel als ze daar in moet!
Parel- Ratel
Ze is nog veel te klein voor de vervolgstoel, ze weegt nog geen 7,5 kg, dus dat doe ik nog liever niet.
Misschien dat het beter werkt als ik de maxicosi wel steeds mee uit de auto haal, maar dat vind ik zo'n gedoe.
Vindt L fietsen verder wel leuk?
Misschien dat het beter werkt als ik de maxicosi wel steeds mee uit de auto haal, maar dat vind ik zo'n gedoe.
Vindt L fietsen verder wel leuk?
blondje1313- Kletskop
Leuk om te lezen wat jullie kindjes allemaal al kunnen. H is van eind november en hij rolt voornamelijk door de kamer, en begint nu ook wat te tijgeren. Zitten gaat ook goed, maar niet los, alleen in de tafelstoel.
H was vroeg met brabbelen, soms heb ik het idee dan hij ook al wat woordjes probeert te zeggen. Zo zegt hij al 'mem' (wij wonen in Friesland, of hij het bewust zegt weet ik niet maar hij zet het wel), en het lijkt soms ook wel of hij zijn eigen naam zegt.
H was vroeg met brabbelen, soms heb ik het idee dan hij ook al wat woordjes probeert te zeggen. Zo zegt hij al 'mem' (wij wonen in Friesland, of hij het bewust zegt weet ik niet maar hij zet het wel), en het lijkt soms ook wel of hij zijn eigen naam zegt.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Blondje, hetgeen het bij L. ook was, was dat ze in de maxicosi met haar rug naar ons toe zat en ons dus niet kon zien. Ze kwam op een punt dat ze vermaakt moest worden in de auto, en dat is makkelijker in die andere stoel. Nu ziet ze ons en zichzelf in dr spiegel een stuk beter!
Fietsen vindt ze fantastisch!
Lookie, leuk om wat van je te horen!
Leuk dat hij al brabbelt! Mem, betekend dat mama? Dan is het wel heel schattig!
Fietsen vindt ze fantastisch!
Lookie, leuk om wat van je te horen!
Leuk dat hij al brabbelt! Mem, betekend dat mama? Dan is het wel heel schattig!
Parel- Ratel
A. "zegt" ook mama.
Gisteren had mijn moeder hem vast en terwijl hij heel ondeugend naar mijn moeder keek strekte hij zijn armpjes uit naar mij en "zei" mama.
Gisteren weer een bestelling van Z8 binnen gehad.
Maar nu heb ik 1 legging te klein gekocht voor H. en wat denk je... Kan ik niet meer aan een 104 komen.
Echt heel erg irritant.
Voor A. nog twee longsleeve's gekocht. Zit nu met smart te wachten tot de nieuwe collectie binnen komt!
A. heeft eindelijk een normaal ritme i.c.m. normale hoeveelheden qua eten.
Dat werd echt tijd, hij at soms meer dan dat H. deed en die eet al niet slecht!
Meneer heeft zich gisteren aan 2 vingers opgetrokken. Het gaat nu echt veel te snel
Mijn laatste baby'tje is al bijna geen baby meer.
Blondje: Ja, dan kun je haar beter in de MC laten zitten.
Gisteren had mijn moeder hem vast en terwijl hij heel ondeugend naar mijn moeder keek strekte hij zijn armpjes uit naar mij en "zei" mama.
Maar nu heb ik 1 legging te klein gekocht voor H. en wat denk je... Kan ik niet meer aan een 104 komen.
Echt heel erg irritant.
Voor A. nog twee longsleeve's gekocht. Zit nu met smart te wachten tot de nieuwe collectie binnen komt!
Meneer heeft zich gisteren aan 2 vingers opgetrokken. Het gaat nu echt veel te snel
Gast- Gast
Avondje weg was gezellig, vreselijk vermoeiend want we waren naar de batman film geweest en kwamen pas na 00.30 uur thuis (stelletje bejaarden dat we zijn, dat zijn we niet meer gewend )
Ah watermeloen praat A ook al, die van ons zegt echt niks, alleen gegrom, gezucht en gegil. Leuk dat hij zich op trekt! Hier heeft hij nu uitgevonden dat hij ook wel los kan staan hij trekt zich ergens op en laat dan los en blijft een seconde of 5 a 10 staan. Hij heeft zelf niet helemaal door dat het bijzonder is en als wij enthousiast reageren schrikt ie zo erg dat hij zich superhard laat vallen/stoot ergens aan dus dat doen we ook niet meer. (hij was ook al tegen de gestucte muur aan gevallen, allemaal puntjes op z'n voorhoofd en z'n hand lag open)
Ah watermeloen praat A ook al, die van ons zegt echt niks, alleen gegrom, gezucht en gegil. Leuk dat hij zich op trekt! Hier heeft hij nu uitgevonden dat hij ook wel los kan staan hij trekt zich ergens op en laat dan los en blijft een seconde of 5 a 10 staan. Hij heeft zelf niet helemaal door dat het bijzonder is en als wij enthousiast reageren schrikt ie zo erg dat hij zich superhard laat vallen/stoot ergens aan dus dat doen we ook niet meer. (hij was ook al tegen de gestucte muur aan gevallen, allemaal puntjes op z'n voorhoofd en z'n hand lag open)
Floor- Ratel
Watermeloen schreef:A. "zegt" ook mama.
Echt heel erg irritant.
Op kixx staat al een deel nieuwe collectie van z8! Ik vond het tegenvallen!
Parel- Ratel
Parel wat leuk dat je ook bent gaan fietsen! fijn dat het ook goed ging!
Wij hebben vandaag ook nog een stuk gefietst ik zou het bijna leuk gaan vinden!
Hier wordt er absoluut geen mama gezegd wel papa dat is dan toch weer jammer. Maar ook alleen maar door L, V zegt niks. Ooo watermeloen de nieuwe collectie al weer, ik heb laatst nog wat van bakaboe gekocht, blijft leuk en ik had bonnen dan is het helemaal leuk!
Floor fijn dat je avondje weg goed was gegaan, zou je het nu nog gauw weer een keer doen denk je?
Wij hebben vandaag ook nog een stuk gefietst ik zou het bijna leuk gaan vinden!
Hier wordt er absoluut geen mama gezegd wel papa dat is dan toch weer jammer. Maar ook alleen maar door L, V zegt niks. Ooo watermeloen de nieuwe collectie al weer, ik heb laatst nog wat van bakaboe gekocht, blijft leuk en ik had bonnen dan is het helemaal leuk!
Floor fijn dat je avondje weg goed was gegaan, zou je het nu nog gauw weer een keer doen denk je?
studiebol- Ratel
Oh, ik kreeg bij de laatste Wij jonge ouders ook al het tijdschrift voor als ze 1 jaar zijn. En dus nu is mijn abbo gestopt en je kan het verlengen. Ik vind het best leuk lezen en het is ook niet ontzettend duur ofzo. Denken jullie dat het met een half jaar ook nog een leuk blad is om te lezen?
studiebol- Ratel
Studie, leuk dat je weer een stuk hebt gefietst. Ik heb er al een tijd een hekel aan gehad (door een ongeluk kan ik het niet zo goed meer) maar met zoon voorop is het wel erg gezellig, inderdaad zou fietsen bijna leuk gaan vinden.
Ik verwacht niet dat we het snel weer doen zo'n avondje weg (of er moet iemand hier in huis komen), we vonden het allebei wel leuk maar vandaag zitten we met een kind wat compleet uit z'n doen is dus dat is het ons niet waard.
Ik verwacht niet dat we het snel weer doen zo'n avondje weg (of er moet iemand hier in huis komen), we vonden het allebei wel leuk maar vandaag zitten we met een kind wat compleet uit z'n doen is dus dat is het ons niet waard.
Floor- Ratel
Floor je had je zoon dus uit logeren gedaan? jammer dat hij er nu zo'n last van heeft zeg! Dan zou ik de volgende keer ook iemand thuis vragen! hopelijk is hij weer snel in zijn oude doen!
studiebol- Ratel
Wat vervelend Floor dat hij nu helemaal uit zijn doen is. Dan zie je meteen zo tegen een volgende keer op. Zonde hoor.
Autsj, dat zal hem wel flink zeer gedaan hebben? Tegen die gestucte muur?
Studie: Ik heb toen H. ook een jaar werd mijn abbo verlengd. Ik lees het nog steeds erg graag maar ik denk wel dat als A. een jaar is ik liever een abbo op Kinderen neem.
Parel: Ik vind ook niet alles leuk hoor. Maar sommige dingen....
Wat ik zeker wil:
Voor A:
Voor H:
Autsj, dat zal hem wel flink zeer gedaan hebben? Tegen die gestucte muur?
Studie: Ik heb toen H. ook een jaar werd mijn abbo verlengd. Ik lees het nog steeds erg graag maar ik denk wel dat als A. een jaar is ik liever een abbo op Kinderen neem.
Parel: Ik vind ook niet alles leuk hoor. Maar sommige dingen....
Wat ik zeker wil:
Voor A:
Voor H:
Gast- Gast
Hahaha Watermeloen, jij met je wishlists!
Ik vind dat van A. erg leuk, van H. vind ik voor Lo niks echt leuk! Misschien alleen het stippenjurkje maar dan vind ik de corsage weer niks! Gelukkig maar
Ik vind dat van A. erg leuk, van H. vind ik voor Lo niks echt leuk! Misschien alleen het stippenjurkje maar dan vind ik de corsage weer niks! Gelukkig maar
Parel- Ratel
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011