Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Aimee vr 3 aug 2012 - 1:22

Floor schreef:
Parel schreef:
blondje1313 schreef:Wat bedoel je met jaloers Parel, ik kan het zo niet plaatsen bij een baby. Dat ze wil wat een ander ook heeft? (Ik mis trouwens de foto's van L op fb wel, hier ben ik vaak te laat)

Lotte is weer erg eenkennig, of eigenlijk niet eenkennig, want mijn man en mijn ouders zijn ook goed. En ook de vaste leidsters op het kdv hebben geen problemen met haar, maar bij vreemden is ze heel lastig, veel huilen, niet willen eten. Hopelijk duurt deze fase niet zo lang.

Als ik een ander kindje op schoot hebt wordt L gek, echt gillen, naar me toe komen en alleen maar met mij spelen. Ik ben alleen maar haar mama. Dit doet ze onbewust, maar is volgens de handige oei ik groei app dus wel te plaatsen met deze sprong.

Het kindje van mijn nichtje is dit altijd blijven doen bij haar mama en haar oma. Zodra die andere kindjes vast hebben wordt ze gek (ze is nu 1.5 jaar).
Ze was echt aan het gillen en huilen toen mijn tante (haar oma) onze zoon vast had, het zag er voor mij wel grappig uit maar mijn nicht vind het natuurlijk wat minder grappig.

Ik heb dan vast ook last van een sprongetje, want ik heb daar andersom last van... MÍJN kind! Wink Het wordt wel iets minder, maar ik heb hem toch altijd nog het liefst gewoon bij mij op schoot (en ik gooi er ook geen driftbui tegenaan hoor, als hij eens bij iemand anders zit)

Leuk om weer eens wat van jullie allemaal te lezen!
Blondje: Leuk dat jullie voor een tweede gaan! Luuk is niet echt klein, maar als ik vergelijk met jullie kindjes is hij in verhouding wel stevig (maar misschien komt het omdat jullie allemaal meiden hebben? Lang en slank?)
Hoe is het verder met Lotte?

Floor: De meeting is voor mij een beetje ver weg, woon in Noord Holland. Anders was ik graag gekomen!
Jij hebt een zware bevalling en zwangerschap gehad he? Rot dat dat je tegen houdt voor een tweede, maar wel heel begrijpelijk! Hoe gaat het met jouw zoontje? Is het huilen al minder? En fiets hij al zonder zijwieltjes? Laughing

Parel: Fijn dat L. het zo goed doet! Knap dat ze al zelfstandig zit Very Happy Ik weet zeker dat ik 'ooit' een tweede wil, maar moet er nu nog niet aan denken om weer zwanger te zijn. Ik ben nog helemaal niet mezelf (en ik ben ook heeeel bang voor weer een rotzwangerschap en dat ik daardoor niet goed voor Luuk kan zorgen).
Dus ik denk er wel een beetje over zoals jij, ik weet dat ik het ooit nog wel wil, maar voorlopig echt niet.

Lana: Lijkt me moeilijk, dat die wens nu al zo sterk is! Hopelijk mag je er ooit nog aan toe geven...

Studie: leuk, 2 zitjes op de fiets! Lijkt me zo lekker er op uit met fiets, vooral met het mooie weer smile

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Star007 vr 3 aug 2012 - 2:03

Hoi Dames,

Ik zal hier ook weer komen kletsen haha.

@Lana: Vervelend dat je dat gevoel nog zo sterk hebt , maar wie weet Laughing

@Aimee: Haha , heb jij last van een sprong ja Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 253468018 Dat wordt vanzef minder hoor. Tenminste bij mij wel. Ik had het dat de eerste maanden heel erg, nu geef ik haar zonder moeite aan anderen 'af'. Wel heb ik nog sterk dat ik het eten geven en de flessen zelf wil doen ( of mijn vriend).

@Studie: Leuk dat je nu binnenkort ook kunt gaan fietsen !

@Blondje: Hahaha moest even lachen om die zin van jou ' Star en ik willen een 2e kindje ' lol!

@Parel: Vervelend dat L. dan 'jaloers' wordt. Hopelijk is dat tijdelijk, want anders is dat ooit met een eventueel 2e kindje wel erg lastig.

@All: Hier alles goed met onze grote dame Very Happy Ligt heerlijk te slapen nu. Vanavond gaat ze logeren bij mijn schoonouders, zodat papa en mama kunnen feesten op de bruiloft van vrienden van ons Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 281626781 . Morgen ga ik weer eens heerlijk een avondje stappen met vriendinnen , gezellig! Papa blijft dan thuis bij D.

Oja en over een 2e kindje, ja we zijn inderdaad weer van start gegaan hihi. Ben zo benieuwd of het nu weer 8 maanden duurt of misschien sneller /langer. Nouja 12-8 is mijn NOD, dus ben benieuwd Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Parel vr 3 aug 2012 - 2:08

Zo, sorry hoor, reageer even wat uitgebreider, L. slaapt en nu kan ik via de laptop!

Aimee, ik voel me ook absoluut nog niet mezelf. Ik word een beetje een moeke, dus ik heb besloten dat ik naast aandacht voor L. en voor mijn vriend, mezelf ook positieve aandacht ga geven. Ik ben begonnen met Cambridge 500 (vandaag de eerste dag), een streng dieet van 3x een shake, soep of reep per dag en 3 liter water. Je gaat snel resultaat zien als je het vol kan houden, en dat sprak me wel aan. Elke week ga ik naar een consulente die me weegt en meet en mij nieuwe producten geeft. Ik heb nu een shake en soep op en ben trots op mezelf! Ik ga er gewoon voor, minstens 10 kilo eraf. Dan word ik leuker voor mezelf, voor mijn vriend en ook voor L. En kan ik eindelijk weer eens lekker shoppen, en dat ik dan ook vind dat dingen me goed staan!

Floor, hoe is het inderdaad met het slapen van je zoon?

Blondje, jouw meisje is echt klein van stuk! Zal zo wat foto`s van L. bijvoegen! Doe jij het dan ook van L.?

Studie, fijn dat de fietsenmaker er wat mee kon! L. heeft zojuist voor het eerst in het winkelwagentje gezeten haha, dat was wel even wiebelen maar ze vond het bereinteressant!

Dit zijn trouwens de kenmerken van het sprongetje van ± 8 maanden
Ze maakt een sprong in haar mentale ontwikkeling.
- Jaloezie, ze wil alleen nog maar met mij spelen. Als ik aandacht geef aan iemand anders, wordt zij meteen lastiger. Je zou kunnen zeggen, ze is jaloers maar zich daar niet van bewust.
- Nachtmerries, babys dromen en hebben ook nachtmerries. Tijdens deze sprong zul je merken dat je baby vaak wakker schrikt of huilgeluiden maakt in haar droom.
- Overdreven lief doen, je baby zal voor het eerst lastig en extreem lief gedrag afwisselen.
- Babyachteriger gedragen, ze kan zich ineens onbewust babyachtiger gedragen.

Maar dan kan ze misschien wel ...
- laten merken dat ze woorden kent
- duidelijk maken dat ze iets vies vindt, bijv snuiven (het is hier net een konijn soms!)
- imiteren van mensen
- zichzelf herkennen in de spiegel
- zelf kiekeboe spelen
- anderen uitdagen tot spel, waarbij zij initiatief neemt
- vraagt om een liedje door bijv in haar handen te klappen
- begint het kruipen te oefenen en schuift vaak eerst nog naar achteren

En dan heb je 3 weken rust en weer een sprong haha hoera!

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 487992_394471837269308_72531295_n
Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 318770_396048710444954_2003910263_n
Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 283762_396048647111627_599782391_n

Zal ze wat langer laten staan Wink
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Parel vr 3 aug 2012 - 2:11

Star, zo raar dat ik nu alweer over termen van NOD hoor als ik met mensen praat wiens kind even oud is bijna als die van mij haha, bewonderenswaardig hoor dat jullie er alweer aan zijn begonnen, maar volgens mij is D. ook wel heel lief en rustig!

Ja, dat jaloerse gaat vast wel weer over. Ze is gewoon net als mama heel erg energiek, en een ontzettende driftkikker soms en L.ootje huilt L.ootje lacht!
*edit* en anders heeft ze mooi pech als er een 2de kindje komt, ze moet het toch leren.
En scheelt ook dat zij, mocht er een 2de komen, rond de basisschoolleeftijd is en dan al meer begrijpt.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 vr 3 aug 2012 - 2:13

@ Parel: Aaaahh vind dat zo'n lieve foto's van L. I love you
Maar er is dus een App. van oei ik groei? mooi, zal m eens opzoeken.

edit: Klopt het dat er alleen een betaalde App van is? 1,30.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parel vr 3 aug 2012 - 2:16

Star007 schreef:@ Parel: Aaaahh vind dat zo'n lieve foto's van L. I love you

Ja moest er idd voor betalen, maar ik vind dat het nu zijn geld al heeft opgeleverd!
Ik zie er vooral heel veel in terug, heel veel dingen vallen op zijn plek zo.
En het is een stuk overzichtelijker dan het boek.

Zo ging L. ook steeds huilen als we haar kamer verlieten, vandaag gaat dat wel weer goed! Ze deed het nooit tot een paar weken terug, zo zielig!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 vr 3 aug 2012 - 2:20

Parel schreef:
Star007 schreef:@ Parel: Aaaahh vind dat zo'n lieve foto's van L. I love you

Ja moest er idd voor betalen, maar ik vind dat het nu zijn geld al heeft opgeleverd!
Ik zie er vooral heel veel in terug, heel veel dingen vallen op zijn plek zo.
En het is een stuk overzichtelijker dan het boek.

Zo ging L. ook steeds huilen als we haar kamer verlieten, vandaag gaat dat wel weer goed! Ze deed het nooit tot een paar weken terug, zo zielig!

ohh kan hem niet kopen, moet met een credit card zie ik. Die hebben we niet.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parel vr 3 aug 2012 - 2:24

Heb ik ook niet! Dan moet je je eerst even aanmelden bij clickandbuy.nl (geloof ik) en dat dan allemaal koppelen. Maar ik snap dat je de moeite er niet voor over hebt hoor! Als je vragen hebt kan je het ook aan mij vragen Wink

En bedankt voor het complimentje op de foto`s! Vind jullie gezinsfoto èrg leuk!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Star007 vr 3 aug 2012 - 2:27

Parel schreef:Heb ik ook niet! Dan moet je je eerst even aanmelden bij clickandbuy.nl (geloof ik) en dat dan allemaal koppelen. Maar ik snap dat je de moeite er niet voor over hebt hoor! Als je vragen hebt kan je het ook aan mij vragen Wink

En bedankt voor het complimentje op de foto`s! Vind jullie gezinsfoto èrg leuk!

Oke, dan doe ik dat misschien wel een keer als ik me verveel haha, anders vraag ik het inderdaad gewoon aan jou! Ik herken trouwens veel van de dingen die jij net beschreef bij de 8 maanden sprong, ookal is D al 9,5 maand maargoed Very Happy .
Thanks voor je compliment. Alleen onze hond mist nog op de foto haha Laughing
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aimee vr 3 aug 2012 - 2:32

Wat een leuke foto's van L. weer Parel I love you
En handig die 'oei ik groei' app! Ik zal ook eens kijken in de store (al is er geloof ik altijd wel een sprongetje te vinden voor moeilijk gedrag Wink )

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 3 aug 2012 - 3:03

Star ik vind het ergens ook wel knap hoor dat je nu al voor een tweede gaat. Lijkt me best pittig twee van die kleintjes, maar ja als het voor jullie goed voelt is het natuurlijk prima! Lekker stap weekendje dus voor de boeg!

Aah parel ik vind jou helemaal geen moeke zeg! Maar wens je succes met je dieet ik hoop dat je het vol houd het lijkt mij pittig! Leuke foto's van L.

Floor hoe is het met jou zoon? Hoe gaat het slapen? Is je man nog vaak weg?

Blondje jou meisje is ook een kleintje he, vind het best grappig zo'n klein meisje die al kan zitten enzo en straks gaat ze misschien wel lopen! Zeggen mensen ook vaak dat ze haar jonger schatten? Dat krijg ik steeds te horen namelijk maar goed gezien hun gewicht snap ik dat ook wel.

Over het fietsen, nou ik ben dus naar de fietsenmaker gegaan, uitgelegd enzo volgens hem zijn er ook zat mensen die meteen hun kind achterop vervoeren dus dat was geen probleem.(en ik had mijn mail opgeruimd gisteren en kwam nog een mailtje tegen van Wij jonge ouders over fietsen ook daar wordt benoemd dat achterop meteen prima zou kunnen) Op mijn fiets zou het ook moeten kunnen, ik heb denk ik 3 jaar geleden een nieuwe gekocht die er nog erg goed uit ziet,want ja ik fiets amper, dus ik wilde geen nieuwe kopen als het niet nodig was. Nou was niet nodig volgens hem. De fietsenmaker gaat de sitjes er op zetten. Ik wilde of een bobike zitje of een Yepp, mijn voorkeur ging meer naar yepp, omdat i k die wat mooier vind. En hij had geen bobike maar wel Yepp en nog een ander merk maar die stoeltjes vond ik er niet zo stevig uitzien voor meteen achterop. Dus zo is de keuze gemaakt Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 561177 We hebben voor knal oranje gekozen, ik heb een witte fiets dus dat vond ik wel stoer!

V begint hier nu ook kruip bewegingen te maken ze slaat volgens mij het tijgeren over. Mijn vriend is gister thuis gekomen en vertrekt zondag weer en morgenavond gaan de meiden uit logeren en ga ik ook lekker op stap met een vriendin. Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 281626781
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  blondje1313 vr 3 aug 2012 - 7:20

Even weinig tijd, reageer morgen ofzo wel uitgebreider.
Heb in elk geval genoten van de foto's van L, Parel, wat een schatje!!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Parel vr 3 aug 2012 - 7:41

Gelukkig! En dank je wel! Ben benieuwd naar jouw L morgen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee vr 3 aug 2012 - 22:21

Leuk Studie!! Heb je al een stukje gefietst met de meiden? Mijn Fiets staat ook al klaar met sitje en al, maar ik moet nog even wachten...
Fijn dat je vriend dit weekend thuis is!

Wanneer konden jullie kindjes zelf hun speen weer vinden in bed? ALs Luuk zijn speen in zijn handen heeft, of hem toevallig ziet liggen, kan hij hem zelf in zijn mond stoppen. Maar 's nachts valt hij vaak naast zijn hoofdje en dan kan hij hem niet vinden confused Kunnen jullie kindjes dit al wel?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Bericht  Parel vr 3 aug 2012 - 22:50

Aimee schreef:Leuk Studie!! Heb je al een stukje gefietst met de meiden? Mijn Fiets staat ook al klaar met sitje en al, maar ik moet nog even wachten...
Fijn dat je vriend dit weekend thuis is!

Wanneer konden jullie kindjes zelf hun speen weer vinden in bed? ALs Luuk zijn speen in zijn handen heeft, of hem toevallig ziet liggen, kan hij hem zelf in zijn mond stoppen. Maar 's nachts valt hij vaak naast zijn hoofdje en dan kan hij hem niet vinden Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 878948377 Kunnen jullie kindjes dit al wel?

Heel soms wel, al is ze dan vaak te duf.
Dan gaat ze toch huilen en doe ik hem erin.
Maar ik denk dat baby´s nog niet echt het verband leggen van ´die speen moet hier naast mijn hoofd liggen´ en ze er dus te duf voor zijn in hun slaap.

Gaaf Stuud! Knaloranje, superleuk! Zeker wel een investering denk ik haha
Wij hebben via een collega van mijn vriend een 2dehands Bobike zitje, maar ik heb wel een andere inlay voor het zitje en de hoes aangeschaft.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 Foto-DNZCQWAO

Heb trouwens net bij MissD op fb gezien dat kleine T. al in de gewone autostoel zit, dus vanmiddag gaan we dat bij L. ook maar even versieren! Dag Maxi Cosi! Ze heeft gisteren ook voor het eerst in het winkelwagentje gezeten, heel schattig haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol vr 3 aug 2012 - 23:08

Ja joh zit die van MissD al in een auto stoel? Nou ik vind die maxicosi nog wel prima, die kan ik nog redelijk tillen allebei tegelijk wel zo handig als ik ergens heen ga anders moet ik er altijd eentje in de auto laten... en ze passen er nog meer dan prima in dus ik vind het wel even goed zo.

Ja mijn vriend en ik vonden oranje wel stoer bij de witte fiets. Ze hadden het voorzitje niet in oranje op voorraad dus die moest hij bestellen,komt dan vandaag binnen en dan maken ze hem er op dus dan krijg ik hem maandag denk ik. Nou heb geen haast. Maar ineens bedacht ik me gisteren,hoe krijg ik ze eigenlijk in mijn eentje allebei op de fiets???

Aimee hier heeft V een speen, soms kan ze hem vinden snachts, soms niet, het is ook wisselend of ze hem wil hebben of niet en tja als zij haar hele bed door gaat dan is die speen op een hele andere plek dan zij is dus dan gaat het nog wel is mis of ze hem kan vinden of niet en dan geef ik hem.

Parel wat een onzettend leuke hoes enzo heb jij gekocht! Dat vind ik echt leuk!

L heeft weer wat nieuws geleerd, ze is ff gestopt met zich overal aan op te trekken want ze viel nog al behoorlijk vaak dat is natuurlijk niet prettig. Maar nu als je haar handjes vast hebt en ze staat dan zet ze af en toe wat stapjes, ziet er echt grappig uit hoe ze dat doet Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Floor zo 5 aug 2012 - 5:35

@lana/parel/studiebol, het slapen ’s nachts gaat een stuk beter. Hij slaapt nu ongeveer van 21 tot 6/6.30 uur. Als hij erg moe is ligt hij er soms tussen 19/20 uur in, nadeel daarvan is wel dat hij dan vaak tegen 23 uur wakker wordt en meestal alleen maar weer in slaap te krijgen is met een fles.
Overdag slapen wil hij eigenlijk niet meer !??!? geen idee waarom maar ik krijg hem bijna niet in bed overdag, soms slaapt hij 30/45 minuten maar de rest van de dag tot hij ’s avonds naar bed gaat is hij wakker. Dat is nu al een week zo, ik hoop toch dat hij binnenkort wel weer gaat slapen overdag.

@studie, al gefietst met de kindjes? Achterop mag ook direct (net zo snel als voorop), het is alleen dat de meeste mensen het prettig vinden om een kindje te zien dus dan is voorop handiger, maar jij zit natuurlijk met 2 meiden op de fiets.
Wij hebben vandaag een klein stukje gefietst, naar vrienden hier in het dorp. Hij vond het weer leuk voorop en zat volop te kletsen.

@Aimee, jammer dat het te ver weg is voor je.
Tja of ik een zware zwangerschap/bevalling heb gehad, ik denk niet dat ik het per definitie veel zwaarder heb gehad als iemand anders maar ik heb eigenlijk geen behoefte om het allemaal nog een keer mee te maken, daarvoor was het voor mij echt te zwaar/te pijnlijk.
Daarbij speelt voor een groot gedeelte wel mee dat ik nog steeds erg veel pijn heb (keizersnede), ik weet dus al zeker dat als ik ooit weer zwanger zou worden de pijn nog erger gaat worden en dat staat me echt enorm tegen.
Het huilen van onze zoon is een stuk minder, hij krijgt nexium en is daarmee een heel ander kind geworden. Sinds we een tijdje terug een rolluik op z’n kamer hebben gemaakt gaat het slapen ook een stuk beter.

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 5:53

@ Star: Je kunt ook via de site van Oei ik groei de nieuwsbrief aanvragen. Dan krijg je de info over de sprongetjes via de mail.

Ik reageer hier nooit meer. Ik houd het allemaal niet bij met 2 kindjes.
Maar ik lees wel veel!

A.yden gaat zelf zitten en probeert al weken te kruipen maar hij gaat nog steeds achteruit.
Tijgeren doet hij op zijn best en niks is meer veilig. Als H.ayley buiten speelt tijgert hij als een gek naar de deur en trekt dan het vliegengordijn aan de kant en begint dan keihard te gillen tot H.ayley hem aandacht geeft I love you
Met dank aan Wennes (daar ben ik gisteren op kraambezoek geweest) is A.yden zijn eerste tand ontdekt!
Ik had van de week nog niks gevoeld maar gisteren zat er inderdaad een scherp randje!
Laurientje was er ook + gezin en haar man dacht dat A.yden al een jaar was! Hahahaha.
Hij is ook wel een beetje een uit de kluit gewassen baby.

Ik ben ook alles aan het verkopen. De maxi cosi gaat er ook op als ik alle bekleding gewassen heb.
A.yden zit nu een goede week in zijn grote stoel en dat is echt perfect. Hij zit er in als een kleine directeur Laughing
Hoe graag ik ook nog een 3e zou willen, ik wil NOOIT meer zwanger zijn, dus ja. Dan is het lastig he, een derde.

@ Floor: Vervelend dat hij niet wil slapen overdag! Is hij dan wel vrolijk?
Dat is hier gelukkig het voordeel, A.yden is dan wel vrolijk als hij niet slaapt.
Dat was met H.ayley gelukkig ook altijd zo. Ik vind het trouwens leuk je een keer gezien te hebben!

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 5 aug 2012 - 6:01

Wat leuk zeg dat hij ook al in z'n autostoel zit, onze zoon zit gewoon in z'n maxicosi. Z'n hoofd komt ook nog helemaal niet boven de rand uit (dan moest hij toch over?)
Als hij niet slaapt is hij ook niet vrolijk helaas, hij blijft dan maar hangen en jengelen.
Jammer dat A. sliep toen ik kwam, had hem graag gezien maar H. is een leuke vrolijke dame! En zo groot al. Vond het leuk om jou ook eens te zien, had wel eens een foto gezien maar in het echt is leuker.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 6:05

Klopt, dan is het niet meer veilig, maar als ze over de 9 kilo zijn mogen ze evt ook over. Het beste is als ze zelf kunnen gaan zitten. A. had nog een cm of 2/3 over bij zijn hoofd maar de gordels zat inmiddel zo ver onder zijn rug dat me dat niet echt fijn en veilig lek. Plus dat hij zelf gaat zitten nu...

Ja, hij slaapt zelden overdag (en zeker niet om die tijd) maar nu wel, haha.
H. had het nog een hele tijd over die mefwouw die de blokken kwam halen!

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 5 aug 2012 - 6:15

zelf gaan zitten kan hij al 1.5 maand ofzo dus dat is het probleem niet. Boven de 9 kilo komt hij nog niet, 8.5 als ik hem thuis weeg in elk geval.

Laatst aangepast door Floor op ma 6 aug 2012 - 19:28; in totaal 1 keer bewerkt
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 6:22

Oh, dat is nog prima!
Lekker laten zitten dan!

Ik denk dat A. nu de 9 kilo al wel voorbij is.

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 5 aug 2012 - 6:27

Ok, thanx. Ik dacht ook dat hij er nog goed in zat maar omdat 'iedereen hier' al over is/gaat naar een andere stoel, dacht ik dat ik dom was en hem in de mc propte. Hij blijft nu in elk geval er dus nog even in zitten, ik heb ook nog geen buggy voor als hij niet meer in de mc zit, dus dan moet ik de complete kinderwagen meeslepen elke dag, dat lijkt me ook niet al te handig.
(iemand nog tips voor een goede buggy? hij moet echt elke dag mee dus het moet handig zijn in gebruik, vooral ook degelijk, moet plat kunnen, prijs maakt nog niks uit, mijn man weet niet wat buggy's kosten :P )
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  studiebol zo 5 aug 2012 - 6:36

Floor fijn hoor dat hij savonds/snachts beter slaapt!

Hier zitten ze ook nog in de mc hoor.. ik ga ze ook nog niet over doen. Ze zitten er nog prima in, ik vind het nog wel handig dus het is prima zo!

Watermeloen leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat! Fijn dat het goed gaat! Geen derde dus Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 5 561177 Lukt het verkopen een beetje of geef je ook veel weg?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 5 aug 2012 - 6:42

Floor: Wij hebben een Titanium Buggy en een Koelstra. Ik vind ze beide fijn rijden alleen is de Koelstra wat hoger.

Studiebol: Nee, ik probeer zoveel mogelijk te verkopen.
Zeker qua kleding. Dat loopt nog best goed en ik heb toch ook weer nieuwe kleding voor beide nodig.
En verder de grote dingen... Ik zou niet weten aan wie ik het moet geven.
Mijn zus wil bijvoorbeeld graag een box met lade omdat ze al weinig opbergruimte hebben. En wij hebben een box zonder lade.
De zwager van mijn schoonvader (snap je `m...), die verwacht rond oktober/november een kindje maar dan hebben wij de box en A. zijn kamertje nog in gebruik.

En over sommige dingen doe ik niet moeilijk, geef weleens slaapzakken enzo weg maar goed, het is allemaal duur genoeg en ik moet mijn verslavinf voor Z8 en Lief! wel kunnen bekostigen natuurlijk Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: