Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
+22
Lejow
Mute_
Linda
Happydobby
Jazzlyn
Limburg85
Puggle
*Lookie*
iloverose
Parel
_Lana_
Annie24
Ayla
mickey
Twellie
blondje1313
pindaatje
Star007
Aimee
Floor
hellowkitty
studiebol
26 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
Studie, ik ben er ook echt blij mee. Hij ligt nu te slapen. Het enige is nog dat hij overal wakker van wordt, dus ik durf nu niet naar boven en bijv. in bad te gaan liggen dus ik zit nu braaf beneden tv te kijken.
Best handig he als ze nog gewoon in de mc zitten.
Watermeloen, welke type buggy's heb je van die merken? dan ga ik eens kijken. Ik had een mclaren (ofzo gezien) maar die was 250 euro, weet niet of mijn man daar zo vrolijk van wordt.
Mijn man was trouwens ook erg blij met de duplo wauw! kijk dan, een agent.. en deze dan ... en kijk ... (ja schat het is de duplo voor je zoon he.)
Best handig he als ze nog gewoon in de mc zitten.
Watermeloen, welke type buggy's heb je van die merken? dan ga ik eens kijken. Ik had een mclaren (ofzo gezien) maar die was 250 euro, weet niet of mijn man daar zo vrolijk van wordt.
Mijn man was trouwens ook erg blij met de duplo wauw! kijk dan, een agent.. en deze dan ... en kijk ... (ja schat het is de duplo voor je zoon he.)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Watermeloen, de box en badje heb ik ook verkocht hoor. Kleren zet ik ook wel is op marktplaats en laatst heb ik een hele lading aan mijn zus gegeven en die gaf me weer kado bonnen dus kan ik weer shoppen
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Zo om de dag is het drama hier met slapen s´avonds, overdag slaapt ze prima, maar s´avonds is het pas 10 uur als ze wil slapen (ze ligt dan al wel vanaf 7 uur in bed ofzo)!
Nu weer, ze was onwijs moe (ook niet te genieten dan dus dan gaat ze maar naar bed), om 5 uur ging ze slapen, 6 uur werd ze wakker dus ik heb de papfles in bed gegeven, ze viel zowat in slaap tijdens de papfles maar ineens was ze weer wakker. En nu dus nog!
Hoorde net een half uur lang geen geluid, alleen gekrabbel en gekras.. Toch maar eens gaan kijken en dit was het resultaat ..
En het erge is, ik word er doodmoe van dat ze niet gaat slapen, maar als ik dit dan weer zie smelt ik van het ondeugende gedrag haha, niet goed!
L. had trouwens ook dat de riempjes niet echt verder meer konden en ver over haar rug zaten, daarom is ze over. Ze vindt het ook veel leuker, kan mij zo eindelijk goed zien.
Nu weer, ze was onwijs moe (ook niet te genieten dan dus dan gaat ze maar naar bed), om 5 uur ging ze slapen, 6 uur werd ze wakker dus ik heb de papfles in bed gegeven, ze viel zowat in slaap tijdens de papfles maar ineens was ze weer wakker. En nu dus nog!
Hoorde net een half uur lang geen geluid, alleen gekrabbel en gekras.. Toch maar eens gaan kijken en dit was het resultaat ..
En het erge is, ik word er doodmoe van dat ze niet gaat slapen, maar als ik dit dan weer zie smelt ik van het ondeugende gedrag haha, niet goed!
L. had trouwens ook dat de riempjes niet echt verder meer konden en ver over haar rug zaten, daarom is ze over. Ze vindt het ook veel leuker, kan mij zo eindelijk goed zien.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Floor, hij zit nog prima in de mc, als ik het zo zie. Het is ook de veiligste manier van vervoeren, dus als hij nog goed zit, lekker laten zitten! Mijn zoontje is net 9 maanden en 79,5 cm en 10,7 kilo, dus die paste gewoon echt niet meer.
Wij hebben ook een Koelstra buggy en ik vind hem erg fijn rijden.
Wij hebben ook een Koelstra buggy en ik vind hem erg fijn rijden.
Gast- Gast
Voor A. hebben we de zwarte Koelstra Simba. Volgens mij 109.- in de actie bij Baby-Dump.
Wat ik aan deze erg fijn vind is dat extra "verlengstukje" aan de zonnekap. Het lijkt niks maar neemt stiekem nog veel zon weg!
Deze paars/roze hebben we voor H. Gee idee of daar nog een type of andere naam aanhangt.
Wat ik aan deze erg fijn vind is dat extra "verlengstukje" aan de zonnekap. Het lijkt niks maar neemt stiekem nog veel zon weg!
Deze paars/roze hebben we voor H. Gee idee of daar nog een type of andere naam aanhangt.
Gast- Gast
Dat verlengstukje is inderdaad heel handig Watermeloen! Dat hebben wij niet...en ik dacht eerst dat het niet echt nodig zou zijn maar ik zag gisteren bij A dat het echt fijn voor hem is.
Gast- Gast
Ja he? Het scheelt echt!
Oh en je moet de buggy af en toe smeren, anders gaat ie kraken. Haha.
Gast- Gast
Watermeloen schreef:Ja he? Het scheelt echt!
Gast- Gast
hahaha parel, fijn he. Ik ben het niet gewend dat hij vroeg gaat slapen dus de eerste avond dat hij dat deed zat ik zo op de bank.
Ik ben net toch in bad gegaan, maar ik had het juist, hij werd weer wakker toen ik boven kwam en echt enorm boos en krijsen. Uiteindelijk is mijn man beneden met hem gaan zitten en ben ik eventjes in bad geweest. (hij heeft hem soepstengels zitten voeren en nu ligt hij weer in bed).
Ik denk misschien dat hij toch in z'n laatste fles wat extra moet. Is dan rijstebloem het beste of wat anders? Een grotere fles geven (hij krijgt 150+5) gaat niet want dan spuugt hij uren lang.
Ik ben net toch in bad gegaan, maar ik had het juist, hij werd weer wakker toen ik boven kwam en echt enorm boos en krijsen. Uiteindelijk is mijn man beneden met hem gaan zitten en ben ik eventjes in bad geweest. (hij heeft hem soepstengels zitten voeren en nu ligt hij weer in bed).
Ik denk misschien dat hij toch in z'n laatste fles wat extra moet. Is dan rijstebloem het beste of wat anders? Een grotere fles geven (hij krijgt 150+5) gaat niet want dan spuugt hij uren lang.
Floor- Ratel
Rijstebloem kun je proberen maar veel kindjes slapen daar niet langer van en krijgen moeite met poepen.
Wij geven iets van 7 granen pap.
Wij geven iets van 7 granen pap.
Gast- Gast
Dan ga ik in de winkel kijken naar 7 granen pap.
Die koelstra simba ziet er wel mooi uit, ik zie dat hij bij diverse site's ongeveer 90 euro kost dus dat valt me nog mee (in verhouding met m'n mclaren van 250 euro hahaha)
Die koelstra simba ziet er wel mooi uit, ik zie dat hij bij diverse site's ongeveer 90 euro kost dus dat valt me nog mee (in verhouding met m'n mclaren van 250 euro hahaha)
Floor- Ratel
Hahaha, inderdaad. Kun je veel duplo van kopen
Gast- Gast
Ik heb mijn koelstra simba toen via mp gekocht voor 20 euro omdat er een vlekje op de kap zat. Ik dacht dat ik die er wel uit kon krijgen, ok dat is niet gelukt, maar je ziet het niet eens als je het niet weet.
Gast- Gast
Watermeloen, inderdaad veeel duplo voor dat geld.
Lelie, dat scheelt een hoop met de prijs in de winkel.
Lelie, dat scheelt een hoop met de prijs in de winkel.
Floor- Ratel
Ik heb net gereserveerd voor de bioscoop, nu nog een restaurant en dan kunnen we een avondje weg. Mijn man blijft al maanden hierover 'zeuren'.
Ik heb het er wel moeilijk mee, ik hoef niet van huis af. Nu wil ik het liefst dat er iemand hier in huis komt oppassen maar ik weet dat mijn schoonouders willen dat hij graag komt logeren.
Onze zoon is nu 1 nachtje weg geweest bij mijn ouders omdat we een bruiloft hadden, 2x is hier een vriendin in huis geweest een paar uurtjes (ivm een crematie en een bruiloft). Maar nu dus voor de zomaar, we hoeven niet weg maar mijn man wil graag.
ik ben echt een muts.
Wordt het ooit beter, ooit makkelijker, dat ik ooit gewoon (schoon)ouders bel met de mededeling dat hij komt logeren en dat ik dan met een gerust hart weg ga?
Ik heb het er wel moeilijk mee, ik hoef niet van huis af. Nu wil ik het liefst dat er iemand hier in huis komt oppassen maar ik weet dat mijn schoonouders willen dat hij graag komt logeren.
Onze zoon is nu 1 nachtje weg geweest bij mijn ouders omdat we een bruiloft hadden, 2x is hier een vriendin in huis geweest een paar uurtjes (ivm een crematie en een bruiloft). Maar nu dus voor de zomaar, we hoeven niet weg maar mijn man wil graag.
ik ben echt een muts.
Wordt het ooit beter, ooit makkelijker, dat ik ooit gewoon (schoon)ouders bel met de mededeling dat hij komt logeren en dat ik dan met een gerust hart weg ga?
Floor- Ratel
Dat komt vast en zeker ooit wel goed! Samen dingen blijven ondernemen, zonder de kleine, is ook heel belangrijk! Probeer er maar lekker van te genieten .
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Dat doen we dus nooit iets ondernemen zonder zoon erbij, nu deden we dat voorheen ook eigenlijk nooit, dus alles wat we nu hebben gedaan sinds hij is geboren is hij ook gewoon mee naar toe geweest, maar uiteten met hem erbij gaat het denk ik echt niet worden.
Floor- Ratel
Hey meiden,
Hier ben ik ook weer eens. Mijn vorige account was geblokkeerd (?!) en twijfelde om een nieuwe aan te maken. Maar vind het toch wel leuk hier te reageren.
Soms is zo'n avondje samen weg toch lekker Floor? Ik vind het wel wennen dat J. soms een nachtje weg is. Bijvoorbeeld a.s. zaterdag want dan hebben we een bruiloft. Maar ik vind het wel evengoed moeilijk hoor
Watermeloen, hoe is het met jouw kids? En met jezelf, je gezondheid was niet zo goed toch? Weten ze al wat het is?
Studie: hoe is het met die meiden van jou?
Lelie: dat scheelt echt veel, heb je geluk mee gehad.
Hier gaat alles goed. J. doet het super. Hij kruipt de hele kamer door, gaat overal aan staan, niets is meer veilig Hij is een heerlijk kereltje!
Hier ben ik ook weer eens. Mijn vorige account was geblokkeerd (?!) en twijfelde om een nieuwe aan te maken. Maar vind het toch wel leuk hier te reageren.
Soms is zo'n avondje samen weg toch lekker Floor? Ik vind het wel wennen dat J. soms een nachtje weg is. Bijvoorbeeld a.s. zaterdag want dan hebben we een bruiloft. Maar ik vind het wel evengoed moeilijk hoor
Watermeloen, hoe is het met jouw kids? En met jezelf, je gezondheid was niet zo goed toch? Weten ze al wat het is?
Studie: hoe is het met die meiden van jou?
Lelie: dat scheelt echt veel, heb je geluk mee gehad.
Hier gaat alles goed. J. doet het super. Hij kruipt de hele kamer door, gaat overal aan staan, niets is meer veilig Hij is een heerlijk kereltje!
Gast- Gast
Floor, wat fijn dat hij nu beter slaapt. Nu alleen overdag nog . Maar goed, je nachtrust is het belangrijkste.
En ik kan me wel voorstellen hoor dat je het moeilijk vindt. Ik denk wel, dat hoe vaker je hem even wegbrengt, hoe makkelijker het wordt.
En wel heel leuk om er weer eens met je man tussenuit te gaan.
Wij gaan ook niet heel vaak meer, maar des te meer geniet ik er nu van.
En ik kan me wel voorstellen hoor dat je het moeilijk vindt. Ik denk wel, dat hoe vaker je hem even wegbrengt, hoe makkelijker het wordt.
En wel heel leuk om er weer eens met je man tussenuit te gaan.
Wij gaan ook niet heel vaak meer, maar des te meer geniet ik er nu van.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Poison, dat weet ik nog niet of zo'n avondje weg lekker is, gewoon weg om samen wat te doen hebben we nog niet gedaan. Ik hoop gewoon dat het goed gaat en ik kan genieten van de avond(dat ik niet de hele avond zit te denken, stel nu dat hij de hele tijd huilt..)
Ben in elk geval niet de enige die het moeilijk vind.
Lana, inderdaad m'n nachtrust is het belangrijkste. Overdag heb ik het liefst dat hij minimaal 1 slaapje van 1.5 uur doet anders loop ik zo ver achter met mijn werk, met hem erbij werken is het af en toe best ingewikkeld (zeker als hij constant mee wil kijken, dus opgetild wil worden om te zien wat ik doe). Maar ik ben echt blij dat hij nu redelijke nachten maakt, meestal dus van 21 - 6.30 uur. Kan ik tenminste ook gewoon wat uren slapen.
Ben in elk geval niet de enige die het moeilijk vind.
Lana, inderdaad m'n nachtrust is het belangrijkste. Overdag heb ik het liefst dat hij minimaal 1 slaapje van 1.5 uur doet anders loop ik zo ver achter met mijn werk, met hem erbij werken is het af en toe best ingewikkeld (zeker als hij constant mee wil kijken, dus opgetild wil worden om te zien wat ik doe). Maar ik ben echt blij dat hij nu redelijke nachten maakt, meestal dus van 21 - 6.30 uur. Kan ik tenminste ook gewoon wat uren slapen.
Floor- Ratel
Ik vind het gewoon zo knap Floor, hoe jij dat allemaal doet. Je zoon is toch elke dag bij jou, toch helemaal geen opvang?
Ik begrijp in jouw situatie wel dat je het moeilijk vindt om hem achter te laten, want hij is de hele dag bij jou. Toch ben ik het wel met je man eens dat het ook goed is om eens wat met zijn tweeën te doen, en ik denk dat hoe langer je er mee wacht hoe moeilijker het wordt.
Ik ben een heel ander verhaal, ik vond het helemaal niet zo moeilijk om L weg te brengen, en ik kan er heel erg van genieten als we een feestje hebben en L een nachtje bij opa en oma gaat logeren (en L en opa en oma zelf vinden het ook heerlijk).
Ik begrijp in jouw situatie wel dat je het moeilijk vindt om hem achter te laten, want hij is de hele dag bij jou. Toch ben ik het wel met je man eens dat het ook goed is om eens wat met zijn tweeën te doen, en ik denk dat hoe langer je er mee wacht hoe moeilijker het wordt.
Ik ben een heel ander verhaal, ik vond het helemaal niet zo moeilijk om L weg te brengen, en ik kan er heel erg van genieten als we een feestje hebben en L een nachtje bij opa en oma gaat logeren (en L en opa en oma zelf vinden het ook heerlijk).
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
blondje1313 schreef:Ik vind het gewoon zo knap Floor, hoe jij dat allemaal doet. Je zoon is toch elke dag bij jou, toch helemaal geen opvang?
Dit bedoelde ik ook te zeggen, maar jij verwoordt het mooier
Gast- Gast
Floor, is het geen idee om hem 1 dag in de week naar een gastouder of de opvang te doen? Dan kan jij een dag bijkomen, werken en wat huishouden doen en went je zoon aan het feit dat hij bij anderen ook leuk kan spelen. Eerlijk is eerlijk, het is voor jou niet fijn werken met je zoon op schoot, en voor hem is het niet fijn dat zijn mama dan werkt als hij wil spelen.
Ik werk zelf op de kinderopvang, en het is voor kindjes echt heel erg leuk, samen spelen, samen delen, samen eten, samen slapen, heel erg sociaal!
Misschien is er een gegronde reden dat jullie het niet doen hoor, maar ik dacht er toevallig aan. Je kan ook halve dagdelen aanvragen trouwens, als je een dag te lang vindt.
Ik werk zelf op de kinderopvang, en het is voor kindjes echt heel erg leuk, samen spelen, samen delen, samen eten, samen slapen, heel erg sociaal!
Misschien is er een gegronde reden dat jullie het niet doen hoor, maar ik dacht er toevallig aan. Je kan ook halve dagdelen aanvragen trouwens, als je een dag te lang vindt.
Parel- Ratel
Ik begrijp je heel goed hoor Floor. Ik heb dat zelf ook heel erg. Mijn vriend en ik zijn ook nog niet samen weg geweest. Niet om de gevoelens van andere mama's te bagitaliseren, maar als je een kindje hebt dat heel moeilijk slaapt en veel huilt wil je het graag zoveel mogelijk bij jezelf houden(ik dan in ieder geval). Je hebt toch zo je maniertjes en dingetjes, en ik voel me ook heel opgelaten als hij mijn ouders een hele nacht op houdt.
En ik voel gewoon ook uberhaubt de drang nog niet om zonder kind weg te gaan. Als ik werk moet ik hem al genoeg missen, hij ontwikkeld nu zo snel
En ik voel gewoon ook uberhaubt de drang nog niet om zonder kind weg te gaan. Als ik werk moet ik hem al genoeg missen, hij ontwikkeld nu zo snel
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee ik snap je wel hoor, L. is er ook een met een handleiding.
Ze is 2x 2 nachtjes weggeweest en dan alleen maar bij mijn ouders, die veroordelen mij of ons ook niet. Ik vond het eerst heel moeilijk, maar heb mezelf gedwongen, en uiteindelijk toch wel genoten! Je moet echt een grens over, heb tranen met tuiten gehuild, maar eerlijk is eerlijk, heeeeeerlijk bijgeslapen!
Ze is 2x 2 nachtjes weggeweest en dan alleen maar bij mijn ouders, die veroordelen mij of ons ook niet. Ik vond het eerst heel moeilijk, maar heb mezelf gedwongen, en uiteindelijk toch wel genoten! Je moet echt een grens over, heb tranen met tuiten gehuild, maar eerlijk is eerlijk, heeeeeerlijk bijgeslapen!
Parel- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic
» foto topic begin en eind 2012
» Whaah een goed eind van 2011
» Mama's met kids uit 2011