Charlie is bevahaaaalalleleleeeenn (update pag 12)
+168
VeryCherry
Discordia
Elmo
TNMN
Macelka
Eris
Elliot
nijntje4
RiLiJu
Carra
M-G
miss piggy
Polly
Weegschaal
_Jet
koNijntje
SnowWhite
Ezzer
PapillonRose
Fiebje
Dille
mickey
Makamba
Janelie
Minx
woezel
LDJ
Mama Titty
Tsjip
Jasmine
mzcharlotte
Pandora
lente
Shisha
Annemoontje
Bay
Tummy
holaagirl
_Lacey_
vlinder-19
M@niek
Puzzle
Phileine
sheila123
Monnie
NoName88
studiebol
Lady Starstruck
Ella
sabje
Viva
Susan
Fearie
Paper Crown
Niekske
piertje
Annemie
_Lana_
Juutjepetuutje
liesje
Guus
Jeanette
Chocolate Cookie
Blond
Clapperdie
ekiaam87
Supertalentje
Aimee
Raindrop
meisje
Flip Fluitketel
Inge
Teddyaapje
Arwyn
Bliss
Sjaantje
Travelgurly
Happinaz
Earane
Muis
Tiara
Rouge
mo-lola
Filoria
litllejoy
Sophiee
Jasmina
Happydobby
MADDIE
Printje
Jelin
Tania
Bruintje Beer
Lady4
Jade
Aardbei
Caresses
moepie
Ibbeltje
Laced
Gizmo
Highway
L!ND@
Liadan
banjer49
Floor
Aagje!
red rose
Sanne
slaatje
Limburg85
Muppetje
Happy
Linda
MamaDaan
Flower_L
Océane
Amber-
Wennes
Slakje
kwak
Monte
Merai
Schaapke
Zonnetje
Gympie
Steep
Erin
Jezzie
Rush
Shy
_Nina
Parisienne
Puggle
Coco
Vancity_girl
Char1
Stuiterbal
Parel
Theeleut
Catwoman79
Roza
Dora
Muus
widko
Mamsie
Nana
Lousanne
SoGood
Marin
Sylvana
Thunder
Oasis
Rebecca
smooch
rapa nui
Alex
Twellie
Rumble
Julia
Blue flower
Ayla
Bloem86
Novalee
Aziraphale
Zwerver
CCC
Lejow
172 plaatsers
Pagina 11 van 13
Pagina 11 van 13 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13
Re: Charlie is bevahaaaalalleleleeeenn (update pag 12)
Wat heftig zeg! Hopelijk knap je snel op en mogen de kleintjes snel mee naar huis. Je klinkt erg trots
Ik herken je gevoel hoor. Loïs moest ook een week in het ziekenhuis blijven. Dat is gewoon niks. Ik wilde het liefste ook een paar keer per dag. Maar wij gingen in de ochten en in de avond en bleven dan gewoon wat langer. Je moet ook aan jezelf denken!
Ik herken je gevoel hoor. Loïs moest ook een week in het ziekenhuis blijven. Dat is gewoon niks. Ik wilde het liefste ook een paar keer per dag. Maar wij gingen in de ochten en in de avond en bleven dan gewoon wat langer. Je moet ook aan jezelf denken!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een verhaal Charlie...18 hechtingen .
Fijn dat je 2 kindjes het al zo goed doen, hopelijk mogen ze snel mee naar huis.
Hahahaha, ik zie het al helemaal voor me zo'n jongen die je seksuele voorlichting geeft /
Fijn dat je 2 kindjes het al zo goed doen, hopelijk mogen ze snel mee naar huis.
Hahahaha, ik zie het al helemaal voor me zo'n jongen die je seksuele voorlichting geeft /
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Charlie, 18 hechtingen dat is niet mis zeg! Hoop dat je er snel minder last van hebt!
Hier ook voorlichting gekregen, heb heel gauw gezegd dat ik 2 echt genoeg vind en daar ook voor zal zorgen dat het daar bij blijft
Hier ook voorlichting gekregen, heb heel gauw gezegd dat ik 2 echt genoeg vind en daar ook voor zal zorgen dat het daar bij blijft
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Wat een verhaal jeetje. En 18 hechtingen dat is geen pretje. Ik kreeg idd ook de tip van de zwemband maar ondanks de pijn vond ik het zitten op een bank wat niet te ver doorzakte of een wat harder matras fijner.
Tegen het blauwe heb ik van vsm tabletjes geslikt. Dat hielp onwijs goed tegen de kneuzing ! En als ik geen bezoek had liet ik de onderkant in de open lucht zodat het beter kon genezen aangezien die hechtingen nogal jeukte.
Ik had overigens een totaal ruptuur en 48 hechtingen maar ik heb er zo opzich niet veel last van gehad alleen de 1e week.
Tegen het blauwe heb ik van vsm tabletjes geslikt. Dat hielp onwijs goed tegen de kneuzing ! En als ik geen bezoek had liet ik de onderkant in de open lucht zodat het beter kon genezen aangezien die hechtingen nogal jeukte.
Ik had overigens een totaal ruptuur en 48 hechtingen maar ik heb er zo opzich niet veel last van gehad alleen de 1e week.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Heftig Charlie..hopelijk mogen je kabouters (wat klinkt dat onwijs lief) snel naar huis en kunnen jullie samen van die twee kleine mensjes gaan genieten. Wat lijkt het me ook mooi om te zien hoe je man zich ontpopt tot een ware papa!
Gefeliciteerd trouwens ook nog.
Gefeliciteerd trouwens ook nog.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
OMG, 18 hechtingen?? Veel sterkte en een spoedig herstel gewenst!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Aaah charlie,
Ik vind het echt zo sneu voor je dat je zwangerschap zo ging, en je bevalling ook nog eens lastig, en je vervolgens ook nog eens zo bent uitgescheurd! ik heb echt het idee (idee ja) dat je echt nooit nooit nooit meer nog eens wil, als je dat vroeger wilde zegmaar. (nog een zwangerschap/kindje)
x heel veel.
Hopelijk mogen jullie kaboutertjes snel naar huis!
Ik vind het echt zo sneu voor je dat je zwangerschap zo ging, en je bevalling ook nog eens lastig, en je vervolgens ook nog eens zo bent uitgescheurd! ik heb echt het idee (idee ja) dat je echt nooit nooit nooit meer nog eens wil, als je dat vroeger wilde zegmaar. (nog een zwangerschap/kindje)
x heel veel.
Hopelijk mogen jullie kaboutertjes snel naar huis!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Wat heftig Charlie! Hopelijk mogen J & R snel mee naar huis!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
vlinder-19 schreef:Bruintje Beer schreef:Wat een verhaal!! Gelukkig knap je aardig op en dat je kleintjes maar goed mogen groeien!
Ik heb ook een labiumruptuur gehad.(25 hechtingen) Goed koel houden dat verlicht de pijn en je kan ook op een zwemband gaan zitten zodat je geen druk heb als je gewoon zit.
Vaak is dit niet goed om op een band te zitten omdat er dan een andere druk komt...van binnenuit. Ik had zelf meer als 40 hectingen (totaalruptuur) en vond bv op de wc zitten echt een verschrikking...en dat heeft toch een beetje hetzelfde effect als een zwemband.
Charlie heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel opknapt en je twee kleintjes ook!
Als ik al niet bang was voor bevallen zou ik het nu spontaan worden. Auw wat lijkt me dat vreselijk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ti's maar goed dat ze godver knap zijn want sjonge t heeft je niet meegezeten.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mijn kraamverzorgster raadde het juist af om op een band te gaan zitten.
Ik had zelf natte Tena Lady's uit de vriezer met steriele gaasjes erover als koud kompres. Tena Lady's gaan niet zo lekken als ze ontdooien. Verder had ik een tube lidocaïnezalf uit het ziekenhuis, dat hielp ook als de pijn echt te erg werd.
Ik had zelf natte Tena Lady's uit de vriezer met steriele gaasjes erover als koud kompres. Tena Lady's gaan niet zo lekken als ze ontdooien. Verder had ik een tube lidocaïnezalf uit het ziekenhuis, dat hielp ook als de pijn echt te erg werd.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Gefeliciteerd!! Hopelijk kunnen jullie snel met z'n vieren thuis genieten.
Gast- Gast
Wat heftig, Charlie! Wel fijn om te lezen dat je man je zo gesteund heeft. Nu thuis even bijkomen en dan hopelijk snel je gezinnetje compleet .
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oh jeetje, wat heftig! Fijn dat je van beiden toch nog normaal kon bevallen, dat is een hele mooie prestatie. Hopelijk mogen ze snel in hun eigen bedje slapen. En tot die tijd vooral heel goed aan jezelf denken en goed bijtanken.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Sjee, ik vind het maar knap. 18 hechtingen.. een zware zwangerschap + horrorbevalling, je houdt je goed hoor Charles, je mag heel trots op jezelf zijn en fijn dat je man zich zo gelijk al papa voelt! Het komt allemaal goed met je kabouters!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Sjee, ik vind het maar knap. 18 hechtingen.. een zware zwangerschap + horrorbevalling, je houdt je goed hoor Charles, je mag heel trots op jezelf zijn en fijn dat je man zich zo gelijk al papa voelt! Het komt allemaal goed met je kabouters!
helemaal mee eens!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Thanx allemaal.
En wat betreft horrorbevalling....ik weet niet of het dat wel was hoor. Lijkt me dat bevallingen altijd vervelend en pijnlijk zijn, en het klopt wat men zegt: de pijn vergeet je op de een of andere manier en de liefde die je dan voelt voor je kindjes....dat is onbeschrijflijk en maakt alles de moeite waard. Ik ben zo verliefd!
En wat betreft horrorbevalling....ik weet niet of het dat wel was hoor. Lijkt me dat bevallingen altijd vervelend en pijnlijk zijn, en het klopt wat men zegt: de pijn vergeet je op de een of andere manier en de liefde die je dan voelt voor je kindjes....dat is onbeschrijflijk en maakt alles de moeite waard. Ik ben zo verliefd!
Gast- Gast
Goed om te horen Charlie!
Krijgen we nog een foto te zien of liever niet?
Krijgen we nog een foto te zien of liever niet?
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Jemig Charlie, 18 hechtingen? Kan je alweer beetje zitten? Echt fijn dat het zo goed met de kleintjes gaat!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Doe eens niet zo bescheiden! Bij een normale bevalling verga je van de pijn, maar 5 bloedtransfusies en aan het zuurstof is andere koek!Charlie schreef:Thanx allemaal.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hahahahaa PC!
Ik wil niet de held uithangen hoor ofzo, maar de zwangerschap was gewoon zo ontzettend *** dat ik nu enorm geniet van mijn lijf waarmee ik weer gewoon uit bed kom, de trap die ik gewoon weer op en af kan, de weegschaal die omlaag schiet, dat ik gewoon ergens naartoe kan, geen maagzuur meer (heerlijk jus dorange in de ochtend) enz....
Ik wil niet de held uithangen hoor ofzo, maar de zwangerschap was gewoon zo ontzettend *** dat ik nu enorm geniet van mijn lijf waarmee ik weer gewoon uit bed kom, de trap die ik gewoon weer op en af kan, de weegschaal die omlaag schiet, dat ik gewoon ergens naartoe kan, geen maagzuur meer (heerlijk jus dorange in de ochtend) enz....
Gast- Gast
Pfff ja je hebt het gewoon doorstaan! Nu krijg je wel die gebroken nachten enzo, maar je hebt je kindjes in elk geval bij je! Daar heb je 't voor gedaan. Ik vind ze zo lief!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ze zijn ook erg lief, en heel erg verschillend. Helaas liggen ze wel weer beide aan de sonde en zijn ze geel geworden doordat alles nog niet zo goed functioneert. Drinken lukt niet doordat ze daar nog heel erg moe van worden. Ik wil ze zo graag meenemen! Maar ze hebben echt allebei een eigen karakter. J. is een heel lief en rustig mannetje en R. is een pittig en alert meisje. We hebben ze gisteren voor het eerst bij elkaar gelegd en J. werd helemaal rustig en keek met grote ogen naar zijn zus.
Gast- Gast
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 11 van 13 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis
» Hoe zou het met Charlie gaan?
» Charlie weer in het ziekenhuis
» Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!
» En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis
» Hoe zou het met Charlie gaan?
» Charlie weer in het ziekenhuis
» Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!
Pagina 11 van 13
Permissies van dit forum: