Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Charlie is bevahaaaalalleleleeeenn (update pag 12)

+168
VeryCherry
Discordia
Elmo
TNMN
Macelka
Eris
Elliot
nijntje4
RiLiJu
Carra
M-G
miss piggy
Polly
Weegschaal
_Jet
koNijntje
SnowWhite
Ezzer
PapillonRose
Fiebje
Dille
mickey
Makamba
Janelie
Minx
woezel
LDJ
Mama Titty
Tsjip
Jasmine
mzcharlotte
Pandora
lente
Shisha
Annemoontje
Bay
Tummy
holaagirl
_Lacey_
vlinder-19
M@niek
Puzzle
Phileine
sheila123
Monnie
NoName88
studiebol
Lady Starstruck
Ella
sabje
Viva
Susan
Fearie
Paper Crown
Niekske
piertje
Annemie
_Lana_
Juutjepetuutje
liesje
Guus
Jeanette
Chocolate Cookie
Blond
Clapperdie
ekiaam87
Supertalentje
Aimee
Raindrop
meisje
Flip Fluitketel
Inge
Teddyaapje
Arwyn
Bliss
Sjaantje
Travelgurly
Happinaz
Earane
Muis
Tiara
Rouge
mo-lola
Filoria
litllejoy
Sophiee
Jasmina
Happydobby
MADDIE
Printje
Jelin
Tania
Bruintje Beer
Lady4
Jade
Aardbei
Caresses
moepie
Ibbeltje
Laced
Gizmo
Highway
L!ND@
Liadan
banjer49
Floor
Aagje!
red rose
Sanne
slaatje
Limburg85
Muppetje
Happy
Linda
MamaDaan
Flower_L
Océane
Amber-
Wennes
Slakje
kwak
Monte
Merai
Schaapke
Zonnetje
Gympie
Steep
Erin
Jezzie
Rush
Shy
_Nina
Parisienne
Puggle
Coco
Vancity_girl
Char1
Stuiterbal
Parel
Theeleut
Catwoman79
Roza
Dora
Muus
widko
Mamsie
Nana
Lousanne
SoGood
Marin
Sylvana
Thunder
Oasis
Rebecca
smooch
rapa nui
Alex
Twellie
Rumble
Julia
Blue flower
Ayla
Bloem86
Novalee
Aziraphale
Zwerver
CCC
Lejow
172 plaatsers

Pagina 10 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Charlie is bevahaaaalalleleleeeenn (update pag 12) - Pagina 10 Empty Re: Charlie is bevahaaaalalleleleeeenn (update pag 12)

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 21:00

Jemig Charlie! 18 hechtingen? Waarschijnlijk weet je dit al maar een bevroren maandverband kan de pijn een beetje verlichten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Charlie is bevahaaaalalleleleeeenn (update pag 12) - Pagina 10 Empty Re: Charlie is bevahaaaalalleleleeeenn (update pag 12)

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 21:01

Oh Charlie wat een verhaal! Maar wat fijn dat ze het zo goed doen! Hopelijk mogen ze snel lekker mee naar huis. Zorg goed voor jezelf!

Gast
Gast

Bericht  Blond ma 6 aug 2012 - 21:13

Charlie, wat een verhaal! Fijn om te lezen dat je thuis bent en dat je kleintjes het steeds beter doen Charlie is bevahaaaalalleleleeeenn (update pag 12) - Pagina 10 561177.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 21:20

Jeetje wat pittig zeg! En auw die hechtingen.. brr.. hopelijk geneest het snel en goed!

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer ma 6 aug 2012 - 21:21

Wat een verhaal!! Gelukkig knap je aardig op en dat je kleintjes maar goed mogen groeien!

Ik heb ook een labiumruptuur gehad.(25 hechtingen) Goed koel houden dat verlicht de pijn en je kan ook op een zwemband gaan zitten zodat je geen druk heb als je gewoon zit.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 21:22

Bruintje Beer schreef:

Ik heb ook een labiumruptuur gehad.(25 hechtingen) Goed koel houden dat verlicht de pijn en je kan ook op een zwemband gaan zitten zodat je geen druk heb als je gewoon zit.

Hoelang heb je er last van gehad?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 21:24

Jeetje Charlie wat een heftige bevalling zeg. Hopelijk heb je een voorspoedig herstel en mogen je kleintjes snel mee naar huis

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer ma 6 aug 2012 - 21:25

Charlie schreef:
Bruintje Beer schreef:

Hoelang heb je er last van gehad?

Echte pijn toch wel een volle week. Maar met lopen en zitten toch wel echt een volle maand. Bij mij moesten ze de hele rechter schaamlip herstellen die zat nog maar aan een klein stuk huid vast. Ik noemde het een brievenbus waar een envelop doorkon.
Je bent zeker helemaal bont en blauw!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje ma 6 aug 2012 - 21:26

Jeetje wat n verhaal meid. Hopelijk mogen de kleintjes snel met je mee naar huis!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  vlinder-19 ma 6 aug 2012 - 21:28

Bruintje Beer schreef:Wat een verhaal!! Gelukkig knap je aardig op en dat je kleintjes maar goed mogen groeien!

Vaak is dit niet goed om op een band te zitten omdat er dan een andere druk komt...van binnenuit. Ik had zelf meer als 40 hectingen (totaalruptuur) en vond bv op de wc zitten echt een verschrikking...en dat heeft toch een beetje hetzelfde effect als een zwemband.

Charlie heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel opknapt en je twee kleintjes ook!
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Bruintje Beer ma 6 aug 2012 - 21:30

Kreeg de tip van de kraamverzorgster. Heb het zelf niet gedaan omdat ik op een kussen ging zitten.
De wcbril is hard en een zwemband kan je de druk zelf opvoeren lijkt mij.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 21:32

Jeetje Charlie, je hebt er wel echt heel veel voor over moeten hebben, voor die twee kaboutertjes.

Ik hoop dat jullie allemaal heel spoedig, in goede gezondheid, fijn in jullie eigen huis, kunnen genieten van elkaar. Tot die tijd, heel veel kracht en sterkte met alles.

Gast
Gast

Bericht  vlinder-19 ma 6 aug 2012 - 21:33

Bruintje Beer schreef:Kreeg de tip van de kraamverzorgster. Heb het zelf niet gedaan omdat ik op een kussen ging zitten.

Ja maar de druk blijft hetzelfde, want je hebt een loze ruimte onder je onderkantje. Het blijkt echt iets van vroeger te zijn op een band zitten en is wat achterhaalt. Ik kon helemaal niet zitten, alleen maar liggen haha Charlie is bevahaaaalalleleleeeenn (update pag 12) - Pagina 10 394967
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Tania ma 6 aug 2012 - 21:41

vlinder-19 schreef:
Bruintje Beer schreef:Kreeg de tip van de kraamverzorgster. Heb het zelf niet gedaan omdat ik op een kussen ging zitten.

Ja maar de druk blijft hetzelfde, want je hebt een loze ruimte onder je onderkantje. Het blijkt echt iets van vroeger te zijn op een band zitten en is wat achterhaalt. Ik kon helemaal niet zitten, alleen maar liggen haha Charlie is bevahaaaalalleleleeeenn (update pag 12) - Pagina 10 394967

Mijn fysio zei ook dat het slecht was om op een band te gaan zitten. Het is beter om op een kussen te gaan zitten. Dat vond ik zelf ook erg prettig trouwens.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  koNijntje ma 6 aug 2012 - 22:15

ik wil niet een hele discussie aangaan over wat je wel of niet moet doen,
maar mijn kraamverzorgende had 'coldpacks' gemaakt van boterham/diepvrieszakjes met appelstroop erin.
dit blijft vloeibaar wanneer je het bevriest en vond ik persoonlijk fijner dan een harde bevroren maandverband.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 22:23

In het ziekenhuis kreeg ik bevroren lactatiepads Very Happy .

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 22:24

Of zoogcompressen heten die dingen he.

Gast
Gast

Bericht  Pandora ma 6 aug 2012 - 22:30

Wat een verhaal Charlie! Je hebt wel heel wat meegemaakt zeg, maar gelukkig zijn je kleine kabouters er "eindelijk". Probeer te genieten en denk vooral ook om jezelf! Ik hoop dat je spoedig herstelt!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Discordia ma 6 aug 2012 - 22:33

Een bevroren haring in je onderbroek schijnt ook te werken.

Spoiler:
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Bericht  Flower_L ma 6 aug 2012 - 22:34

koNijntje schreef:ik wil niet een hele discussie aangaan over wat je wel of niet moet doen,
maar mijn kraamverzorgende had 'coldpacks' gemaakt van boterham/diepvrieszakjes met appelstroop erin.
dit blijft vloeibaar wanneer je het bevriest en vond ik persoonlijk fijner dan een harde bevroren maandverband.

Haha, we hadden toch niet dezelfde kraamverzorgster he....hier moest r toen ook stroop halen van de kv smile

@ charlie, wat een verhaal, maar je klinkt als een dolgelukkige en trotse moeder!

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Jezzie ma 6 aug 2012 - 22:35

Wat een heftige bevalling Charlie!
Maar wat fijn dat je kleintjes het zo goed doen! En dat het met jou ook beter gaat.
Hopelijk mogen ze snel mee naar huis.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast ma 6 aug 2012 - 22:38

Discordia schreef:Een bevroren haring in je onderbroek schijnt ook te werken.

Whahahahaha lol! .

Ik kreeg gisteren voor mijn ontslag ook nog seksuele voorlichting van een zenuwachtige hele jonge stagiaire ofzo, wel heel aardig maar ik had echt zoiets van....denk je a. dat ik dat nog niet weet en b. ik wil voorlopig helemaal geen seks!

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 6 aug 2012 - 22:47

Oef heftig Charles, 18 hechtingen, hoop voor je dat je er niet al te lang last van hebt Sad

Wat fijn dat je kabouters het al zo goed doen. En wat de arts zegt is helemaal waar, het kan heel snel gaan!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Sjaantje ma 6 aug 2012 - 22:50

Seksuele voorlichting??
Zijn ze daar niet ongeveer 9 maanden te laat mee??

lol!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  Julia di 7 aug 2012 - 1:00

Sjaantje schreef:Seksuele voorlichting??
Zijn ze daar niet ongeveer 9 maanden te laat mee??

lol!

Dat deden ze bij mij ook na een week na de bevalling ofzo. Voor de zekerheid waarschijnlijk, omdat misschien niet alle moeders weten hoe het zit met zwanger worden en die andere pil ofzo? Maar dan nog. Ik vond het vreemd.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 13 Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: