Charlie is bevahaaaalalleleleeeenn (update pag 12)
+168
VeryCherry
Discordia
Elmo
TNMN
Macelka
Eris
Elliot
nijntje4
RiLiJu
Carra
M-G
miss piggy
Polly
Weegschaal
_Jet
koNijntje
SnowWhite
Ezzer
PapillonRose
Fiebje
Dille
mickey
Makamba
Janelie
Minx
woezel
LDJ
Mama Titty
Tsjip
Jasmine
mzcharlotte
Pandora
lente
Shisha
Annemoontje
Bay
Tummy
holaagirl
_Lacey_
vlinder-19
M@niek
Puzzle
Phileine
sheila123
Monnie
NoName88
studiebol
Lady Starstruck
Ella
sabje
Viva
Susan
Fearie
Paper Crown
Niekske
piertje
Annemie
_Lana_
Juutjepetuutje
liesje
Guus
Jeanette
Chocolate Cookie
Blond
Clapperdie
ekiaam87
Supertalentje
Aimee
Raindrop
meisje
Flip Fluitketel
Inge
Teddyaapje
Arwyn
Bliss
Sjaantje
Travelgurly
Happinaz
Earane
Muis
Tiara
Rouge
mo-lola
Filoria
litllejoy
Sophiee
Jasmina
Happydobby
MADDIE
Printje
Jelin
Tania
Bruintje Beer
Lady4
Jade
Aardbei
Caresses
moepie
Ibbeltje
Laced
Gizmo
Highway
L!ND@
Liadan
banjer49
Floor
Aagje!
red rose
Sanne
slaatje
Limburg85
Muppetje
Happy
Linda
MamaDaan
Flower_L
Océane
Amber-
Wennes
Slakje
kwak
Monte
Merai
Schaapke
Zonnetje
Gympie
Steep
Erin
Jezzie
Rush
Shy
_Nina
Parisienne
Puggle
Coco
Vancity_girl
Char1
Stuiterbal
Parel
Theeleut
Catwoman79
Roza
Dora
Muus
widko
Mamsie
Nana
Lousanne
SoGood
Marin
Sylvana
Thunder
Oasis
Rebecca
smooch
rapa nui
Alex
Twellie
Rumble
Julia
Blue flower
Ayla
Bloem86
Novalee
Aziraphale
Zwerver
CCC
Lejow
172 plaatsers
Pagina 12 van 13
Pagina 12 van 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Re: Charlie is bevahaaaalalleleleeeenn (update pag 12)
Ooohw zo lief! Ze zullen altijd elkaar hebben, dat is zo mooi van een tweeling! Aahh ik ben echt blij voor je!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Ooohw zo lief! Ze zullen altijd elkaar hebben, dat is zo mooi van een tweeling! Aahh ik ben echt blij voor je!
Dankje, lief van je. Ik ben ook ONGELOFELIJK blij dat de bevalling achter de rug is, zag er zo tegenop. Een week geleden werd ik nu ingeleid en nu is het gewoon allemaal achter de rug!
Gast- Gast
Smelt.. Hoe bijzonder, er twee in 1x krijgen!
Als jij even goed voor je zelf zorgt nu, de tijd dat de kleintjes nog even onder zorg van een ander vallen, en helemaal aansterkt, kan je er straks 100% voor ze zijn en hebben ze erg veel aan je dan dat je ze nu al mee had. Ik weet dat het niet zo voelt, ik zou gewoon voor het ziekenhuis liggen denk ik, maar zie eventjes de 'positieve dingen' hierin! Het is voor hun beter om even bij mensen te zijn die hiervoor zijn opgeleid.
Als jij even goed voor je zelf zorgt nu, de tijd dat de kleintjes nog even onder zorg van een ander vallen, en helemaal aansterkt, kan je er straks 100% voor ze zijn en hebben ze erg veel aan je dan dat je ze nu al mee had. Ik weet dat het niet zo voelt, ik zou gewoon voor het ziekenhuis liggen denk ik, maar zie eventjes de 'positieve dingen' hierin! Het is voor hun beter om even bij mensen te zijn die hiervoor zijn opgeleid.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Charles, liggen ze ook onder de lamp? Of was dat nog niet nodig?
Ja, tweelingen bij elkaar leggen werkt heel positief! Dus snel vragen of ze dat vaker willen doen, als de kindjes dat redden!
Raar idee is dat he, dat de tijd zo snel gaat..
Ja, tweelingen bij elkaar leggen werkt heel positief! Dus snel vragen of ze dat vaker willen doen, als de kindjes dat redden!
Raar idee is dat he, dat de tijd zo snel gaat..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hoop dat je R en J snel mee naar huis mag nemen Charlie. Ik weet nog goed hoe mijn jongens naar elkaar keken toen ze na een tijdje weer samen gelegd werden, ze kenden elkaar echt. M. stak zijn handje uit naar F zijn gezicht en gingen ze aan elkaar zitten. Je zou bijna denken dat dat helemaal niet kan met pasgeborenen maar het gebeurde echt.
Nog steeds frutten ze aan elkaar als ze moe en onzeker zijn .
Je hebt het doorstaan en hopelijk mag nu snel het grote genieten beginnen. Ik ben heel nieuwsgierig naar hoe ze eruit zien, zou je eventueel een foto willen PM'en? Ik ben relatief onbekend voor je maar ik heb je tweelingzwangerschap wel gevold uit belangstelling!
Veel geluk samen hoor!
Nog steeds frutten ze aan elkaar als ze moe en onzeker zijn .
Je hebt het doorstaan en hopelijk mag nu snel het grote genieten beginnen. Ik ben heel nieuwsgierig naar hoe ze eruit zien, zou je eventueel een foto willen PM'en? Ik ben relatief onbekend voor je maar ik heb je tweelingzwangerschap wel gevold uit belangstelling!
Veel geluk samen hoor!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Charlie schreef:Ze zijn ook erg lief, en heel erg verschillend. Helaas liggen ze wel weer beide aan de sonde en zijn ze geel geworden doordat alles nog niet zo goed functioneert. Drinken lukt niet doordat ze daar nog heel erg moe van worden. Ik wil ze zo graag meenemen! Maar ze hebben echt allebei een eigen karakter. J. is een heel lief en rustig mannetje en R. is een pittig en alert meisje. We hebben ze gisteren voor het eerst bij elkaar gelegd en J. werd helemaal rustig en keek met grote ogen naar zijn zus.
Zo mooi is dat he! Dan beseffen ze, geloof ik, gewoon ook dat ze bij elkaar horen.
Wat vervelend dat ze weer aan de sonde moeten nu, hopelijk geeft het ze snel net wat meer kracht om goed zelf te gaan drinken. Mogen ze naar huis als ze zonder sonde kunnen?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ze mogen naar huis als ze niet meer afvallen maar aankomen tot een gram of 2300 en zelf kunnen drinken. Ze hebben allebei de sonde er al eens uitgetrokken maar kunnen het helaas nog niet zelf, misschien een half flesje.
We gaan er nu 2x per dag voor ongeveer 2,5 uur heen, meer is niet haalbaar, dan ben ik 's avonds echt geradbraakt en doen de hechtingen pijn en nog veel vloeien. Mijn man werkt gewoon, het is zinvoller wanneer hij vrij neemt zodra ze thuis komen. Dan heeft hij nog 2 weken. Maar ik mis ze erg en lig de hele nacht te zwijmelen en kijk hun foto's en filmpjes! Maar de traantjes zitten hoog hoor, ik voel me lichtelijk geamputeerd. Maar de afdeling waar ze liggen daar werken ontzettend fijne mensen, dat scheelt.
We gaan er nu 2x per dag voor ongeveer 2,5 uur heen, meer is niet haalbaar, dan ben ik 's avonds echt geradbraakt en doen de hechtingen pijn en nog veel vloeien. Mijn man werkt gewoon, het is zinvoller wanneer hij vrij neemt zodra ze thuis komen. Dan heeft hij nog 2 weken. Maar ik mis ze erg en lig de hele nacht te zwijmelen en kijk hun foto's en filmpjes! Maar de traantjes zitten hoog hoor, ik voel me lichtelijk geamputeerd. Maar de afdeling waar ze liggen daar werken ontzettend fijne mensen, dat scheelt.
Gast- Gast
Ik kan me dat 'geamputeerd' voelen heel erg goed voorstellen.
Hier in A.dam is een ziekenhuis dat webcam verbindingen heeft met alle kinderbedjes. Je kunt als ouder zijnde dan inloggen op een camera thuis om naar je kindje te kijken.
Eigenlijk zou elke kraamfdeling/ couveuse afdeling dat moeten hebben! Dan ben je toch een beetje dichterbij.
Hopelijk mag je ze snel mee naar huis nemen!
Dank je wel voor je PM. Prachtig zijn ze!
Hier in A.dam is een ziekenhuis dat webcam verbindingen heeft met alle kinderbedjes. Je kunt als ouder zijnde dan inloggen op een camera thuis om naar je kindje te kijken.
Eigenlijk zou elke kraamfdeling/ couveuse afdeling dat moeten hebben! Dan ben je toch een beetje dichterbij.
Hopelijk mag je ze snel mee naar huis nemen!
Dank je wel voor je PM. Prachtig zijn ze!
Happinaz- Kletskop
We hadden ze op de cam, maar het is bizar druk op de afdeling dus ze liggen nu in een andere kamer zonder cam. Maar ergens vind ik dat niet erg, we werden er zo onrustig van en zaten de hele tijd te kijken. Mijn man heeft zelfs om half 2 's nachts gebeld om te vragen waar Jantje was maar die kreeg alleen maar eventjes een schone luier haha.
Gast- Gast
Charlie schreef:We hadden ze op de cam, maar het is bizar druk op de afdeling dus ze liggen nu in een andere kamer zonder cam. Maar ergens vind ik dat niet erg, we werden er zo onrustig van en zaten de hele tijd te kijken. Mijn man heeft zelfs om half 2 's nachts gebeld om te vragen waar Jantje was maar die kreeg alleen maar eventjes een schone luier haha.
Haha, hier moet ik best een beetje om lachen:D .
Ik heb er inderdaad niet bij stil gestaan dat het ook onrust mee brengt en dat je constant op zo'n camera zit te turen. Nee, dat is misschien ook niet goed.
Happinaz- Kletskop
Ik ben ook gestopt met kijken naar die cam, maakte mezelf helemaal gek. Wat doen ze? Doen ze wel voorzichtig? Kijken ze wel uit?
En dat je 2 keer gaat is al heel wat voor meis, wat je zegt, je bent verdorie net bevallen, je bent kraamvrouw, dan is je rust ook heel belangrijk. Zeker na wat jij allemaal op je padje gehad hebt!
En R is inderdaad ook weer gaan werken en heeft vrij genomen toen B thuis kwam!
En dat je 2 keer gaat is al heel wat voor meis, wat je zegt, je bent verdorie net bevallen, je bent kraamvrouw, dan is je rust ook heel belangrijk. Zeker na wat jij allemaal op je padje gehad hebt!
En R is inderdaad ook weer gaan werken en heeft vrij genomen toen B thuis kwam!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dit klinkt misschien alsof ik een idioot ben (wat ook wel zo is maar dat terzijde) maar ik ben echt trots op je! Je bent echt zo'n topper. Je blijft positief, de liefde voor je kindjes en je man straalt er van af. Echt ik lees jouw posts met zoveel plezier en hoop echt heel hard voor jullie dat de kindjes snel aansterken en jullie lekker met zijn vieren kunnen gaan genieten, maar volgens mij doe je dat nu zelfs al!
Gast- Gast
Dankje .
Whaaa, die stomme tranen hahaha.
Gast- Gast
Charlie schreef:Dankje .
Haha
Gast- Gast
Charlie schreef:Dankje .
Laat ze lekker komen, die horen erbij. Hopelijk gaan ze gauw groeien en zelf drinken zodat ze lekker mee naar huis mogen
Gast- Gast
...
Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 8:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb bij l. Ook geen cam gehad hoor, dat zou ik echt niet zitten! Wij gingen ook gewoon 2 keer net als jij. Je bent zelf ook een kraamvrouw dus je.moet ook aan jezelf denken!
Hopelijk gaat het snel.allemaal beter en kunnen jullie lekker.samen zijn!
Je komt erg positief over!
Hopelijk gaat het snel.allemaal beter en kunnen jullie lekker.samen zijn!
Je komt erg positief over!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Zenuwslopend he, zo'n camera... Ik lag beneden op de kraamafdeling en onze zoon boven op de couveuseafdeling, maar ik had een pc naast mn bed staan om hem via de cam te bekijken. Op een ochtend zat ik te ontbijten en zag ik dat hij aan't huilen was. Voor mn gevoel duurde het te lang. Heb mn gloeiend hete thee naar binnen gegoten, brood in mn mond gepropt en ben naar boven gegaan, hahaha. Toen ik daar kwam, bleek het erg druk te zijn. Bovendien wisten ze dat ik naar boven zou komen, dus daarom hadden ze hem laten liggen. Toen ik F uit zn bedje pakte, zat hij tot zijn nek vol met poep... Daarom huilde hij dus zo, hahaha.
Ontopic nu: het lijkt me echt zwaar hoor, om naar het ziekenhuis te moeten rijden, dus ik vind het al heel.knap dat jullie het twee keer per dag redden. Je bent net bevallen he, doe maar rustig aan.
In welk ziekenhuis liggen ze? Mag ook via pm hoor.
Ik ben overigens ook wel heel benieuwd naar jullie koppel!
Ontopic nu: het lijkt me echt zwaar hoor, om naar het ziekenhuis te moeten rijden, dus ik vind het al heel.knap dat jullie het twee keer per dag redden. Je bent net bevallen he, doe maar rustig aan.
In welk ziekenhuis liggen ze? Mag ook via pm hoor.
Ik ben overigens ook wel heel benieuwd naar jullie koppel!
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Charlie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je 2 toppers!
Ik vind je nu al een top mama!
Ik vind je nu al een top mama!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Charlie, wat goed om te horen dat het na omstandigheden nu alweer zo goed met je gaat en dat je zo verliefd bent op je kindjes. En wat anderen al gezegd hebben, erg knap dat je zo positief bent.
Ik vind het maar knap hoe je het allemaal doorstaat en doorstaan hebt!!
Ik vind het maar knap hoe je het allemaal doorstaat en doorstaan hebt!!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Powerbabe schreef:Dit klinkt misschien alsof ik een idioot ben (wat ook wel zo is maar dat terzijde) maar ik ben echt trots op je! Je bent echt zo'n topper. Je blijft positief, de liefde voor je kindjes en je man straalt er van af. Echt ik lees jouw posts met zoveel plezier en hoop echt heel hard voor jullie dat de kindjes snel aansterken en jullie lekker met zijn vieren kunnen gaan genieten, maar volgens mij doe je dat nu zelfs al!
Iets in deze trant wilde ik ook schrijven. Wat een geweldig sterke vrouw ben jij! Geloof best dat als je zwangerschap je op een gegeven moment zó in de weg zit, je ontzettend blij bent dat het achter de rug is. Maar, dan ben je er nog niet! Kleine kabouters nog in het ziekenhuis. Maar goed, zoals iemand al zei; dat is beter voor nu! Heel knap dat je er 2 keer per dag heen gaat! Je bent verdorie ook net bevallen, weet ik hoeveel bloed verloren (en nog steeds), heel veel hechtingen enz.
Enne, niet over tranen beginnen, want dan komen ze hier ook Superleuk ook om te lezen dat je man zo leuk is met zijn kinders!
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Bedankt voor de complimentjes!
Ik had vandaag wel even een Remy-moment. Ik voelde me opeens wel een beetje alleen overdag thuis zo zonder feestje en kindjes, precies een week na de bevalling. Net alsof alles al 'voorbij' is terwijl het echt feestje nog moet beginnen.
De kindjes hebben vandaag overigens goed zelf gedronken en zijn een beetje gegroeid, hopelijk zet dit voort en mogen ze snel mee!
Ik ben trouwens al 18 kilo kwijt .
Ik had vandaag wel even een Remy-moment. Ik voelde me opeens wel een beetje alleen overdag thuis zo zonder feestje en kindjes, precies een week na de bevalling. Net alsof alles al 'voorbij' is terwijl het echt feestje nog moet beginnen.
De kindjes hebben vandaag overigens goed zelf gedronken en zijn een beetje gegroeid, hopelijk zet dit voort en mogen ze snel mee!
Gast- Gast
Charlie schreef:Bedankt voor de complimentjes!
Wat goed dat ze al zelf gedronken hebben! Hoe zwaar wegen ze nu?
WTF 18 kilo, blijft er nog wat van je over??
Gast- Gast
Ze wegen nu 2030 en 2140 gram.
Er zit nog genoeg aan hoor, ik was meer dan 30 kg aangekomen!
Gast- Gast
Charlie schreef:Ze wegen nu 2030 en 2140 gram.
Wat goed zeg! Met hoeveel gram mogen ze naar huis? Heb je thuis nog wel recht op kraamzorg?
O, die andere 12 kilo is er volgende week wel af .
Gast- Gast
Pagina 12 van 13 • 1, 2, 3 ... , 11, 12, 13
Soortgelijke onderwerpen
» Update van Mama van 2. Update pagina 24.
» En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis
» Hoe zou het met Charlie gaan?
» Charlie weer in het ziekenhuis
» Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!
» En het houdt niet op.. J van Charlie in het ziekenhuis
» Hoe zou het met Charlie gaan?
» Charlie weer in het ziekenhuis
» Charlie is opgenomen in t ziekenhuis UDATE pag 7!!
Pagina 12 van 13
Permissies van dit forum: