Single reis
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Single reis
Is iemand wel is met zo'n reis mee geweest?
Via welke organisatie heb je dit geboekt?
Ik heb het vooroordeel dat daar echt van die wanhopige singles mee gaan, klopt dit?
Via welke organisatie heb je dit geboekt?
Ik heb het vooroordeel dat daar echt van die wanhopige singles mee gaan, klopt dit?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: Single reis
Néé, dat is echt niet bij alle reizen zo!
Ik ben een keer met Baobab en een keer met Shoestring geweest.
Dit waren overigens wel rondreizen (Marokko en Egypte). Ik heb gehoord dat het bij de strandvakanties wat meer is dat 'het er om gaat'.
Ik ben een keer met Baobab en een keer met Shoestring geweest.
Dit waren overigens wel rondreizen (Marokko en Egypte). Ik heb gehoord dat het bij de strandvakanties wat meer is dat 'het er om gaat'.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Nee niet met een singlereis, wel met een groepsreis waarbij 14 singles waren en 3x2 mensen die samen hadden geboekt. Heb de reis bij Mambo geboekt en zij bieden ook singlereizen aan. Bij ons in de bus/naast ons op de camping stond de singlereis van Cirkel (cirkel en mambo horen bij elkaar) maar heb gehoord dat het geen wanhopige mensen waren. Ben dus 2 weken terug met de groepsreis naar Kroatie geweest en heb echt een hele leuke en gezellige vakantie gehad!
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Ik ben vorig jaar naar Argentinië en Chili geweest met Fox.
In de groep waar ik mee reisde zaten absoluut geen wanhopige singles. Denk, net als Zininzon, dat het bij de wat minder serieuze reizen sneller voorkomt.
In de groep waar ik mee reisde zaten absoluut geen wanhopige singles. Denk, net als Zininzon, dat het bij de wat minder serieuze reizen sneller voorkomt.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben een paar keer met Fox en 1 keer met Mambo geweest (toevallig bij die laatste allemaal singles hoewel het geen singlesreis was) en bij elke reis zaten hooguit 1 of 2 mensen die niet helemaal begrepen hadden dat zo'n reis niet was om een nieuwe relatie te vinden, de rest vindt het gewoon leuk om met z'n allen een land te ontdekken en een te gekke tijd te hebben en zijn verre van desperate
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» All the single ladies!
» Ben ik dan de enige single?
» Trouwring ontbreekt, dus single?
» Ervaringen met single/groepsreizen??
» Hoe ga jij op reis?
» Ben ik dan de enige single?
» Trouwring ontbreekt, dus single?