Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie doen?

+12
SleepingBeauty
Slakje
Steep
Theeleut
Linda
Twellie
Sylvana
Liadan
Susan
Lousanne
Parel
Aimee
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 22:04

Supertalentje schreef:Ik had ook gezorgd dat ze niet meer bij mijn zoon kon, ik had hem op schoot genomen of desnoods in de hoek van de bank gezet met een speeltje en ervoor gaan zitten. Dat zij dat doet en corrigeren/afleiden niet helpt, dat de ouders hun best doen maar het niet mag baten snap ik ook nog, maar mijn zoon wordt niet opzettelijk geslagen of geschopt.
Eens. Ik zou er ook wel wat van zeggen tegen de ouders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Aimee do 2 aug 2012 - 22:13

Het is ook echt niet dat ik gewoon heb zitten toekijken hoe ze mijn zoontje elkaar keer belaagde hoor Wink Ik heb hem steeds geprobeerd weg te houden, of het voor te zijn, maar ik kan hem niet meer de hele tijd op schoot houden of achter hem aan lopen (hij wil gewoon rollen en schuiven over de grond). Ik blijf wel bij hem in de buurt en let constant op, maar kan niet de hele tijd op zijn lip zitten.
Als ik mijn schoonzusje van de week spreek zal ik er voorzichtig nog eens over beginnen. Ik ben bang dat zij het als aanval ziet op haar, of haar kind... Maar aan de andere kant kan ik zo niet met een goed gevoel bij hun op visite of zij bij mij.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Supertalentje za 4 aug 2012 - 9:46

Nee joh, dat maakte ik er ook niet uit op. Mijn kleine Gappie kruipt nog niet, dus dacht dat je hem wat makkelijker bij je kon houden. Maar dan zou ik een hoekje afgezet hebben en daar bij gaan zitten. En haar weggestuurd zodra ze in de buurt kwam. Maargoed, dat lijkt me wel lastig op een verjaardag dus ik zou ook snel weer weggegaan zijn.

Maar als jullie gewoon bij elkaar op bezoek zijn kun je toch wel een deel van de huiskamer 'afzetten'? Ik heb een boxkleed van 1m bij 1,5m, ik zou bv zorgen dat hij op het kleed blijft en zij niet bij het kleed mag/kan komen. Of je vraagt haar moeder wat speelgoed mee te nemen en maakt voor haar een 'speelhoekje' naast de ene kant van de bank en je zorg dat je zoon alle ruimte heeft maar niet dat ene plekje naast de bank. Ik ben ff kwijt hoe oud ze is, maar kun je haar niet ergens neerzetten met een VTech-computer-speelding-oid? Nou ja, ik weet niet of het praktisch haalbaar/handig is, maar hoe dan ook zou ik ervoor zorgen dat ze niet meer bij mijn zoon in de buurt komt zonder mijn zoon in de gang op te sluiten of de komende jaren niet meer op visite te gaan.

Ik zou het wel lastig vinden om het haar te zeggen. Dat heb je in weze al gedaan op die verjaardag (al mocht het niet baten) maar zal ze zelf niet weten hoe haar dochter is? Daarbij kan ik me voorstellen dat je dat niet zomaar afgeleerd krijgt.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? - Pagina 2 Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum