Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zouden jullie doen?

+10
Fiebje
Alyssa
Puggle
Nijntje
studiebol
Dani
CCC
Linda
Viva
Annemie
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Wat zouden jullie doen?

Bericht  Annemie di 17 apr 2012 - 6:29

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik geen vast contract krijg en dat ik eruit moet, het is te rustig op het werk.. Nu zijn mijn vriend en ik bezig voor een tweede kindje, maar ik weet niet zo goed wat ik nou moet, wil niet teveel leeftijdsverschil, maar zwanger een baan zoeken lijkt me ook niks... ik zie mijn toekomt gewoon echt even in duigen vallen. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik ontslag krijg en ik werk ook al 11 jaar.. (bij dit bedrijf bijna 3 jaar)

Zouden jullie voor een kindje blijven gaan, of zouden jullie wachten?? Ik wil zo graag een tweede kindje... Pfff.. voel me zo k*t en weet echt niet wat ik nou moet.. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik een vast contract zou krijgen, omdat ik mijn werk goed doe , maar aan de andere kant zaten we de laatste tijd ook veel niks te doen en was het met z'n drieen gewoon te weinig werk...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Viva di 17 apr 2012 - 6:30

Kan het tijdelijk met 1 loon? In dat geval zou ík ervoor gaan.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zouden jullie doen? Empty Re: Wat zouden jullie doen?

Bericht  Annemie di 17 apr 2012 - 6:32

Nou de eerste paar maanden zouden we het wel redden met 1 loon denk ik.. contract van mijn vriend loopt 31 mei af, dus dat is ook al zo onzeker.. en kan maar zo zijn dat ik nu al zwanger ben, maarja dan is het niet anders.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158