Jezelf aanleren gel/acrylnagels zetten?
Pagina 1 van 1
Jezelf aanleren gel/acrylnagels zetten?
Hé meiden..!
Ik heb ongeveer 3 jaar acrylnagels gehad en ik ben er toen mee gestopt omdat ik het te duur vond worden, ik ben immers maar een arme student En ik heb nu sinds een maandje nepnagels van de kruidvat/DA op mijn nagels..op zich weinig mis mee want ze blijven bij mij echt een week zitten alleen zijn ze naar mijn gevoel een beetje instabiel en daarom vraag ik mijzelf al een tijdje af of ik ook mijzelf kan aanleren om bij mijzelf gel/acrylnagels te zetten..
Wat zeggen jullie?
Ik heb ongeveer 3 jaar acrylnagels gehad en ik ben er toen mee gestopt omdat ik het te duur vond worden, ik ben immers maar een arme student En ik heb nu sinds een maandje nepnagels van de kruidvat/DA op mijn nagels..op zich weinig mis mee want ze blijven bij mij echt een week zitten alleen zijn ze naar mijn gevoel een beetje instabiel en daarom vraag ik mijzelf al een tijdje af of ik ook mijzelf kan aanleren om bij mijzelf gel/acrylnagels te zetten..
Wat zeggen jullie?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Jezelf aanleren gel/acrylnagels zetten?
Mijn nagelstyliste zegt dat het heel lastig is, je ene hand ziet er altijd beter uit dan je andere hand.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Jezelf op nummer 1 zetten (en meer)
» Help! Ritme/Timing aanleren
» Kan ik dit hier wel in zetten?
» Koffie zetten
» wat in buffetkast zetten?
» Help! Ritme/Timing aanleren
» Kan ik dit hier wel in zetten?
» Koffie zetten
» wat in buffetkast zetten?
Pagina 1 van 1