Jezelf op nummer 1 zetten (en meer)
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jezelf op nummer 1 zetten (en meer)
*weg*
Laatst aangepast door Jip83 op za 12 mei 2012 - 18:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Jezelf op nummer 1 zetten (en meer)
Wat jammer dat de psycholoog niet echt op jou verhaal in ging. Nu heb je het nog niet goed van je af kunnen zetten. Ik heb niet echt tips voor je alleen dat het heel goed is om het zoveel mogelijk van je af te praten al is het hier op het forum dat lucht vaak al op.
Ik wil je wel een dikke geven.
Ik wil je wel een dikke geven.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Degene waarbij ik het goed van me af kon praten laat niks van zich horen.
Ik voel me zo'n zeikerd...
Ik voel me zo'n zeikerd...
Gast- Gast
Wat bij mij heel goed helpt (hoeft voor jou niet te gelden natuurlijk, maar je kan het proberen) is, zodra ik merk dat ik opgejaagd ben, een stukje lopen. En soms maak ik echt tijd en loop ik gewoon een uur. Muziekje op en wandelen. Dan ga ik minder in m'n hoofd zitten.
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Het is jammer dat zij voor je gevoel niet in ging op de 2 dingen die je het meest bezighouden, maar dat is eigenlijk ook wel logisch vanuit het standpunt van je psycholoog. Zij/hij kijkt het vanuit een breder perspectief en handelt vandaar uit en geeft vanuit daar advies. En zal zelden elke specifieke situatie gaan behandelen (vooral in het begin), jij hebt nl een bepaald beeld hoe die situaties ervoor staan en dat hoeft niet de 'waarheid' te zijn dat is jouw waarheid. Die situaties vormen een onderdeel waarom het niet goed met je gaat maar deze zijn daar niet de oorzaak van.
Wat voor jou werkt om je hoofd vrij te maken zul je zelf moeten uitzoeken, wat voor de 1 werkt hoeft voor de ander niet te werken. Je kunt bv voordat je gaat slapen opschrijven waar je mee zit om je hoofd leeg te krijgen, een stukje gaan wandelen als je de behoefte hebt om te eten om even uit te kunnen waaien etc. etc. er zijn legio mogelijkheden en welke het beste voor jou werkt dat zul je moeten gaan uitzoeken de komende tijd.
Wat m.i. wel belangrijk is (nav je andere topics) is om je nu echt alleen op jezelf te gaan richten en niet gaan wegvluchten door de oorzaak van je 'problemen' ergens anders te gaan zoeken. Wil je vriend inmiddels wel in relatietherapie?
Wat voor jou werkt om je hoofd vrij te maken zul je zelf moeten uitzoeken, wat voor de 1 werkt hoeft voor de ander niet te werken. Je kunt bv voordat je gaat slapen opschrijven waar je mee zit om je hoofd leeg te krijgen, een stukje gaan wandelen als je de behoefte hebt om te eten om even uit te kunnen waaien etc. etc. er zijn legio mogelijkheden en welke het beste voor jou werkt dat zul je moeten gaan uitzoeken de komende tijd.
Wat m.i. wel belangrijk is (nav je andere topics) is om je nu echt alleen op jezelf te gaan richten en niet gaan wegvluchten door de oorzaak van je 'problemen' ergens anders te gaan zoeken. Wil je vriend inmiddels wel in relatietherapie?
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Jezelf aanleren gel/acrylnagels zetten?
» Zoek-een-nummer
» ik zoek een nummer!
» IBAN-nummer
» Ik zoek een nummer!
» Zoek-een-nummer
» ik zoek een nummer!
» IBAN-nummer
» Ik zoek een nummer!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: