Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

+30
Atelier Madame
Jade
Mermaid
Lady4
Stuiterbal
Japie
Toet
Zonnetje
Ibbeltje
Star007
Middleme
Marin
Rumble
Raindrop
Suus
Fayebella
Printje
Dolphinne
Shisha
SleepingBeauty
Rose
silly-one
Blond
litllejoy
Rush
Alex
Jeanette
Arwyn
mo-lola
Mizz_S
34 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? - Pagina 2 Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Rumble do 2 aug 2012 - 9:03

Niet meer naar de buurman, Maura?

Fijne vakantie, Miss S!

Morgen ga ik lunchen met een vriendin en mijn zoontje. Verder heb ik nog geen plannen, ligt ook een beetje aan het weer.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? - Pagina 2 Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Marin do 2 aug 2012 - 9:04

Neuh we gaan puinruimen in het oude huis van de overleden oma van m'n vriend wat eindelijk verkocht is. Niet zo boeiend dus. Wel lekker rustig weekend. Oh ja en feestje van z'n zus.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Middleme do 2 aug 2012 - 9:06

Werken, schoonmaken, uitslapen en -rusten.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Star007 do 2 aug 2012 - 9:10

Lekker op vakantie! Veel plezier Very Happy

Ik ga morgenavond naar een bruiloftsfeest van vrienden van ons. Zaterdag uitslapen ( want onze dochter logeert bij opa en oma )Very Happy en dan s'middags haar ophalen en naar een verjaardag. s' avonds ga ik eindelijk weer eens opstap met mijn vriendinnen! Laatste keer was met koninginnedag :O
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Ibbeltje do 2 aug 2012 - 9:15

Fijne vakantie voor degenen die gaan smile

Morgen begin ik met visite aan mijn ouders. En ook wat foto's uitzoeken om naar oom te sturen voor digitaal fotolijstje die oma krijgt van de familie voor haar verjaardag.

Zaterdagochtend komt broer even langs. En verder lekker rustig aan doen en bijkomen van de werkweek.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Zonnetje do 2 aug 2012 - 9:23

Vrijdag: winkelen met een vriendin en samen een hapje eten
Zaterdag: vriendendagje, samen lunchen, 's middags solex rijden en 's avonds barbecuen
Zondag: nog niks, misschien een stukje hardlopen, misschien uitgebreid koken, of het fotoboek van onze vakantie verder afmaken
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:25

Vrijdag / Opruimen, high tea maken voor 26 man samen met 2 vriendinnen
Zaterdag / Mijn verjaardag! Dit vieren met high tea en veel bezoek smile
Zondag / Komen er nog 6 mensen op bezoek, en uitrusten gok ik zomaar... nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:41

Rumble schreef:Niet meer naar de buurman, Maura?

Dat deden we voorheen niet, dus dat zal nu ook geen nieuwe standaard worden.

Daarnaast heb ik me afgelopen maandag nogal als een bitch gedragen. Dus ik denk dat hij genoeg Maura heeft gegeten en gedronken.

Gast
Gast

Bericht  Rumble do 2 aug 2012 - 9:42

Oh wat heb je gedaan dan? Foei Maura.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:51

Rumble schreef:Oh wat heb je gedaan dan? Foei Maura.

Maandag keek hij de hele tijd naar wat ik aan het doen was. Eerst betrapte ik hem met het letterlijk om het hoekje kijken of hij mij in huis zag. En vervolgens zag ik hem continu kijken door de glaswand. Ik werd daar zo zenuwachtig van, want ik durfde de confrontatie niet aan, dat ik mijn stiefmoeder heb gevraagd wat ik moest doen (Mijn vader werd naar buiten verbannen, vrouwengesprek :P). Ze vond dat ik me niet moest aanstellen en een gesprek met hem moest aangaan. S'nachts een meid, anders ook. Dus ik ben dezelfde avond naar hem toegegaan en toen heb ik letterlijk alles afgekraakt wat ik kon afkraken. Hij keek een domme film, zijn naam was dom, etc. Owja, toppunt; Ik vroeg zijn nummer, om hem te melden dat als ik hem nog iets te melden had, dat ik dat dan wel via sms deed. Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? - Pagina 2 1270000679

Toen ik een vriend vertelde wat ik had gezegd, begreep hij mij verkeerd, dacht dat hij het had gezegd... En zei dus ook:"Wat een klootzak om zo met je om te gaan". Hij deed alleen niets.... Ik was de kut...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 9:59

Zaterdag mijn ouders weer zien die terug komen van vakantie en dan hun hond terugbrengen. En de hamster van mijn zusje ook.
's avonds willen we ergens een hapje gaan eten, vriend en ik, om te vieren dat we dan twee jaar samen zijn smile

Zondag viert mijn tante haar verjaardag en daar wil ik ook graag heen.

Gast
Gast

Bericht  Rumble do 2 aug 2012 - 10:08

Maura schreef:
Rumble schreef:Oh wat heb je gedaan dan? Foei Maura.

Maandag keek hij de hele tijd naar wat ik aan het doen was. Eerst betrapte ik hem met het letterlijk om het hoekje kijken of hij mij in huis zag. En vervolgens zag ik hem continu kijken door de glaswand. Ik werd daar zo zenuwachtig van, want ik durfde de confrontatie niet aan, dat ik mijn stiefmoeder heb gevraagd wat ik moest doen (Mijn vader werd naar buiten verbannen, vrouwengesprek Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? - Pagina 2 253468018). Ze vond dat ik me niet moest aanstellen en een gesprek met hem moest aangaan. S'nachts een meid, anders ook. Dus ik ben dezelfde avond naar hem toegegaan en toen heb ik letterlijk alles afgekraakt wat ik kon afkraken. Hij keek een domme film, zijn naam was dom, etc. Owja, toppunt; Ik vroeg zijn nummer, om hem te melden dat als ik hem nog iets te melden had, dat ik dat dan wel via sms deed. Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? - Pagina 2 1270000679

Toen ik een vriend vertelde wat ik had gezegd, begreep hij mij verkeerd, dacht dat hij het had gezegd... En zei dus ook:"Wat een klootzak om zo met je om te gaan". Hij deed alleen niets.... Ik was de kut...

OUCH!! Maar waarom heb je dat gedaan dan?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 10:25

Rumble schreef:

Pure onzekerheid. Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? - Pagina 2 1270000679

Gast
Gast

Bericht  Toet do 2 aug 2012 - 10:28

Ik ga naar Solar weekend! Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? - Pagina 2 281626781
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Rumble do 2 aug 2012 - 10:30

Maura schreef:
Rumble schreef:

Pure onzekerheid. Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? - Pagina 2 1270000679

Waar is de slap-in-the-face-smiley? Mad
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 10:38

Rumble schreef:
Maura schreef:
Rumble schreef:

Waar is de slap-in-the-face-smiley? Mad

Zoek hem op. Want ik verdien hem. Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? - Pagina 2 3079029344

Ik heb iets nieuws al de kop in gedrukt voor ik er iets van kon vinden of hij er iets van kon vinden. Dom, dom, dom. Tweede buurman exit. Wordt tijd voor nieuw bloed. (En dat meen ik niet, want ik geloof dat ik verliefd ben op de buurman.)

Gast
Gast

Bericht  Japie do 2 aug 2012 - 17:28

Vanavond ga ik met mijn vriend en een vriend bowlen en daarna terras zitten.

Morgen ga ik met vrienden naar de gay pride in Amsterdam. Heb daar nu al zin in!

Zondag lekker uitslapen en 's avonds met mijn zus bij de japanner eten.

Voor iedereen die weg gaat fijne vakantie!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Stuiterbal do 2 aug 2012 - 18:35

Vandaag begint mijn weekend al. Of ja vakantie beter gezegd :cheering:

Vandaag een dag phantasialand met mijn nicht en haar man.
Morgen komt mijn manneke voor 1,5 week naar mij en dat staat in teken van leuke dingen doen.
We beginnen morgen met een hele dag camping bij een vriendin en wellicht blijven we slapen dus de zondag ook nog camping.

Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 19:02

Vanavond vertrekken we richting Italie. Ik ben heel erg benieuwd hoe de reis zal verlopen. Ik geef toe, ik vind het serieus spannend om met de auto z'n lange trip te maken! Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 2 aug 2012 - 19:38

Maura, wat ben je toch een rare soms. E bor zelf wee vanalles door de neus op deze manier.

Ontopic, ik moet het hele weekend werken, heb late diensten. Voor de rest lekker bij mijn vriend en zijn zoontje.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Mermaid vr 3 aug 2012 - 3:19

Niks leuks, morgen vertrekt mijn vriend weer voor 4 maanden. Dus verder niks gepland dit weekend, ben toch even een wrakje dan. Cry
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Jade vr 3 aug 2012 - 3:28

De laatste spullen over verhuizen naar onze woning.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Atelier Madame vr 3 aug 2012 - 3:43

Lekker aan de studie want moet mijn tentamen over 2,5 week goed halen Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? - Pagina 2 827601.. en voor de rest in de avonden bbqen met vrienden en cocktails drinken met de meiden, zondag nog werken en naar familie. Druk genoeg dus :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Sterre vr 3 aug 2012 - 3:48

We zouden eerst een weekendje in Friesland gaan zeilen met vrienden, maar door de weersvoorspelling gaat dat niet door. Omdat we toch wat leuks willen gaan doen kwam het idee om een introductieles golfsurfen te volgen:) Ik ben benieuwd! Ik weet nog niet of het zaterdag of zondag wordt, maar de andere dag hebben we nu onverwachts geen plannen. Ook best lekker!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Gast vr 3 aug 2012 - 4:09

Morgen lekker shoppen met een vriendin! Daarna nog even langs een housewarming en waarschijnlijk bij mijn ouders eten. Voor zondag heb ik nog niks gepland. Met een beetje mooi weer wordt t kozijnen schilderen/in de tuin werken.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: