Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat leuks doen met een vriendin

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat leuks doen met een vriendin Empty Wat leuks doen met een vriendin

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 23:56

Ik wil dit weekend wat leuks gaan doen met een vriendinnetje. Het is nog best lastig om te bedenken wat we willen gaan doen. Sauna kan niet. Taarten maken lukt ook niet bij haar (geen ruimte). Films kijken doen we al zo vaak.

Winkelen worden we moe van en komt nu niet uit ivm sport...

Wat zouden we nog meer kunnen doen.....? Voor mij is dit hele vriendinnengebeuren een beetje nieuw. Normaal zou ik naar de bios gaan, uiteten, of sauna voorstellen. Maar relaxen bij iemand thuis doe ik nooit eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuks doen met een vriendin Empty Re: Wat leuks doen met een vriendin

Bericht  Bazinga vr 6 apr 2012 - 0:05

Pf wat doe ik met vriendinnen.... Lunchen; samen broodjes maken. Bowlen Very Happy Minigolf, bioscoop, naar de braderie oid als er iets te doen is in de buurt, of gewoon naar de markt. Als er een leuke workshop in de buurt is, doen we dat nog wel 's, of we gaan gamen Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuks doen met een vriendin Empty Re: Wat leuks doen met een vriendin

Bericht  minoessepoes vr 6 apr 2012 - 0:26

Wij gaan ook vaak 's avonds samen boodschappen doen, gezellig samen koken en dat dan met een wijntje erbij opeten en flink veel kletsen. Of ergens lunchen of zelf lekker lunch maken. Of gewoon met een kopje thee op de bank en wat kletsen.

Een lekkere meiden film kijken of een sex in the city marathon met i.p.v avondeten allemaal hapjes of nachos uit de oven bijvoorbeeld of gewoon lekker pizza laten bezorgen. Samen ergens een wijntje drinken, naar de bioscoop dat soort dingen. Ik ben ook weleens met een vriendin naar het vondelpark gefietst en een flink stuk gaan lopen, zou ook naar het bos kunnen gaan, eventueel een hond meenemen als 1 van de twee die heeft. Of we gaan naar de markt en halen daar gewoon onze wekelijkse boodschappen, drinken tussendoor wat, dat soort dingen.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat leuks doen met een vriendin Empty Re: Wat leuks doen met een vriendin

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum