Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

+30
Atelier Madame
Jade
Mermaid
Lady4
Stuiterbal
Japie
Toet
Zonnetje
Ibbeltje
Star007
Middleme
Marin
Rumble
Raindrop
Suus
Fayebella
Printje
Dolphinne
Shisha
SleepingBeauty
Rose
silly-one
Blond
litllejoy
Rush
Alex
Jeanette
Arwyn
mo-lola
Mizz_S
34 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Mizz_S do 2 aug 2012 - 0:10

Ik! Ik ga morgen op vakantie!

Anderen nog leuke plannen?
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  mo-lola do 2 aug 2012 - 0:16

Ik ga niet veel doen beetje rommelen in huis mischien dat ik nog naar de jaarmarkt gaat vriend heeft weekenddienst dus is het hele weekend aan het werk.

Fijne vakantie waar ga je heen op vakantie?
mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Arwyn do 2 aug 2012 - 0:19

Wij gaan zondag waarschijnlijk op vakantie.
Zijn alleen vorig jaar gigantisch weggeregend en waar we nu heen willen hebben ze het ook bijna elke dag over regen..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Jeanette do 2 aug 2012 - 0:20

Werken, het is mijn werkweekend.. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Alex do 2 aug 2012 - 0:22

Vind je werken leuk, Jeanette? Wink

Ik heb zaterdagochtend een sollicitatiegesprek, 's middags ga ik op kraambezoek bij een vriendin en 's avonds gaan K. en ik samen naar Batman. Zondag viert mijn schoonmoeder haar verjaardag.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Jeanette do 2 aug 2012 - 0:25

Haha, mijn werk is leuk hoor! Wink Maar onregelmatig, ben nu vrij, dus mag niet klagen Razz
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Rush do 2 aug 2012 - 0:26

Ik ga kittens knuffelen.

Onze poes is vandaag uitgerekend, dus het kan nooit meer lang duren! :cheering:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Alex do 2 aug 2012 - 0:26

Rush schreef:Ik ga kittens knuffelen.

Onze poes is vandaag uitgerekend, dus het kan nooit meer lang duren! Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? 281626781

Spannend!!!! Kittens zijn zoooo leuk I love you I love you I love you
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Jeanette do 2 aug 2012 - 0:27

Oeh, leuk Rush!! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Rush do 2 aug 2012 - 0:28

Jaaa heel spannend! Gisteren zat ze al wat gekke geluiden te maken, maar ze was vast aan het oefenen, want er is nog geen enkel bevallingsteken tot nu toe. Ik heb vakantie, dus ik zit er stiekem gewoon op te wachten haha.

Ik zeg ook steeds tegen haar; ga eens bevallen poes, maar ze luistert niet. confused
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 0:33

Ik ga vanaf vanavond 3 nachten 'Woodstocken' en maandag ongeveer 3 weken op vakantie smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  litllejoy do 2 aug 2012 - 0:35

Spannend Rush! Kittens zijn zo leuk en lief I love you

Morgenavond hebben we een verjaardag een vriendin. Zaterdagavond hebben we een barbeque van een vriend van mijn vriend en zondagavond hebben we weer een barbeque van een vriendin van mij voor haar verjaardag.
Hopen op een beetje lekker weer!
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Arwyn do 2 aug 2012 - 0:36

Youandi: Waar gaan jullie naartoe?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Blond do 2 aug 2012 - 0:39

Dagje Den Haag zaterdag, en 's avonds naar de film (Intouchables, uiteindelijk er toch heen).

Zondag geen plannen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  silly-one do 2 aug 2012 - 0:39

Morgen een verjaardag van een vriend, zaterdag tennissen. Een wedstrijd tegen een teamgenootjes, beetje jammer. Zondag weer een verjaardag van een vriendin. Naar de verjaardagen ga ik op de motor en daar heb ik vooral zin in. Lekker motorrijden Very Happy.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Rose do 2 aug 2012 - 0:43

Zaterdagochtend eerst sporten en ´s middags naar vrienden bbq-en (eerst helpen met alles klaar zetten) en ´s avonds met een hele ploeg feestje vieren Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? 281626781
Zondag brak zijn, met zijn allen ontbijten/lunchen, meestal helpen wij de laatste rommel even op te ruimen, misschien nog even in de stad kijken en dan weer richting huis.


Laatst aangepast door Rose op vr 3 aug 2012 - 3:30; in totaal 1 keer bewerkt
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  SleepingBeauty do 2 aug 2012 - 0:48

Zaterdag; vrij en dagje met de hond van mijn ouders. Verder heb ik nog een hardloopafspraak met mijn vriendin staan en een verjaardag.
Zondag; vrij samen met mijn man.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Mizz_S do 2 aug 2012 - 2:56

mo-lola schreef:Ik ga niet veel doen beetje rommelen in huis mischien dat ik nog naar de jaarmarkt gaat vriend heeft weekenddienst dus is het hele weekend aan het werk.

Fijne vakantie waar ga je heen op vakantie?

Dank je wel! We gaan ruim twee weken rondreizen in Oost Europa. we beginnen in Macedonie, Ohrid en Skopje, dan naar Belgrado, Timisoara en we eindigen in Budapest.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Shisha do 2 aug 2012 - 3:00

Zaterdag ga ik met een vriendin stappen en zondag een beetje aanrommelen in huis en relaxen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Dolphinne do 2 aug 2012 - 7:20

Vrijdag ben ik gewoon thuis 's avonds. Overdag even zwemmen met m'n zoontje denk ik

Zaterdag eerst mijn zoontje naar zijn vader brengen. Ergens hardlopen, sollicitaties schrijven en 's avonds naar m'n date Laughing

Zondagmiddag helaas weer werken.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Printje do 2 aug 2012 - 7:22

Zaterdag naar een kraamborrel van een vriendin.
Zondag, als het weer meezit naar het Dolfinarium, maar de voorspellingen zijn nog niet al te best helaas...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Fayebella do 2 aug 2012 - 7:25

Klinkt goed Mizz_S! Veel plezier.

Ik heb zaterdag vrijgezellendag van een vriendin en zondag een verjaardag + bbq van een andere vriendin + vriend.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Gast do 2 aug 2012 - 7:44

Ik heb absoluut geen plannen voor aankomend weekend. Waarschijnlijk dat ik zondag even naar mijn vader ga, want dat is ook alweer twee weken geleden. Denk het niet, want volgens mij zitten ze in Limburg voor het weekend. Haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Suus do 2 aug 2012 - 7:48

Ik moet het hele weekend werken. Werk deze week ook de hele week en mag nog door t/m volgende week donderdag. Daarna heb ik drie weken vakantie Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Raindrop do 2 aug 2012 - 8:35

Veel plezier op vakantie, Mizz_S!
Rush, spannend!!

Wij zijn dit weekend druk met verhuizen, we brengen nu elke dag al wat spullen naar het nieuwe appartement en de verhuiswagen komt maandag. Ik ben zo blij als de verhuis erop zit, wat vermoeiend zeg.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend? Empty Re: Wie gaat er nog wat leuks doen dit weekend?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum