geurdingen voor wc/badkamer
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
geurdingen voor wc/badkamer
Ik wil iets leuks om mijn toilet (als die straks klaar is) aan te kleden en om het er lekker te laten ruiken. Ik heb nu altijd de geurstokjes van Rituals, maar die ruik je helemaal niet bij mij (in ieder geval niet op de badkamer en die is best klein, 2 bij 2 meter dus daar kan het ook niet aan liggen). Nu heb ik geurstokjes van Action. Ruiken lekker aan het flesje, maar eenmaal in de badkamer ruik je er weer helemaal niks van.
Dus ik zoek iets wat er leuk uitziet en ook lekker ruikt. Het kan op de rand boven de wc staan. Ik wil in ieder geval ook van die hangers met bv schelpen en gekleurde zeepjes eraan, maar die ruiken ook niet echt.
Dus ik zoek iets wat er leuk uitziet en ook lekker ruikt. Het kan op de rand boven de wc staan. Ik wil in ieder geval ook van die hangers met bv schelpen en gekleurde zeepjes eraan, maar die ruiken ook niet echt.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: geurdingen voor wc/badkamer
Op de wc heb ik een zeepketting hangen en op de rand heb ik Ambi Pur Gel Crystals staan. Bij het fonteintje liggen twee kleine zeepjes. Als ik de wc op kom, ruikt het heerlijk.
Gast- Gast
Ik heb altijd van Ambi Pur die bakjes met die gelballetjes in het groen
Ik zit nu op m'n iPad en krijg geen plaatje geplakt sorry. Maar je hebt zo ook in het roze
Ik zit nu op m'n iPad en krijg geen plaatje geplakt sorry. Maar je hebt zo ook in het roze
Gast- Gast
Ik heb een bolletje met pareltjes, en een kaarsje van Ikea. Het wc-blokje ruik je ook heel goed!
Gast- Gast
Ja ik ken ze, dat zijn die gel crystals toch? Al 2 mensen die ze hebben, dan ga ik die maar eens proberen denk ik. Eens kijken of mijn badkamer daar ook fris van gaat ruiken (daar is ook een toilet, dus wil daar ook een fris geurtje).
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Ja die. Die groene is lekker maar die roze vind ik niks. Is geloof ik rozengeur. Groen is iets met eucalyptus en limoen
Gast- Gast
Je hebt ze ook in het paars en blauw. Bij mij staat er ook een op de badkamer.
Gast- Gast
Hmm, die ritualsstokjes ruik je bij mij op de wc juist te goed! Draai je ze wel eens om?
Anmy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 34
Punten : 36
Registratiedatum : 01-08-12
Ik heb best prijzige geurstokjes, die ruik je alleen als ik ze af en toe omdraai (zodat de natte kant naar boven staat). Dat zou je dus nog kunnen proberen.
Verder heeft de Ikea een vanille stompkaars die zo sterk ruikt dat hij zonder hem aan te steken genoeg geur afgeeft om onze toilet lekker te laten ruiken.
Verder heeft de Ikea een vanille stompkaars die zo sterk ruikt dat hij zonder hem aan te steken genoeg geur afgeeft om onze toilet lekker te laten ruiken.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb ook van de gelbolletjes van ambi-pur en een zeepketting en een toiletblok van ambi pur (lichtgroen meestal). Ik vind mijn toilet altijd fris ruiken. Het helpt vaak ook om op z'n tijd van geur te wisselen, dan blijf je het zelf ook ruiken.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hier hangt alleen een toiletblokje in de wc. Mijn man heeft een gruwelijke hekel aan die geurdingen dus ze komen er hier in huis niet in
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor het raam in de badkamer?
» inspiratie nodig voor een nieuw badkamer
» Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak )
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Badkamer..
» inspiratie nodig voor een nieuw badkamer
» Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak )
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Badkamer..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: