Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak )

+3
Theeleut
Puggle
Mamsie
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak ) Empty Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak )

Bericht  Mamsie do 1 maa 2012 - 9:29

Ik heb vandaag een nieuw badmeubel gekocht met een wastafel erop.
De kraan die ik erbij wou hebben hadden ze helaas niet meer maar nu kom ik niet echt veel leuks tegen. Of heel duur.

Ik kom veel lage kranen tegen die dan een straal naar voren spuit. Wie heeft zo'n kraan en is het wel handig met als je hem zacht open zet? Ik wil eigenlijk ook mijn hoofd onder de kraan kunnen hangen om uit de straal te drinken haha. Dat lukt volgens mij niet zo goed bij zo'n kraan.

Deze wou ik eigenlijk Cry

Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak ) Ledskar-wastafelmengkraan---bodemventiel__0089087_PE226524_S4
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak ) Empty Re: Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak )

Bericht  Mamsie do 1 maa 2012 - 11:17

Bij iedereen spuit het water dus omhoog.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak ) Empty Re: Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak )

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 11:22

Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak ) Tip450

Gast
Gast

Bericht  Puggle do 1 maa 2012 - 11:22

Wij hebben deze van grohe.

Laatst aangepast door Puggle op do 1 maa 2012 - 22:11; in totaal 2 keer bewerkt
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Mamsie do 1 maa 2012 - 11:29

Whahaha smikkel. Geweldig ding.

Puggle, kan je nou makkelijk bij zo'n kraan er onder hangen om te drinken? Spuit die van jullie recht naar beneden of schuin zeg maar.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 19:25

Puggle schreef:Wij hebben deze van grohe.
Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak ) 56
Wij hebben bijna dezelfde, net iets ander model. Die van ons spuit naar voren en ik kan prima met m'n mond onder de kraan hangen om te drinken. Of het voor kinderen ook handig is, weet ik niet. Wellicht dat je dan inderdaad zo'n hulpstuk nodig hebt als wat Smikkell postte laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 maa 2012 - 19:30

Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak ) 276655_0

Deze is het. Lijkt toch minder op die van Puggle dan ik dacht Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Theeleut do 1 maa 2012 - 20:30

Wij hebben die van Grohe die Puggle liet zien, ik kan wel een slokje water nemen of met tanden poetsen water spoelen enz. Het is wel vrij laag bij de bak, maar het kan! In ons vorige huis hadden we kranen uit de muur, mis dat nog steeds Cry
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Floor do 1 maa 2012 - 21:32

http://www.designkranenshop.nl/p/grohe-atrio-ypsilon-wastafelkraan-hoog-chroom-21019000-21019000.html
zoiets hebben wij, maar dan met andere draaiknoppen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Shisha do 1 maa 2012 - 21:39

Welk merk het is weet ik niet meer. De straal gaat heel iets schuin naar voren en genoeg ruimte om er onder te hangen.

Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak ) Img1314254479
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Puggle do 1 maa 2012 - 22:10

We hebben deze, verkeerd gekeken laughcry
Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak ) 51

Ik vind dat hij niet dat hij heel erg naar voren spuit, ja je moet hem niet ineens open gooien want dan is alles wel nat. Maar verder werkt hij prima!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Paper Crown do 1 maa 2012 - 22:18

Ik vind zo'n hele lage niet fijn. Wij hebben dat nu maar in het nieuwe huis komen hogere kranen zodat ik fatsoenlijk mijn handen kan wassen
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Ooh La La! do 1 maa 2012 - 22:23

Wat voor kraan hebben jullie in de badkamer ( wasbak ) Vola-3111C-bad-kraan-186964

Wij hebben deze, van Vola (erg duur, maar was opslag verliefd en het hoort bij onze douchekop) maar wel zo hoog geplaatst dat je makkelijk uit de kraan kan drinken en ik er m'n haar kan wassen.
De knop zit bij ons aan de andere kant Wink

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: