Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Felicitatieteksten op ontvangen geboortekaartjes

+5
_Nina
mzcharlotte
Printje
Parel
Flower_L
9 plaatsers

Ga naar beneden

Felicitatieteksten op ontvangen geboortekaartjes Empty Felicitatieteksten op ontvangen geboortekaartjes

Bericht  Flower_L wo 1 aug 2012 - 6:17

Kregen jullie kaartjes met originele, aparte, uitvoerige etc felicitatieteksten?

Hier vaak toch de standaardzinnen (veel geluk etc), soms klein verhaaltje.

en wat schrijven jullie zelf altijd op een felicitatiekaart (even ervan uitgaand dat kindje op tijd geboren is, gaat goed, etc)

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Felicitatieteksten op ontvangen geboortekaartjes Empty Re: Felicitatieteksten op ontvangen geboortekaartjes

Bericht  Parel wo 1 aug 2012 - 6:20

Ik probeer er altijd een versje ofzo van te maken en blijf wel hangen in de jubelstemming haha

Vaak ook dat we ze alle geluk wensen, en dat het echt zo voorbij gaat, dat soort dingen...
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Felicitatieteksten op ontvangen geboortekaartjes Empty Re: Felicitatieteksten op ontvangen geboortekaartjes

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 6:27

Ik probeer wel altijd iets leuks en creatiefs te schrijven. Vind dat zelf ook wel heel leuk om te krijgen, dus ook heel leuk om te doen Felicitatieteksten op ontvangen geboortekaartjes 561177

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 1 aug 2012 - 7:13

Ik zet er meestal niets speciaals in, maar in ieder geval nooit meer geniet ervan bla bla want dat vind ik geen leuke tekst en door eigen ervaringen en ervaringen die ik hier gelezen heb merk ik dat veel meer moeders die tekst niet echt fijn (kan ff het goede woord niet bedenken) vinden. Ik vind veel geluk beter oid.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mzcharlotte wo 1 aug 2012 - 7:18

We zijn op mijn werk bezig met een kaart voor een tweeling. De meest briljante vond ik toch: "Gefeliciteerd met je aandelen in de Pamper industrie".
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  _Nina wo 1 aug 2012 - 7:24

mzcharlotte schreef:We zijn op mijn werk bezig met een kaart voor een tweeling. De meest briljante vond ik toch: "Gefeliciteerd met je aandelen in de Pamper industrie".
Toch vind ik dat echt zo'n opmerking verzonnen door een man Laughing
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  *Lookie* wo 1 aug 2012 - 7:31

Ik ben niet zo origineel, meestal blijft het dan ook bij 'Gefeliciteerd met jullie zoon/ dochter en broertje/zusje! Veel geluk (met z'n drietjes/ viertjes)' Ik volg dit topic dus maar even voor originele tips want het is inderdaad wel leuk als er wat meer tekst op staat. (oja, een dooddoener vond ik dan vaak wel 'we komen gauw eens langs': lekker vaag en meestal geschreven door mensen die helemaal niet langs komen)

Als er trouwens iets bijzonders is (ziekenhuis, etc..) dan schrijf ik daar vaak wel iets over.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  mzcharlotte wo 1 aug 2012 - 8:17

Statler schreef:
mzcharlotte schreef:We zijn op mijn werk bezig met een kaart voor een tweeling. De meest briljante vond ik toch: "Gefeliciteerd met je aandelen in de Pamper industrie".

Nou dat klopt wel Laughing
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Sophiee wo 1 aug 2012 - 8:19

Ik kreeg eengedichtje geprint op een foto van mijn dochter. Vond het erg origineel! Zelf ben ik nooit zo origineel.. smile
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Gast wo 1 aug 2012 - 8:51

mzcharlotte schreef:
Statler schreef:

Nou dat klopt wel Laughing

Zo kregen wij een kaartje met de tekst:

2 voor het plezier van 1 !

Totaal niet mijn humor....

Ik zet er altijd standaard in: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie...

Ik ben niet zo van de gedichtjes en lange teksten.

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 1 aug 2012 - 8:53

Bij ons stonden er bij R, en dat was uiteraard lief bedoeld maar niet leuk, alleen maar over de ziekte van mijn man erin. Dat iedereen zo geschrokken was en hoopten dat hij snel beter was. Superlief maar niet in kaartjes die ik bewaar voor mijn zoon voor later, in zijn felicitatiekaartjes gaat het alleen maar over de ziekte van zijn vader.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  mzcharlotte wo 1 aug 2012 - 8:57

_MamaRosa_ schreef:
Zo kregen wij een kaartje met de tekst:

2 voor het plezier van 1 !

Totaal niet mijn humor....

Ik begrijp die zin ook niet echt eigenlijk, als er nu dubbel plezier had gestaan had ik het beter begrepen.

Die felicitatie van mijn collega, gaat de tweelingpapa wel waarderen. Het is wel echt zijn type humor.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  mickey wo 1 aug 2012 - 8:58

Ik zet er ook meestal de standaard felicitatie in.

Wij kregen één kaartje van een (niet-directe) collega van mijn vriend, met daarin dat ze het een mooie naam vond. Ze had hem wel verkeerd geschreven...

Ook een kaartje gekregen met een leuke tekst, gericht aan onze zoon. Ik zou het niet van iedereen kunnen waarderen, maar van diegenen die het stuurden wel. Iets over dat hij ons zo lang mogelijk mocht vermaken met flink volle luiers, boeren in het openbaar en dat soort grapjes. Ik kan het me niet meer zo goed herinneren, maar vond het wel leuk en natuurlijk weer eens wat anders Wink

Minder leuk vond ik de "oh ja" opmerkingen op kerstkaartjes. Onze zoon is begin december geboren, we hebben daardoor een paar kerstkaarten gekregen met op de ene kant kerstwensen en op de andere kant felicitatiewensen voor onze zoon, zo van "oh ja, ook nog gefeliciteerd met hem en zo hoeven we geen aparte kaart te sturen". Er was ook iemand bij die expliciet in de kerstkaart schreef dat ze ons niet zou feliciteren met F, want ze wilde dat graag persoonlijk komen doen tijdens een bezoekje, maar ze is nooit geweest en we hebben ook nooit meer wat van haar gehoord...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PiP wo 1 aug 2012 - 9:00

Printje: Kan me goed voorstellen dat jullie dat niet leuk vinden.
Ik zou dat zelf ook niet doen, of niet, of een apart kaartje.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: