Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang slaap jij 's nachts?

+46
Tyrael
Merai
Beachgirl
SleepingBeauty
Bloempje86
Lynn_
loura
Highway
Zwoesj
Sneeuwvlok
ButterflyEffect
Jeanette
NerdChic
Ploen
Mariposa
Lotus
miss piggy
Pannetoet
Roze Roos
minoessepoes
Rovine
Blond
Mysterious
Wennebellah
Mari
Sterre
Suus
luenca
Mint
Frappuccino
Phileine
TNMN
Roxi3
Inge
smooch
Zonnetje
Zora
Monte
Kamperseboekenwurm
patjuhhh
Flemy
Tania
Mystic
LoveMusic
Snoes
NoorA
50 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe lang slaap jij 's nachts? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang slaap jij 's nachts?

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 0:44

Ik slaap gemiddeld iets van 6 uur per nacht. Merk wel dat dit te weinig is. 7 uur zou perfect zijn.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang slaap jij 's nachts? - Pagina 4 Empty Re: Hoe lang slaap jij 's nachts?

Bericht  Jeanette vr 28 jan 2011 - 0:44

Ik heb gemiddeld 7 a 8 uurtjes slaap nodig, maar slaap ook vaak korter of langer. Ligt eraan of ik slaapdiensten moet draaien, want daar kan ik amper slapen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mariposa za 29 jan 2011 - 10:09

Ploen schreef:
Jen_ schreef:
Zusje van Bert schreef:Ik heb ooit eens gelezen dat het gezonder is om net iets minder te slapen dan 8 uur. Ik kom er sowieso niet aan trouwens. Ik denk dat ik gemiddeld zo'n 6 uur slaap. Ik denk eerlijk gezegd dan weer wel dat ik iets meer nodig heb, 7 uur denk ik. Voordeel is wel dat ik over het algemeen gelijk slaap als ik beslis te gaan slapen Very Happy.

Ah heerlijk lijkt mij dat! Mijn vriend is ook met 5 minuten vertrokken. Bij mij duurt het meestal langer dan een half uur (mits ik geen slaapproblemen heb, lig dan uren wakker)

Dan vroeg ik me inderdaad ook af. Ligt iedereen meteen te slapen??
Ik lig eigenlijk altijd minstens een half uur tot een uur wakker voor ik slaap, soms nog wel langer.

Ja ik ben ook echt jaloers op de mensen die gelijk kunnen slapen, ik heb vaak moeite met inslapen en lig ook gerust nog een uur wakker. Meestal komt dat vooral omdat ik in mn hoofd nog druk ben met andere dingen. Een boek lezen helpt altijd wel een beetje.
Mariposa
Mariposa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 10:17

Ik heb zo'n 7-8 uur slaap nodig om goed te funcioneren en in de weekenden kom ik daar wel aan, maar doordeweeks kom ik maar aan de 6 uur, soms zelfs maar 5. Ik zet mijn wekker altijd extra vroeg en ga vaak te laat naar bed. Op werkdagen wil ik er graag om 22:00 in liggen en uiterlijk 23:00 slapen, maar dat lukt me haast nooit. Meestal slaap ik ruim na 23:00, tegen middernacht pas eens een keer.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 10:18

Ik slaap ook niet gelijk in. Heb meestal nog even de tv aan staan.
Wel slaap ik gemiddeld zo'n 7 a 8 uur.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 10:22

Ik slaap trouwens wel vrijwel meteen. Meestal kijken we nog even tv of lees ik nog even wat, maar als ik nu naar bed zou gaan, dan zou ik ook zo kunnen slapen. Ik leg m'n hoofd neer en ga dan aan leuke dingen denken (zoals mama vroeger altijd zei als ik niet kon slapen :P 't werkt voor mij echt als een tierelier), en dan ben ik zo vertrokken.

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect za 29 jan 2011 - 10:27

Gemiddeld 7 uur. Nee de laatste tijd niet! Vroeger kon ik makkelijk 6 uur hebben, jammer Mad
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sneeuwvlok za 29 jan 2011 - 10:42

Ik moet wel 8 uur slaap hebben eigenlijk, zeker als ik iets moet doen de volgende dag waar ik m'n volle aandacht bij nodig heb. Vaak slaap ik ook wel 7 of 8 uur. Bij mij duurt het trouwens ook wel even voordat ik inslaap, maar dat vind ik niet zo erg
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zwoesj za 29 jan 2011 - 11:11

Momenteel slaap ik 10 uur of meer. In het weekend kunnen dit er zo 14 zijn, anders red ik het doordeweeks niet..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775

Bericht  Highway za 29 jan 2011 - 11:43

Ik slaap op dagen dat ik moet werken zo'n 6 (gebroken) uurtjes, ik kom heel moeilijk in slaap en wordt om het uur wakker. In de weekenden slaap ik ook slecht maar maak ik wel een extra lange nacht van soms wel 12/13 uur. De laatste tijd experimenteer ik wat met melatonine op de dagen dat ik moet werken want ik ben soms enorm moe na zo'n gebroken nacht.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 12:01

Bij voorkeur 10 uur, maar meestal zijn het er 7.

Gast
Gast

Bericht  loura za 29 jan 2011 - 23:14

Als ik de wekker niet hoef te zetten dan ongeveer 10 uur. Ik zou ook 11 of 12 uur kunnen slapen maar dat vind ik vaak zonde van mijn vrije dag
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 29 jan 2011 - 23:54

Ik slaap eigenlijk altijd tussen de 9/10 uur.

Di/wo/do/vrij meestal van 11 tot 8:30

Za/zo/ma meestal van 12 tot 10

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ zo 30 jan 2011 - 0:13

Ongeveer 6 tot 7 uur per nacht. In de weekenden ongeveer 10 uur per nacht.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast zo 30 jan 2011 - 6:45

Ik slaap te lang, merk dat ik daardoor eigenlijk alleen maar meer lui word dus moet mezelf dwingen later naar bed te gaan, zodat ik rond de 7 of 8 uur slaap.

Gast
Gast

Bericht  Bloempje86 zo 30 jan 2011 - 22:25

Ik slaap gemiddeld zo'n 7,5 à 8 uur per nacht en dat ben ik eigenlijk ook wel nodig.

Bloempje86
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 20
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  SleepingBeauty ma 31 jan 2011 - 10:59

Ik werk onregelmatig en heb dus ook geen vaste tijd van naar bed gaan en op staan.
Zoals nu heb ik avonddienst gehad en slaap ik pas na 0.00 vaak.
Morgenochtend ben ik dan denk ik rond 9.00-9.30 weer wakker..
Dan slaap ik zo'n 9 uur soms wel meer, soms wat minder..

Als ik ochend dienst heb, ga ik vaak rond 23.00uur naar bed. Dan slaap ik zo'n uurtje of 7 tot 6.00
het scheelt dat ik meestal geen 5 dagen achter elkaar vroeg heb, dus dan is dat prima te doen
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Beachgirl ma 31 jan 2011 - 11:30

Ga meestal tussen 11 en 12 uur naar bed (nu ongeveer, maar heb morgen vrij) en dan sta ik om half 7 op.

Dus zeg ongeveer 7 uur slaap per nacht. Ik heb er op zich wel genoeg aan, maar merk wel dat ik me beter voel als ik langer slaap, en eens een keer om half 11 ga liggen.
Maar moet zeggen dat het vergeleken met een jaar geleden al veel beter is. Toen kon ik na 9 uur slapen met moeite als een zombie mijn bed uit komen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Merai di 1 feb 2011 - 10:11

Ik heb toch echt wel acht uur nodig, als me dat 's nachts niet lukt duik ik 's middags gerust nog even in bed voor een middagdutje!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Tyrael di 1 feb 2011 - 10:22

Een uurtje of 6 en daar heb ik ook genoeg aan, als ik meer slaap word ik juist heel erg duf en hangerig.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518

Bericht  Gast wo 2 feb 2011 - 7:49

Vannacht 4 uurtjes, dat was toch wel iets te kort Sad

Ik denk gemiddeld 7 uurtjes.

Gast
Gast

Bericht  Honey*Bee wo 2 feb 2011 - 8:24

Ik heb best veel slaap nodig, zeker 8 uur per nacht.
In het weekend slaap ik wel wat langer.
Honey*Bee
Honey*Bee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 77
Punten : 102

Bericht  JD wo 2 feb 2011 - 8:33

ik ben dé langslaper van nederland.
Als ik moet werken dan slaap ik zo'n 7 uur per nacht. daar heb ik niet genoeg aan, wordt echt met zeeeer veel moeite wakker. maar het lukt me niet om eerder naar bed te gaan, ik ben een echt avondmens, en dan is het net gezellig, of is er net iets leuks op tv...

als ik vrij ben, en mn wekker niet zet, dan kan ik zo 17 uur lang slapen. niet erg gezond natuurlijk, maar blijkbaar heb ik het dan nodig? moet wel zeggen dat ik dat nooit doe, ik zet altijd wel mn wekker, maar vaak slaap ik daar gewon doorheen....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Chocolate Cookie wo 2 feb 2011 - 8:46

Met wekker zo'n 8 a 9 uur. Zonder wekker 12 uur of langer...
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Belle1985 wo 2 feb 2011 - 8:56

Ik probeer doordeweeks wel gemiddeld 8 uur per nacht te slapen, af en toe iets korter of langer. Aan 8 uur slaap heb ik wel genoeg.
Belle1985
Belle1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: