Hoe lang slaap jij 's nachts?
+46
Tyrael
Merai
Beachgirl
SleepingBeauty
Bloempje86
Lynn_
loura
Highway
Zwoesj
Sneeuwvlok
ButterflyEffect
Jeanette
NerdChic
Ploen
Mariposa
Lotus
miss piggy
Pannetoet
Roze Roos
minoessepoes
Rovine
Blond
Mysterious
Wennebellah
Mari
Sterre
Suus
luenca
Mint
Frappuccino
Phileine
TNMN
Roxi3
Inge
smooch
Zonnetje
Zora
Monte
Kamperseboekenwurm
patjuhhh
Flemy
Tania
Mystic
LoveMusic
Snoes
NoorA
50 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe lang slaap jij 's nachts?
@Marin: ik had het nog niet gelezen, nu inmiddels wel :-)
@Kamperseboekenwurm: ieder zijn ding natuurlijk. Gelukkig ben ik ook (bijna) elke ochtend uitgerust
@Kamperseboekenwurm: ieder zijn ding natuurlijk. Gelukkig ben ik ook (bijna) elke ochtend uitgerust
Gast- Gast
Ik heb wel echt 8 uur slaap nodig. Als ik vrij ben lukt dat ook prima, maar als ik moet werken lukt dit niet. Meestal ga ik zo rond kwart over 12 naar bed en moet ik om 6:15 weer op(dus maar 6 uurtjes slaap). In het weekend ga ik meestal rond kwart voor 1 naar bed en sta ik om half 11 op(10 uur slaap).
In het weekend slaap ik dus weer erg veel. Niet ideaal maar het lukt me gewoon niet om doordeweeks eerder naar mijn bed te gaan(vaak moet ik nog veel dingen doen of heb ik gewoon die uurtjes nodig om mijn hoofd te legen)
In het weekend slaap ik dus weer erg veel. Niet ideaal maar het lukt me gewoon niet om doordeweeks eerder naar mijn bed te gaan(vaak moet ik nog veel dingen doen of heb ik gewoon die uurtjes nodig om mijn hoofd te legen)
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Birgit schreef:Marin schreef:Nou, zie mijn reactie in jouw andere topic over 's avonds dingen doen. Ik slaap zo'n zes a zeven uur per nacht. En nee, dat is lang niet altijd genoeg, maar ik ga echt niet nog eerder naar bed.
Als ik eerder naar bed zou gaan heb ik altijd het idee dat de avond zo kort is, jij ook?
Ik ken iemand die elke avond rond 21.00 uur op bed ligt, dat is natuurlijk wel erg vroeg.
Je komt thuis van je werk, gaat eten en dan kun je bijna alweer naar bed ....
Niks voor mij, dan maar een paar uur minder slaap!
Ik vertik het inderdaad ook echt om eerder in bed te gaan liggen. Wil mijn vriend ook nog wel eens spreken Daarbij moét ik altijd nog even lezen in bed, en kan ik op zich wel eerder in bed gaan liggen, maar dan kan ik nog niet in slaap vallen. Denk dat ik doordeweeks 6/7u slaap krijg. Eigenlijk niet voldoende, maar op zich voorlopig prima te doen.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Oh, en van echt uitslapen word ik zoooo moe! In het weekend zet ik mijn wekker dan ook niet later dan 9u ofzo, anders ben ik de hele dag brak.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ik slaap zo'n vier uur per nacht meestal (of soms niet). De wekker gaat om half zes/kwart voor zes en ik slaap vrijwel nooit voor 2 uur 's nachts. Heel weinig, maar ik weet niet beter
Ben wel heel goed in uitslapen als dat een enkele keer kan.
Ben wel heel goed in uitslapen als dat een enkele keer kan.
Gast- Gast
Gemiddeld 7 uur. Ik probeer meestal wel 8 uur te slapen, maar soms zit je 's avonds zo gezellig te kletsen of ben ik nog met wat bezig, dat het toch later wordt. Het is ook wel eens 6 uur, maar dat vind ik echt te kort. Dat merk ik de volgende dag echt.
In het weekend kan ik met gemak 9 uur slapen.
In het weekend kan ik met gemak 9 uur slapen.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Ik ga meestal rond 22.45 naar bed.
Als ik moet werken slaap ik tot 06.30 en als ik vrij ben en mijn dochter slaapt uit dan soms tot 08.00 en heeeel soms tot 09.00
Als ik moet werken slaap ik tot 06.30 en als ik vrij ben en mijn dochter slaapt uit dan soms tot 08.00 en heeeel soms tot 09.00
Gast- Gast
Gemiddeld wel zo'n acht uur per nacht. Dan ben ik nog steeds moe, maar dat ben ik met meer slaap ook (dan word ik 's nachts vaker wakker), dus het is prima zo.
Gast- Gast
Gemiddeld 7 of 8 uur, als ik slaapdienst is dit minder.
Maar ik heb mn 8 uur slaap wel nodig soms wel meer.
Maar ik heb mn 8 uur slaap wel nodig soms wel meer.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Meestal zo'n 7 á 8 uren.
Ik ga er rond 23.00u in, slaap rond 24.00u en moet er 07.30u weer uit.
Maar... ik ben een slechte slaper en slaap vaak de halve nacht niet of word extreem vroeg wakker en kan de slaap dan niet meer vatten
Ik ga er rond 23.00u in, slaap rond 24.00u en moet er 07.30u weer uit.
Maar... ik ben een slechte slaper en slaap vaak de halve nacht niet of word extreem vroeg wakker en kan de slaap dan niet meer vatten
Laatst aangepast door Youandi op wo 26 jan 2011 - 10:53; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Omdat ik vandaag van een tot 20.00u naar een beginnen om 08.00u switch, zal ik vannacht slechts zes uur slaap vatten en hier heb ik voor vannacht voldoende aan. Maar je kunt er donder op zeggen dat ik morgen of vroeg op bed lig of in slaap val op de bank. Ik moet gemiddeld 8u slaap hebben op een nacht. Maar ik val moeilijk in slaap, dus vandaar dat ik er meestal niet aankom.
Laatst aangepast door ABE op wo 26 jan 2011 - 10:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Doordeweeks slaap ik meestal tussen de 6 en de 7 uur. Daar heb ik niet genoeg aan maar op donderdag ben ik vaak vrij en dan slaap ik bij Als ik vrij ben slaap ik zo'n 10 uur, met uitschieters naar 12 uur per nacht. Ik hou van uitslapen
Gast- Gast
Ik werk onregelmatig en slaap ook onregelmatig.
Ik ga vaak laat naar bed, slaap nooit voor 00.00uur de ene dag moet ik er vroeg uit vanwege mijn werk en de andere dag kan ik uitslapen en dat doe ik dan ook.
Als ik een slaapdienst op mijn werk heb slaap ik helaas nooit.
Als ik vroeg op mijn werk moet beginnen slaap ik tussen de 4 en 6 uurtjes en als ik laat op mijn werk moet beginnen of vrij ben slaap ik 8 a 10uur
Ik ga vaak laat naar bed, slaap nooit voor 00.00uur de ene dag moet ik er vroeg uit vanwege mijn werk en de andere dag kan ik uitslapen en dat doe ik dan ook.
Als ik een slaapdienst op mijn werk heb slaap ik helaas nooit.
Als ik vroeg op mijn werk moet beginnen slaap ik tussen de 4 en 6 uurtjes en als ik laat op mijn werk moet beginnen of vrij ben slaap ik 8 a 10uur
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ik slaap meestal 7 á 8 uur per nacht maar dat is echt mijn minimum, als ik geen wekker zet slaap ik een gat in de dag.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Snoozy schreef:Ik slaap meestal wel 8 uur per nacht. Ik heb dat ook echt nodig.
Hetzelfde hier. Ik probeer om 11/12 uur te slapen en dan gaat mijn wekker om 7/8uur.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Meestal kom ik wel aan de zeven of acht uur per nacht. Dat heb ik ook echt nodig, met minder slaap hou ik het niet vol.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Zo tussen de 6 á 7 uurtjes per nacht denk ik. Eigenlijk is dat te weinig. In het weekend slaap ik heel veel, vaak wel minstens 10 uur. Ik merk dat ik dat dan ook echt nodig heb, ik slaap wel alle tijd die ik in bed lig.
Frappuccino- Fluisteraar
- Aantal berichten : 323
Punten : 343
Registratiedatum : 16-12-10
In het weekend lig ik meestal de halve dag op bed, in de zomer niet hoor.. Heerlijk, dan kom ik er om 3 uur uit, ga ik douchen, even boodschappen doen en dan begint de party alweer!
Gast- Gast
Toen ik nog gewoon naar stage ging, sliep ik van 22.30 tot 07.30 dus zo'n 9 uur. En dat heb ik ook wel echt nodig!
Gast- Gast
Ik probeer voor 22 uur te gaan slapen, omdat ik er om 6.15 uit moet, maar eigenlijk heb ik meer slaap nodig.
Mint- Fluisteraar
- Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10
10 uur per nacht en overdag 1 uurtje, soms 12uur in een nacht
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Beauty Addict schreef:Ik werk onregelmatig, dus ga ook op onregelmatige tijden naar bed en sta dito op.
Heb wel echt 8 uur per nacht nodig, bij voorkeur meer. Als ik geen wekker zet slaap ik makkelijk 10 uur achter elkaar door... Heerlijk!!
+1 Dit had ik kunnen schrijven
Gast- Gast
Meestal ongeveer 8 uur, dat is ook echt wel het minimum wat ik nodig heb.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: