Hoe lang slaap jij 's nachts?
+46
Tyrael
Merai
Beachgirl
SleepingBeauty
Bloempje86
Lynn_
loura
Highway
Zwoesj
Sneeuwvlok
ButterflyEffect
Jeanette
NerdChic
Ploen
Mariposa
Lotus
miss piggy
Pannetoet
Roze Roos
minoessepoes
Rovine
Blond
Mysterious
Wennebellah
Mari
Sterre
Suus
luenca
Mint
Frappuccino
Phileine
TNMN
Roxi3
Inge
smooch
Zonnetje
Zora
Monte
Kamperseboekenwurm
patjuhhh
Flemy
Tania
Mystic
LoveMusic
Snoes
NoorA
50 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe lang slaap jij 's nachts?
zonnetje schreef:Gemiddeld 7 uur. Ik probeer meestal wel 8 uur te slapen, maar soms zit je 's avonds zo gezellig te kletsen of ben ik nog met wat bezig, dat het toch later wordt. Het is ook wel eens 6 uur, maar dat vind ik echt te kort. Dat merk ik de volgende dag echt.
In het weekend kan ik met gemak 9 uur slapen.
Hier precies hetzelfde! Soms is het per ongeluk maar 6 uur, maar dat trek ik maar één nacht achter elkaar. Anders ben ik echt kapot op mijn werk. 8 a 9 uur is dus ideaal, met 7 kan ik prima uit de voeten, minder eigenlijk niet.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Ik probeer doordeweeks 8 uur slaap te pakken, maar meestal is het 7 uur slaap.
In het weekend heb ik echt minimaal 10 uur slaap nodig, liever 12 uur.
In het weekend heb ik echt minimaal 10 uur slaap nodig, liever 12 uur.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Ik slaap zo rond de 7 a 8 uren per nacht. Dat heb ik ook nodig om mij lekker te voelen.
Heel soms lig ik 's nachts lang wakker en slaap ik maar 4 of 5 uurtjes. Nou ja, als dat 1 x voorkomt, heb ik daar de volgende dag overdag niet eens last van en kan ik prima functioneren, maar ben ik de avond daarna wel extra moe en kruip ik eens lekker vroeg (rond 9 uur) in bed.
Ik heb echter wel periodes gehad dat ik nacht aan nacht niet goed sliep, dan liep ik er overdag echt als een zombie bij.
Heel soms lig ik 's nachts lang wakker en slaap ik maar 4 of 5 uurtjes. Nou ja, als dat 1 x voorkomt, heb ik daar de volgende dag overdag niet eens last van en kan ik prima functioneren, maar ben ik de avond daarna wel extra moe en kruip ik eens lekker vroeg (rond 9 uur) in bed.
Ik heb echter wel periodes gehad dat ik nacht aan nacht niet goed sliep, dan liep ik er overdag echt als een zombie bij.
Gast- Gast
Rond de 8 uur, en daar heb ik tegenwoordig wel genoeg aan
Wennebellah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
ik ga meestal tussen 10 en 11 uur naar bed. Ik lees altijd eerst nog voordat ik ga slapen.
Ik moet er s ochtends om half 8 uit.
Ik moet er s ochtends om half 8 uit.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ga meestal rond half 11 naar bed, en sta om half 8 op. Dat zou 9 uur slaap betekenen. Maar.. Ik val niet direct in slaap (vaak pas na 11 uur/half 12) en word de laatste dagen altijd om half 7 al wakker. Ik kom dus aan ongeveer 7/8 uur slaap per nacht. Dat is ook genoeg.
Van zaterdag op zondag slaap ik misschien 5 a 6 uur, dan lig ik er tegen 5 uur in, en sta ik rond 10 uur weer op (ik kan niet goed uitslapen)
Van zaterdag op zondag slaap ik misschien 5 a 6 uur, dan lig ik er tegen 5 uur in, en sta ik rond 10 uur weer op (ik kan niet goed uitslapen)
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Rond 10 uur erin, 7 uur eruit. Wel lees ik altijd nog even een paar hoofdstukken, maar om die reden is het soms ook halftien.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb 9 uur nodig en dat haal ik doordeweeks sowieso elke nacht.
Gast- Gast
Meestal ga ik rond half twaalf/twaalf uur slapen en om half acht gaat de wekker. Dus ik slaap wel standaard zo'n 7,5 uur.
Uitslapen kan ik alleen niet, ook nooit gekund, dus als ik ga stappen en om vijf uur in bed lig dan slaap ik hoogstens tot negen uur. 's Avonds stort ik dan wel in, maar doorgaans slaap ik dus door de week bij van het weekend!
Uitslapen kan ik alleen niet, ook nooit gekund, dus als ik ga stappen en om vijf uur in bed lig dan slaap ik hoogstens tot negen uur. 's Avonds stort ik dan wel in, maar doorgaans slaap ik dus door de week bij van het weekend!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Ik slaap meestal zo tussen de 7 en 8 uur. Werk onregelmatig dus het komt ook nog wel eens voor dat ik 5-6 uur slaap, kan ik goed op functioneren, maar tussen de 7-8 uur èn op dezelfde tijden naar bed en eruit werkt wel het beste voor mij!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik lig zo'n 7 uur op bed waarvan ik ook nog herhaaldelijk mijn bed uit moet voor mijn kids,, momenteel kom ik daardoor soms maar aan een uur of 4,5 slaap :S Normaal *wanneer de kids gewoon goed in hun vel zitten* kom ik wel aan 6 uur en dat vind ik prima! Slaap liever 5 uur achter elkaar, dan 7 uur in bed waarvan ik tig keer mijn bed uit moet...
Gast- Gast
Als ik moet werken probeer ik aan ongeveer 9uur slaap te komen en dat heb ik ook écht nodig Ik kan in het weekend ook gigantisch uitslapen! Heerlijk .. ik hou van slapen Mits wij niks in de planning hebben; soms vind ik het zonde van de dag zoals bijv op zaterdag, dan wil ik er wel rond 9uur uit om lekker boodschappen te doen/poetsen in huis oid
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
kom meestal ook wel aan de 8 a 9 uur slaap soms is er welleens een uitschieter dat ik minder slaap maar dan
ga ik die dag erop vroeg naar bed, ik heb het gewoon nodig ben anders niet echt gezellig
ga ik die dag erop vroeg naar bed, ik heb het gewoon nodig ben anders niet echt gezellig
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Tussen de 6 en de 7 uur. Ik merk echt dat het te weinig is maar het went wel hoop ik
Gast- Gast
Ik lig meestal zo'n 10/11 uur in bed, maar hoeveel tijd ik daarvan slaap, wisselt een beetje. En ja dat is veel, maar het kan niet anders.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Nét iets te kort, gemiddeld 7 uur. Heb wel echt 8 uur nodig per nacht, dan ben ik het meest uitgerust.
Gast- Gast
Ik heb ooit eens gelezen dat het gezonder is om net iets minder te slapen dan 8 uur. Ik kom er sowieso niet aan trouwens. Ik denk dat ik gemiddeld zo'n 6 uur slaap. Ik denk eerlijk gezegd dan weer wel dat ik iets meer nodig heb, 7 uur denk ik. Voordeel is wel dat ik over het algemeen gelijk slaap als ik beslis te gaan slapen .
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik heb ooit eens gelezen dat het gezonder is om net iets minder te slapen dan 8 uur. Ik kom er sowieso niet aan trouwens. Ik denk dat ik gemiddeld zo'n 6 uur slaap. Ik denk eerlijk gezegd dan weer wel dat ik iets meer nodig heb, 7 uur denk ik. Voordeel is wel dat ik over het algemeen gelijk slaap als ik beslis te gaan slapen .
Ah heerlijk lijkt mij dat! Mijn vriend is ook met 5 minuten vertrokken. Bij mij duurt het meestal langer dan een half uur (mits ik geen slaapproblemen heb, lig dan uren wakker)
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Ik heb ooit eens gelezen dat het gezonder is om net iets minder te slapen dan 8 uur. Ik kom er sowieso niet aan trouwens. Ik denk dat ik gemiddeld zo'n 6 uur slaap. Ik denk eerlijk gezegd dan weer wel dat ik iets meer nodig heb, 7 uur denk ik. Voordeel is wel dat ik over het algemeen gelijk slaap als ik beslis te gaan slapen .
Ja idd, mensen die 7 uurtjes per nacht slapen, zouden langer leven dan mensen die er 8 of meer slapen.
Ik slaap zo'n 5-6 uurtjes per nacht als ik geluk heb. Is redelijk te doen, al breekt het soms wel op.
Gast- Gast
Ik denk dat ik te weinig slaap.
Ik lig 's avonds vaak nog te lezen en tv te kijken (vooral dat laatste) en dan kom ik weer wat leuks tegen (ik bedoel, ik kan natuurlijk niet "Reportage: de meest asociale familie van Amerika" missen ), waardoor ik tot 24.00 uur tv lig te kijken en voordat ik dan slaap is het vaak al 00.30 uur. Tussen 06.30 uur en 07.00 uur sta ik op en dan slaap ik dus veel te kort. Eens in de twee weken (echt te weinig) ga ik om uiterlijk 22.30 uur slapen. Ik moet dat echt vaker dan want ik merk gewoon echt dat ik veel uitgeruster ben de dag daarna en veel meer kan hebben.
Als ik een nacht kort en ook nog eens slecht slaap (meestal slaap ik wel goed gelukkig) dan ben ik ontzettend prikkelbaar en kan ik door een kleine opmerking al in janken uitbarsten. Heel stom.
Ik lig 's avonds vaak nog te lezen en tv te kijken (vooral dat laatste) en dan kom ik weer wat leuks tegen (ik bedoel, ik kan natuurlijk niet "Reportage: de meest asociale familie van Amerika" missen ), waardoor ik tot 24.00 uur tv lig te kijken en voordat ik dan slaap is het vaak al 00.30 uur. Tussen 06.30 uur en 07.00 uur sta ik op en dan slaap ik dus veel te kort. Eens in de twee weken (echt te weinig) ga ik om uiterlijk 22.30 uur slapen. Ik moet dat echt vaker dan want ik merk gewoon echt dat ik veel uitgeruster ben de dag daarna en veel meer kan hebben.
Als ik een nacht kort en ook nog eens slecht slaap (meestal slaap ik wel goed gelukkig) dan ben ik ontzettend prikkelbaar en kan ik door een kleine opmerking al in janken uitbarsten. Heel stom.
Gast- Gast
Ik heb dat ook eigenlijk altijd wel. Soms niet, maar meestal wel.Zusje van Bert schreef:Voordeel is wel dat ik over het algemeen gelijk slaap als ik beslis te gaan slapen .
Ik kan ook overdag besluiten dat ik moe ben (op een zaterdag of zondag) en dan kan ik zo in slaap vallen. Maar ik moet wel zeggen dat ik dan weer moeite heb met wakker worden. Dus ik kan nooit "maar" een uurtje slapen. Ik slaap dan meteen minstens 2,5 uur. Ook slecht want ik merk dat 's avonds dan wel weer als ik weer wil gaan slapen en da's niet goed natuurlijk.
Gast- Gast
Als ik 's ochtends vroeg op moet staan slaap ik vaak maar zo'n 5-6 uurtjes, is eigenlijk veel te weinig voor mij en ik ben dan ook vaak moe overdag, maar ik ben een echt avond/nacht mens en kan moeilijk op tijd in slaap komen. De keren dat ik voor 1.00 s'nachts slaap komt zelden voor. Als ik uit kan slapen, slaap ik meestal zo'n +- 9 uur.
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Jen_ schreef:Zusje van Bert schreef:Ik heb ooit eens gelezen dat het gezonder is om net iets minder te slapen dan 8 uur. Ik kom er sowieso niet aan trouwens. Ik denk dat ik gemiddeld zo'n 6 uur slaap. Ik denk eerlijk gezegd dan weer wel dat ik iets meer nodig heb, 7 uur denk ik. Voordeel is wel dat ik over het algemeen gelijk slaap als ik beslis te gaan slapen .
Ah heerlijk lijkt mij dat! Mijn vriend is ook met 5 minuten vertrokken. Bij mij duurt het meestal langer dan een half uur (mits ik geen slaapproblemen heb, lig dan uren wakker)
Dan vroeg ik me inderdaad ook af. Ligt iedereen meteen te slapen??
Ik lig eigenlijk altijd minstens een half uur tot een uur wakker voor ik slaap, soms nog wel langer.
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Ik probeer altijd aan de 8 uur te komen.
Maar nu ik niet zo goed in mijn vel zit sta ik als nog niet uitgeslapen op en ben ik nog steeds de hele dag moe.
Maar nu ik niet zo goed in mijn vel zit sta ik als nog niet uitgeslapen op en ben ik nog steeds de hele dag moe.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
ik ga meestal om 2.00 uur naar bed, en sta om 7.00 uur op. ik slaap dus zo'n 4 tot 5 uur per nacht. in het weekend slaap ik meestal 1 dag uit, dan slaap ik zo'n 8 uur. dit doe ik al zo'n 7 jaar en het bevalt me prima, meer heb ik echt niet nodig.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: