Ongevallenverzekering, wel of niet?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ongevallenverzekering, wel of niet?
Hebben jullie een ongevallenverzekering? En waarom wel of niet? En zoja, waar heb je deze afgesloten?
Ik zit er over te denken, ivm mijn studie en stages. We zijn via school in principe verzekerd voor ziektekosten en ongevallen, maar vorig jaar is een studievriendin gewond geraakt tijdens haar stage, met als gevolg een, zoals het er nu uit ziet, onbruikbare vinger / hand en ze krijgt nu doodleuk alle rekeningen van de operatie / fysiotherapie etc thuis gestuurd, omdat die verzekering die we als student via school hebben, slechts een klein deel lijkt te vergoedden.
Nu moet ik sowieso goed uitzoeken of ongevallen op stage wel onder de dekking vallen bij een ongevallenverzekering hier in NL, ook omdat dit een stage in het "buitenland" zal betreffen. Ik kon er helaas bij FBTO niks over vinden in de polisvoorwaarden. Iemand die dit toevallig weet?
Ik zit er over te denken, ivm mijn studie en stages. We zijn via school in principe verzekerd voor ziektekosten en ongevallen, maar vorig jaar is een studievriendin gewond geraakt tijdens haar stage, met als gevolg een, zoals het er nu uit ziet, onbruikbare vinger / hand en ze krijgt nu doodleuk alle rekeningen van de operatie / fysiotherapie etc thuis gestuurd, omdat die verzekering die we als student via school hebben, slechts een klein deel lijkt te vergoedden.
Nu moet ik sowieso goed uitzoeken of ongevallen op stage wel onder de dekking vallen bij een ongevallenverzekering hier in NL, ook omdat dit een stage in het "buitenland" zal betreffen. Ik kon er helaas bij FBTO niks over vinden in de polisvoorwaarden. Iemand die dit toevallig weet?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ongevallenverzekering, wel of niet?
ik heb zelf geen ongevallen verzekering. Mijn baas heeft het wel voor als er iets op het werk gebeurt met personeel maar is het niet gewoon zo dat je ziektekosten verzekering dit dekt?
smurfie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ongevallenverzekering inzittende
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Ik weet niet wat ik moet doen (verhuizen of niet).
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: