Hoe is jullie kindje in een draagdoek?
+8
Happy
Slakje
Teddyaapje
maiadebij
LindaK
Floor
Liadan
Twellie
12 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoe is jullie kindje in een draagdoek?
Klopt Liadan, moet het boekje wel even zoeken maar dat is beter voor nu dus. Dat gevoel had ik al inderdaad.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien heb je iets aan deze link (is wel in het duits, maar filmpje zegt genoeg denk ik) https://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=GUb50f_aIgo&NR=1
Als het goed is knoop je hetzelfde als je nu doet, maar je doet je kindje er iets anders in zoals je op het filmpje ziet.
Als het goed is knoop je hetzelfde als je nu doet, maar je doet je kindje er iets anders in zoals je op het filmpje ziet.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Thnx Liadan! Ik heb hier zeker wat aan! Ga ook sowieso even kijken voor een geweven doek denk ik... twijfel al zo lang, dat ik nu de knoop maar eens moet doorhakken voordta ze te groot is straks
CCC- Ratel
Van een geweven doek zal je vast geen spijt krijgen .
Liadan- Ratel
ccc zo draag ik https://www.youtube.com/watch?v=lzrS43bb1Vs&feature=youtube_gdata_player en deze knoop https://www.youtube.com/watch?v=Y3E54iR6uCg&feature=youtube_gdata_player
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy: die knoop die ik ook inderdaad! Zie nu dat met de beentjes naar buiten vanaf 3 maanden is, dus ik wacht nog even daarmee. Heb net even rond zitten kijken voor draagconsulten en heb er 1 gevonden voor 45 euro. Ga er even over nadenken en even rondkijken voor een mooie geweven doek. Thnx allemaal! Zal het topic ook niet vervuilen meer
CCC- Ratel
Beentjes buiten de doek mag al vanaf de geboorte hoor. Daar hoef je niet mee te wachten tot de drie maand.
Gast- Gast
Tiramisu: jade candy , heb ik ook gehad. Het is dat ik mijn dochter er op een gegeven moment niet meer fijn in droeg (werd wat zwaar door de 'bounce' die in de doek zit), maar als ik ooit nog een dochter krijg ga ik er zeker weer naar opzoek.
Op het moment wil mijn dochter veel zelf lopen of maar kleine stukjes gedragen worden, daarom draag ik haar nu meestal in de manduca.
Op het moment wil mijn dochter veel zelf lopen of maar kleine stukjes gedragen worden, daarom draag ik haar nu meestal in de manduca.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Heb nu 3 keer de draagdoek in huis geprobeerd en hij was binnen een paar tellen in slaap
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Coccinelle schreef:Tiramisu: jade candy , heb ik ook gehad. Het is dat ik mijn dochter er op een gegeven moment niet meer fijn in droeg (werd wat zwaar door de 'bounce' die in de doek zit), maar als ik ooit nog een dochter krijg ga ik er zeker weer naar opzoek.
Ik vind de Jade een hele fijne doek. Heb hem nog niet zo lang, kortgeleden pas van iemand overgenomen. Samen met mn Girasol is het nu toch wel mijn favoriet
Gast- Gast
Mijn kinderen zijn blijkbaar een uitzondering of ik doe iets vreselijk fout maar ze vonden het allebei niks in de draagdoek. Ik heb het wel aardig wat keren geprobeerd en goed gekeken of het nergens pijn deed ofzo maar ze vinden het gewoon niet leuk
Bij mijn zoontje heb ik toen de Beco aangeschaft en dat vond hij fantastisch, lekker om zich heen kijken en hij sliep ook lekker als hij moe was. M. begint het nu leuk te vinden in de beco, dus dan zal ik hem ook weer vaker gaan gebruiken.
Bij mijn zoontje heb ik toen de Beco aangeschaft en dat vond hij fantastisch, lekker om zich heen kijken en hij sliep ook lekker als hij moe was. M. begint het nu leuk te vinden in de beco, dus dan zal ik hem ook weer vaker gaan gebruiken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Mijn zoon heeft ook echt moeten wennen aan de draagdoek, de eerste 2 weken vond hij het verschrikkelijk (maar eigenlijk vond hij toen niks leuk, dus ik weet niet of het aan de draagdoek lag....). Daarna was hij gewend en zat hij er uren in.
Ik hoor wel vaker dat kinderen er aan moeten wennen. Vonden ze het ook niet leuk als ze er even in zaten?
Ik hoor wel vaker dat kinderen er aan moeten wennen. Vonden ze het ook niet leuk als ze er even in zaten?
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Mijn zoon heeft ook echt moeten wennen aan de draagdoek, de eerste 2 weken vond hij het verschrikkelijk (maar eigenlijk vond hij toen niks leuk, dus ik weet niet of het aan de draagdoek lag....). Daarna was hij gewend en zat hij er uren in.
Nee dat bleef echt huilen tot ze er weer uit waren, daarom dacht ik ook dat het misschien ergens pijn deed maar ik had hem dan altijd echt goed geknoopt dus daar lag het volgens mij niet aan. Misschien dat M. het nu wel leuk vindt, ik heb het twee maanden geleden maar opgegeven.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Zo is S in de draagdoek
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?
» leek jullie kindje op de 3d echo die jullie tijdens de zwang
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje?
» karakter van jullie kindje(s)....
» leek jullie kindje op de 3d echo die jullie tijdens de zwang
» waar hebben jullie de rekening van jullie kindje?
» Wat smeren jullie allemaal op jullie kindje?
» karakter van jullie kindje(s)....
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: