Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

+9
Summerlovin
Marin
Blond
Ariel-le
Char1
Raindrop
Lejow
Pien
Parel
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  - Pagina 2 Empty Re: Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!

Bericht  Char1 wo 1 aug 2012 - 10:52

Toet schreef:
Char1 schreef:
Stylegirl schreef:Char1, misschien kun je anders een pijl zetten op dit plaatje in Paint: http://www.praktijkschipper.nl/behandelingen/brazilian-waxing/w2dfl424px-pubic_hair_style_natural.jpg

Het is een getekend plaatje, dus er komt niks raars in beeld als je erop klikt! Fantastisch scheersysteem! Ik moet het even kwijt!  - Pagina 2 1578173417

Haha, wordt een heel hulpteam ingezet hier:p
Maar ik zit op mijn iPad, dus een pijl zetten lukt nu niet. Maar ik bedoel zeg maar waar die v-vorm loopt op die tekening. Rond die plek.
Maar misschien groeit daar bij veel anderen wel helemaal niks, geen idee. Dat bestudeer ik nooit bij anderen eigenlijk :p

Ik snap wel welke plaats je bedoeld maar snap eigenlijk niet hoe je daar niet bij kan komen? Gewoon met je benen flink wijd gaan staan/zitten. Ik zet meestal een been op de rand van het bad (onde douche zit in het bad) en scheer dan dat plekje, gaat prima. Of ik ga op de rand zitten met m'n benen wijd hahaha.

Ik heb sowieso niks waar ik mijn been op kan zetten of op kan gaan liggen in de douche. Gewoon een douche met gordijn en muren. Maargoed, op zich lukt het met een smal mesje wel hoor, maar met die brede dingen vind ik het gewoon erg lastig. Denk dat ik dan mijn benen staand niet wijd genoeg krijg ofzo (en dit klinkt heel fout). En trouwens, er is toch geen kip die het ziet :p

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: