Zwanger en verven
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwanger en verven
L's kamer wordt waarschijnlijk dit weekend geverfd. Maar op basis van wat moet ik de verf kopen? En kun je dat bij de bouwmarkt kopen?
Ik ga zelf nm. rollen dus zit midden in de lucht. Anders was ik met l nachtje logeren gegaan, kon het luchten, maar doe het zelf.
Ik ga zelf nm. rollen dus zit midden in de lucht. Anders was ik met l nachtje logeren gegaan, kon het luchten, maar doe het zelf.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Zwanger en verven
Waterbasis, denk ik. Daar komt geen schadelijke lucht vanaf. Het is alleen wat moeilijker om het helemaal netjes dekkend te krijgen, maar daar zijn speciale kwasten voor (met lichte haren).
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Ik heb hier helemaal niet op gelet eigenlijk.... maar het meeste gaat mijn vader toch verven en we hebben goed gelucht (het is ook niet voor de babykamer trouwens)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ok, daar was ik al beetje bang voor, dat het minder dekkend zou zijn. muur gaat van groen naar blauw, ene licht en andere donker....
is die verf er in allerlei kleuren?
is die verf er in allerlei kleuren?
Flower_L- Ratel
Tuinstoel schreef:Waterbasis, denk ik. Daar komt geen schadelijke lucht vanaf. Het is alleen wat moeilijker om het helemaal netjes dekkend te krijgen, maar daar zijn speciale kwasten voor (met lichte haren).
Ik heb ons hele huis op waterbasis gedaan toen ik zwanger was, en inderdaad waar je normaal 2 lagen voor nodig hebt om het mooit te krijgen heb je er bij watergedragen verf toch wel 3 nodig...
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Het is wel dekkend, alleen de verf verspreid zich minder goed dan normale verf, zeg maar. Dus als je een stugge kwast gebruikt, dan blijf je de streken van de kwast in de verf zien en moet je vaker verven. Met een zachte kwast gaat dat beter. Wordt de nieuwe kleur donkerder dan de oude?
Oh ja, er zijn ook speciale rollers voor waterbasis.
Oh ja, er zijn ook speciale rollers voor waterbasis.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
O goed om te weten. Morgen eens bij bouwmarkt op zoek. Zal ook eens vragen daar van die speciale rollers en kwasten.
Flower_L- Ratel
Muurverf is toch altijd op waterbasis?? Als je hout gaat verven kun je beter nu acrylverf nemen. Neem dan ook speciale kwasten en rollers voor acrylverf!!
Daarna kun je geen verf op terpetinebasis gebruiken (andersom wel).
Daarna kun je geen verf op terpetinebasis gebruiken (andersom wel).
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Ik wou ook zeggen, muurverf is altijd op waterbasis, dat is geen probleem. Alleen bij houtwerk moet je daar dus wel op letten.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger en haar verven?
» Mag je,je haar gewoon verven als je zwanger bent?
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Haar verven kan dit?
» Mag je,je haar gewoon verven als je zwanger bent?
» haar en wenkbrauwen verven (ontkleuren en daarna verven)
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Haar verven kan dit?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: