Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij zoal in de avond?

+29
Blond
minoessepoes
Sterre
pitbullgup
Lotus
Suus
Mida4you
Phileine
Makamba
Lady4
Zonnetje
Kamperseboekenwurm
Bliss
Mysterious
NoorA
Snoes
Niki
Cheesegirl
Lynn_
LoveMusic
Arwyn
Imperfect
Roze Roos
_DoI
Feline
Caresses
Inge
Toet
Sweety
33 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 10:05

Tot 19.00 ben ik bezig met mijn dochter, het huishouden en het eten.

Daarna forum ik een uurtje en dan ga ik GTST kijken.
Afhankelijk wat er daarna komt kijk ik of een film of ik blijf wat op dit en een besloten forum hangen of ga ik wat opruimen en dingen klaarmaken voor de volgende dag.

Ik wil graag gaan sporten maar ik krijg mezelf er niet toe toegezet... Huh? Nou ja, hoe je dat ook formuleert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Lady4 wo 26 jan 2011 - 10:05

Ik ben veel weg 's avonds: werken, sporten, afspreken met vrienden, stappen. Ik ben altijd blij als ik een avondje niks hoef. Vorige bijvoorbeeld ben ik zes van de zeven avonden weggeweest, dan geniet ik echt van die ene avond op de bank.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 10:14

Op maandagavond zitten we met de hele vriendenploeg in de kroeg
De rest van de week zit ik in het jeugdcentrum..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Makamba wo 26 jan 2011 - 10:21

Zo nu en dan ga ik wel de deur uit 's avonds, maar dat moet ik wel inplannen in verband met mijn dochter! Over het algemeen ben ik dus thuis en komen mijn vriendinnen hierheen en ik zie mijn vriend ook een paar avonden per week. Als ik alleen ben kijk ik wat tv, ga ik vroeg slapen of ben ik hier te vinden.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 11:45

Doordeweeks vind ik het heerlijk om 's avonds lekker thuis te zijn ( als ik geen slaapdienst heb). Ik ben dan meestal aan het internetten, tv/filmpje kijken , opruimen, strijken, douchen. we gaan gemiddeld 1x per week naar mijn ouders en mijn schoonouders op visite. Af en toe ga ik op een doordeweekse avond bij een vriendin op visite. In het weekend ( als ik niet hoef te werken) ga ik geregeld met vriendinnen stappen, of met de mannen er bij of mijn vriend en ik doen samen iets leuks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Phileine wo 26 jan 2011 - 11:50

Vrijwel altijd op de bank of laptop aan en dan bezig voor school/forum etc. Dat zou ik wel anders willen zien en hopelijk komt daar in de toekomst verandering in. Ik zou het al fijn vinden om een avond in de week iets leuks te doen, een cursus of avond drankjes drinken in een kroeg ofzo.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Mida4you wo 26 jan 2011 - 20:02

Ik ben zelf ook veel thuis. Dat komt ook omdat mij man een hele drukke baan heeft en soms laat thuis is. Dan genieten we extra als we samen heerlijk op de bank zitten!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Suus wo 26 jan 2011 - 20:35

Ik wil veel te veel in mijn avonden...
Op maandag ga ik schaatsen, maar dat is direct uit het werk, nog voor het eten dus, de rest van de avond ben ik meestal vrij smile Op dinsdag eet ik altijd met een vriendin met wie ik bij een koor zit, dus dan zingen we altijd. Op woensdag salsa-avond en borrelen, op donderdag schaatsen en verder vrij en op vrijdag vaak feestjes smile Verder probeer ik ook nog drie keer per week hard te lopen, meestal gelijk uit mijn werk.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Lotus wo 26 jan 2011 - 20:35

Ik ben vrijwel altijd thuis 's avonds. Ben dan ook altijd erg moe en tot weinig meer in staat. Meestal kijk ik wat tv en ga ik rond 21.00 uur naar bed.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  pitbullgup wo 26 jan 2011 - 22:43

Ik ben heel weinig thuis s'avonds ik moet m'n paard sowieso min 4x in de week rijden (vaak 5 á 6 keer) en verder knip ik vaak nog 2 avonden in de week wat klantjes. Gelukkig vind mijn man dat niet erg anders zou ik echt niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Ik zorg er in het weekend wel voor dat ik alles overdag al heb gedaan.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Sterre wo 26 jan 2011 - 23:01

Ik probeer het af te wisselen: soms lekker thuis niksen en uitrusten, soms sporten, vrienden zien enz. Momenteel heb ik één avond per week fotografiecursus, en een andere avond eet en squash ik met een vriendin. Als ik daarnaast nog een afspraak of etentje heb, is er nog maar één avond over om lekker thuis te chillen met mijn vriend. Als hij dan net toevallig ook niks heeft dan ;-). Druk, maar ik voel me er wel prettig bij.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  minoessepoes wo 26 jan 2011 - 23:27

Mijn vriend is meestal pas om zeven uur thuis, tegen de tijd dat wij gegeten hebben en de afwas hebben gedaan is het vaak al acht uur, dus de halve avond is dan al om.

Wij eten bijna elke dinsdag met vrienden en dan hebben we nog een vriend die heel vaak bij ons over de vloer komt of bij ons eet, die is er zeker ook wel 1 avond in de week.
Daarnaast ga ik 1 avond in de week naar een naai cursus. En mijn vriend heeft ook nog wel regelmatig avonden dat hij avonddienst heeft, dan begin hij om drie uur.

Dus de avonden door de week dat wij samen op de bank zitten zijn er meestal maar 1 of 2 in de week.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 23:39

Ik heb momenteel 2 x per week cursus. Spaans en assertiviteitscursus. Daarnaast sport ik normaal gesproken 1 x per week, maar mijn sportschool is in verbouwing, dus momenteel zit ik de rest van de avonden lekker thuis. Kan il wel waarderen.
Als straks eind februari de assertiviteitscursus is afgelopen, is de sportschool als het goed is klaar en kan ik weer gaan sporten. Als eind maart ook mijn cursus spaans is afgelopen, ga ik 2 x per week sporten. Door de week spreek ik eigenlijk nooit af met vrienden of familie. Of het moet een keer zo voorkomen, maar dat is zeer zelden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Blond wo 26 jan 2011 - 23:53

Doordeweeks kijk ik tv, lees ik een boek, of zit ik achter de pc. Af en toe ga ik naar de bios met mijn moeder of een vriendin ofzo.
In het weekend ben ik meestal bij iemand thuis, of zit ik in de stad een drankje te doen (vrijdag/zaterdag iig).
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Mari do 27 jan 2011 - 0:02

Doordeweeks meestal 2 dagen een bank dag samen met mijn vriend
1 keer sporten
2 keer met vriendinnen afspreken

In het weekend altijd weer verschillend, vaak druk druk
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Jeanette do 27 jan 2011 - 7:55

Ik werk onregelmatig, dus soms werken en als ik thuis ben, ga ik naar vriendinnen (of zij naar mij) en soms lekker thuis voor de buis.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 7:57

Ik werk ook onregelmatig dus soms werk ik in de avond, en anders ben ik thuis of bij mijn vriend of ik ben naar vrienden of sporten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:02

Ik ben nu elke avond blij dat ik lekker kan relaxen als de kinderen in bed liggen. Dus dan doe ik niet veel meer. Normaal gesproken werk ik onregelmatig, dus ook af en toe in de avond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:33

Dat is heel verschillend. Vorige week had ik bijna elke avond iets gepland met vrienden, maar in het weekend niks en deze week alleen morgenavond, zaterdag en zondag.

Vandaag ben ik workaholic, heb de hele dag gewerkt en ben nu thuis bezig. Tussendoor kijk ik tv, dan voelt het minder als werken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Gast do 27 jan 2011 - 9:34

Of ik werk of ik hang netjes languit op de bank. Soms ga ik naar vrienden en soms naar mijn ouders. Maar meestal, als ik de tijd heb, dan besteed ik deze voornamelijk aan mezelf door helemaal niets te hoeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Flippin' Bitch do 27 jan 2011 - 9:49

Thuis, naar spinning of werken.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  SleepingBeauty do 27 jan 2011 - 10:16

Vaak werk ik 1 of 2 avonden in de week.
Ander avond ben ik lekker thuis, met mijn man of alleen...
Als ik thuis ben zit ik vaak achter de pc of televisie..
!x inde twee weken theatergroep...

Verder vrienden enzo vaak in het weekend maar ook wel eens door de week.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 3 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum