Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij zoal in de avond?

+29
Blond
minoessepoes
Sterre
pitbullgup
Lotus
Suus
Mida4you
Phileine
Makamba
Lady4
Zonnetje
Kamperseboekenwurm
Bliss
Mysterious
NoorA
Snoes
Niki
Cheesegirl
Lynn_
LoveMusic
Arwyn
Imperfect
Roze Roos
_DoI
Feline
Caresses
Inge
Toet
Sweety
33 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:20

Veer schreef:Ik wil juist iedere dag iets niet werk gerelateerd doen. Ik wil niet dat mn hele leven om mn werk draait. Ik woon wel dichtbij mn werk en mn vrienden, dat scheelt natuurlijk ook.

Ja dat vind ik ook vervelend, dat m'n hele leven om m'n werk draait. Dan zit ik net 's avonds en kan ik alweer naar bed. Dat is zo irritant! Maar voor mij is 'wat anders doen' dus lekker thuis zitten in m'n eentje, voor jou is het er op uit gaan met vrienden. Zelfde idee, andere aanpak. Wel lekker dat je zo dichtbij je werk woont, en bij je vrienden. Ik heb al een lange reistijd naar huis, dus heb er dan idd niet zo veel zin in om nog er uit te gaan als ik eenmaal thuis ben.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij zoal in de avond? - Pagina 2 Empty Re: Wat doe jij zoal in de avond?

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:21

Ik ben 's avonds meestal bezig met school. Ik kijk wel altijd tv (King of Queens, Everybody loves Raymon, How I met your mother, en daarna House Very Happy) Daarna dus meestal achter de pc, voor school en tussendoor forummen.

Mijn vriend en ik zien elkaar elke avond.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:22

Veer schreef:Ik wil juist iedere dag iets niet werk gerelateerd doen. Ik wil niet dat mn hele leven om mn werk draait. Ik woon wel dichtbij mn werk en mn vrienden, dat scheelt natuurlijk ook.

Ik vind het knap dat je daar nog energie voor hebt na een werkdag. Echt. Zelfs toen ik nog geen kind had, had ik dat niet. S'avonds was ik gewoon echt moe.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:25

Liva schreef:

Ik vind het knap dat je daar nog energie voor hebt na een werkdag. Echt. Zelfs toen ik nog geen kind had, had ik dat niet. S'avonds was ik gewoon echt moe.

Ja he, ik heb daar ook wel bewondering voor haha. Vraag me echt af of ik die energie ooit nog krijg. Ik had het aan het begin van m'n studietijd nog wel. En ook tijdens de eerste jaren in Engeland hing ik wel steeds in de kroeg, ging ik drie keer per week uit. Nu vind ik 1 x in de week borrelen al haast te veel hahaha. Ik word ouhouud!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:32

Ik ben ook wel moe hoor en heb soms ook echt geen zin, maar als ik er eenmaal ben vind ik t altijd super gezellig en ben ik blij dat ik ben gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:33

Marin slaap je dan niet te lang? Sport je wel? Daar krijg je ook meer energie van.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:36

Ja da's wel goed. En voordeel van dat je vrienden dan dichtbij wonen.

Edit: Veer, nee ik denk niet dat ik te lang slaap. Ik ga meestal tussen 9 en 10 naar bed en lees dan nog. Zeg dat ik om 10.30 uiterlijk slaap. Om 4.30 gaat mijn eerste wekker. Ik sta wel een uur later op (ik heb die snooze tijd echt nodig op dat vreselijk vroege tijdstip, omdat ik dan echt nog in coma lig, en ontwaak op die manier dus langzaam) en ik sta om 5.30 op. Ik slaap dus 6 a 7 uur per nacht. Mag zelfs nog wel langer.

En nee ik sport niet. Ik weet dat ik het moet doen maar ik heb daar echt zo geen energie voor. Ik weet ook dat je er juist energie van krijgt en vorig jaar vond ik het hardlopen heerlijk, maar ik trek het emotioneel/mentaal/fysiek nu al amper dus ik pak liever even m'n rust op de bank. Misschien in de lente weer.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:41

Jemig, wat moet jij vroeg opstaan Marin! Hoe laat ben je thuis dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:43

Yeah I know Sad

Hoe laat ik thuis ben hangt beetje van m'n rooster af. Meestal tussen 5 uur en 7 uur. Op zich prima, alleen wel jammer als je dan om 9 uur weer naar bed gaat, dan heb je echt amper een avond. Terwijl ik zo'n avondmens ben (en totaal geen ochtendmens haha). Helaas morgen pas weer rond half 11 's avonds ivm een open avond, maar goed dat is maar 1 x in de maand ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Snoes wo 26 jan 2011 - 8:44

Doordeweeks doe ik 's avonds niet zo veel, dan kan ik gewoon genieten van heerlijk voor de tv met laptop of een boek.

Mijn vriend en ik zien elkaar elke avond, met uitzondering van één avond in de week, dan ga ik sporten met vriendinnen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:45

WOW wat vroeg! Hoe lang is je reistijd wel niet??

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:48

Ik stap om 8.25 op de fiets en ben er rond 8.40. Dan stap ik rond een uurtje of 7 weer op de fiets ben ik om 7.15 uur thuis. Kroeg zit hier op de hoek van de straat en de meeste vrienden wonen allen binnen 5 a 10 min fietsen. Dat is natuurlijk een heel ander verhaal dan een reistijd van 2 uur.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:48

Veer schreef:WOW wat vroeg! Hoe lang is je reistijd wel niet??

Reistijd is anderhalf uur. Drie uur op een dag dus. Maar dat reizen op zich vind ik helemaal niet erg, lekker juist, alleen moet het niet zo vroeg zijn haha.

Geen wonder dat ik half tegen een zenuwinzinking aan zit, toch? toch? (kan wel even een steuntje in de rug gebruiken haha)

Gast
Gast

Bericht  Lynn_ wo 26 jan 2011 - 8:50

Marin schreef:Yeah I know Sad

Hoe laat ik thuis ben hangt beetje van m'n rooster af. Meestal tussen 5 uur en 7 uur. Op zich prima, alleen wel jammer als je dan om 9 uur weer naar bed gaat, dan heb je echt amper een avond. Terwijl ik zo'n avondmens ben (en totaal geen ochtendmens haha). Helaas morgen pas weer rond half 11 's avonds ivm een open avond, maar goed dat is maar 1 x in de maand ofzo.

Als ik dit zo lees kún je wel wat veranderen aan het feit dat je weinig tijd hebt voor jezelf. Als je bijvoorbeeld om half 11 pas in bed gaat liggen en probeert te wennen aan meteen opstaan als de wekker gaat (of bijv. twee keer snoozen) heb je langere avonden en meer slaap.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:50

Poe, nou, ik snap het wel ja.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:50

Internetten, lezen, televisie kijken, sporten, opruimen, met vriendinnen afspreken, nog iets voor m'n werk doen, naar familie.

Ik woon samen.

Gast
Gast

Bericht  NoorA wo 26 jan 2011 - 8:51

Hmm, ik dacht net toch echt dat ik een reactie had geplaatst, maar niet dus Rolling Eyes

Ik doe eigenlijk elke avond van de week wel iets, behalve zondag. Zondag is 'onze avond' (woon samen), dan kijken we voetbal en pfaffs of boer zoekt vrouw en doen we helemaal niets. De rest van de week zwem ik 2 keer, spreek ik elke donderdag met vriendin(nen), vrijdag werk, een avond per week bij mijn ouders eten en ik ben nog een avond tot 22.00 uur weg door studie.

Voor de meiden die 's avonds thuis zijn; zijn jullie dan elke avond thuis of hebben jullie wel sport of cursus of een avondje met vrienden/vriendinnen? Of gaat het alleen om de doordeweekse werkdagen?
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:51

Als je om 8.15 er moet zijn zou ik om kwart voor 7 weggaan en dus om 06.00 uur pas de wekker zetten. Dat scheelt enorm in slaaptijd. Ik snooze-de(?) vroeger ook altijd 3 kwartier. Nu snooze ik 1x 5 min, dat scheelt me zoveel slaaptijd.

Gast
Gast

Bericht  Mysterious wo 26 jan 2011 - 8:53

op maandag avond sport ik
dinsdag om de week pianoles
woensdag meestal thuis met partner of ik spreek af met een vriendin
donderdag weer sporten
vrijdag niks en thuis.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:55

Ja qua treinen schema moet ik wel om half 7 de deur uit en de lessen beginnen om 8.15 dus ik moet er om 8 uur zijn. Het niet snoozen heb ik geprobeerd, 5 minuten snoozen heb ik geprobeerd, half uurtje, drie kwartier haha allemaal geprobeerd, maar dit schema werkt voor mij het beste qua opstaan, dus tja, dan doe ik dat maar smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 26 jan 2011 - 8:57

Ik ben meestal gewoon lekker thuis, op de bank! Ik zit meestal wat te computeren, tv te kijken, piano te spelen, een boek te lezen, wat aan het schoonmaken, in bad, etc.

Edit: ik sport trouwens altijd overdag nu, omdat ik de tijd heb. Als ik een baan in loondienst vind ga ik wel 's avonds sporten. Vriendinnen zie ik ook overdag.

Gast
Gast

Bericht  Mysterious wo 26 jan 2011 - 9:06

op maandag avond sport ik
dinsdag om de week pianoles
woensdag meestal thuis met partner of ik spreek af met een vriendin
donderdag weer sporten
vrijdag niks en thuis.
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Bliss wo 26 jan 2011 - 9:07

Ik doe doordeweeks ook vrij weinig 's avonds. Nu sport ik weer op woensdag, dus ben net ook geweest, van 18:00 tot 19:00. Op zondag ga ik ook, maar dan een uur eerder. Maandag, dinsdag en donderdag heb ik in principe niks en dat vind ik ook lekker. Vind het wel leuk om af en toe wat te doen, maar niet structureel. Gister ben ik met Lagom ZvB naar de film geweest, maar dat was lekker vroeg, dus toen kon ik daarna nog ff lekker chillen thuis. Morgen ga ik uit t werk met een collega mee om bij hem en zn vriendin te eten, ook gezellig. Toevallig ga ik dinsdagavond ook nog met een vriend eten in Utrecht, maar dat is ook maar eens in de zoveel tijd. Ik vind het ook heerlijk om gewoon alleen te zijn, beetje tv kijken/internetten/lezen. Ik ga ook vroeg naar bed, meestal rond 21:30-22:00, som wat later (en eerder ook wel eens als ik écht moe ben).
Vrijdagavond gaan we meestal borrelen in de stad en dat vind ik ook echt leuk, lekker bijkletsen onder t genot van een wijntje (én broodjes met aïoli). Kak daarna meestal wel gigantisch in, dus daarna ga ik vaak lekker op de bank hangen. Zaterdagavond wil ik eigenlijk altijd wel wat doen, anders vind ik het saai. Bios, borrelen of lekker op stap en dan zondag overdag weer lekker bijkomen en beetje opruimen/de was doen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kamperseboekenwurm wo 26 jan 2011 - 9:08

Sinds ik 4 dagen werk per week (eind november 2010) gaan wij 's avonds niet meer de deur uit. Ik ben om 18.45 uur thuis en voordat er gedineerd en afgewassen is, is het meestal 20.00 uur. Aangezien ik rond 21.15 uur de lunch & ontbijt voor de volgende dag ga klaarmaken, geniet ik van het uurtje niks doen dat ik op een dag heb.Wij zien elkaar elke avond, maar doen dan ook veel ons eigen ding.

Vrijdag is mijn vrije dag en dan doe ik meestal het gehele huishouden (schoonmaken/was/boodschappenlijstje maken) en eventueel naar de stad om te shoppen.

Zaterdagochtend gaan mijn vriend&ik samen sporten en daarna samen de weekboodschappen doen.
Op zaterdagmiddag/avond spreek ik regelmatig met vriendinnen af, ga wat leuks doen met mijn vriend,of ga op bezoek bij mijn (schoon)ouders. Zondag is onze relaxdag, lekker uitslapen en geen verplichtingen. Vaak gaan we dan lekker wandelen of een dvdtje kijken.

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779

Bericht  Zonnetje wo 26 jan 2011 - 10:01

Ik sport twee avonden per week. De andere doordeweekse avonden heb ik wel eens bezoek van vrienden/ouders/schoonouders, maar ben ik ook vaak lekker thuis. Beetje internetten, tv kijken, boek/tijdschrift lezen, naar de bibliotheek, wat huishoudelijke dingen doen.
In het weekend vind ik het altijd wel leuk om ergens wat te eten, naar de bios te gaan, ergens een drankje te doen of gezellig bij iemand thuis afspreken.

Ik woon ook samen en mijn vriend en ik sporten allebei op maandag en woensdag. Dus op dinsdag en donderdag zijn we regelmatig samen thuis, als we tenminste niet met mensen hebben afgesproken of moeten werken (moeten allebei af en toe 's avonds werken).
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: