Wat doe je als eerste als je uit je bed komt?
+60
Shisha
Toet
Esperanza
Suus
mo-lola
Sophiee
Shy
*Noosa
Caroow
Zwerver
Vanilla Queen
widko
M-G
Merai
_Lana_
Bazinga
girli
Tania
Caribbeanlover
Rovine
Parisienne
Champagne
Shopelle
Roza
Blond
Blair
myloon
SoGood
Stuiterbal
patjuhhh
Oasis
Sarah1985
Lejow
Minx
kajaka88
Rouxxxe
Annemoontje
Twellie
Mermaid
Marin
Jasmine
Reeza
Highway
Lady Starstruck
Mees
Caramba
Error
SleepingBeauty
Muus
Ilargi
Ibbeltje
silly-one
Hoochie
xxDila
Arwyn
Japie
Tazz
Roxi3
Tinus
Jeanette
64 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Wat doe je als eerste als je uit je bed komt?
Sogood schreef:Plassen en het ontbijtnieuws aanzetten en heel hard hopen dat Jan het ontbijtnieuws presenteert.
Oh, en dit ook ja!!
Jan
Die Sanne nog wattes vind ik echt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Sanne vind ik wel een vriendelijke dame voor op de vroege ochtend en ik vind dat ze het prima doet maar met Jan heb ik gewoon meer een klik.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Wat leuk dat je weer een vriend hebt! Vertel!Francaise schreef:Waterkoker aan voor thee, plassen, kat knuffelen, present maken en dan eten uit de koelkast halen en weg om soms weer terug te gaan om vriend kusje te geven want hij zit nog niet in mijn systeem.
Gast- Gast
Wekker uit, deo spuiten, aankleden, wassen, haren doen, make-uppen, ontbijten, sigaret roken, tanden poetsen en de deur uit. Dit is al ik echt de deur uit moet. Heb ik vrij, dan doe ik dit ook.. Alleen heb ik er dan een hele dag voor nodig
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Sogood schreef:Sanne vind ik wel een vriendelijke dame voor op de vroege ochtend en ik vind dat ze het prima doet maar met Jan heb ik gewoon meer een klik.
Moet wel zeggen dat ik vanaf februari amper meer het ontbijtnieuws gezien heb.. Dus wellicht is ze vooruit gegaan, maar toen ik nog werkte kon ik maar niet aan haar wennen!
En simpel als wat, Jan rules gewoon...
Lejow- Lady Post-a-lot
Mijn jongste zoon uit bed halen. Ik word altijd wakker van hem
Gast- Gast
Oh nee ik vind het hele ontbijtnieuws verschrikkelijk. Maar dat ligt niet aan Jan de Hoop of die andere vrouw maar ik ben absoluut geen ochtendmens, en ik associeer het ontbijtnieuws met vroeg opstaan
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Mijn wekker uitzetten - plassen - opfrissen - aankleden - eten - tanden poetsen
Tussendoor nog even mijn mobiel checken en een berichtje sturen.
Tussendoor nog even mijn mobiel checken en een berichtje sturen.
Shopelle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10
Wat gezellig!myloon schreef:Ik ga naar de wc en maak dan een ontbijtje klaar.... dit eten we gezellig samen op bed op en dan gaan we ons aankleden, opfrissen de kat eten geven en naar ons werk.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Op Iphone kijken/5 min internetten dan plassen en in de douch.
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
N. is mijn wekker, dus het eerste wat ik doe is haar uit bed halen. We kletsen wat tijdens het verschonen, gaan naar de woonkamer, ik zet de tv voor haar aan, maak een fles melk voor haar en zet thee voor mezelf. Daarna ga ik zitten op de bank en pak de laptop er even bij. Zo begint onze ochtend
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Waterkoker aanzetten, naar de wc, ontbijt maken, lunch maken, ontbijten, aankleden en weg. Tussendoor wat mail checken, tegen de katten kletsen en soms wat make-up op.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Jeanette schreef:Nou, vertel! :D
Ik ga als eerste naar de wc, dan een sigaret roken (oooh, dit klinkt zo verslavend! :laughcry: ) en ga dan mezelf opfrissen.
Opfrissen? Versta je daar douchen onder? Wel zo fris om na een nacht te douchen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Niet iedereen doucht 's ochtends. Douche jij dan twee keer per dag CBL?
Laatst aangepast door Parisienne op ma 30 jul 2012 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne- Ratel
Ik douche nooit 's morgens (als ik moet werken).
Dan moet ik nog eerder mijn bed uit, en het duurt een eeuwigheid voor mijn haar droog is.
Opfrissen kan ook met een washandje.
Dan moet ik nog eerder mijn bed uit, en het duurt een eeuwigheid voor mijn haar droog is.
Opfrissen kan ook met een washandje.
Lejow- Lady Post-a-lot
Parisienne schreef:N. is mijn wekker, dus het eerste wat ik doe is haar uit bed halen. We kletsen wat tijdens het verschonen, gaan naar de woonkamer, ik zet de tv voor haar aan, maak een fles melk voor haar en zet thee voor mezelf. Daarna ga ik zitten op de bank en pak de laptop er even bij. Zo begint onze ochtend :)
Kletsen wat? Zoveel zal ze toch nog niet praten? M'n nichtje van 1,5 zegt amper wat. M'n schoonzus zei dat dat normaal was, maar ik heb haar maar even laten weten dat ik dat iig niet veel vind. Interesseerd me niet wat zij ervan vindt.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik ga eerst naar een van de kinderen waar ik wakker van ben geworden. Dan leg ik J. bij me in bed of geef M. de fles of haar speentje. Dan ga ik plassen en afhankelijk van hoe laat het is ga ik nog even in bed tv kijken of eruit en ontbijt maken. Daarna wassen en aankleden enz.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Caribbeanlover schreef:Parisienne schreef:N. is mijn wekker, dus het eerste wat ik doe is haar uit bed halen. We kletsen wat tijdens het verschonen, gaan naar de woonkamer, ik zet de tv voor haar aan, maak een fles melk voor haar en zet thee voor mezelf. Daarna ga ik zitten op de bank en pak de laptop er even bij. Zo begint onze ochtend
Kletsen wat? Zoveel zal ze toch nog niet praten? M'n nichtje van 1,5 zegt amper wat. M'n schoonzus zei dat dat normaal was, maar ik heb haar maar even laten weten dat ik dat iig niet veel vind. Interesseerd me niet wat zij ervan vindt.
Goh je schoonzus boft maar met zo'n tante voor haar dochtertje...
Tania- Ratel
Eerst naar de wc en afhankelijk van wat ik die dag te doen heb ga ik eerst douchen of eerst ontbijten. Als ik niets te doen heb ga ik eerst ontbijten en tv kijken. Dan bepalen wat ik de rest van de dag ga doen. Als ik weg moet, douchen, snel een boterham eten en weggaan.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Tania schreef:Caribbeanlover schreef:Parisienne schreef:N. is mijn wekker, dus het eerste wat ik doe is haar uit bed halen. We kletsen wat tijdens het verschonen, gaan naar de woonkamer, ik zet de tv voor haar aan, maak een fles melk voor haar en zet thee voor mezelf. Daarna ga ik zitten op de bank en pak de laptop er even bij. Zo begint onze ochtend
Ik klets ook met B...
Als antwoord krijg ik : AAAAAAAAAHOOOOOEEEE, BUHBUHBUH, WIEEEEEEOEEEEHHHHOEEE
Lejow- Lady Post-a-lot
*zennnnn*.....Caribbeanlover schreef:Parisienne schreef:N. is mijn wekker, dus het eerste wat ik doe is haar uit bed halen. We kletsen wat tijdens het verschonen, gaan naar de woonkamer, ik zet de tv voor haar aan, maak een fles melk voor haar en zet thee voor mezelf. Daarna ga ik zitten op de bank en pak de laptop er even bij. Zo begint onze ochtend
Gast- Gast
Mijn dochter en ik kunnen aardig wat af kletsen. Ze kan al heel goed en duidelijk praten en heeft een erg grote woordenschat voor haar leeftijd. We kunnen zo een tijdje op de bank zitten en praten, ze vertelt al hele verhalen. Af en toe het ik het idee dat ik met een 3-jarige zit te praten.. verbaas me er zelf elke keer weer opnieuw over.Caribbeanlover schreef:Parisienne schreef:N. is mijn wekker, dus het eerste wat ik doe is haar uit bed halen. We kletsen wat tijdens het verschonen, gaan naar de woonkamer, ik zet de tv voor haar aan, maak een fles melk voor haar en zet thee voor mezelf. Daarna ga ik zitten op de bank en pak de laptop er even bij. Zo begint onze ochtend
Elk kind ontwikkelt weer anders. Mijn dochter loopt aardig voor met dit soort dingen, dus zo uitzonderlijk is het niet dat jouw nichtje van 1,5 jaar nog bijna niet praat. Dat is heel normaal eigenlijk.
Laatst aangepast door Parisienne op ma 30 jul 2012 - 8:59; in totaal 1 keer bewerkt
Parisienne- Ratel
Lejow schreef:Tania schreef:Caribbeanlover schreef:Parisienne schreef:N. is mijn wekker, dus het eerste wat ik doe is haar uit bed halen. We kletsen wat tijdens het verschonen, gaan naar de woonkamer, ik zet de tv voor haar aan, maak een fles melk voor haar en zet thee voor mezelf. Daarna ga ik zitten op de bank en pak de laptop er even bij. Zo begint onze ochtend
Ik klets ook met B...
He da's toevallig dat zegt M. ook altijd Guuuuuhh vindt ze ook een leuk woord trouwens.
Tania- Ratel
Tania schreef:Lejow schreef:Tania schreef:Caribbeanlover schreef:Parisienne schreef:N. is mijn wekker, dus het eerste wat ik doe is haar uit bed halen. We kletsen wat tijdens het verschonen, gaan naar de woonkamer, ik zet de tv voor haar aan, maak een fles melk voor haar en zet thee voor mezelf. Daarna ga ik zitten op de bank en pak de laptop er even bij. Zo begint onze ochtend
Ik klets ook met B...
He da's toevallig dat zegt M. ook altijd Guuuuuhh vindt ze ook een leuk woord trouwens.
Ja, die komt hier ook voor bij
Dat wil ze wel eens afwisselen met Muhhhhhhhhhhh.
Ik denk dat M en B samen onder een hoedje spelen....
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow & Tania: nouja zeg.. jullie kindjes zijn zo oud en ze praten nog niet?!
Parisienne- Ratel
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» wat komt er als eerst in je op ...
» Het EK komt eraan...
» Wat komt er binnen?
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» wat komt er als eerst in je op ...
» Het EK komt eraan...
» Wat komt er binnen?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: