Wat doe je als eerste als je uit je bed komt?
+60
Shisha
Toet
Esperanza
Suus
mo-lola
Sophiee
Shy
*Noosa
Caroow
Zwerver
Vanilla Queen
widko
M-G
Merai
_Lana_
Bazinga
girli
Tania
Caribbeanlover
Rovine
Parisienne
Champagne
Shopelle
Roza
Blond
Blair
myloon
SoGood
Stuiterbal
patjuhhh
Oasis
Sarah1985
Lejow
Minx
kajaka88
Rouxxxe
Annemoontje
Twellie
Mermaid
Marin
Jasmine
Reeza
Highway
Lady Starstruck
Mees
Caramba
Error
SleepingBeauty
Muus
Ilargi
Ibbeltje
silly-one
Hoochie
xxDila
Arwyn
Japie
Tazz
Roxi3
Tinus
Jeanette
64 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Wat doe je als eerste als je uit je bed komt?
Nou, vertel!
Ik ga als eerste naar de wc, dan een sigaret roken (oooh, dit klinkt zo verslavend! ) en ga dan mezelf opfrissen.
Ik ga als eerste naar de wc, dan een sigaret roken (oooh, dit klinkt zo verslavend! ) en ga dan mezelf opfrissen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Wat doe je als eerste als je uit je bed komt?
Eerst aankleden, dan opfrissen, haar doen, naar wc e.d. en eten.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Meestal naar de wc maar als ik lui ben dan check ik eerst facebook/twitter/nu.nl in bed.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Mijn wekker uitzetten. ;-)
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga de badkamer in, ga plassen, daarna kleed ik me aan, kam mijn haar, was mijn gezicht/hals/nek/decolleté, doe mijn make-up (als ik naar het werk ga of naar een vriendin ofzo), wapper het dekbed even uit en leg het netjes op bed en ga dan ontbijten.
Gast- Gast
Eerst mijn zoontje uit bed halen, dan naar de wc, dan slof ik naar de keuken om thee/koffie te zetten en om ontbijt te maken.
Gast- Gast
Ik ga eerst altijd plassen. Dan naar de badkamer om lenzen in te doen en te wassen haar te doen en make uppen en daarna koffie met onbijt.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Eerste dat ik doe als ik uit bed stap is naar de wc gaan.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik zet eerst de kraan van de douche aan (dat duurt een eeuw voor die warm is), dan ga ik naar de wc, maak in ontbijt en eet dat in bad op hahaha. Ja, I am weird. Maar dat doe ik eigenlijk alleen als ik moet werken. Op "vrije" dagen douche ik wel gewoon. Vraag me niet waarom.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik zet eerst de kraan van de douche aan (dat duurt een eeuw voor die warm is), dan ga ik naar de wc, maak in ontbijt en eet dat in bad op hahaha. Ja, I am weird. Maar dat doe ik eigenlijk alleen als ik moet werken. Op "vrije" dagen douche ik wel gewoon. Vraag me niet waarom.
Wahaha! En hoe laat moet je op je werk zijn?
Gast- Gast
Allereerst zet ik de wekker uit. Daarna ga ik naar de badkamer om te plassen en mezelf te wassen. Dan loop ik naar de kleedkamer en kleed ik mezelf aan. Vervolgens loop ik terug naar de badkamer om mezelf op te maken en mijn haar te doen. Dan loop ik terug naar de kleedkamer om een laatste check voor de spiegel te doen. Tot slot ga ik naar beneden om te ontbijten, vaatwasser uit te pakken, mail te controleren en de deur uit te gaan.
Gast- Gast
Ik druk met een half oog mijn wekker op snooze & check dan met een half oog twitter, facebook, whatsapp etc tot de volgende snooze. Dan plassen, wassen aankleden, make-up / haar doen.
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Druk de wekker uit, geef mijn vriend een kus als hij ook wakker is, loop richting de wc maar kom onderweg de kat tegen met wie ik even kroel en daarna ga ik plassen. Hierna ga ik douchen, aankleden, make up etc.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Naar de wc, eten achter de computer, daarna pas douche aankleden en naar mijn afspraken als ik die heb.
Heb op een dag niks, dan ga ik naar de wc. Lees het nieuws op de computer, eet een keer als ik zin en heb doe alles in een heel rustig tempo.
Heb op een dag niks, dan ga ik naar de wc. Lees het nieuws op de computer, eet een keer als ik zin en heb doe alles in een heel rustig tempo.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Naar buiten kijken wat voor weer het is en dan naar de wc.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb het altijd redelijk druk; ik zet mijn wekker uit, ga naar het toilet, dan naar beneden waar ik een boterham smeer. Mijn boterham etende leeg ik de vaatwasser en doe ik de was uit de wasmachine in de droger en zet die aan. Hierna ga ik naar boven om te douchen, me aan te kleden en make up en haar te doen!
Ilargi- Prater
- Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10
In de zomer altijd als eerste de balkondeur openen. En dan, heel slecht, een slok Cola Light nemen.
Gast- Gast
Ik ga plassen en vervolgens douchen, daarna aankleden, opmaken en ontbijten. Als ik niet gelijk ga douchen duurt het erg lang voor ik wakker ben en ik voel me niet fris.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Als ik uit kan slapen ga ik eerst facebook, hyves en twitter en nu.nl bekijken...
Anders stap ik uit bed, ga ik naar toilet, aankleden, haar opkammen, eten en hup naar het werk.
Anders stap ik uit bed, ga ik naar toilet, aankleden, haar opkammen, eten en hup naar het werk.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Bril opzetten en naar de wc, soms douchen of soms doe ik dat de avond ervoor. Dan ontbijten en naar het werk. Niet teveel overbodige dingen 's ochtends.
En als ik vrij ben is het heel verschillend.
En als ik vrij ben is het heel verschillend.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Om 10 uur haha, ga om half 10 van huis. Dus kan wel rustig aan doen 's ochtends.Youandi schreef:Powerbabe schreef:Ik zet eerst de kraan van de douche aan (dat duurt een eeuw voor die warm is), dan ga ik naar de wc, maak in ontbijt en eet dat in bad op hahaha. Ja, I am weird. Maar dat doe ik eigenlijk alleen als ik moet werken. Op "vrije" dagen douche ik wel gewoon. Vraag me niet waarom.
Wahaha! En hoe laat moet je op je werk zijn?
Gast- Gast
Naar de wc, daarna mij opfrissen, kop koffie en peuk, daarna naar mijn werk.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Lekker Powerbabe!!
Het eerste wat ik doe als ik wakker word, is naar de wc gaan. Ik moet altijd gruwelijk nodig als ik net wakker ben.
Het eerste wat ik doe als ik wakker word, is naar de wc gaan. Ik moet altijd gruwelijk nodig als ik net wakker ben.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Naar de WC, ik moet 's ochtends altijd enorm plassen, daarna als ik tijd heb gelijk op de crosstrainer en buikspieroefeningen doen.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» wat is jullie eerste foto van de eerste ontmoeting met...
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» wat komt er als eerst in je op ...
» Het EK komt eraan...
» Wat komt er binnen?
» Het eerste(of een van de eerste) nieuwe lid is binnen
» wat komt er als eerst in je op ...
» Het EK komt eraan...
» Wat komt er binnen?
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: