Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  Empty Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.

Bericht  Error zo 29 jul 2012 - 11:04

Zaterdagnacht is mijn telefoon overleden Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  1270000679

Nu was ik zaterdag al even bij de Vodafone winkel waar ik zowel mijn abbo als mijn verzekering heb afgesloten en deze vertelde me dat ik eerst een claim moet indienen bij Marsh(?) de verzekeraar en dan terug kan komen om de telefoon op te laten sturen. Dit ga ik morgen even doen, maar heeft iemand hier ervaring mee toevallig?

Heb je lang op de telefoon moeten wachten en intussentijd ook een leentoestel genomen?

Ik baal zo, voel me echt kaal zonder telefoon, ben ook zo'n verwend ding eigenlijk. Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  394967
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  Empty Re: Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.

Bericht  Blair zo 29 jul 2012 - 11:16

Toen ik bij Hi mijn toestel inleverde hoefde ik niets in te vullen of terug te komen, kon hem gewoon daar achter laten. Heb geen gebruik gemaakt van leentoestel omdat ik thuis nog een goede telefoon had liggen met al mijn nrs erin.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  Empty Re: Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.

Bericht  Error zo 29 jul 2012 - 11:18

Okee, hoelang duurde de reparatie ongeveer Babydoll?

Ik twijfel een beetje over het nemen van een leentoestel, heb hier nog wel een oud toestel liggen van mijn vader maar die werkt ook niet al te best meer haha.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  Empty Re: Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.

Bericht  Blair zo 29 jul 2012 - 23:47

Paraplu schreef:Okee, hoelang duurde de reparatie ongeveer Babydoll?

Ik twijfel een beetje over het nemen van een leentoestel, heb hier nog wel een oud toestel liggen van mijn vader maar die werkt ook niet al te best meer haha.

Bij mij duurde het 4 weken. Moet je betalen voor dat leentoestel? Dat heb ik toen eigenlijk niet eens gevraagd? Ik zou het wel gewoon doen hoor, krijg je wel een goedwerkend apparaat voor een tijdje!
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  Empty Re: Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.

Bericht  Gast zo 29 jul 2012 - 23:54

Ik ben verzekerd dus kon mijn telefoon naar de winkel brengen, kreeg een (crack) leentoestel en het was binnen 1,5 week gepiept. Het viel mij al met al erg mee! Behalve dan dat leentoestel, dat was echt een kakding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  Empty Re: Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 0:45

hahaha ik wilde net typen..

Moet je aan Powerbabe vragen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  Empty Re: Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.

Bericht  Error ma 30 jul 2012 - 3:36

Heb vanmiddag mijn telefoon weggebracht, waarschijnlijk ging het anderhalve week duren idd, maar de jongen in de winkel dacht dat ik wel een nieuwe zou krijgen Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  394967

Leentoestel zat er niet bij in, dan had je buiten de toestel verzekering ook nog een ander iets moeten betalen.. Dus dan nog maar een weekje overleven op mijn oude nokia Wink
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  Empty Re: Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.

Bericht  Gast ma 30 jul 2012 - 3:43

Ja ik heb ook een nieuwe gekregen inderdaad. Het scherm was stuk maar ik had blijkbaar ook vochtschade.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  Empty Re: Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.

Bericht  Error ma 30 jul 2012 - 3:44

Powerbabe schreef:Ja ik heb ook een nieuwe gekregen inderdaad. Het scherm was stuk maar ik had blijkbaar ook vochtschade.

Ooh dan krijg ik ook zeker een nieuwe, mijn scherm is ook wat stuk bovenin en hij heeft de hele nacht in een plas water gelegen Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  394967
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.  Empty Re: Telefoon opsturen voor reparatie / leentoestel.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum