Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kan jouw vriend/man koken?

+48
Tsjip
Rebecca
SarahKey
Bay
Susan
Aziraphale
Highway
Hoochie
Paper Crown
*Lookie*
Ibbeltje
SleepingBeauty
myloon
Parisienne
Rose
Benthe
Gympie
Caroow
sanne-84
kwak
flower
Arwyn
Lady Starstruck
Sophiee
kajaka88
Steep
Coco
Minx
Suus
Atelier Madame
Lavendel
Mizz_S
litllejoy
minoessepoes
Rush
Zonnetje
Reeza
Inge
Schaapke
Marin
Mermaid
Lousanne
Linda
Printje
Gizmo
Roxi3
Bacio
Bliss
52 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Kan jouw vriend/man koken? - Pagina 4 Empty Re: Kan jouw vriend/man koken?

Bericht  Susan di 31 jul 2012 - 7:19

Ja, hij kan wel koken. Hij is niet iemand die houdt van experimenteren en kokkerellen, maar hij kan zeker een prima maaltijd in elkaar draaien.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin di 31 jul 2012 - 9:16

Pippa schreef:Als ik trouwens weg ben, zorg ik dat de boodschappen in huis zijn, voor iets wat hij lekker vindt, en dan maakt hij dat gewoon zelf, het is niet zo dat hij perse eten gaat halen oid als ik er niet ben. Vind dat ook onzin, want een volwassen vent moet toch gewoon normaal voor zichzelf kunnen zorgen & koken vind ik smile

Dan zou je ook niet voor boodschappen hoeven zorgen Razz
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lousanne di 31 jul 2012 - 21:34

Marin schreef:
Pippa schreef:Als ik trouwens weg ben, zorg ik dat de boodschappen in huis zijn, voor iets wat hij lekker vindt, en dan maakt hij dat gewoon zelf, het is niet zo dat hij perse eten gaat halen oid als ik er niet ben. Vind dat ook onzin, want een volwassen vent moet toch gewoon normaal voor zichzelf kunnen zorgen & koken vind ik Kan jouw vriend/man koken? - Pagina 4 561177

Dan zou je ook niet voor boodschappen hoeven zorgen Kan jouw vriend/man koken? - Pagina 4 1578173417

Haha idd, ik vond t er ook wel grappig staan:lol:
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Bay za 11 aug 2012 - 11:15

Bliss schreef:Ik moet erbij zeggen dat ik zelf trouwens ook niet bepaald een keukenprinses ben hoor, bij mij moet het ook zo snel mogelijk klaar zijn en ik gebruik veel pakjes en zakjes. Maar in vergelijking met hem eet ik wel gezonder en gevarieerder en als ie bij mij eet, probeer ik hem ook iets gezond(er)s voor te schotelen.
Ben benieuwd of hij hier nog eens in verandert... Ik vrees dat t koken op mij aankomt als we ooit gaan samenwonen Kan jouw vriend/man koken? - Pagina 4 394967

Dit zou mijn verhaal kunnen zijn! Al kook ik liever niet uit pakjes. Zelfs als ik bij mijn vriend ben moet ik verzinnen wat we gaan eten. Hij kookt zelden voor zich zelf. Had liever gehad dat hij wat creatiever was in de keuken maar helaas.

Bliss, je BBQ verhaal daar moest ik wel even hard om lachen. Hoe bedoel je diehard BBQ- er Very Happy

Laatst aangepast door Zilver* op ma 13 aug 2012 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Bliss za 11 aug 2012 - 11:20

Zilver* schreef:
Bliss schreef:Ik moet erbij zeggen dat ik zelf trouwens ook niet bepaald een keukenprinses ben hoor, bij mij moet het ook zo snel mogelijk klaar zijn en ik gebruik veel pakjes en zakjes. Maar in vergelijking met hem eet ik wel gezonder en gevarieerder en als ie bij mij eet, probeer ik hem ook iets gezond(er)s voor te schotelen.
Ben benieuwd of hij hier nog eens in verandert... Ik vrees dat t koken op mij aankomt als we ooit gaan samenwonen laughcry

Dit zou mijn verhaal kunnen zijn! Al kook ik liever niet uit pakjes. Zelfs als ik bij mijn vriend ben moet ik verzinnen wat we gaan eten. Hij kookt zelden voor zich zelf. Had liever gehad dat hij wat creatiever was in de keuken maar helaas.

Bliss, je BBA verhaal daar moest ik wel even hard om lachen. Hoe bedoel je diehard BBQ- er Very Happy

3x raden wat we morgen gaan doen (en wat ie gisteren (en hoogstwaarschijnlijk vandaag zelfs ook) heeft gedaan) laughcry
Maar ben blij te lezen dat die van jou ook geen keukenprins is, ben ik niet de enige in elk geval! Oh en ik zag dat jullie van de week ook aan t BBQen waren Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SarahKey za 11 aug 2012 - 21:14

Mijn man kan gelukkig heel lekker en goed koken. Hij vind het ook leuk om te experimenteren met kruiden en vlees. En het smaakt ook altijd goed. Enige wat hij niet zo leuk vind om te koken is pasta. Hij is meer van de aardappelen/groente/vlees.

Hij vind het ook leuk om samen te koken. Zoeken we samen (of de 1 komt met een recept aan) uit, doen we boodschappen en gaan dan samen koken. Ik vind dat ook echt leuk om te doen. In het begin gebruikte hij standaard een pakje of zakje maar daar is hij gelukkig nu vanaf gestapt en kookt heerlijk zelf.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Rebecca zo 12 aug 2012 - 5:12

Hij kan prima koken, maar gisteren kwam ik erachter dat hij geen pannenkoeken kan bakken. Na 3 mislukte pogingen belandde uit frustratie zelfs de pan in de prullenbak. Toen ben ik maar pannenkoeken gaan bakken voor mijn lief...kwam even later de reactie 'lukt het jou wel?' Laughing
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Tsjip zo 12 aug 2012 - 5:23

Hij kan prima koken. Hij kookt iedere dag en daar ben ik wel heel blij mee! Very Happy

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512

Bericht  SarahKey zo 12 aug 2012 - 19:33

Rebecca schreef:Hij kan prima koken, maar gisteren kwam ik erachter dat hij geen pannenkoeken kan bakken. Na 3 mislukte pogingen belandde uit frustratie zelfs de pan in de prullenbak. Toen ben ik maar pannenkoeken gaan bakken voor mijn lief...kwam even later de reactie 'lukt het jou wel?' Laughing

Laughing Laughing en pannenkoeken bakken is nog wel zo simpel. NAja vind je man van niet dan haha.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 23:31

Ja, hij kookt ook meestal en ik bedenk wat we eten want daar heeft hij dan weer moeite mee. Ik kan overigens ook wel goed koken maar ik vind het niet heel erg leuk/zonde van mijn tijd.

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall zo 12 aug 2012 - 23:38

Mijn vriend kan lasagne en een omelet maken. En ohja, hamburgers bakken. Meer niet echt. Ik vind het ook niet erg, want ik vind koken leuk, als als hij hier is dan kook ik altijd, als we bij hem zijn ook. Ik weet niet precies wat hij allemaal eet als hij alleen is, maar veel gezonds zal het niet zijn.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 0:18

Nee, en hij heeft er ook geen interesse in het te leren. Vind ik echt jammer en irritant soms.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 6:27

Lousanne schreef:
Marin schreef:
Pippa schreef:Als ik trouwens weg ben, zorg ik dat de boodschappen in huis zijn, voor iets wat hij lekker vindt, en dan maakt hij dat gewoon zelf, het is niet zo dat hij perse eten gaat halen oid als ik er niet ben. Vind dat ook onzin, want een volwassen vent moet toch gewoon normaal voor zichzelf kunnen zorgen & koken vind ik Kan jouw vriend/man koken? - Pagina 4 561177

Dan zou je ook niet voor boodschappen hoeven zorgen Kan jouw vriend/man koken? - Pagina 4 1578173417

Haha idd, ik vond t er ook wel grappig staan:lol:

O, dat hoeft van hem ook helemaal niet Laughing Maar als ik weet dat hij pas na 19.00u uit zijn werk komt en dan eerst nog boodschappen moet doen voor hij moet koken, dan is het voor mij een kleine moeite om dat de dag ervoor vast mee te nemen, zodat hij rustig kan koken vanuit zijn werk smile

Maar dit weekend moest ik volledig werken en toen had hij alle dagen uitgebreid gekookt (en boodschappen gedaan) :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Ella ma 13 aug 2012 - 6:32

Mijn man kan echt heel veel maken. Hij kookt denk ik ook het meeste van ons.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Bay ma 13 aug 2012 - 9:52

Bliss schreef:
Zilver* schreef:
Ben benieuwd of hij hier nog eens in verandert... Ik vrees dat t koken op mij aankomt als we ooit gaan samenwonen Kan jouw vriend/man koken? - Pagina 4 394967

Bliss, je BBA verhaal daar moest ik wel even hard om lachen. Hoe bedoel je diehard BBQ- er Very Happy

3x raden wat we morgen gaan doen (en wat ie gisteren (en hoogstwaarschijnlijk vandaag zelfs ook) heeft gedaan) Kan jouw vriend/man koken? - Pagina 4 394967
Maar ben blij te lezen dat die van jou ook geen keukenprins is, ben ik niet de enige in elk geval! Oh en ik zag dat jullie van de week ook aan t BBQen waren Very Happy

Verrassend, maar het is dan ook zeer goed BBQ weer en het seizoen ervoor!!! Straks het gourmetstel uit de kast?

Guess what....wij hebben zelfs 2 keer gebbq-t dit wknd, zo inspiratieloos als ik was Kan jouw vriend/man koken? - Pagina 4 394967 Ben nu al aan het bedenken wat ik de volgende keer kan koken. Zo fijn als ik alleen voor mezelf hoef te koken. Kan jouw vriend/man koken? - Pagina 4 3079029344 Wat inspiratie en wensen betreft dan!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Verona wo 15 aug 2012 - 0:13

Charlie schreef:Nee, en hij heeft er ook geen interesse in het te leren. Vind ik echt jammer en irritant soms.
+1
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708

Bericht  Jasmina wo 22 aug 2012 - 17:51

He's simply the best! Hij maakt echt alles en is heel perfectionistisch. Mensen komen dan ook graag eten.
Hij kan serieus alles goed maken, maar hij vind het zelf erg leuk om sushi en tempura te maken.

Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast wo 22 aug 2012 - 19:30

- Kan hij koken en wat maakt hij meestal?
Ja, hij kan koken, hij kookt meestal aardappeltjes, groente en vlees. Hij kan heerlijke gehaktballen maken. Soms maakt mij pasta of een oosters gerecht.
- Kookt hij voor zichzelf als hij alleen woont of als hij een dag alleen thuis is?
Wij wonen samen, als ik een dag niet thuis eet, dan gaat wel vaak de frituurpan aan. Soms maakt hij er dan nog een salade bij. Toen hij nog alleen woonde, kookte hij wel meestal voor zichzelf.
- In het geval van samenwonen: wie kookt er?
Mijn vriend kookt door de week en ik meestal op zaterdag. Op zondag eten we meestal soep en een stokbroodje oid. En dat wisselen we zo'n beetje af (niet bewust overigens).

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: