Arrestatie DJ Flexican @ Sneakers Eindhoven
+6
Bacio
Ibbeltje
Reeza
Poubelle
Minx
Blair
10 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Arrestatie DJ Flexican @ Sneakers Eindhoven
Ik geef alleen mijn mening, zoals ik denk dat het gegaan is. Feit is dat de politie dit niet voor niks doet.Bacio schreef:Ibbeltje: nog nooit naar een festival geweest?
Zelda: jij weet wel heel zeker dat het zijn schuld was.
Gast- Gast
De politie gaat nooit zomaar lichamelijk contact zoeken? Ik heb wel anders ervaren, en heb nu 2 keer in mijn leven meegemaakt hoe politie op sneaky en slinkse wijze misbruik maakte van zijn macht. Politie is écht niet zo heilig als jij denkt.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
na een festival zijn de straten afgezet en loop je zo in een grote stroom mensen naar je auto/fiets/bus, op de straat dus. Dan komen er af en toe politie auto's langsrijden. Die rijden logischerwijs stapvoets, hartstikke gevaarlijk natuurlijk. Ik kan me best voorstellen als zo'n auto ineens hard gaat rijden, dat je daar wat van zegt.
Geen idee natuurlijk wat er gebeurt is, maar iedereen is er hier wel heel erg zeker van dat the flexican wel iets heel ergs gedaan heeft. Dat weet je niet, net zoals je niet weet of het terecht was ja of nee.
Geen idee natuurlijk wat er gebeurt is, maar iedereen is er hier wel heel erg zeker van dat the flexican wel iets heel ergs gedaan heeft. Dat weet je niet, net zoals je niet weet of het terecht was ja of nee.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Helemaal mee eens.Babydoll schreef:De politie gaat nooit zomaar lichamelijk contact zoeken? Ik heb wel anders ervaren, en heb nu 2 keer in mijn leven meegemaakt hoe politie op sneaky en slinkse wijze misbruik maakte van zijn macht. Politie is écht niet zo heilig als jij denkt.
Bacio- Prater
Dropdraakje, jij bent ook wel erg zeker van je zaak.
Ik vind niet dat je met 4 of 5 agenten op een jongen die agressief gedrag vertoont moet gaan zitten. Dat vind ik overdreven.
Hier in de stad wordt ook regelmatig overdreven gereageerd, met politiehonden erbij. Veel dingen zijn op andere manieren op te lossen.
Het is zelfs 1 keer zo erg geweest dat de straat werd 'schoongeveegd' door de politie, ook als je ergens stond te kletsen kon je klappen krijgen. Zoveel geweld is nergens voor nodig.
Ik vind niet dat je met 4 of 5 agenten op een jongen die agressief gedrag vertoont moet gaan zitten. Dat vind ik overdreven.
Hier in de stad wordt ook regelmatig overdreven gereageerd, met politiehonden erbij. Veel dingen zijn op andere manieren op te lossen.
Het is zelfs 1 keer zo erg geweest dat de straat werd 'schoongeveegd' door de politie, ook als je ergens stond te kletsen kon je klappen krijgen. Zoveel geweld is nergens voor nodig.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Bacio schreef:
Exact. Niemand hier weet wat er gebeurd is, dus het zou het meest passend zijn als mensen dan ook gewoon hun mond houden. Dit gespeculeer is zinloos, en er komt straks weer een hele discussie die volstrekt kansloos is, omdat we er niet bij waren.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Sneakerz was gister niet zo vreselijk druk als normaal op een festival, dat je in een enorme stroom weggaat. Dus dat gaat al niet op. En ik zeg niet dat the Flexican iets heel erg gedaan heeft, maar ik val er gewoon over dat er op Twitter o.a. meteen gewezen wordt naar politie, en mijn ervaring is (ik woon mijn hele leven al in Eindhoven) dat de politie best coulant en vriendelijk is, mits je gewoon meewerkt en geen rottigheid uithaalt.Bacio schreef:na een festival zijn de straten afgezet en loop je zo in een grote stroom mensen naar je auto/fiets/bus, op de straat dus. Dan komen er af en toe politie auto's langsrijden. Die rijden logischerwijs stapvoets, hartstikke gevaarlijk natuurlijk. Ik kan me best voorstellen als zo'n auto ineens hard gaat rijden, dat je daar wat van zegt.
Gast- Gast
Maar dat geldt toch voor alles? Ik vind dat altijd zo'n dooddoener, niet mogen speculeren omdat we er niet bij waren. Inderdaad, we waren er niet bij, maar dat wil niet zeggen dat we met z'n allen onze mond moeten houden en niks mogen zeggen. Er mag toch best gediscussierd worden hier over.SuperGrover schreef:Bacio schreef:
Exact. Niemand hier weet wat er gebeurd is, dus het zou het meest passend zijn als mensen dan ook gewoon hun mond houden. Dit gespeculeer is zinloos, en er komt straks weer een hele discussie die volstrekt kansloos is, omdat we er niet bij waren.
Gast- Gast
Babydoll schreef:De politie gaat nooit zomaar lichamelijk contact zoeken? Ik heb wel anders ervaren, en heb nu 2 keer in mijn leven meegemaakt hoe politie op sneaky en slinkse wijze misbruik maakte van zijn macht. Politie is écht niet zo heilig als jij denkt.
En betrokkene in dit filmpje is wel heilig? Waar trek je de grens? In opleiding leert men niet gelijk lichamelijk contact te zoeken een beetje fasoenlijk politie agent houdt zich namelijk wel aan de regels, en ja overal zitten rotte appels bij. En helaas Babbydoll heb jij de verkeerde getroffen en daar mag jij ook iets van vinden..
Ik word alleen een beetje moe van het feit (algemene zin) dat heel veel mensen de politie de schuld geven. Er zijn zo veel overheidsmensen die WEL goed hun werk doen maar omdat dit soort fimpjes een negatief beeld brengen is het oordeel een stuk hoger en dat vind ik een beetje jammer.
Gast- Gast
Zelda schreef:Maar dat geldt toch voor alles? Ik vind dat altijd zo'n dooddoener, niet mogen speculeren omdat we er niet bij waren. Inderdaad, we waren er niet bij, maar dat wil niet zeggen dat we met z'n allen onze mond moeten houden en niks mogen zeggen. Er mag toch best gediscussierd worden hier over.SuperGrover schreef:Bacio schreef:
Je kunt discussiëren in algemene zin over politiegeweld. Dat is een prima discussie. Maar discussiëren over dit specifieke geval, of de politie terecht geweld heeft gebruikt tegen deze persoon, terwijl er geen objectieve informatie is, vind ik kansloos.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Dropdraakje schreef:Babydoll schreef:De politie gaat nooit zomaar lichamelijk contact zoeken? Ik heb wel anders ervaren, en heb nu 2 keer in mijn leven meegemaakt hoe politie op sneaky en slinkse wijze misbruik maakte van zijn macht. Politie is écht niet zo heilig als jij denkt.
En betrokkene in dit filmpje is wel heilig? Waar trek je de grens? In opleiding leert men niet gelijk lichamelijk contact te zoeken een beetje fasoenlijk politie agent houdt zich namelijk wel aan de regels, en ja overal zitten rotte appels bij. En helaas Babbydoll heb jij de verkeerde getroffen en daar mag jij ook iets van vinden..
Ik word alleen een beetje moe van het feit (algemene zin) dat heel veel mensen de politie de schuld geven. Er zijn zo veel overheidsmensen die WEL goed hun werk doen maar omdat dit soort fimpjes een negatief beeld brengen is het oordeel een stuk hoger en dat vind ik een beetje jammer.
Ik zeg niet dat Flexican wél heilig is, maar het feit dat iedereen denkt dat de politie nóóit iets verkeerd doet en heilig is, is ook niet zo, en dan spreek ik uit eigen ervaringen. Net zoals jij het moe bent dat mensen de politie de schuld geven, ben ik het moe dat wij vaak helemáál geen rechten hebben volgens sommige agenten. Er zijn inderdaad zat mensen die hun werk wel goed doen, maar ook zat die dat niet doen, en als dat dan vastgelegd word (dan heb ik het ook over andere filmpjes) vind ik dat helemaal niet verkeerd.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Babydoll schreef:Dropdraakje schreef:Babydoll schreef:De politie gaat nooit zomaar lichamelijk contact zoeken? Ik heb wel anders ervaren, en heb nu 2 keer in mijn leven meegemaakt hoe politie op sneaky en slinkse wijze misbruik maakte van zijn macht. Politie is écht niet zo heilig als jij denkt.
Ik zeg niet dat Flexican wél heilig is, maar het feit dat iedereen denkt dat de politie nóóit iets verkeerd doet en heilig is, is ook niet zo, en dan spreek ik uit eigen ervaringen. Net zoals jij het moe bent dat mensen de politie de schuld geven, ben ik het moe dat wij vaak helemáál geen rechten hebben volgens sommige agenten. Er zijn inderdaad zat mensen die hun werk wel goed doen, maar ook zat die dat niet doen, en als dat dan vastgelegd word (dan heb ik het ook over andere filmpjes) vind ik dat helemaal niet verkeerd.
Je hebt zeker een punt. Maar in deze situatie valt er niet veel te zeggen wie daadwerkelijk de schuld heeft.
Gast- Gast
DJ THE FLEXICAN BONT EN BLAUW SCHAAFWONDEN ADVOCAAT
29.07.2012 . 17.11 stuur door
Dat de politie niet al te vriendelijk te werk ging bij de arrestatie van dj The Flexican, was al op videobeelden te zien, maar nu advocaat Yehudi Moszkowicz zijn cliënt in de cel heeft bezocht, blijkt dat de Eindhovense politie flink heeft huisgehouden op zijn gestalte.
Moszkowicz tegenover AT5: "Hij is echt bont en blauw. Hij heeft een blauw oog zoals je dat zou tekenen. Hij heeft aan beide kanten van zijn gezicht schaafwonden. Een auto is over zijn enkel gereden, hij is echt mank en kan er niet op lopen. Hij heeft een wapenstokafdruk op zijn linkerbeen, 15 bij 2 centimeter."
The Flexican (echte naam Thomás Goethals) werd zaterdagavond opgepakt in Eindhoven nadat hij draaide op een festival. Eerst mocht hij een nachtje bijkomen in een immer gezellige isoleercel en foto's van zijn blauwe plekken en verwondingen zijn niet genomen.
Wie heeft gelijk?
De dj vertelde aan Moszkowicz dat een politieauto over zijn been reed en hij ook geraakt werd door een zijspiegel. Toen hij daar boos over gebaarde zou de politie hardhandig hebben ingegrepen. De politie laat echter in een persbericht weten dat The Flexican een agent met de dood bedreigd zou hebben. De dj is ingerekend op verdenking van verzet bij arrestatie en mishandeling van een agent.
Bacio- Prater
De persvoorlichter van de politie Eindhoven zegt hierover: "Wij hebben rond 01.20u een achtentwintigjarige man uit Amsterdam aangehouden voor baldadigheid. Agenten die op weg waren naar een andere melding werden gehinderd door de man, toen ze hem stapvoets wilden passeren sloeg hij tegen de wagen aan. De agenten zijn gestopt en besloten hem aan te houden wegens baldadigheid. De man verzette zich bij zijn aanhouding, hij heeft een politieagent geschopt en met de dood bedreigd. Hij is daarvoor in verzekering gesteld."
The Flexican zit op dit moment nog in de cel.
The Flexican zit op dit moment nog in de cel.
Bacio- Prater
En wat zou ik nu dus graag het verhaal van de politie willen lezen...
Gast- Gast
staat boven je post! Kwam ik op een andere site tegen.Fruity schreef:En wat zou ik nu dus graag het verhaal van de politie willen lezen...
Bacio- Prater
De waarheid zal wel ergens in t midden liggen, daar komen we waarschijnlijk nooit achter.
Bedreiging met de dood, is dat al als je roept: ik maak je af of iets dergelijks?
Bedreiging met de dood, is dat al als je roept: ik maak je af of iets dergelijks?
Bacio- Prater
Moszkowicz tegenover AT5: "Hij is echt bont en blauw. Hij heeft een blauw oog zoals je dat zou tekenen. Hij heeft aan beide kanten van zijn gezicht schaafwonden. Een auto is over zijn enkel gereden, hij is echt mank en kan er niet op lopen. Hij heeft een wapenstokafdruk op zijn linkerbeen, 15 bij 2 centimeter."
Ow... Wat slecht van de politie dat ze een man in de cel stoppen die een verbrijzelde enkel/voet heeft. Ik weet het niet maar als een auto over je voet heen rijdt loop je niet mank dan loop je helemaal niet meer en mag je met spoed naar het ziekenhuis. Ik denk dat deze reactie behoorlijk overdreven is.
Ow... Wat slecht van de politie dat ze een man in de cel stoppen die een verbrijzelde enkel/voet heeft. Ik weet het niet maar als een auto over je voet heen rijdt loop je niet mank dan loop je helemaal niet meer en mag je met spoed naar het ziekenhuis. Ik denk dat deze reactie behoorlijk overdreven is.
Gast- Gast
Dat was ook al meteen mijn gedachte, als ik hem zo zie op de video zou ik niet zeggen dat er net een auto over zijn voet is gereden.Dropdraakje schreef:Moszkowicz tegenover AT5: "Hij is echt bont en blauw. Hij heeft een blauw oog zoals je dat zou tekenen. Hij heeft aan beide kanten van zijn gezicht schaafwonden. Een auto is over zijn enkel gereden, hij is echt mank en kan er niet op lopen. Hij heeft een wapenstokafdruk op zijn linkerbeen, 15 bij 2 centimeter."
Gast- Gast
Bacio schreef:De waarheid zal wel ergens in t midden liggen, daar komen we waarschijnlijk nooit achter.
ik steek je dood met een mes, ik schiet je door je kop etc. Gericht aan de persoon zelf.
Gast- Gast
Zelda schreef:Dat was ook al meteen mijn gedachte, als ik hem zo zie op de video zou ik niet zeggen dat er net een auto over zijn voet is gereden.Dropdraakje schreef:Moszkowicz tegenover AT5: "Hij is echt bont en blauw. Hij heeft een blauw oog zoals je dat zou tekenen. Hij heeft aan beide kanten van zijn gezicht schaafwonden. Een auto is over zijn enkel gereden, hij is echt mank en kan er niet op lopen. Hij heeft een wapenstokafdruk op zijn linkerbeen, 15 bij 2 centimeter."
Inderdaad.. dan houdt je je echt wel koest. Misschien onder invloed van het een of ander?
Gast- Gast
Zou kunnen. Djeez, ik was er gister hemelsbreed nog geen halve kilometer vandaan, heel raar.Fruity schreef:Zelda schreef:Dat was ook al meteen mijn gedachte, als ik hem zo zie op de video zou ik niet zeggen dat er net een auto over zijn voet is gereden.Dropdraakje schreef:Moszkowicz tegenover AT5: "Hij is echt bont en blauw. Hij heeft een blauw oog zoals je dat zou tekenen. Hij heeft aan beide kanten van zijn gezicht schaafwonden. Een auto is over zijn enkel gereden, hij is echt mank en kan er niet op lopen. Hij heeft een wapenstokafdruk op zijn linkerbeen, 15 bij 2 centimeter."
Inderdaad.. dan houdt je je echt wel koest. Misschien onder invloed van het een of ander?
Gast- Gast
Ik zie niet veel op dit filmpje eerlijk gezegd..
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
De foto's die op internet geplaatst zijn van zijn verwondingen zien er ook niet echt lekker uit. Ik heb er verder niet zoveel over te zeggen, weet er veel te weinig van.
Gast- Gast
Lijken mij merendeel verwondingen die je oploopt wanneer je niet meewerkt en dus tegen de grond wordt gewerkt om in de boeien te worden geslagen..
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Interpol vraagt om arrestatie baas WikiLeaks
» Sneakers
» Sneakers
» Goedkope sneakers
» New Balance sneakers
» Sneakers
» Sneakers
» Goedkope sneakers
» New Balance sneakers