Arrestatie DJ Flexican @ Sneakers Eindhoven
+6
Bacio
Ibbeltje
Reeza
Poubelle
Minx
Blair
10 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Arrestatie DJ Flexican @ Sneakers Eindhoven
Wat vinden jullie nou van deze aanpak? (gister gebeurd)
Op de Twitter van ooggetuige Jair Stokmans valt lezen dat het na afloop van het feest nogal uit de hand is gelopen. “Gisternacht in Eindhoven liepen we na Sneakerz op straat en kwamen er politie auto’s voorbij gereden. Toen het niet snel genoeg ging begon de politie gas te geven waarop The Flexican gebaarde dat ze rustig moesten doen. Dit was een verkeerde beslissing leert de video ons... De agent begon gelijk uit te halen en greep naar zijn keel.''
Op de Twitter van ooggetuige Jair Stokmans valt lezen dat het na afloop van het feest nogal uit de hand is gelopen. “Gisternacht in Eindhoven liepen we na Sneakerz op straat en kwamen er politie auto’s voorbij gereden. Toen het niet snel genoeg ging begon de politie gas te geven waarop The Flexican gebaarde dat ze rustig moesten doen. Dit was een verkeerde beslissing leert de video ons... De agent begon gelijk uit te halen en greep naar zijn keel.''
Laatst aangepast door Babydoll op zo 29 jul 2012 - 0:22; in totaal 2 keer bewerkt
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Arrestatie DJ Flexican @ Sneakers Eindhoven
Wat was er gebeurt?
Bij een simpele arrestatie komen ze denk ik niet met paarden en honden. Daarbij vind ik dat die jongens die filmen nog vrij lang mogen filmen. Volgens mij gebruikt de politie niet snel een knuppel. Vind het filmpje vrij weinig zeggen.
Bij een simpele arrestatie komen ze denk ik niet met paarden en honden. Daarbij vind ik dat die jongens die filmen nog vrij lang mogen filmen. Volgens mij gebruikt de politie niet snel een knuppel. Vind het filmpje vrij weinig zeggen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik vind ze extreem gewelddadig, wat er is gebeurd weet ik niet, maar zo met zijn tegenover één persoon vind ik wel erg ver gaan.
Blair- Kletskop
Eerlijk gezegd vind ik het echt wel mee vallen. Als hij gewoon die auto in was gestapt was er geen probleem geweest. Hij gaat vol in protest. De politie moet zichzelf ook beschermen.
In Nederland is er gewoon te weinig respect voor de politie dan krijg je dit soort dingen.
In Nederland is er gewoon te weinig respect voor de politie dan krijg je dit soort dingen.
Minx- Lady Post-a-lot
Dan verschillen we van mening, ik vind hun handeling ook respectloos. Ik lees nu dat hij zelf niets heeft gedaan, hij gaf alleen een reactie:
Blair- Kletskop
Tja, in de media wordt alleen maar groot uitgemeten wat de politie heeft gedaan. Andere verhalen leren mij ook dat die Flexican niet vrij uit gaat.
Meer respect voor de politie zou niet gek zijn.
Meer respect voor de politie zou niet gek zijn.
Gast- Gast
Ja ik vind het moeilijk om daar wat over te zeggen. Dat heb ik niet gezien. Ik baseer mijn mening puur op dit filmpje. De rest en de aanleiding weet ik gewoon niet en dat is zo moeilijk met dit soort dingen. Mensen beginnen pas te filmen als het al zo uit de hand loopt.
Minx- Lady Post-a-lot
Babydoll schreef:Dan verschillen we van mening, ik vind hun handeling ook respectloos. Ik lees nu dat hij zelf niets heeft gedaan, hij gaf alleen een reactie:
Ik durf hier €1000 op te zetten dat dit gewoon niet waar is.
Gast- Gast
Ik denk dat ik er zo fel op reageer omdat ik weet dat de politie ook niet altijd juist bezig is, sommigen maken toch misbruik van hun status.
Blair- Kletskop
Ik vind het lastig om er wat over te zeggen, je weet niet wat eraan vooraf is gegaan.
Maar ik vind dit erg bizar om te zien, met zovelen tegen 1 en ik vind dat ze (te) veel geweld gebruiken.
Maar ik vind dit erg bizar om te zien, met zovelen tegen 1 en ik vind dat ze (te) veel geweld gebruiken.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Mijn mening weet je al, ik vind het idd ook moeilijk te geloven dat The Flexican onschuldig is. Ze hebben hem vast niet voor niks meteen naar de keel gegrepen, misschien is het ook enorm opgeblazen allemaal. Op Twitter wordt er meteen met een dikke vinger naar de politie gewezen natuurlijk maar ik vind de politie in Eindhoven vaak erg coulant en vriendelijk, mits je geen rottigheid uithaalt of gekke dingen gaat doen.
Gast- Gast
@babydoll ken jij hun?
Minx- Lady Post-a-lot
Tja wat valt er over te zeggen...helemaal niks want ik weet niet wat er vooraf is gebeurd. Ik zie alleen maar veel geschreeuw, geduw en er vallen harde woorden.
En over de politie wat wilt men nou? Hard optreden, minder geweld etc. De politie is nu eenmaal niet populair en als ik dit zo zie denk ik dat ze met deze filmpjes de politie een slechte naam willen bezorgen want ja filmen is leuk maar laat dan ook even vooraf zien wat er gebeurd want nu lijkt het net alsof de politie het 'weer' gedaan heeft.
En over de politie wat wilt men nou? Hard optreden, minder geweld etc. De politie is nu eenmaal niet populair en als ik dit zo zie denk ik dat ze met deze filmpjes de politie een slechte naam willen bezorgen want ja filmen is leuk maar laat dan ook even vooraf zien wat er gebeurd want nu lijkt het net alsof de politie het 'weer' gedaan heeft.
Gast- Gast
In het begin is hij al provocerend bezig met zn armgebaren en stappen vooruit doen. Dat komt gewoon agressief over, logisch. Ik vind het dan ook niet vreemd dat de politie zo reageert.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Minx schreef:@babydoll ken jij hun?
Nee, ik ken ze niet.
Blair- Kletskop
Reeza schreef:In het begin is hij al provocerend bezig met zn armgebaren en stappen vooruit doen. Dat komt gewoon agressief over, logisch. Ik vind het dan ook niet vreemd dat de politie zo reageert.
Als de politie me half van m'n sokken afrijd en dan vervolgens ook provocerend gaat gassen zou ik dat ook niet echt tof vinden eerlijk gezegd.
Blair- Kletskop
Ach weet je, het is toch nooit goed volgens mij hoe de politie handelt. En nu zie je alleen het filmpje en weet je niet verder wat er eerder gebeurde en zo. Dus echt goed oordelen gaat niet.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ze moeten gewoon aan de kant gaan als de politie eraan komt. Die hebben wel meer te doen dan irritante gastjes voor hun auto weghouden.Babydoll schreef:Reeza schreef:In het begin is hij al provocerend bezig met zn armgebaren en stappen vooruit doen. Dat komt gewoon agressief over, logisch. Ik vind het dan ook niet vreemd dat de politie zo reageert.
Als de politie me half van m'n sokken afrijd en dan vervolgens ook provocerend gaat gassen zou ik dat ook niet echt tof vinden eerlijk gezegd.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ze moeten gewoon aan de kant gaan als de politie eraan komt. Die hebben wel meer te doen dan irritante gastjes voor hun auto weghouden.Babydoll schreef:Reeza schreef:In het begin is hij al provocerend bezig met zn armgebaren en stappen vooruit doen. Dat komt gewoon agressief over, logisch. Ik vind het dan ook niet vreemd dat de politie zo reageert.
Maar als ik het goed begrijp liepen ze ook op straat toch? Die gasten?
Babydoll schreef:Reeza schreef:In het begin is hij al provocerend bezig met zn armgebaren en stappen vooruit doen. Dat komt gewoon agressief over, logisch. Ik vind het dan ook niet vreemd dat de politie zo reageert.
Als iemand maar op de weg blijft lopen als jij er als politieauto langs wilt is dat ook niet echt fijn..
Er zijn natuurlijk altijd twee kanten van een verhaal. 'Doodslag' gezien? Daar is het heel duidelijk in..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Zelda schreef:Ze moeten gewoon aan de kant gaan als de politie eraan komt. Die hebben wel meer te doen dan irritante gastjes voor hun auto weghouden.Babydoll schreef:Reeza schreef:In het begin is hij al provocerend bezig met zn armgebaren en stappen vooruit doen. Dat komt gewoon agressief over, logisch. Ik vind het dan ook niet vreemd dat de politie zo reageert.
Dat begrijp ik, maar als zij zonder sirenes aan komen rijden (maar dat weet ik dus niet, of dat gebeurd is) me vervolgens kapot schrik en gebaar dat het minder kan (automatisch reageer ik dan zo) en zij zo provocerend gaan doen, vind ik dat echt niet leuk. Ik vind dit totale plaatje gewoon geen reden om zo gewelddadig met zijn allen tegen 1 persoon in te gaan.
Blair- Kletskop
Ibbeltje: nog nooit naar een festival geweest?
Zelda: jij weet wel heel zeker dat het zijn schuld was.
Flexican is een opvliegende jongen, maar hij is ook geen grote sterke beer. Waarom met zoveel geweld hem inrekenen?
Zelda: jij weet wel heel zeker dat het zijn schuld was.
Flexican is een opvliegende jongen, maar hij is ook geen grote sterke beer. Waarom met zoveel geweld hem inrekenen?
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik weet niet maar normaal loop je niet op de straat maar op een voetpad. Er zal vast alcohol in het spel zijn en dan worden veel mensen wat losser en bijdehand. Als jij gewoon normaal doet tegen de politie dan is er niks aan de hand, ga je provoceren en ander agressief gedrag vertonen mag je politie er best wel iets van zeggen. Lichamelijke aanraking komt alleen voor al iemand die ook lichamelijk tegenwerkt door middel van duwen, slaan, schoppen etc. De politie gaat nooit gelijk lichamelijk contact zoeken met iemand er gaat altijd iets vooraf en in dit geval hebben ze de helft maar gefilmt dus valt er niet veel over te zeggen. Dus gelijk een oordeel trekken gaan in mijn ogen iets te ver.
Gast- Gast
Nou ik vroeg alleen maar of hij op straat liep of ik dat goed had begrepen.
Zonder sirenes of niet, als er op Stratumseind bijv. een politiewagen op komt rijden of er komt zo'n big ass politiepaard aan, dan moet je gewoon aan de kant gaan, vind ik. Het is een verhaal met 2 kanten, die maat van The Flexican moest hem zelf ook in bedwang houden zag ik. Hij komt zelf ook vrij provocerend over, dat arm-gezwaai en dingen schreeuwen. Maar goed, je weet niet wat er aan vooraf is gegaan.
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Interpol vraagt om arrestatie baas WikiLeaks
» Sneakers
» Sneakers
» New Balance sneakers
» Nieuwe sneakers
» Sneakers
» Sneakers
» New Balance sneakers
» Nieuwe sneakers