Goedemorgen zondag!
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen zondag!
En wat gaan we vandaag allemaal doen?
Hier vieren we vandaag de verjaardag van onze zoon die afgelopen vrijdag 2 jaar is geworden. De visite kan ieder moment komen en meneertje is er klaar voor!
Fijne dag allemaal!
Hier vieren we vandaag de verjaardag van onze zoon die afgelopen vrijdag 2 jaar is geworden. De visite kan ieder moment komen en meneertje is er klaar voor!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Goedemorgen zondag!
Wat zal hij een mooie dag hebben, jullie hopelijk ook. Geniet er maar goed van!
Hier (nog) niets bijzonders op het programma. Vanavond een paar uurtjes werken en wat het vanmiddag gaat worden is een beetje afhankelijk van waar mijn vriend zin in heeft.
Hier (nog) niets bijzonders op het programma. Vanavond een paar uurtjes werken en wat het vanmiddag gaat worden is een beetje afhankelijk van waar mijn vriend zin in heeft.
Gast- Gast
Veel plezier Razz!]
Ik heb al hard gelopen. Vriend zei gisteren te willen gaan wandelen, dus we zullen zien of ie dat vandaag ook nog wil haha. En anders moeten we nog even kijken wat we gaan doen.
Fijne dag!
Ik heb al hard gelopen. Vriend zei gisteren te willen gaan wandelen, dus we zullen zien of ie dat vandaag ook nog wil haha. En anders moeten we nog even kijken wat we gaan doen.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goeiemorgen,
Gefeliciteerd met je zoontje Razz en veel plezier vandaag!
Ik heb niet veel bijzondere plannen vandaag. Rustig aan maar want ik heb, weer , redelijk wat last van m'n lijf. Hopelijk trekt de pijn uit m'n schouder wat weg want ik wil eigenlijk haken vandaag
Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd met je zoontje Razz en veel plezier vandaag!
Ik heb niet veel bijzondere plannen vandaag. Rustig aan maar want ik heb, weer , redelijk wat last van m'n lijf. Hopelijk trekt de pijn uit m'n schouder wat weg want ik wil eigenlijk haken vandaag
Fijne dag allemaal!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ga vandaag mijn moeder helpen behangen, ik vind er geen bal aan, maar ze heeft mij ook al zo vaak geholpen dat ik vind dat ik iets terug moet doen, dus ff doorbijten!
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
Goedemorgen
Hier mega beroerd sinds gisteravond steeds naar de wc heb ook erge buikpijn en misselijk. Fijn als je vakantie hebt. Mijn man is nu bezig de inloopkast in te richten. Verder gaan we weinig doen vandaag
Fijne dag allemaal
Hier mega beroerd sinds gisteravond steeds naar de wc heb ook erge buikpijn en misselijk. Fijn als je vakantie hebt. Mijn man is nu bezig de inloopkast in te richten. Verder gaan we weinig doen vandaag
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemiddag al ondertussen. Huis vanochtend schoongemaakt. Ben nu net gedoucht. Aan het eind van de middag gaan wij naar C'est la vie.
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen zondag!
» Goedemorgen Zondag!
» Goedemorgen Zondag