Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen zondag!

+16
Suus
Zonnetje
Jordana
Chocoholic
Leine
Oasis
Fiep
Pompoen
Chocolate Cookie
ekiaam87
silly-one
Sjaantje
girli
Parisienne
Alex
Lady4
20 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen zondag! Empty Goedemorgen zondag!

Bericht  Lady4 za 29 okt 2011 - 18:40

Iedereen lekker geslapen met het extra uurtje erbij? Of zijn er meer mensen zoals ik, die een uurtje langer moesten werken?

Het hakt er inmiddels wel een beetje in en ik heb de wallen tot aan mijn kin hangen, haha. Over een uurtje mag ik naar huis en lekker gaan slapen!

Wat zijn jullie plannen? Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen zondag! Empty Re: Goedemorgen zondag!

Bericht  Alex za 29 okt 2011 - 19:06

Het is nog steeds veel te vroeg. Ik heb wéér hoofdpijn, het wordt zo langzamerhand echt vervelend dat ik elke dag hoofdpijn heb. Ik ga nog maar even slapen.

Lady, nog heel even, dan mag je naar huis (en naar bed). Welterusten!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Parisienne za 29 okt 2011 - 19:07

Goedemorgen!

Hier hebben we weer een goede nacht achter de rug. N. werd 6.45 uur nieuwe tijd wakker, nadat ze om 23.00 uur nog een laatste fles kreeg gisteravond. Ze heeft goed geslapen dus.. ben trots! Dit hebben we een lange tijd niet meegemaakt! Very Happy

Vanmiddag gaan we naar een verjaardag, vanavond moet mijn vriend werken. Verder niks bijzonders.

Fijne dag allemaal!

Lady4: weltrusten alvast!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Lady4 za 29 okt 2011 - 19:12

Parisienne, wat goed van je dochtertje!
Evy, vervelend die hoofdpijn steeds zeg.

Jullie een fijne dag!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  girli za 29 okt 2011 - 19:22

Goedemorgen iedereen!

Voor mij een iets minder goede morgen: ik ben vannacht meer wakker geweest dan dat ik heb geslapen. Ik heb steeds buikpijn. Ik denk dat ik zo even ga ontbijten en daarna nog even terug mijn bed in duik.

Slaap lekker Lady en de rest een fijne dag gewenst!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Sjaantje za 29 okt 2011 - 20:03

Ik heb ook goed geslapen, werd net wakker gemaakt voor het ontbijt + medicatie. Lady, toevallig had ik het er gister met de verpleging over hoe dat geregeld was voor de nachtdienst, maar idd een uurtje langer werken maar ook een uurtje extra uitbetaald. Jij ook, hoop ik?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334

Bericht  silly-one za 29 okt 2011 - 20:11

Goedemorgen,

Een uurtje lager mogen slapen is voor mij niet weggelegd. Was heerlijk om 7 uur nieuwe tijd wakker. Ach zo heb ik wat aan mijn dag.
Ga straks een rondje hardlopen en vanmiddag richting me zus en daar lekker koken voor hun. Ben benieuwd hoe het gaat smaken, want ga ik maken wat ik nog nooit heb gedaan. Het zal wel goed komen.

Fijne zondag allemaal.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  ekiaam87 za 29 okt 2011 - 20:11

Goedemorgen, hier helaas niet echt langer uitgeslapen Wink
Vanmiddag ga ik met koor beginnen met een cd op te nemen smile daar heb ik wel heel veel zin in!!

Lady, slaapze!
Girli, das balen zeg!!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Chocolate Cookie za 29 okt 2011 - 20:55

Goedemorgen,

Vanochtend dacht ik eerst dat ik om half 7 wakker was, maar ik bedacht me dat dat dus half 6 moest zijn. Was al klaar wakker!
Uiteindelijk mezelf toch nog moe gekregen en nog een uurtje geslapen.

Mijn plan is om mijn auto van binnen en buiten even helemaal schoon te maken. Maar dat kan alleen als hij voor de deur kan staan, dus hopelijk lukt dat nog eens vandaag. Is echt heel erg nodig, haha! Verder nog geen concrete plannen smile

Fijne dag!
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809

Bericht  Pompoen za 29 okt 2011 - 21:29

Goedemorgen!!

ik heb echt veel te weinig geslapen, maar ach ja, what else is new? Komt wel goed.
Ik ga vandaag...gewoon lekker aanklooien. Wat overigens niet betekend dat ik niets ga doen, maar doe het gewoon lekker wanneer ik zin heb. Dat zal wel schilderen worden in de huiskamer, beetje schoonmaken, aan het werk met een nieuwe linosnede en misschien nog wat zingen oefenen.

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Fiep za 29 okt 2011 - 21:42

Goedemorgen,

Ik ben al een tijdje wakker. Ben bezig om aan mijn scriptie te schrijven. Dat schiet niet echt op, aangezien ik me heb laten verleiden om me te registreren op dit forum. Vanmiddag krijg ik voor de rest nog visite van schoonouders en ga ik daarna nog wat afleveringen van The Killing kijken.
Fiep
Fiep
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 4
Registratiedatum : 29-10-11

Bericht  Oasis za 29 okt 2011 - 21:43

Goedemorgen,

Ik ben al meer als een uur wakker.
Vandaag gaan mijn vriend en ik taart en cupcakes bakken Very Happy. Ik wil namelijk volgende maand met mijn verjaardag zelf een taart en cupcakes maken, en ik heb dit nog nooit gedaan dus moet even oefenen. Zeker geen straf angel

Fijne dag!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 21:45

Hier heerlijk geslapen, de kids waren ook pas om 9 uur wakker (nieuwe tijd) dus dat was heerlijk.
Ik zit nu nog in mijn badjas aan een kop koffie en heb net de broodjes uit de oven gehaald.
Rond 13.00 uur zal de eerste visite komen, we vieren vandaag Amé dr eerste verjaardag. Ze is morgen echt jarig.
Dus daar zullen we de hele dag mee bezig zijn.

Fijne dag all!

Gast
Gast

Bericht  Leine za 29 okt 2011 - 21:49

Heel veel plezier vandaag Weetjewel! En alvast gefeliciteerd natuurlijk!

Ik ben al een tijdje wakker, kom nu heel even spieken, maar ga over een paar minuten weer voor school aan de slag en dan hoop ik vanavond nog even langs te komen op het forum.

Fijne dag allemaal!
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Chocoholic za 29 okt 2011 - 22:07

Goedemorgen iedereen!

Ik heb geslapen tot een uur of 9, maar 't was geen makkelijke nacht. Ik werd om 03:37 wakker (kwam er later achter dat 't officieel 02:37 was laughcry ) van, wat ik dacht, de bovenburen die een feestje hielden. De muziek stond enorm had, dreunde echt door, en je hoorde veel gelach/gepraat. M'n vriend was nog wakker en die wilde voor mij wel even langs die bovenburen gaan. Toen hij terug kwam bleken 't niet de bovenburen te zijn geweest, maar dat 't kwam van buren die op de 1e verdieping zitten. Ik zit op de 4e verdieping! :shock: Hij heeft even met die man gepraat, die ladderzat was, en die leek niet helemaal te snappen dat z'n muziek te hard stond voor dit tijdstip en dat mensen graag zouden willen slapen om 3 uur 's nachts. Neutral Gelukkig werd 't na een tijdje rustig en kon ik eindelijk verder slapen. Laughing

Qua plannen voor vandaag zijn we er nog niet uit. M'n vriend heeft eigenlijk nieuwe kleding nodig, maar ja, de stad hier is niet open vandaag. Tilburg wel, maar ik weet niet of hij daar zoveel zin in heeft, dus da's even afwachten als ie z'n bed uit komt. 't Weer is er in ieder geval wel voor, lekker dat zonnetje! sunny
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 22:11

Goedemorgen!

Ik was om 7 uur al wakker, dus ik heb er al een halve ochtend op zitten. Ik ben al gedoucht, aangekleed en opgemaakt. Nu ga ik zo even m'n powerpoint voor woensdag afmaken. Daarna nog even stofzuigen en een paar dingen strijken. Vanmiddag krijgen we visite.

Een fijne zondag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Jordana za 29 okt 2011 - 22:17

Goedemorgen,

Maple en ik zitten lekker aan de warme chocomelk. En pas tegen 12.30 de boot terug naar het vaste land.. En dan maple naar huis brengen en dan naar mijn huis. Dan zit het weekendje Ameland erop

Fijne dag allemaal!
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Zonnetje za 29 okt 2011 - 22:21

Goedemorgen! Ik heb lekker uitgeslapen en ga zo een rondje hardlopen. Vanmiddag ga ik naar mijn ouders toe en vanavond een tv-avondje met mijn vriend op de bank.

Een fijne dag allemaal!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Suus za 29 okt 2011 - 22:25

Goedemorgen!
Ik was gisteren erg moe, maar ben nog wel even naar een feestje geweest, was erg gezellig smile Vandaag lekker uitgeslapen, werd pas om 10 uur nieuwe tijd wakker smile Nu even relaxen op de bank met een kopje thee en dan maar eens was opvouwen en ophangen. Dan lekker brunchen in de stad en verder nog maar wat huishoudelijke dingetjes doen.

Fijne dag allemaal!

En Weetjewel, alvast gefeliciteerd met Ame, wat gaat dat onzettend snel zeg, morgen alweer 1 jaar!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Spring za 29 okt 2011 - 22:30

Fiep schreef:Goedemorgen,

Ik ben al een tijdje wakker. Ben bezig om aan mijn scriptie te schrijven. Dat schiet niet echt op, aangezien ik me heb laten verleiden om me te registreren op dit forum. Vanmiddag krijg ik voor de rest nog visite van schoonouders en ga ik daarna nog wat afleveringen van The Killing kijken.

Goedemorgen!

Welkom op het forum, hoe ben je hier gekomen?

Hier geen wilde plannen vandaag. Lekker relaxen.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  patjuhhh za 29 okt 2011 - 22:31

Oww Lady4 bah. Gelukkig heb je het er nu opzitten en lig je lekker in bed. Ik had 2 jaar geleden dat ik een uurtje langer moest werken. Maar nu ben je al een uur eerder wakker haha. Maargoed. Vandaag zijn mijn vriend en ik 1 jaar bij elkaar! Vanmiddag gaan we naar mijn ouders en misschien daarna uiteten. En morgen een heerlijk midweekje weg met z'n 2en en de hond erbij. Zo'n zin in! Fijne dag allemaal.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Vlegel za 29 okt 2011 - 22:44

Goedemorgen allemaal,

Vandaag heerlijk uitgeslapen (lang geleden). Net gedouched, wasje aangezet en ontbeten.... Voor de rest van de dag nog geen concrete plannen. Moet wel nog wat voor school doen, maar ben het veel te veel aan het uitstellen Embarassed, misschien een stuk wandelen aangezien hier heerlijk de zon schijnt... En vandaag nog een brief aan mn ex schrijven, even alles eruit (en dan waarschijnlijk weer doorscheuren en weggooien smile).

Fijne zondag!
Vlegel
Vlegel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11

Bericht  Fiep zo 30 okt 2011 - 1:00

Dankjewel Spring. Ik ben hier gekomen omdat ik me af vroeg of het Yes forum van toen ik het blad las nog bestond. Toen ik dat googelde kwam dit boven aan te staan.
Fiep
Fiep
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 4
Registratiedatum : 29-10-11

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 2:01

Hier ook een uurtje langer gewerkt, had nachtdienst. Moe ben ik eigenlijk nog niet al heb ik pas net één uurtje onder de zonnebank geslapen. Zo naar een verjaardag.

Gast
Gast

Bericht  Error zo 30 okt 2011 - 6:01

Ik heb vanochtend heerlijk uitgeslapen omdat ik vannacht de nachtdienst in ga. Daarna even met hondje het bos in geweest en bij me ouders koffie gedronken.
Hele middag aan de studie geweest en wat opgeruimd.

Nu zo Chinees eten en foto's uploaden op de computer..Misschien nog even slapen of tv kijken en dan werken!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: