De Olympische Spelen
+28
bluppie
ellibre
Hoochie
ijsjemeisje
Silver
Bliss
SnowWhite
Caroow
Lejow
May
Gympie
ekiaam87
Elysia
Mizz_S
Lenster
Jeanette
Janelie
Caramba
Yare
TukTuk
studiebol
Ooh La La!
Mees
Eris
silly-one
Minx
Printje
Tinus
32 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: De Olympische Spelen
ellibre schreef:http://nos.nl/os2012/artikel/404023-zonderland-wint-goud-op-rekstok.htmlHoochie schreef:Ik heb Epke net gemist Nu wil ik het terugkijken, maar kan nog geen video vinden op internet
Filmpje staat rechts in beeld.
Bedankt, net stond alleen de voorbereiding er nog op. Ik ga even genieten
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Toch wel een goede dag vandaag met al twee keer goud en twee keer brons!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
De oefening van Epke was ook veruit de meest spectaculaire van deze finale!
16.533!
16.533!
bluppie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 91
Punten : 111
Registratiedatum : 26-11-10
Tjonge wat is de halve finale vrouwen hockey spannend zeg! Momenteel in de extra tijd...
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Ja echt verschrikkelijk! Ik hoop dat NL snel scoort!
Oehh hopelijk een strafbal!
Oehh hopelijk een strafbal!
May- Ratel
Pfff, geen strafbal! Corner ging ook mis...Het kan echt alle kanten op!
Tinus- Prater
Ja het is echt retespannend!
May- Ratel
Oh nee...strafballen! Daar kan ik echt niet zo goed tegen..(qua spanning) Kom op meiden!!
Tinus- Prater
Nee hier kan ik ook niet zo goed tegen. Mijn katten denken volgens mij ook dat ik gek geworden ben haha.
May- Ratel
Oooo, ik haat dit soort wedstrijden. Heb altijd het idee dat wij verliezen als het te lang duurt.
Nog een vraag: waarom zijn alle hockeymeisjes knap? Die NZ'ers zijn ook allemaal beauty's.
Nog een vraag: waarom zijn alle hockeymeisjes knap? Die NZ'ers zijn ook allemaal beauty's.
Gast- Gast
Oh, worden ze op deze manier genomen? Ik dacht vanaf de stip. Dit is dan nóg spannender...
Jaaa, 1-0 voor, de NZ missen!!
Jaaa, 1-0 voor, de NZ missen!!
Tinus- Prater
JAAAAA, finale!!!!
Tinus- Prater
Waw! Wat een goede keepster hebben we!
Iemand enig idee hoeveel shoot outs er ijn?
Oh laat maar: We hebben gewonnen!!
Iemand enig idee hoeveel shoot outs er ijn?
Oh laat maar: We hebben gewonnen!!
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
YEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! Oooo, ik ben ZO blij! Zit hier lekker te gillen in m'n eentje. Wat een rotwedstrijd zeg! Maar wat gaaf ook dat ze het zo koelbloedig toch weten door te drukken!
Gast- Gast
Jaaaaaaaa we zijn door!!!!
Rood bij Nieuw-Zeeland zit wel een speelster die wat minder mooi is. Maar over het algemeen zijn het allemaal van die mooie vrouwen inderdaad.
Rood bij Nieuw-Zeeland zit wel een speelster die wat minder mooi is. Maar over het algemeen zijn het allemaal van die mooie vrouwen inderdaad.
May- Ratel
Nou, ze hebben het echt goed gedaan, doorzettingsvermogen getoond, geweldig! Het was ook echt wel verdiend, want we waren gewoon beter.
Tinus- Prater
Ja want ik dacht op een gegeven moment, we moeten eigenlijk gewoon het vlaggetjes systeem van het judo nu hebben, want dan zijn we sowieso door.Tinus schreef:Nou, ze hebben het echt goed gedaan, doorzettingsvermogen getoond, geweldig! Het was ook echt wel verdiend, want we waren gewoon beter.
May- Ratel
May schreef:Ja want ik dacht op een gegeven moment, we moeten eigenlijk gewoon het vlaggetjes systeem van het judo nu hebben, want dan zijn we sowieso door.Tinus schreef:Nou, ze hebben het echt goed gedaan, doorzettingsvermogen getoond, geweldig! Het was ook echt wel verdiend, want we waren gewoon beter.
Ja precies, dat zou wel eerlijker zijn. Als we hadden verloren zou ik het wel onrechtvaardig hebben gevonden. Maar goed, zo gaat het met meerdere sporten natuurlijk.
Tinus- Prater
Ja dat is sport helaas. Maar ze zijn door en dat is het belangrijkste!! En hopen dat ze vrijdag een stukje beter spelen en het niet zoo spannend voor ons maken en het gewoon in de reguliere speeltijd ruim op tijd beslissen
May- Ratel
Donderdag en vrijdag zijn er nog synchroonzwemwedstrijden, de teams. Donderdag technische kür (minst spectaculaire) en vrijdag de vrije kür.
Donderdag (alleen via live stream) van 16.00 uur tot 16.50 uur en vrijdag van 16.00 uur tot 17.00 uur (ook via live stream).
Donderdag (alleen via live stream) van 16.00 uur tot 16.50 uur en vrijdag van 16.00 uur tot 17.00 uur (ook via live stream).
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb van sommige sporten nog helemaal niks gezien. Puur doordat het gewoon niet wordt uitgezonden. Vind ik op zich wel jammer, want over het algemeen kiezen ze altijd de populaire sporten. Ze zouden ook best eens wat meer aandacht aan een onbekendere sport kunnen geven, al is het maar 1 per uitzending ofzo.
Tinus- Prater
Op welke sporten doel je dan? Want er zijn heel veel kleine sporten live uitgezonden op nos.nl. Denk aan schieten, handboogschieten, kano'en, bmx'en en synchroonduiken.Tinus schreef:Ik heb van sommige sporten nog helemaal niks gezien. Puur doordat het gewoon niet wordt uitgezonden. Vind ik op zich wel jammer, want over het algemeen kiezen ze altijd de populaire sporten. Ze zouden ook best eens wat meer aandacht aan een onbekendere sport kunnen geven, al is het maar 1 per uitzending ofzo.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
ellibre schreef:Op welke sporten doel je dan? Want er zijn heel veel kleine sporten live uitgezonden op nos.nl. Denk aan schieten, handboogschieten, kano'en, bmx'en en synchroonduiken.Tinus schreef:Ik heb van sommige sporten nog helemaal niks gezien. Puur doordat het gewoon niet wordt uitgezonden. Vind ik op zich wel jammer, want over het algemeen kiezen ze altijd de populaire sporten. Ze zouden ook best eens wat meer aandacht aan een onbekendere sport kunnen geven, al is het maar 1 per uitzending ofzo.
Nou, ik bedoel dan op televisie. Ik weet dat je alles wel online kunt volgen, maar het zou ook goed/leuk zijn als ze dus op tv worden uitgezonden.
Maar goed, ik begrijp ook wel dat ze liever zwemmen, hockey en paardrijden uitzenden(breder publiek), maar toch...
Tinus- Prater
Zo, GB krijgt even klop met hockey mag ook wel, die scumbags hebben ons 2 keer afgetroeft met hun paardengedoe. Pay back
Gast- Gast
Zero schreef:
Zo, GB krijgt even klop met hockey mag ook wel, die scumbags hebben ons 2 keer afgetroeft met hun paardengedoe. Pay back
haha inderdaad, bizarre wedstrijd
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Opening Olympische Spelen London
» Vragen rondom sporten Olympische Spelen
» Mobieltjes tijdens slot Olympische spelen..
» Welke olympische man vinden jullie leuk?
» Spelen
» Vragen rondom sporten Olympische Spelen
» Mobieltjes tijdens slot Olympische spelen..
» Welke olympische man vinden jullie leuk?
» Spelen
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: