De Olympische Spelen
+28
bluppie
ellibre
Hoochie
ijsjemeisje
Silver
Bliss
SnowWhite
Caroow
Lejow
May
Gympie
ekiaam87
Elysia
Mizz_S
Lenster
Jeanette
Janelie
Caramba
Yare
TukTuk
studiebol
Ooh La La!
Mees
Eris
silly-one
Minx
Printje
Tinus
32 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
De Olympische Spelen
Vanavond heeft NL de kans om de eerste gouden medaille binnen te halen. Om 21.40 kunnen de damesestafette met zwemmen goud binnen halen. Australië en de VS zijn geduchte tegenstanders. Denk dat het lastig gaat worden, maar niet onmogelijk.
Wat volgen jullie verder van de OS?
Wat volgen jullie verder van de OS?
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Re: De Olympische Spelen
Ik vind alles wel leuk om te zien. De tv staat hier gewoon aan als ik thuis ben en dan kijk ik een beetje met een half oog en als er wat is wat ik echt leuk vind dan ga ik er voor zitten. Ik blijf alleen nergens voor thuis.
Vooral turnen, zwemmen en hockey vind ik heel leuk!
Vooral turnen, zwemmen en hockey vind ik heel leuk!
Gast- Gast
Ik kijk enkele dingen, ik vind turnen, schoonspringen en met die paarden erg leuk. Ook zwemmen vind ik wel leuk maar dat zou ik niet bewust opzetten en de andere sporten wel.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat ging bij mij vanochtend al mis. Ik hou van de olympische spelen. Altijd verrassingen. Kijk naar het wielrennen. Vinokourov wint en nr twee en drie had ik nog nooit van gehoord. Dat kan alleen met de spelen. Een underdog kan makkelijk winnen want het zijn de spelen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik probeer zoveel mogelijk te volgen. Net thuis gekomen van een dagje sauna en gelijk gekeken naar de tennisuitslagen. Mijn favoriete hebben vandaag in elk geval gewonnen.
Net de 400 meter wisselslag gekeken en hij was niet super spannend, maar het was wel heel duidelijk dat Phelps niet de Phelps is van 4 jaar geleden. Heel leuk om te zien hoe de kanten kunnen keren in 4 jaar tijd eigenlijk.
Zo door de jaren heen heb je niet echt het idee dat er zo een wisseling is van sporters, maar zo eens in de 4 jaar ga je het dan wel zien.
Net de 400 meter wisselslag gekeken en hij was niet super spannend, maar het was wel heel duidelijk dat Phelps niet de Phelps is van 4 jaar geleden. Heel leuk om te zien hoe de kanten kunnen keren in 4 jaar tijd eigenlijk.
Zo door de jaren heen heb je niet echt het idee dat er zo een wisseling is van sporters, maar zo eens in de 4 jaar ga je het dan wel zien.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik zou het leuk vinden als er meer van het zeilen werd laten zien! Ik houd heel erg van zeilen, ken ook een aantal deelnemers van het zeilen (de dames in de 470 bijvoorbeeld) en mijn tante is daar jurylid...
Daarnaast staat de tv hier ook gewoon de hele tijd aan, net zoals bij PB. Heerlijk, vind het zó leuk om te kijken!
Daarnaast staat de tv hier ook gewoon de hele tijd aan, net zoals bij PB. Heerlijk, vind het zó leuk om te kijken!
Gast- Gast
Bij mij staat de tv aan als ik thuis ben. Ik blijf nergens voor thuis maar volg het dan wel in de overzichten/nieuws etc.
Als ik een sport wil zien die niet live uitgezonden wordt op tv dan kijk ik het via de streams op de site.
Als ik een sport wil zien die niet live uitgezonden wordt op tv dan kijk ik het via de streams op de site.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Bij ons staat de tv ook aan als we thuis zijn. Vindt eigenlijk alle sporten wel leuk om te kijken. Heb boj het wielrennen gekeken of ik mijn vader nog lans de kant zag staan, maar helaas. Zn flaporen en oranje pet vielen niet op tussen al die mensen. Hij gaat de finale van het zwemmen in het HHH kiken. Zo gaaf!!
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Wat leuk dat je vader daar is Mees! Lijkt me echt leuk om mee te maken.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Wat leuk dat je vader daar is Mees! Lijkt me echt leuk om mee te maken.
Ja, ik vind het ook helemaal super voor hem! Al ben ik wel een beetje jaloers hoor. Maar hij heeft het meer dan verdient om daar eens lekker te genieten.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Wat een race van kromowijojo die ging echt hard. Mooie finale
Minx- Lady Post-a-lot
Zilver voor de zwemsters. Goed teruggekomen hoor, knap! Jammer dat ze de titel kwijt zijn maar 2e is ook al super.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Zo, dat was spannend zeg! Zag er niet zo uit, maar Kromowijjojo maakte het nog billen knijpen! Ik vond dat ze het goed gedaan hebben, ondanks dat je nu de titel verliest.
Tinus- Prater
Die emoties vind ik zo mooi. Win je zilver en dan balen dat je goud verliest.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik kijk vooral het wielrennen, zwemmen en hockey. Alle athletiek dingen vind ik niet zo veel aan.
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Nu in het weekend staat de tv gewoon als ik thuis ben, vind schoonspringen leuk om te kijken maar ook de paardensport.
Gisteravond heb ik ook zwemmen wel gekeken, ik merk dat als het korte dingen zijn ik het leuk vind om te kijken. Voor lange dingen zoals een hele hockeywedstrijd of tenniswedstrijd daar heb ik geen geduld voor.
Gisteren keek ik een stukje judo... maar ik werd vooral afgeleid door de mooie sixpacks die langs kwamen
Gisteravond heb ik ook zwemmen wel gekeken, ik merk dat als het korte dingen zijn ik het leuk vind om te kijken. Voor lange dingen zoals een hele hockeywedstrijd of tenniswedstrijd daar heb ik geen geduld voor.
Gisteren keek ik een stukje judo... maar ik werd vooral afgeleid door de mooie sixpacks die langs kwamen
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Ik volg het met een half oog. Als het synchroonzwemmen start wil ik wel kijken maar volgens mij wordt dat niet op tv uitgezonden dus ik kijk het wel online. Nl doet trouwens niet mee maar ik vind het zo mooi om te zien :-).
Gast- Gast
Ik kijk voornamelijk naar het turnen!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik kijk via de livestream graag naar handbal, deze sport heb ik zelf jaaaaren gedaan en ben er nog aan verslingerd:-) Superspelletje om naar te kijken, verder vind ik zwemmmen, turnen en hockey mooi om te zien.
Yare- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 220
Registratiedatum : 17-07-12
NL is nu aan het hockeyen tegen België. Tot nu toe nog 0-0
Vanmiddag komt Marianne Vos in actie in de wegwedstrijd. Hopelijk dan wel de eerste gouden medaille!
Vanmiddag komt Marianne Vos in actie in de wegwedstrijd. Hopelijk dan wel de eerste gouden medaille!
Tinus- Prater
Haha die kindjes die je nu onder de commentator uit hoort bij het hockey
Minx- Lady Post-a-lot
Ik kijk bijna alles van de OS. Tennis en voetbal zijn de enige sporten die ik niet kijk.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik kijk toevallig net een stukje. Wat een slecht weer is het daar zeg! Verder vind ik vooral turnen leuk om te kijken.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Mooie wedstrijd. Nu ook met Marianne vos die vol aan het knallen is.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Mooie wedstrijd. Nu ook met Marianne vos die vol aan het knallen is.
Ja, spannend inderdaad! Ze woont in een dorpje naast me en heb bij haar in de kleuterklas gezeten haha, dus vind het wel leuk om te volgen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Opening Olympische Spelen London
» Vragen rondom sporten Olympische Spelen
» Mobieltjes tijdens slot Olympische spelen..
» Welke olympische man vinden jullie leuk?
» Spelen
» Vragen rondom sporten Olympische Spelen
» Mobieltjes tijdens slot Olympische spelen..
» Welke olympische man vinden jullie leuk?
» Spelen
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: