De Olympische Spelen
+28
bluppie
ellibre
Hoochie
ijsjemeisje
Silver
Bliss
SnowWhite
Caroow
Lejow
May
Gympie
ekiaam87
Elysia
Mizz_S
Lenster
Jeanette
Janelie
Caramba
Yare
TukTuk
studiebol
Ooh La La!
Mees
Eris
silly-one
Minx
Printje
Tinus
32 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: De Olympische Spelen
Ik volg vooral het zeilen en surfen. De zeilers zijn echt gemeen tegen elkaar!
Dorian van Rijsselberghe heeft goud gehaal en dat is niet gefilmd Wel ontzettend knap van hem! Ik ben sowieso fan, ik heb bij hem in de klas gezeten dus dat moet ook wel
Dorian van Rijsselberghe heeft goud gehaal en dat is niet gefilmd Wel ontzettend knap van hem! Ik ben sowieso fan, ik heb bij hem in de klas gezeten dus dat moet ook wel
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Misschien dat de ZDF zo nog wat uitzend. Die geven in de programmering wel aan dat ze het deels gaan uitzenden, maar die zitten nu nog bij de paardensport, maar dat is volgens mij nu afgelopen. Dus het zal alleen de nabespreking nog even zijn en dan zullen ze wel schakelen naar iets anders, maar de vraag is naar wat ze gaan schakelen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Thanks May! Ik volg het nu via de laptop.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Caroow schreef:Ik volg vooral het zeilen en surfen. De zeilers zijn echt gemeen tegen elkaar!
Ze wilden Dorian gisteren wel uitzenden, maar konden geen beelden krijgen omdat er maar 1 crew op het water is om te filmen ofzo?
Nou ja, Marit Bouwmeester heeft iig zilver! YES! Vrees dat de 470-dames en heren niet ver gaan komen
Gast- Gast
Oreo schreef:Caroow schreef:Ik volg vooral het zeilen en surfen. De zeilers zijn echt gemeen tegen elkaar!
Ze wilden Dorian gisteren wel uitzenden, maar konden geen beelden krijgen omdat er maar 1 crew op het water is om te filmen ofzo?
Nou ja, Marit Bouwmeester heeft iig zilver! YES! Vrees dat de 470-dames en heren niet ver gaan komen
Er zijn verschillende westrijdbanen, maar 1 ervan wordt gefilmd, en dat was dus inderdaad niet de baan van Dorian
Caroow- Lady Post-a-lot
Haha Caroow, ja ik weet idd dat er verschillende banen zijn Mijn tante was jury op de Star en Finn. Jammer van Postma, de Finnzeiler, dat ie net geen medaille heeft
Gast- Gast
Oreo schreef:Haha Caroow, ja ik weet idd dat er verschillende banen zijn Mijn tante was jury op de Star en Finn. Jammer van Postma, de Finnzeiler, dat ie net geen medaille heeft
Jury? Wat leuk zeg!
Ja echt jammer voor hem! Ik vind hem altijd leuk om naar te kijken, bij interviews ed.
Ik vind het wel heel stom dat windsurfen na deze spelen niet meer meedoet..
Caroow- Lady Post-a-lot
ja, jury! Dit was haar laatste keer op de OS, zei ze.. ze heeft er 4 gedaan ('96, '04, '08 en '12)
Op twitter ging trouwens een heel leuke foto voor Dorian rond, heb je die gezien? Kijk hier anders even
Op twitter ging trouwens een heel leuke foto voor Dorian rond, heb je die gezien? Kijk hier anders even
Gast- Gast
Oreo schreef:ja, jury! Dit was haar laatste keer op de OS, zei ze.. ze heeft er 4 gedaan ('96, '04, '08 en '12)
Nu ben ik jaloers op jouw tante En stiekem ook op alle zeilers en surfers die meedoen, maar ik heb niet de illusie dat ik maar in de buurt van hun niveau kom
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik zou niet jaloers zijn hoor
maar goed, nee ik zal ook nooit zo goed worden. Zeilen kan ik best leuk, maar verder niet
maar goed, nee ik zal ook nooit zo goed worden. Zeilen kan ik best leuk, maar verder niet
Gast- Gast
Oreo schreef:Ik zou niet jaloers zijn hoor
Ik kan ook best een beetje zeilen en surfen gaat ook nog wel aardig, maar daar houdt het ook wel mee op
Oh, leuke foto trouwens, leuk gedaan.
Caroow- Lady Post-a-lot
Nou zo meteen Epke Zonderland! Ben heel benieuwd, hij heeft echt wel een hele goede kans als hij turnt zoals hij kan turnen!
Kijken of na Dorian vanochtend, we twee gouden plakken vandaag kunnen binnenslepen!
Kijken of na Dorian vanochtend, we twee gouden plakken vandaag kunnen binnenslepen!
May- Ratel
Ik heb net Epke in actie gezien. Wow, wat was hij goeeeeed!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
SnowWhite schreef:Ik heb net Epke in actie gezien. Wow, wat was hij goeeeeed!
Idd! Dit is ongeveer het eerste wat ik zie van de Olympische Spelen , maar volgens mij wint ie gewoon goud!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:SnowWhite schreef:Ik heb net Epke in actie gezien. Wow, wat was hij goeeeeed!
Idd! Dit is ongeveer het eerste wat ik zie van de Olympische Spelen , maar volgens mij wint ie gewoon goud!
Jep
SnowWhite- Kletskop
Helemaal super! En geweldig hoe die comentator tekeer ging!
Morgen zal ik zijn trotse oma even feliciteren haha...
Morgen zal ik zijn trotse oma even feliciteren haha...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
SnowWhite schreef:Bliss schreef:SnowWhite schreef:Ik heb net Epke in actie gezien. Wow, wat was hij goeeeeed!
Jep(ke)
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hij heeft het echt zooo goed gedaan, zijn beste wedstrijd ooit!
May- Ratel
Bliss schreef:SnowWhite schreef:Bliss schreef:SnowWhite schreef:Ik heb net Epke in actie gezien. Wow, wat was hij goeeeeed!
Jep(ke)
Hahaha
SnowWhite- Kletskop
Ik begon spontaan te klappen toen hij na de sprong meteen BAM!! op de grond stond.
Mooi om te zien dat alle deelnemers hem feliciteren!
ijsjemeisje- Prater
- Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10
ijsjemeisje schreef:Ik begon spontaan te klappen toen hij na de sprong meteen BAM!! op de grond stond.
Mijn katten zaten mij echt aan te kijken van wat doe jij nou
May- Ratel
Ik heb Epke net gemist Nu wil ik het terugkijken, maar kan nog geen video vinden op internet
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
http://nos.nl/os2012/artikel/404023-zonderland-wint-goud-op-rekstok.htmlHoochie schreef:Ik heb Epke net gemist Nu wil ik het terugkijken, maar kan nog geen video vinden op internet
Filmpje staat rechts in beeld.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Opening Olympische Spelen London
» Vragen rondom sporten Olympische Spelen
» Mobieltjes tijdens slot Olympische spelen..
» Welke olympische man vinden jullie leuk?
» Spelen
» Vragen rondom sporten Olympische Spelen
» Mobieltjes tijdens slot Olympische spelen..
» Welke olympische man vinden jullie leuk?
» Spelen
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: