Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Opening Olympische Spelen London

+15
bolus26
Sayuri
Jeanette
Lousanne
Lenster
SnowWhite
Mees
Carra
Printje
Bazinga
_Nina
Cheesegirl
silly-one
_Lacey_
Marin
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Opening Olympische Spelen London - Pagina 2 Empty Re: Opening Olympische Spelen London

Bericht  Printje vr 27 jul 2012 - 9:51

Nu ik heb gelezen hoeveel geld het kost vind ik het al meteen veel minder leuk..

idiote Engelse haha die mogen in ieder geval nooit meer klagen over een economische crisis
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Opening Olympische Spelen London - Pagina 2 Empty Re: Opening Olympische Spelen London

Bericht  silly-one vr 27 jul 2012 - 9:59

De Opening van 2008 was een stuk goedkoper ( 60 miljoen).
Het is nog steeds een hoop geld, maar als ik zie wat ze voor dat geld tot nu toe gedaan hebben vind ik het knap.
Ik vind het heel leuk om de typische Engelse humor er in terug te zien, maar ook het westeind qua musical achtige achtergrond en de knipoog daar naar toe.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Printje vr 27 jul 2012 - 10:01

Ik vind die bedragen echt nergens op slaan, en maar zeuren en bezuinigen op echte belangrijke dingen. Ik zeg skip zo'n opening en gebruik het geld voor dingen die er echt toe doen..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 10:02

Printje schreef:Ik vind die bedragen echt nergens op slaan, en maar zeuren en bezuinigen op echte belangrijke dingen. Ik zeg skip zo'n opening en gebruik het geld voor dingen die er echt toe doen..

+100000

Gast
Gast

Bericht  Lousanne vr 27 jul 2012 - 10:05

Evy schreef:
Printje schreef:Ik vind die bedragen echt nergens op slaan, en maar zeuren en bezuinigen op echte belangrijke dingen. Ik zeg skip zo'n opening en gebruik het geld voor dingen die er echt toe doen..

+100000

En ik ook eens, zie andere topic;) Vind het trouwens best mooi ofzo hoor, daar niet van, maar 33 miljoen!!:shock:
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 10:06

Lousanne schreef:
Evy schreef:

+100000

En ik ook eens, zie andere topic;) Vind het trouwens best mooi ofzo hoor, daar niet van, maar 33 miljoen!!:shock:

Ik heb het eerlijk gezegd niet eens gezien, maar voor 33 miljoen verwwacht ik wel dat het behoorlijk spectaculair is en dat het een behoorlijk tijdsbestek is?

Gast
Gast

Bericht  Jeanette vr 27 jul 2012 - 10:07

Echt te belachelijk!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sayuri vr 27 jul 2012 - 10:08

Ik vond de industriële revolutie heel mooi gedaan en het deel met de ziekenhuispatientjes. Nu (de music medley) vind ik minder interessant.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Bericht  Jeanette vr 27 jul 2012 - 10:11

Ik vond dat stuk met James Bond en Elizabeth wel geinig.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  bolus26 vr 27 jul 2012 - 10:16

vond het tot nu toe erg mooi (maar geen zoveel miljoen waard) en ben jaloers opde reggiseur ,wat een super klus om te doen! maar val nu bijna in slaap dus ga toch maar slapen.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 10:18

Vond het erg leuk, maar ben nu afgehaakt. Kijk straks misschien nog even.

Gast
Gast

Bericht  Printje vr 27 jul 2012 - 10:19

Zero schreef:

Vond het erg leuk, maar ben nu afgehaakt.

+1 ben alleen benieuwd wie het vuur aansteekt maar dat zal nog wel herhaald gaan worden, en herhaald en herhaald hahah
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kqip vr 27 jul 2012 - 10:30

Ik ga afhaken..duurt me te lang en morgen nog een dagje werken. Ik gok dat het vuur aangestoken wordt door een Britse atleet met een olympische geschiedenis. Koningin kan ook nog, maar denk dat die gewoon toekijkt en een praatje gaat doen.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 10:38

Kijk nu met 1 oog naar die vlaggen (even juichen voor Brazilië), hoop dat Nederland snel komt. Geen idee hoe lang dit gaat duren...

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 27 jul 2012 - 12:18

Ik vond het een mooie opening. Wel beetje nogal nationalistisch, met die hele Britse geschiedenis.. Had weinig met sport te maken. Maar wel erg leuk en herkenbaar om te zien, ik vond het erg leuk gedaan in elk geval! Op sommige momenten ook erg ontroerend, met die kindertjes enzo.

En altijd leuk om al die diverse landen te zien. Zo mooi ook, dat ondanks de vele politieke conflicten in de wereld, nu deze landen wel allemaal mee doen.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  _Nina vr 27 jul 2012 - 12:41

Weet je wie ik mis? Elton John... Hele muzikale geschiedenis komt voorbij, behalve hij. Dacht zelfs nog dat hij het vuur ging doen, maar niet dus...
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Marin vr 27 jul 2012 - 12:48

Statler schreef:Weet je wie ik mis? Elton John... Hele muzikale geschiedenis komt voorbij, behalve hij. Dacht zelfs nog dat hij het vuur ging doen, maar niet dus...

Zeiden wij ook net. Maar ook dat Paul McCartney toch nog net een stukje groter is qua bekendheid.
Alleen dat de Arctic Monkeys dan optraden (en Dizzee Rascal, bah)..tja... Dan verwacht je eerder Elton John.. Maar moderne muziek he...

Ik dacht dat Paul McCartney de vlam zou doen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Carra vr 27 jul 2012 - 13:08

Volgens mij doet een sporter altijd de vlam.

Ik had Muse verwacht in plaats van de Arctic Monkeys. Muse heeft toch een anthem nummer ?

Hoe dan ook, ik vond het mooi!
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 18:31

Ik zag een oude bekende in beeld dat vond ik nog het meest leuke Very Happy .

Nou heb ik niet alles gezien, misschien dat ik vanmiddag nog wat terug ga kijken.

Gast
Gast

Bericht  _Nina vr 27 jul 2012 - 18:42

Carra schreef:Volgens mij doet een sporter altijd de vlam.
een sporter doet doorgaans de vlam, maar zelfs de commentator opperde steeds Paul McCartney, dus het hoeft waarschijnlijk niet altijd een sporter te zijn Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Bericht  Rush vr 27 jul 2012 - 18:53

Opening? Dacht dat het alweer bijna afgelopen was.. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  silly-one vr 27 jul 2012 - 19:49

Marin schreef:Ik vond het een mooie opening. Wel beetje nogal nationalistisch, met die hele Britse geschiedenis.. Had weinig met sport te maken. Maar wel erg leuk en herkenbaar om te zien, ik vond het erg leuk gedaan in elk geval! Op sommige momenten ook erg ontroerend, met die kindertjes enzo.

De opening is altijd een beetje promotie van het land. 4 Jaar geleden kwamen de verschillende dynastieën van China voorbij, plus een groot deel van hun Cultuur en levensvisie. Dat was nu eigenlijk ook.
De manier van het aansteken van de vlam vond ik ook super gedaan. Totaal anders, maar heel goed passend bij het thema wat Londen wil uitstralen dit jaar.
Ik heb echt wel genoten gisteren avond, duurde bijna een uur langer dan de planning, dus vandaag maar lekker lui zijn en niks doen in de sauna Very Happy.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Marin vr 27 jul 2012 - 20:06

Ja de vlam vond ik ook echt super mooi gedaan! Heel origineel.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Tinus vr 27 jul 2012 - 22:44

Gisteravond tegen 12 uur afgehaakt, m'n ogen vielen dicht. Vanochtend de rest gezien. Ik vond het heel mooi gedaan. De hele historie van GB en de muziekgeschiedenis. Paul McCartney mag natuurlijk niet ontbreken, en ik vond het stukje met Rowan Atkinson echt geniaal!
Ik vond het alleen een beetje een teleurstelling dat niet een heel bekend iemand de vlam aan ging steken, maar de manier waarop dit gedaan is vond ik het mooi.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Bericht  Vlegel za 28 jul 2012 - 6:53

Weet ook iemand of ik ergens de opening terug kan kijken?

Wij waren gisteren helaas niet thuis, dus hebben het gemist. Via google krijg ik alleen linkjes die niet werken Sad
Vlegel
Vlegel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: