Opening Olympische Spelen London
+15
bolus26
Sayuri
Jeanette
Lousanne
Lenster
SnowWhite
Mees
Carra
Printje
Bazinga
_Nina
Cheesegirl
silly-one
_Lacey_
Marin
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Opening Olympische Spelen London
Nu ik heb gelezen hoeveel geld het kost vind ik het al meteen veel minder leuk..
idiote Engelse haha die mogen in ieder geval nooit meer klagen over een economische crisis
idiote Engelse haha die mogen in ieder geval nooit meer klagen over een economische crisis
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
De Opening van 2008 was een stuk goedkoper ( 60 miljoen).
Het is nog steeds een hoop geld, maar als ik zie wat ze voor dat geld tot nu toe gedaan hebben vind ik het knap.
Ik vind het heel leuk om de typische Engelse humor er in terug te zien, maar ook het westeind qua musical achtige achtergrond en de knipoog daar naar toe.
Het is nog steeds een hoop geld, maar als ik zie wat ze voor dat geld tot nu toe gedaan hebben vind ik het knap.
Ik vind het heel leuk om de typische Engelse humor er in terug te zien, maar ook het westeind qua musical achtige achtergrond en de knipoog daar naar toe.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik vind die bedragen echt nergens op slaan, en maar zeuren en bezuinigen op echte belangrijke dingen. Ik zeg skip zo'n opening en gebruik het geld voor dingen die er echt toe doen..
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Ik vind die bedragen echt nergens op slaan, en maar zeuren en bezuinigen op echte belangrijke dingen. Ik zeg skip zo'n opening en gebruik het geld voor dingen die er echt toe doen..
+100000
Gast- Gast
Evy schreef:Printje schreef:Ik vind die bedragen echt nergens op slaan, en maar zeuren en bezuinigen op echte belangrijke dingen. Ik zeg skip zo'n opening en gebruik het geld voor dingen die er echt toe doen..
+100000
En ik ook eens, zie andere topic;) Vind het trouwens best mooi ofzo hoor, daar niet van, maar 33 miljoen!!
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Lousanne schreef:Evy schreef:Printje schreef:Ik vind die bedragen echt nergens op slaan, en maar zeuren en bezuinigen op echte belangrijke dingen. Ik zeg skip zo'n opening en gebruik het geld voor dingen die er echt toe doen..
+100000
En ik ook eens, zie andere topic;) Vind het trouwens best mooi ofzo hoor, daar niet van, maar 33 miljoen!!
Ik heb het eerlijk gezegd niet eens gezien, maar voor 33 miljoen verwwacht ik wel dat het behoorlijk spectaculair is en dat het een behoorlijk tijdsbestek is?
Gast- Gast
Echt te belachelijk!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond de industriële revolutie heel mooi gedaan en het deel met de ziekenhuispatientjes. Nu (de music medley) vind ik minder interessant.
Sayuri- Fluisteraar
- Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11
Ik vond dat stuk met James Bond en Elizabeth wel geinig.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
vond het tot nu toe erg mooi (maar geen zoveel miljoen waard) en ben jaloers opde reggiseur ,wat een super klus om te doen! maar val nu bijna in slaap dus ga toch maar slapen.
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Vond het erg leuk, maar ben nu afgehaakt. Kijk straks misschien nog even.
Gast- Gast
Zero schreef:
Vond het erg leuk, maar ben nu afgehaakt.
+1 ben alleen benieuwd wie het vuur aansteekt maar dat zal nog wel herhaald gaan worden, en herhaald en herhaald hahah
Printje- Lady Post-a-lot
Ik ga afhaken..duurt me te lang en morgen nog een dagje werken. Ik gok dat het vuur aangestoken wordt door een Britse atleet met een olympische geschiedenis. Koningin kan ook nog, maar denk dat die gewoon toekijkt en een praatje gaat doen.
Kqip- Prater
- Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11
Kijk nu met 1 oog naar die vlaggen (even juichen voor Brazilië), hoop dat Nederland snel komt. Geen idee hoe lang dit gaat duren...
Gast- Gast
Ik vond het een mooie opening. Wel beetje nogal nationalistisch, met die hele Britse geschiedenis.. Had weinig met sport te maken. Maar wel erg leuk en herkenbaar om te zien, ik vond het erg leuk gedaan in elk geval! Op sommige momenten ook erg ontroerend, met die kindertjes enzo.
En altijd leuk om al die diverse landen te zien. Zo mooi ook, dat ondanks de vele politieke conflicten in de wereld, nu deze landen wel allemaal mee doen.
En altijd leuk om al die diverse landen te zien. Zo mooi ook, dat ondanks de vele politieke conflicten in de wereld, nu deze landen wel allemaal mee doen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Weet je wie ik mis? Elton John... Hele muzikale geschiedenis komt voorbij, behalve hij. Dacht zelfs nog dat hij het vuur ging doen, maar niet dus...
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Statler schreef:Weet je wie ik mis? Elton John... Hele muzikale geschiedenis komt voorbij, behalve hij. Dacht zelfs nog dat hij het vuur ging doen, maar niet dus...
Zeiden wij ook net. Maar ook dat Paul McCartney toch nog net een stukje groter is qua bekendheid.
Alleen dat de Arctic Monkeys dan optraden (en Dizzee Rascal, bah)..tja... Dan verwacht je eerder Elton John.. Maar moderne muziek he...
Ik dacht dat Paul McCartney de vlam zou doen.
Marin- Lady Post-a-lot
Volgens mij doet een sporter altijd de vlam.
Ik had Muse verwacht in plaats van de Arctic Monkeys. Muse heeft toch een anthem nummer ?
Hoe dan ook, ik vond het mooi!
Ik had Muse verwacht in plaats van de Arctic Monkeys. Muse heeft toch een anthem nummer ?
Hoe dan ook, ik vond het mooi!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik zag een oude bekende in beeld dat vond ik nog het meest leuke .
Nou heb ik niet alles gezien, misschien dat ik vanmiddag nog wat terug ga kijken.
Nou heb ik niet alles gezien, misschien dat ik vanmiddag nog wat terug ga kijken.
Gast- Gast
een sporter doet doorgaans de vlam, maar zelfs de commentator opperde steeds Paul McCartney, dus het hoeft waarschijnlijk niet altijd een sporter te zijnCarra schreef:Volgens mij doet een sporter altijd de vlam.
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Opening? Dacht dat het alweer bijna afgelopen was..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Marin schreef:Ik vond het een mooie opening. Wel beetje nogal nationalistisch, met die hele Britse geschiedenis.. Had weinig met sport te maken. Maar wel erg leuk en herkenbaar om te zien, ik vond het erg leuk gedaan in elk geval! Op sommige momenten ook erg ontroerend, met die kindertjes enzo.
De opening is altijd een beetje promotie van het land. 4 Jaar geleden kwamen de verschillende dynastieën van China voorbij, plus een groot deel van hun Cultuur en levensvisie. Dat was nu eigenlijk ook.
De manier van het aansteken van de vlam vond ik ook super gedaan. Totaal anders, maar heel goed passend bij het thema wat Londen wil uitstralen dit jaar.
Ik heb echt wel genoten gisteren avond, duurde bijna een uur langer dan de planning, dus vandaag maar lekker lui zijn en niks doen in de sauna .
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ja de vlam vond ik ook echt super mooi gedaan! Heel origineel.
Marin- Lady Post-a-lot
Gisteravond tegen 12 uur afgehaakt, m'n ogen vielen dicht. Vanochtend de rest gezien. Ik vond het heel mooi gedaan. De hele historie van GB en de muziekgeschiedenis. Paul McCartney mag natuurlijk niet ontbreken, en ik vond het stukje met Rowan Atkinson echt geniaal!
Ik vond het alleen een beetje een teleurstelling dat niet een heel bekend iemand de vlam aan ging steken, maar de manier waarop dit gedaan is vond ik het mooi.
Ik vond het alleen een beetje een teleurstelling dat niet een heel bekend iemand de vlam aan ging steken, maar de manier waarop dit gedaan is vond ik het mooi.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Weet ook iemand of ik ergens de opening terug kan kijken?
Wij waren gisteren helaas niet thuis, dus hebben het gemist. Via google krijg ik alleen linkjes die niet werken
Wij waren gisteren helaas niet thuis, dus hebben het gemist. Via google krijg ik alleen linkjes die niet werken
Vlegel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» De Olympische Spelen
» Mobieltjes tijdens slot Olympische spelen..
» Vragen rondom sporten Olympische Spelen
» Welke olympische man vinden jullie leuk?
» London
» Mobieltjes tijdens slot Olympische spelen..
» Vragen rondom sporten Olympische Spelen
» Welke olympische man vinden jullie leuk?
» London
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: