Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Loungeset bij regen: kussens binnen of afdekken?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Loungeset bij regen: kussens binnen of afdekken? Empty Loungeset bij regen: kussens binnen of afdekken?

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 9:27

Ik plaats mijn topic stiekem hier, omdat ik op snel antwoord hoop. Alvast mijn excuses.

Morgen schijnt het rond 15u heel hard te gaan regenen. Wij hebben een nieuwe loungeset in de tuin staan, uiteraard met kussens. Moeten we de kussens nu vanwege de regen opbergen, of volstaat het om plastic doek dat we erbij gekocht hebben er over te doen?

En als de kussens er af moeten, moet dan alsnog het zeil over het wicker gedeelte?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Loungeset bij regen: kussens binnen of afdekken? Empty Re: Loungeset bij regen: kussens binnen of afdekken?

Bericht  Paper Crown do 26 jul 2012 - 9:33

Ik zou het binnenzetten, en 't riet afdekken. Sowieso zou ik
de kussens altijd binnen zetten als je er niet op zit, ookal giet het niet je krijgt weerplekken of vogels poepen erop.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Loungeset bij regen: kussens binnen of afdekken? Empty Re: Loungeset bij regen: kussens binnen of afdekken?

Bericht  Paper Crown do 26 jul 2012 - 9:35

Je zou ook een afsluitbare, plastic kist kunnn
kopen speciaal voor tuinkussens enz! Dat is droog en schoon en kan ipc het hele jaar staan daar!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Jezzie do 26 jul 2012 - 9:36

Ik zou de kussens binnen leggen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast do 26 jul 2012 - 9:48

Bedankt, we hebben ze binnen gezet, en het wicker zelfs afgedekt, maar geloof dat dat laatste niet echt nodig is, maar wel weer handig tegen vogelpoep Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Ella do 26 jul 2012 - 9:49

Jezzie89 schreef:Ik zou de kussens binnen leggen.

+1
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: