Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke kussens voor loungeset.. Tips gevraagd!

3 plaatsers

Ga naar beneden

Leuke kussens voor loungeset.. Tips gevraagd! Empty Leuke kussens voor loungeset.. Tips gevraagd!

Bericht  Jelleke zo 27 mei 2012 - 9:11

Hoihoi,

Mijn man heeft van steigerhout een loungeset gemaakt, ben er helemaal blij mee!
Mijn schoonzus maakt de kussens om op/tegen aan te zitten. Deze worden donkergrijs.
Nu wil ik de boel opfleuren met leuke sierkussens in felle kleuren.
Ik ben zelf totaal niet handig en heb ook geen naaimachine bijvoorbeeld dus zelf maken lijkt me geen optie.
Wat ik nu heb bedacht is om goedkope hoofdkussens van Ikea bijvoorbeeld te gebruiken en dan ergens leuke hoezen te kopen voor eromheen.. Ik ben nu op internet aan het zoeken maar ik weet niet waar ik leuke, goedkope hoezen kan vinden.

Heeft iemand tips of ideeën?
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke kussens voor loungeset.. Tips gevraagd! Empty Re: Leuke kussens voor loungeset.. Tips gevraagd!

Bericht  Gast zo 27 mei 2012 - 9:13

Leenbakker, Action, kwantum?

Gast
Gast

Leuke kussens voor loungeset.. Tips gevraagd! Empty Re: Leuke kussens voor loungeset.. Tips gevraagd!

Bericht  Muisz zo 27 mei 2012 - 11:01

H&m heeft soms ook leuke in de home collectie, anders misschien de Hema of op de markt zelf leuke stofjes uitkiezen als je handig met stof bent.

Muisz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12

Bericht  CCC zo 27 mei 2012 - 18:03

Ik zou even bij Intratuin kijken, daar hebben ze altijd wel veel... Maar hier kun je de hoezen volgens mij niet apart kopen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: