Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon
Ik heb mijn nieuwe telefoon gekregen (Sony Ericsson Xperia Pro) en wil nu alle gegevens van mijn oude telefoon (Samsung Galaxy S2) gaan overzetten. Ik probeer nu de contacten te kopieren naar sim, maar niet bij alle contacten komt een sim icoontje te staan. Dus dat lijkt niet echt te lukken. Daarnaast moeten alle foto's en andere bestanden naar mijn computer. Kies werkt niet bij mij, hoe kan ik dit het gemakkelijkste doen? En wat doe je met apps? Kun je die op de een of andere manier meenemen, of moet ik die opnieuw installeren?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon
De Xperio Pro is ook Android toch?
Wat dan het handigst is, is om al je contacten in Google mail te zetten. Je kunt ze dan zo synchroniseren met je nieuwe telefoon en mocht je weer eens een nieuw Android toestel aanschaffen, kun je ze daar ook gelijk via Google opzetten.
Wat dan het handigst is, is om al je contacten in Google mail te zetten. Je kunt ze dan zo synchroniseren met je nieuwe telefoon en mocht je weer eens een nieuw Android toestel aanschaffen, kun je ze daar ook gelijk via Google opzetten.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon
Dankje, ben het nu aan het proberen. Zouden mijn gegevens in Runkeeper eigenlijk vanzelf meegaan, aangezien je daar inlogt en hij het misschien onthoudt?
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Soortgelijke onderwerpen
» PNG bestand/ plaatje naar JPG overzetten... Hoe doe je dit?
» Foto´s van mobiel naar pc overzetten...
» Films overzetten via pc naar iTunes
» Nieuwe telefoon! (HTC desire)
» Nieuwe telefoon ruilen?
» Foto´s van mobiel naar pc overzetten...
» Films overzetten via pc naar iTunes
» Nieuwe telefoon! (HTC desire)
» Nieuwe telefoon ruilen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: