Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon

2 plaatsers

Ga naar beneden

Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon Empty Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon

Bericht  SuzieQ wo 25 jul 2012 - 23:03

Ik heb mijn nieuwe telefoon gekregen (Sony Ericsson Xperia Pro) en wil nu alle gegevens van mijn oude telefoon (Samsung Galaxy S2) gaan overzetten. Ik probeer nu de contacten te kopieren naar sim, maar niet bij alle contacten komt een sim icoontje te staan. Dus dat lijkt niet echt te lukken. Daarnaast moeten alle foto's en andere bestanden naar mijn computer. Kies werkt niet bij mij, hoe kan ik dit het gemakkelijkste doen? En wat doe je met apps? Kun je die op de een of andere manier meenemen, of moet ik die opnieuw installeren?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon Empty Re: Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon

Bericht  Arwyn wo 25 jul 2012 - 23:10

De Xperio Pro is ook Android toch?
Wat dan het handigst is, is om al je contacten in Google mail te zetten. Je kunt ze dan zo synchroniseren met je nieuwe telefoon en mocht je weer eens een nieuw Android toestel aanschaffen, kun je ze daar ook gelijk via Google opzetten.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon Empty Re: Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon

Bericht  SuzieQ wo 25 jul 2012 - 23:17

Dankje, ben het nu aan het proberen. Zouden mijn gegevens in Runkeeper eigenlijk vanzelf meegaan, aangezien je daar inlogt en hij het misschien onthoudt?

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon Empty Re: Gegevens overzetten naar nieuwe telefoon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum